• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    fuck its really over huh


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb echt een shitload aan films gekeken de afgelopen weken and yet none of my school assignments are finished.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb zoveel kleren echt ongelooflijk. En toch kan ik nooit iets vinden om aan te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ]

    NikIaus schreef:
    Ik heb echt een shitload aan films gekeken de afgelopen weken and yet none of my school assignments are finished.
    ik voel dit


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb eigenlijk altijd een soort afkeer gehad van P!ATD nummers en nu begin ik sommige nummers toch wel even te waarderen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Soms zou ik echt in het hoofd van die jongen willen kijken, gewoon om te bevestigen of ik me wel of niet te veel druk maak over wat ik doe en zeg in zijn omgeving.


    Stenenlikker

    Hell yes. Uitstel gekregen van een deadline en geweldige feedback op mijn manuscript, ik ben echt even in de zevende hemel

    vergeleekiemandmijnverhaalmetdatvanV.E.Schwab?jajadatdedenzeenikbenheelergaanhetfangirlenomgomgomg


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Winterjas of tussenjas? Winterjas is misschien net iets te warm, maar tussenjas is net te koud... De struggle is real.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    na echt 4 jaar mn wachtwoord van quizlet weer gevonden big oof


    be gay do crimes

    Wachtlijst-tijd, wauw, het is echt alsof ik mijn hele leven besteed aan wachten (I don't know, I feel like there's a metaphor in there somewhere)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ja, shit.. zolang mijn verkoudheid niet weg is voor vrijdag, mis ik het repetitieweekend van mijn musical. Niet handig voor de musical, en voor mijn sociale contacten ook niet..
    En morgen mis ik door deze verkoudheid de les waarschijnlijk hoe dan ook. Fijn dit.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aaargh over 11 uur ZAG gesprek en tenzij mijn behandelaar plotseling magisch van gedachten is veranderd sinds maandag wordt het weer hetzelfde liedje’ We kunnen Prim niet peilen en hebben geen goede argumenten om haar rm om te zetten in een voorwaardelijke rm. ‘ ugggggggh. Ja natuurlijk kunnen jullie mij niet peilen als jullie niet je best doen om mijn vertrouwen te winnen.

    Maaaaar over 12,5 uur krijg ik bezoek van de allerleukste en liefste baby allertijden. Dus stiekem heb ik wel een beetje zin in deze donderdagmiddag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lessen afgeschaft hmmm. Dit wordt een saai semester.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aaaah, ik weet gewoon echt even niet wat slim is nu. Ik wil gewoon heel graag morgen naar vrijwilligerswerk en twee vrienden gaan wel gewoon, maar aan de andere kant lopen mensen het weer af te raden, want Brabant, ugh.


    Stenenlikker

    Had ik die mails dus helemaal niet hoeven te sturen? Oh well..
    En ik snap het hoor, maar voorlopig geen rockkoor en waarschijnlijk ook geen musicalles meer hebben is toch wel een beetje jammer.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn