• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 19 mei 2020 - 13:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    (Ik zet m ook ff hier neer):
    Het was superleuk! Voor alle burgers die eruit zijn gegaan (en iedereen die er niet uit is gegaan, maar benieuwd hoe we t spel probeerden te spelen), hier is de link naar de story waar de weerwolven overlegden! Klik hier! *O* Vast leuk om te weten hoe erg we in de stress zaten, haha!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (Ik zet m ook ff hier neer):
    Het was superleuk! Voor alle burgers die eruit zijn gegaan (en iedereen die er niet uit is gegaan, maar benieuwd hoe we t spel probeerden te spelen), hier is de link naar de story waar de weerwolven overlegden! Klik hier! *O* Vast leuk om te weten hoe erg we in de stress zaten, haha!

    Wauw, ik ben gewoon vermoord door een randomizer (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lorem schreef:
    De tunnelvisie was mijn geniale plan. ;)
    Nee, niet echt, maar ik heb echt heel lang naar de lijst met hoe de votes waren gegaan lopen staren, en kwam toen op Delahaye uit. :'D


    Ik faalde ook een beetje met mijn stem op dag 1, hahaha. Als ik meegegaan was op IrishNialler, had ik waarschijnlijk wel iets minder opgevallen.


    Stenenlikker

    Wat mij ook verbaasde was dat Croweater elke nacht op een virus had gestemt. xD

    En ik maar 2/4 (cat)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Voor mij was het echt een leuke wvw, :'D
    Voelde mij nog nooit als een belangrijk iemand in het spel. XD

    En ik dacht dat ik als dokter niet zo'n geweldig spel zou hebben... I was wrong...


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Delahaye schreef:
    (...)

    Ik faalde ook een beetje met mijn stem op dag 1, hahaha. Als ik meegegaan was op IrishNialler, had ik waarschijnlijk wel iets minder opgevallen.

    Ik weet het niet, croweater was bij mij ook verdacht en zij stemde iedere keer op een virus :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Delahaye schreef:
    (...)

    Ik faalde ook een beetje met mijn stem op dag 1, hahaha. Als ik meegegaan was op IrishNialler, had ik waarschijnlijk wel iets minder opgevallen.

    Toen ik eruit lag en die stemmen herbekeek wist ik 100% zeker dat jij erbij was. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lorem schreef:
    De tunnelvisie was mijn geniale plan. ;)
    Nee, niet echt, maar ik heb echt heel lang naar de lijst met hoe de votes waren gegaan lopen staren, en kwam toen op Delahaye uit. :'D

    Maar de laatste ronde was het toch wel soort van een plan? Aangezien je zei je toch iets van 'Ik ga tijgerbloed aanhalen als verdachte, om te zien wie daar in meegaat. Want eig is ze nu niet meer zo verdacht.' Dat geeft Delahaye wrs ook een beetje misleidt, denkend dat je Tijgerbloed zou kiezen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ouh die virussen story is leuk om te lezen!

    Ik hoop dat we ook de andere acties tijdens de nacht nog te weten komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ouh die virussen story is leuk om te lezen!

    Ik hoop dat we ook de andere acties tijdens de nacht nog te weten komen.

    Ik weet niet of er nog veel zijn :') Onze reporter was inactief, de onderzoeker ging er dag 2 al uit, Lorems acties zijn bekend en het vaccin... Ik vrees ergens dat dat Cayline was :') Ik bedoel, ik kon (afgezien van de eerste en tweede nacht) iedere nacht voorspellen wie er ging sterven, dus zo onverwacht waren de acties van de virussen niet. Zou verwachten dat ze toch 1 iemand had kunnen beschermen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik weet niet of er nog veel zijn :') Onze reporter was inactief, de onderzoeker ging er dag 2 al uit, Lorems acties zijn bekend en het vaccin... Ik vrees ergens dat dat Cayline was :') Ik bedoel, ik kon (afgezien van de eerste en tweede nacht) iedere nacht voorspellen wie er ging sterven, dus zo onverwacht waren de acties van de virussen niet. Zou verwachten dat ze toch 1 iemand had kunnen beschermen :')

    Hahaha true. Maar ondanks dat er redelijk wat inactieven waren vond ik het toch erg leuk. :')

    Ik wil eigenlijk heel graag Ledecky eruit, omdat zij de grootste en slimste denker is en aandrijver van de rest. Ergens voelt het wel flauw om haar eruit te spelen, want het is wel fijn risicovol om haar er niet uit te spelen.

    Mare, zo lief! (K)

    En dit vat het ook echt perfect samen:
    Wat een bende is dit geworden :') - aarsvogel


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:

    Mare, zo lief!(K)


    Whaha ja jij had volgens mij wel als eerste door dat ik en delahaye en aarsvogel virus waren dus je was heel irritant bezig, (cat) (K)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Voor wie wilden weten wie ik beschermd had:

    Nacht 1: Ledecky
    Nacht 2: Frodo
    Nacht 3: Ledecky
    Nacht 4: Lorem
    Nacht 5: Dysphoria

    Dus ja. Ik had vrij vaak dat ik wel wist wie eruit ging, maar diegene had ik de vorige nacht al beschermd en kon ik niet opnieuw beschermen. ):

    [ bericht aangepast op 31 mei 2020 - 10:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Voor wie wilden weten wie ik beschermd had:

    Nacht 1: Ledecky
    Nacht 2: Frodo
    Nacht 3: Ledecky
    Nacht 4: Lorem
    Nacht 5: Dysphoria

    Dus ja. Ik had vrij vaak dat ik wel wist wie eruit ging, maar diegene had ik de vorige nacht al beschermd en kon ik niet opnieuw beschermen. ):

    Kon je niet twee nachten na elkaar dezelfde persoon beschermen?
    Je hebt op zich wel logische keuzes gemaakt, alleen op het verkeerde moment :')

    [ bericht aangepast op 31 mei 2020 - 10:36 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Kon je niet twee nachten na elkaar dezelfde persoon beschermen?
    Je hebt op zich wel logische keuzes gemaakt, alleen op het verkeerde moment :')


    Nee dat mocht niet. Ik twijfelde steeds tussen twee en koos de verkeerde :')


    Every villain is a hero in his own mind.