• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    Jester - Dezi - Yrla - Phone - Adam - Merrin - Onyx - Fayr - 8102 - Vienna

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Agami

          Ze haalde haar schouders op. "Misschien ben je eerst nog twee jaar aan de onderzoekers ontsnapt," grapte ze.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fayr

          Fayr trok lachend haar zus van de bank en nam de ballon van Vienna aan. De twee meisjes waren natuurlijk precies even lang en een tweeling zijn had toch zeker zijn voordelen af en toe. "Zeker weten," riep ze over de muziek heen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi

    De drie glazen alcohol die ze binnen no-time had weggewerkt, zorgde ervoor dat de scherpe randjes er al een beetje af waren. Voor morgen had ze al een plan, dan zou ze ervoor zorgen dat de nieuwe knul zijn eigen spiegelbeeld niet meer kon verdragen. Misschien was het alleen maar goed dat Kneus vanavond losging en plezier had, dan kwam het straks alleen maar harder aan wanneer zijn vriendje hem liet stikken en hij erachter kwam dat hij tóch niet zo goed in de groep lag als hij dacht. Ze toverde een glimlach op haar gezicht. 'Natuurlijk. Als ik genoeg drink ben ik morgen vergeten dat deze dag ooit heeft plaatsgevonden.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    Onyx hield de ballon een beetje onbeholpen in zijn handen. 'En eh... Wat moeten we hier nou meedoen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam

    Adam grijnsde, al was het een beetje als een boer met kiespijn. Hij vroeg zich af hoe hij geselecteerd was. Was dat op basis van zijn gave, of had hij die gave daarna pas gekregen? Hij schudde de vragen van zich af, dit was niet het moment waarop hij daar over na wilde kijken. Inmiddels was het bos al in zicht gekomen en hij liep naar het gat waar hij de vorige keer doorheen was gegaan.
    'Durf je daarin?' vroeg hij, en hij knikte naar het donkere bos achter het hek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Niet laten vallen, dat moeten we ermee doen." Jester pakte de ballon uit Onyx' handen, hield hem tussen hen in en stapte zelf dichterbij zodat hij de ballon weer kon loslaten zonder dat die op de grond viel. "Dan zodra Vienna het startsein geeft, gaan we dansen." Hij grijnsde.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    Ietwat ongemakkelijk ging Merrin dicht op Vienna staan. Het meisje keek hem echter met zo'n grote glimlach aan, dat hij zich meteen een stuk zekerder voelde. "Oké, drie, twee, een, handen los," riep het meisje. Met haar iNet veranderde ze de muziek in een echte meezinger en Merrin voelde de hitte naar zijn wangen stijgen, zich beseffend dat Vienna nu wel erg dichtbij danstte. Het was eerst even aftasten, maar ze bleken al snel de maat met elkaar gevonden te hebben.

    (Zit op de telefoon, maar doe lekker iets verzinnen van een meezinger, zolang het maar niets Hollands is)


    It's never gonna happen, Guys.

    Agami

    Het knullige antwoord was 'nee, niet echt'.
          Er kwam alleen iets heel anders uit haar mond. "Alleen als je belooft me niet te laten schrikken, want dan gil ik je oren van je hoofd."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Dansen?' herhaalde Onyx. 'Gast, hoe kom je erbij dat ik kan dansen.'
    De muziek begon te spelen, maar Onyx bleef stokstijf staan, de ballon tussen hen in.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

    Al giechelend begonnen de twee meiden met een ouderwetse, Engelse wals. De eerste paar stappen waren natuurlijk heel makkelijk, maar na een tijdje moest één van hen natuurlijk een rondje draaien onder de arm van de ander. Dat bleek toch best een uitdaging. Langzaam en daardoor volledig weer uit het ritme van de dans, draaide Fayr met de ballon mee een heel rondje om Phone. Daarbij moest zij ook blijven draaien, want anders was haar lichaam op een gegeven moment 'op' en viel de ballon.
          Stikkend van de lach kwam ze weer op het beginpunt aan en deed heel erg haar best om het ritme weer op te pakken. Tot ze naar Phone's gezicht keek en het uitproestte. De ballon viel haast als in slo-motion op de grond.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Adam schudde zijn hoofd. 'Nee, we mogen hier eigenlijk niet komen denk ik, dus gil maar niet.' Hij zakte op zijn knieën voor het gat onder het hek neer en kroop erdoorheen. Hij hoopte dat hij de weg nog kon vinden. De vorige keer had hij het een griezelige plek gevonden, al was hij toen sowieso in een donker humeur geweest. Nu vond hij het nog steeds spannend, maar Agami's aanwezigheid zorgde er op de een of andere manier voor dat hij zich heldhaftiger voelde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Eigenlijk kan niemand hier dansen, maar bewegen op muziek wordt ook wel zo genoemd," zei Jester lachend en hij gooide zijn armen om Onyx' nek. "Ontspan, stap van links naar rechts en weer terug et voilá!"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx dacht dat een plank nog minder houterig zou bewegen, maar hij zette toch een paar onzinnige passen. Nu Jester zijn armen om zijn nek had geslagen had hij geen flauw idee waar zijn eigen handen naartoe moesten en dus liet hij ze maar langs zijn lijf hangen, waardoor het er waarschijnlijk nog dommer uitzag. De ballon bevond zich nog steeds tussen hen in. 'Je moet me even uitleggen wat hier nou leuk aan is,' mompelde hij.
    Ergens achter zich hoorde hij de tweeling lachen en hij wierp een blik over zijn schouder om te zien of hij het helemaal verkeerd begrepen had. De ballon lag echter al op de grond. Ietsje rechts daarvan deden Yrla en Dezi iets wat hij op een paringsdans vond lijken en wat hij maar weerzinwekkend vond. Zijn hoop vestigde hij dan maar op Vienna en Merrin... maar zelfs die laatste had lossere heupen dan hij. De twee dansten met elkaar alsof dat niet bepaald de eerste keer was en hij bedacht dat het best leuk was geweest als het hem ook zo was vergaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

    Ze volgde Adams voorbeeld en liet zich op haar knieën zakken om door het gat heen te komen. Ondertussen waren haar ogen redelijk aan het donker gewend en kon ze best weer wat zien- en dat was wel een fijn gevoel. Desalniettemin bleef ze toch iets dichter bij Adam lopen dan normaal. Je wist het immers maar nooit, met die lange schaduwen.
          Ze liepen over een haast niet bestaand pad, tot ze bij een open plek aankwamen. "Wow," fluisterde Agami. "Hoe heb je dit gevonden?" vroeg ze ademloos, terwijl ze rondkeek.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Voorzichtig liepen ze een stukje verder over het ijs. Hij dacht terug aan de hond met wie hij hier was geweest. Zou het dier weer in de buurt zijn? Onbewust keek hij om zich heen, maar hij zag de silhouet van het dier nergens.
    'Het is een beetje gênant,' zei hij. 'Maar eergisteren, toen ik weg was tijdens de vergadering... Toen was ik hier. Ik was overstuur geraakt door wat Yrla had gezegd en toen was ik een eind uit de buurt bij een meer gaan zitten. Na een poosje kwam er een hond naar me toe om met me te spelen en die vrolijkte me weer een klein beetje op. Hij ging me voor naar het bos, kroop onder het hek door en liet me toen deze plek zin. Het was heel bizar.'


    Every villain is a hero in his own mind.