• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    •

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    Jester - Dezi - Yrla - Phone - Adam - Merrin - Onyx - Fayr - 8102 - Vienna

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Ohmygod. Leg je handen om mijn middel, Scary Vibes," zei Jester hoofdschuddend. "Dit is echt jouw ding niet, of wel?" Hij zond de jongen een schaapachtige grijns en hoopte dat hij het met een glas of twee weer vergeten was. Langzamer dan hij dacht dat mogelijk was legde Onyx inderdaad zijn armen om Jesters middel.
          Jester keek hem zo serieus mogelijk aan. "Hou je vast," waarschuwde hij en begon toen -samen met Onyx en met de ballon nog altijd in hun midden- heel snel, heel veel rondjes achter elkaar te draaien.
          Een goed plan? Nee, niet echt. Niet als hij wilde winnen. Maar ach, dat was het doel ook niet, toch?
          Binnen de kortste keren verloren ze hun evenwicht en kwamen half op elkaar op de grond terecht, terwijl Jester het uitproestte van het lachen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx kwam niet héél erg lekker neer op zijn rug, dus hij sloeg de lachbui over. Jester lag half boven op hem en maakte niet echt haast om op te staan.
    'Hé kleintje... Als je zo graag boven op me wilt liggen kunnen we ook een bank of zelfs een bed zoeken. We zijn niet allemaal zo'n jonge god als jij.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

    Ze knikte. Ze kon zich heel goed voorstellen dat Adam het niet in zich had gehad om Yrla weer te moeten zien als hij weer had lopen pesten. "Wil je er nog over praten?" vroeg ze zacht. Agami stak haar handen in haar jaszakken. Met al dat ijs was het hier toch aanzienlijk kouder dan op het veld. "Ik wist niet dat hier wilde honden in het bos leefden," zei ze. "De school heeft het hele terrein afgezet, dus het is geen tam beest dat is weggelopen of in de steek gelaten. Wel fijn dat hij je een beetje kon opvrolijken." Agami stootte Adams schouder aan. "Soms zijn dieren veel makkelijker mee om te gaan dan mensen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          Jester rolde met zijn ogen en kreunde. "Ik hoop dat ik niet aan die bijnaam vastzit." Hij rolde van Onyx af en tikte hun ballon richting de twee overgebleven stellen. "Maar doe jezelf niet tekort, Scary Vibes. Als je een beetje je best doet om zwoel te kijken ben je helemaal niet zo out of place in zo'n museum met van die Griekse beelden. Jeweetwel, die dingen waardoor er een onmogelijke standaard wordt gezet voor de rest van de mensheid."

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 23:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Adam knikte. Dat was zeker waar. 'Hij zag er goed verzorgd uit, ik denk dat hij misschien van een van de leraren of onderzoekers is. Of misschien zelfs een van die verdwenen leerlingen, weet je wel? Misschien kon hij niet meer terug veranderen in zijn normale vorm, een mislukt experiment.' Hij grinnikte kort. 'Maar waarschijnlijk heb ik gewoon een grote fantasie.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

          "Fantasie maakt de boel overal toch wel een stuk leuker op," zei Agami stellig. "Dus dat is best een goede eigenschap."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Het klinkt wel snoezig,' antwoordde hij met een grijns terwijl hij rechtop ging zitten. 'En Griekse beelden, je denkt dat dat toonbeelden van mannelijkheid zijn? Met die lulletjes van drie centimeter? Ik wil nou ook weer niet opscheppen maar ik ben wel flink wat groter geschapen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "'David' is uiteindelijk vijf meter hoog, maar als je wil ga ik met alle liefde met je mee als je een keer wil vergelijken."

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 23:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    'Ik denk dat ik vroeger ook een hond had,' vertelde hij terwijl hij in de richting van de ijsglijbaan liep waar hij samen met Rex vanaf was gegaan. 'Ik had een soort flashback toen we in het gras lagen te stoeien. Een zwarte pup die Rex heette.' Hij beet even op zijn lip, dat was eruit voor hij er erg in had. 'Maar dat mag niemand verder weten,' zei hij vlug en hij keek haar indringend aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    'Je moet natuurlijk wel naar de verhoudingen krijgen. Z'n duim is twee keer zo lang. En waarom ik dat weet, weet ik ook niet,' grinnikte hij. 'Misschien was ik in mijn vorige leven een agalmatofiel.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

          Haar mond viel open. "Je had een flashback?" zei ze ademloos. "Je herinnerde je iets van je leven voor Experium?" Nog een dozijn meer vragen kwamen in haar op en het meisje keek Adam met grote ogen aan. Voor de helft verwondering, de andere helft bezorgd. Niemand kon zich iets herinneren van voor Experium. Dat was althans de bedoeling. De onderzoekers waren al nooit zo gehecht aan de studenten en als ze er dan ook nog achterkwamen dat hij zich iets kon herinneren... misschien haalden ze hem wel weg.
          Misschien was dat al eerder gebeurd. Was hij zich dingen gaan herinneren en hadden de wetenschappers hem verwijderd en van iedereen het geheugen gewist. En was hij daarom twee jaar ouder dan de rest.
          Agami schudde haar hoofd. "Natuurlijk, ik zal het aan niemand vertellen. Hoe zag de pup eruit? Herinnerde je je nog meer?" vroeg ze gretig.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          Jester knipperde twee keer met zijn ogen. "Ik ga nu doen alsof ik weet wat dat is," zei hij droogjes en begon toen begrijpend te knikken.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    Fox’ avondwandeling was geëindigd bij de plek waar hij zijn flessenpost hoopte te vinden. Een grijns krulde zijn lippen om terwijl hij de fles oppakte en een plekje zocht waar er genoeg verlichting was om de brief te kunnen lezen.
    Zijn ogen gleden over de regels. Dus Vienna’s date had haar gevraagd zodat hij zijn pestkop kon aftroeven? Nou, hij moest toegeven dat hij dat inderdaad wel stoer vond. Punten voor de waakhond. Hij overwoog om meteen een brief terug te schrijven, maar besloot het toch maar even te laten gaan. Morgen was de dag van het bal. De knul had het verdiend om die dag Vienna voor zich alleen te hebben. Hij stak haar morgen wel een briefje toe met een locatie waarop ze elkaar zondag konden ontmoeten – als ze dat nog wilde.
    Natuurlijk wil ze dat, Fox. Het universum laat je heus geen twee blauwtjes binnen één week lopen.
    Hij borg de brief bij de andere die hij onder zijn matras bewaard had, liet zich op zijn bed zakken en schoof zijn hand onder zijn hoofd. Uit alle macht probeerde hij zich te bedenken hoe dat meisje er ook al weer uitzag dat hij gisteren halsoverkop naar het bal had gevraagd, maar het bleef een vage vlek. Een Rhino, was het toch? Of toch een Buffalo? Het zou zelfs een Elephant kunnen zijn, dacht hij met een zucht.
    De gedachte dat er morgen iemand op hem stond te wachten terwijl hij niet kwam opdagen zou hem toch minstens vijf minuten uit zijn slaap houden, maar hij had geen idee hoe hij zijn date morgen moest terugvinden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam

    Adam beschreef het kleine dier zo goed als hij het zich herinnerde. 'Ik herinner me soms flitsen. Vaak als ik droom.' Hij was even stil. 'Ik zie heel vaak een vrouw die me over haar schouder aankijkt, en dan is er een harde klap en dan schrik ik bezweet wakker.' vertelde hij. 'Michiel zei dat hij nooit flashbacks heeft gehad en ook niemand weet die dat wel heeft, en jij dus ook niet... Ik denk dat het misschien door mijn gave komt. Misschien tijdreis ik wel vanuit hetzelfde hersengebied als waar de herinneringen bewaard worden en hebben ze ze daardoor niet allemaal kunnen weghalen. Het gaat in beiden gevallen toch om het verleden...' Hij keek haar afwachtend aan, het was de eerste keer dat hij die theorie met iemand deelde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    'Mooi. Dan kan ik doen alsof je dat de normaalste zaak van de wereld vind.'


    Every villain is a hero in his own mind.