• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    first of all, calm tf down ur clearly not seeing the point

    second of all, dont you hate it when you feel like your friends are slipping away from you


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    "Ik snap niks van recht en mijn kop knalt bijna uit elkaar van de stress-hoofdpijn."
    *stilte*
    "Welke aansluiting ben ik nodig voor de kabel?"
    "Vrouwelijk!"

    Fijn dat je op het een wel reageert en het andere totaal negeert.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Net seizoen 5 van The Vampire Diaries afgekeken en ik wil zo graag verder kijken maar morgen begint de week weer en mag ik niet meer uitslapen dus ik wordt over 6 uur al wakker gemaakt maar dit einde was zoooooooo spannend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik: Ik kan heel goed met messen omgaan!
    Ook ik: zit met een mes te spelen en laat m dan per ongeluk vallen, waardoor ik een gat in mn been prik. Zucht.


    Stenenlikker

    whyyyyyy are you so dumb

    girl is a mary sue but i dont care im having fun lol

    [ bericht aangepast op 28 april 2020 - 15:14 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Aaaaaaaaaarg stomme kut corona. Hoe kan ik ooit laten zien dat het me lukt om ook thuis stabiel te blijven als ik niet op verlof mag. Hoe langer ik hier blijf hoe slechter het voor mij is maar ik mag pas met ontslag als ik kan aantonen dat ik ook thuis stabiel kan blijven. Zo ontzettend frustrerend.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Aaaaaaaaaarg stomme kut corona. Hoe kan ik ooit laten zien dat het me lukt om ook thuis stabiel te blijven als ik niet op verlof mag. Hoe langer ik hier blijf hoe slechter het voor mij is maar ik mag pas met ontslag als ik kan aantonen dat ik ook thuis stabiel kan blijven. Zo ontzettend frustrerend.


    Aii, dat is super dubbel. Succes though, je kunt dit. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I’ve been imagining how my characters would respond to the ‘drop the towel’ TikTok challenge and it makes me cry and laugh at the same time.


    Ik haat je, Nederlandse gezondheidszorg. Ik weet wat ik ben en wat ik voel, maar alles wat jullie willen doen is het me zo moeilijk mogelijk maken. En is het zo moeilijk om aardig te zijn? Ik haat je.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Spotify.. geef gewoon toe dat je automatisch mijn account met facebook gelinkt hebt (dat lijkt me waarschijnlijker dan dat iemand gaat hacken en spotify gaat linken met mijn facebook account) en zorg dat het ook weer ongelinkt kan worden. Dankje.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    10 uur vanochtend, merkte ik opeens dat ik nog niet gestemd had voor de interne verkiezingen van de uni ... dus ging maar snel even programma's gaan lezen. Jawadde. Volgens mij heb ik daar voor de RvB, SoRa and FR TEZAMEN zowat drie originele standpunten zien staan. IK WEET ONDERTUSSEN DAT DUURZAAMHEID EN COMMUNICATIE BELANGRIJK ZIJN EN DAT NIEMAND VAN UFORA HOUDT EN DAT WE LESOPNAMES WILLEN. Mij best dat je daar een hele uitleg om wil geven (want het is belangrijk!) maar ... iets van persoonlijke standpunten, aub? Arghl.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Let it go. Let it go.


    Quinlan schreef:
    Let it go. Let it go.


    + If I can go to sleep and not think about fictional characters that tear my heart out, that’d be great.


    Deadline is vanavond en niemand is er mee bezig: top. Zal ik het wel weer zelf afmaken. Maar ze mogen zich aan een zeer slechte evaluatie verwachten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    een Westworld rpg zou echt vet zijn, maar ook grandioos moeilijk


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.