• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Damon • Rhinos • Dementor
    • Peter • Rhinos • Spiderman
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    Lijst wacht buiten:
    Emil - Adam
    Vera - Onyx --- Speech van Merrin :P
    Onna - Nenya
    Vrijwilligers vanwege de Disneyquiz.
    Serena - Vienna
    Fox - Fersephone
    Heidi - Fayr.
    Astreal - Merrin
    Naamloze - Jester
    Fire - Yrla (Aanval Damon)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2020 - 10:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



          "Maar er is geen muziek om op te dansen," zei ze, maar legde haar hand al in de zijne.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    ‘Fersephone belde me,’ legde Fire uit. ‘Ze wist niet bij wie ze anders terecht kon. Ik ben blij dat ik kon helpen.’ Hij zweeg even. ‘Ik heb in elk geval met mijn afdeling afgesproken dat we zo min mogelijk alleen zijn op afgelegen plekken en dat we nog even niet de confrontatie opzoeken. Onyx zei dat hij het had opgelost met Maaya, hopelijk loopt het dan allemaal nog met een sisser af.’ Hij had echt geen zin in een vete met een afdeling vol psychopaten. ‘Al vertrouw ik Maaya voor geen cent. Ik denk er dus aan om vrijdag in elk geval de hele avond twee mensen op de veranda te laten zitten om de wacht te houden. Misschien allemaal een halfuurtje? Een Panther en Lion samen, kunnen ze meteen beetje bonden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo



    "Dat kan ik wel regelen," zei hij met een glimlach. Hij legde zijn iNet neer, zocht een liedje op en liet het afspelen op de achtergrond. Het klonkt wel niet zo hard, maar het verloor daardoor niet zijn waarde. Hij pakte Fayr haar middel vast en begon zachtjes met de eerste dansstappen. Al gauw waren ze aan het rond zwieren over de zelfgemaakte dansvloer, van het ene nummer op het andere. Uiteindelijk stopte hij ze muziek en trok Fayr uitgeput mee in het hoekje van kussens dat hij gecreëerd had. Romeo liet zich in een van de kussens vallen en pakte een glas te voorschijn dat hij aan Fayr voorschotelde. Zonder te vragen of ze het wel wilde, liet hij haar een fles champagne zien en schonk een glaasje bij haar in. "Alleen het beste voor de leukste," zei hij met een lach. En nam zijn eerste slok.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2020 - 23:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Safira



    Al vier dagen zat ze in deze stomme kooi. Haar vleugels voelden stroef, de onderzoekers hadden haar geen moment ruimte gegeven om te vliegen. Ze keken zelfs niet eens naar haar om. Hoelang moest ze hier blijven zitten? Al de hele tijd waren er onderzoekers met Dezi in de weer, maar ze spraken nauwelijks tegen elkaar.
          Wel zou Dezi terug naar school gaan.
          En wat dan?
          Dan zou ze dezelfde fouten gaan maken.
          Ergere nog, want Zebediah dwong haar om Jester te vermoorden.
          De gedachte liet de paniek in haar opvlammen. Zij was de enige die het wist, die het kon voorkomen! Maar hoe? In de ogen van de anderen was ze als een uit de kluiten gewassen kanarie. Ze móést een manier vinden om met hen te communiceren.
          Ze moest zich van Dezi zien los te maken, zodat ze niet steeds haar denken overheerste. Nu ze al vier dagen niet met haar geest verbonden was, waren haar gedachten veel minder warrig. Ze kon plannen maken. Met haar klauwen kon ze wat in hout schrijven. Misschien kon ze dan duidelijk maken dat ze vastzat.
          Maar aan wie?
          Niemand mocht weten dat ze er nog altijd was, dat ze van alles had meegekregen. Niet voordat ze wist hoe ze zich uit dit lichaam kon bevrijden! Haar gedachten schoten als eerste naar Yrla. Ze wilde zó graag eens een gesprek met hem voeren! Maar hij was verre van betrouwbaar. Hij stond ook aan de verkeerde zijde.
          Wie dan?
          Jester zelf?
          Die had nooit naar haar omgekeken.
          Onyx dan misschien? Die gaf haar soms wat eten, streelde haar schubben soms.
          Of Kneus? Wat zijn naam dan ook mocht zijn? Hij was altijd bang voor haar geweest, maar op zijn naamceremonie was hij wel lief voor haar geweest. Hij was wat trager van begrip dan de andere jongens, maar misschien was dat juist wel goed. Haar manier van communiceren was ook simpel. Misschien sloeg dat juist aan.
          Ongeduldig stapte ze rond in haar kooi.
          Voorlopig kon ze nog helemaal niets doen.




    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Wel, niet alleen zijn op afgelegen plekken kon hij bij de Panthers wel vergeten. Die waren constant overal en nergens en hijzelf trouwens ook. Maar het niet zeggen zou nog minder helpen, dus morgenochtend zou hij iedereen wel even aanschieten. Niet in je eentje ergens heen gaan als je ook nog een minuutje kan wachten en samen met iemand lopen. Níet de confrontatie opzoeken, zoals Yrla gedaan had. Dat had weer een nieuwe hallucinatie opgeleverd. Misschien verstandig dat ook tegen Phone te zeggen, voordat die de hele campus van die creeps in de as legde.
          "Ik zal hetzelfde tegen de Panthers zeggen," knikte hij. Jester keek opzij en zijn kaak verstrakte iets. "Onyx denkt dat hij het heeft opgelost," zei hij. Zo neutraal mogelijk, hoewel een vleugje bitterheid toch nog in zijn stem doorklonk. "Die sisser zou ik niet verwachten als ik jou was. Als Maaya zich al aan haar woord houdt — en dat is een héle grote 'als' — dan is dat ook enkel voor de Panthers. Niet de Lions."
          Onyx had zo graag Adam en Merrin willen beschermen, en de rest, dat hij wel gewoon vergeten was dat de Lions met dezelfde shit zouden moeten kampen als hij. Dat die het ook wel verdienden om in die deal opgenomen te worden, al was het enkel voor de sier. "Hij heeft een deal gesloten met het kreng. Niet mijn idee en als jij het uit zijn hoofd gepraat krijgt, be my fucking guest want mij lukte het niet."
          Gaan we schreeuwen? De volgende mental breakdown van vandaag? Onder het motto drie keer is scheepsrecht? Get it together.
          Hij ontspande zijn handen en zorgde ervoor dat hij rustig bleef ademen voor hij verder ging. "Maaya laat de Panthers met rust en in ruil daarvoor heeft hij onze relatie verbroken," zei hij effen, alsof het niet iedere keer zijn hart nog een beetje verder brak als hij eraan terugdacht.
          Fire moest het weten. Wat er gebeurd was, anders zou Maaya die kans aangrijpen om met verdraaide feiten aan te komen zetten en dit bondgenootschap bleef ze met haar tengels vanaf. Hij grinnikte toonloos. "En dat is bullshit, want natuurlijk pakt ze me terug als ik d'r naakt op tafel laat dansen, maar misschien kunnen we het in ieder geval uitbuiten voor zolang zij denkt dat wij er nog intrappen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    ‘Doe dat dan maar niet,’ zei hij met een flauwe glimlach. Dus dat was er tussen de jongens gebeurd. Maaya had gewild dat Onyx zijn relatie verbrak en in ruil daarvoor zou ze de rest van zijn afdeling met rust laten. ‘Wel een verrassend volwassen reactie van Onyx.’ Dat moest Fire hem toch nageven. ‘Ik had verwacht dat hij het hele Rhino-house in de fik zou steken.’ Hij hield Jesters blik even vast. Zag hoeveel pijn die keuze had Jester had gedaan.
          Onyx was impulsief. Kreeg een plan en voerde dat uit. Werkte het, dan was dat mooi. Werkte dat niet dan haalde hij er zijn schouders over op en ging hij verder met het volgende idee. Jester was meer zoals hij; alle mogelijkheden in kaart brengen, overal het beste van nemen en dan pas een plan ten uitvoer brengen. Soms kostte dat te veel tijd, soms gaf die tijd juist de ademruimte die er nodig was. Jester was iemand die van tevoren over de gevolgen nadacht, Onyx was iemand die aan de hand van de gevolgen oordeelde of hij op deze voet wilde doorgaan. Er was voor beide wat te zeggen.
          ‘Geef hem een paar dagen,’ zei hij met een knipoog. ‘Onyx’ gevoelens zijn nieuw voor hem. Hij moet nog ontdekken dat je die niet zomaar even in de ijskast kunt zetten. Hij komt er wel op terug. Zeker als je laat zien dat je nog steeds van hem houdt, ondanks dat je het niet altijd met hem eens bent. Pas dan kan hij leren dat liefde en vriendschap sterker zijn dan wrok of angst, want hij heeft heel lang zonder die eerste twee geleefd.’

    [ bericht aangepast op 26 mei 2020 - 8:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester bleef stil. Staarde naar zijn handen. Voor het eerst schoot er een vlaag schuldgevoel door hem heen, bitter en wrang. Fire bedoelde het goed, maar zijn woorden raakten een pijnlijk punt dat hij liever heel ver weg had weggestopt. Want ook de Lion trok al meteen de conclusie dat dit alles helemaal Onyx' doen was. Terwijl in realiteit...
          Ga wég. Daar ben je goed in.
          Fire zei dat Onyx wel terug zou komen. Dat hij tijd nodig had om te leren dat vriendschap en liefde sterker waren dan angst en wrok. Maar was hij wel degene die weggegaan was? Had Onyx zich niet inderdaad gerealiseerd dat hij zijn gevoelens niet in die ijskast kon zetten en was hij daarom niet met die list aangekomen om het terug te draaien wat hij gedaan had? Hij was begonnen met het graven van de kloof tussen hen in, maar hij had ook zich nog willen vasthouden aan de smalle loopbrug die er per ongeluk nog bleek te zijn.
          "Misschien," antwoordde hij uiteindelijk. Hij keek Fire niet aan. "Als ik niet degene was die tegen hém geschreeuwd heb dat hij maar moest opflikkeren." Het prikkeldraad rond zijn borst trok zich aan, met dat de waarheid steeds helderder voor hem kwam te liggen. Onyx was begonnen, maar Jester had het vanuit zijn eigen angst en pijn en gebrokenheid zelf volledig aan diggelen gegooid.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fayr



    Champagne? Romeo haalde wel alles uit de kast zeg. Fayr nam haar glas ineens een tikje verlegen aan en nam zelf ook een slokje. De waarschuwing van Fersephone spookte opeens weer door haar hoofd heen en ging ook niet meer weg. En dat terwijl het net zo leuk was. Ze liet het glas door haar vingers draaien en keek naar hem op.
          "Verpest ik de leuke sfeer als ik het nog even over mijn zus wil hebben?" vroeg ze, haar toon alvast verontschuldigend terwijl ze zocht naar de beste manier om haar belofte aan haar zus waar te maken. Natuurlijk zou het de sfeer wel verzwaren, maar Romeo begreep het vast. Fersephone had net dus ook al tegen hem gezegd dat hij moest oppassen, dus als Fayr nu uitlegde waar Phone zich zorgen over maakte, kon Romeo met een verklaring komen en kon zij die aan haar zus vertellen en kwam alles weer goed.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    'Oh,' zei Fire zacht. Hij dacht weer aan de donkere aura die om Onyx heen had gehangen. Dat was geen liefdesverdriet, dat was geen boosheid omdat Jester hem niet begrepen had. Dat kwam doordat hij zich afgewezen voelde. Omdat hij weer alleen was. 'Dat eh, maakt alles een stuk moeilijker.'
          Want waar hij met Jester zo'n gesprek kon voeren, hem kon aanmoedigen om Onyx te vergeven, hem tijd te geven, zou dat andersom niet werken. Met Onyx viel op het moment geen gesprek te voeren en als die jongen nu weer terugkroop in zijn 'ik steek je neer in je slaap'-rol dan was het maar de vraag of hij daar weer uit kwam. Hij was bang dat Jester in zijn frustratie de schichtige Onyx die wat van zichzelf durfde te laten zien terug in zijn donkere hol had gejaagd en waarschijnlijk werd het een flinke klus om hem daar weer uit te lokken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo



    "Ligt eraan wat je van me gaat vragen," zei hij met een glimlach. Romeo ging er iets beter voor zitten. "Wat is er aan de hand?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Daar werd alles inderdaad een heel stuk moeilijker van. Dat betekende dat het Onyx was die zou moeten laten zien dat vriendschap en liefde sterker waren dan de angst en wrok en waar dat hem twee dagen geleden wonderbaarlijk genoeg gelukt was, kon Jester dat niet nog eens van hem verwachten. Dat hadden die moordzuchtige blikken wel duidelijk gemaakt.
          "Ja." Jester slikte. "Het is mijn schuld dus."
          Hij had beter moeten weten. Niet zo moeten reageren. Onyx was ooit al zo verraden door iemand en nu had Jester precies hetzelfde gedaan, terwijl hij beloofd had om hem nooit zo in de steek te laten. En waarom? Omdat hij zo gekwetst was door Onyx' oplossing, omdat het overeen kwam met wat Yrla gedaan had? Nu had hij Onyx verraden en die was woest. Misschien had hij daar ook wel gelijk in. Jester had zijn belofte aan hem gebroken, geen wonder dat de jongen zo reageerde. Het was Jesters eigen schuld.
          "Vrijdag steeds twee mensen op de veranda houden is een goed idee. Moeten we zorgen dat de Panthers en Lions die de laatste shifts krijgen wel nog enigszins nuchter zijn."

    [ bericht aangepast op 26 mei 2020 - 12:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fayr



          "Nouja..." Fayr aarzelde nog heel even voordat ze besloot gewoon eerlijk te zijn. "Ze vertrouwt je niet," zei ze zacht. "Phone heeft met Fire gepraat en op een moment het ook gehad over jou en mij. En wel... ze zei dat je niet spoorde. Geen idee waarom want ze heeft je tot net zelfs nog nooit gesproken, en ik weet ook niet wat Fire gezegd heeft," gooide Fayr er vlug achteraan en ze sloeg haar ogen neer voor ze verderging. "Maar ze leek ervan overtuigd dat je de ergste Rhino van allemaal was. Erger nog dan Maaya." Ze haalde haar schouders even op, een tikje ongemakkelijk. Wie zei dit nou allemaal tegen de persoon op wie ze verliefd waren?
          "En dat denk ik natuurlijk niet, maar het zou fijn zijn als ik haar een beetje gerust kon stellen, snap je? Ze zei bijvoorbeeld ook dat je goede vrienden was met Zebediah?" vroeg ze voorzichtig.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    Fire schakelde weer terug naar het onderwerp waar ze oorspronkelijk over hadden willen praten. Hij begreep wel dat Jester liever daar nu de focus op legde, al was er nog iets anders wat hij wilde vragen.
          ‘Ik blijf wel nuchter en neem de laatste wacht wel op me. Ik zal Fox vragen om een schema te maken. Kan hij iedereen mooi mixen.’ Hij aarzelde even. ‘Ik wilde ook nog ergens anders opheldering over vragen, Jester. Onyx snauwde net dat we er allemaal aan gingen, of het nu door hemzelf, door de Rhino’s… of door Zebediah kwam. Is hij een van de velen met een trauma aan Zebediah? Of… is er wat anders aan de hand?’ Hij keek de roodharige jongen recht aan. Hun laatste gesprek over Dezi en onverklaarbaar verdrag was hij nog niet vergeten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Ik ga ook niet veel drinken, dus geef maar aan Fox door dat hij mij ook aan de late kant kan indelen. Yrla wordt überhaupt alleen écht dronken als ie aan de lopende band mijn whiskey op zuipt, dus die kan ook tegen het einde aan worden ingedeeld." Jester was dankbaar dat Fire er niet verder op doorvroeg. Misschien had hij inderdaad tijd nodig en kon hij daarna proberen met Onyx te praten. Uit te leggen hoe hij zich voelde en waarom hij gedaan had wat hij gedaan had. Zijn excuses aanbieden ofzo.
          Bij Fire's tweede vraag keek Jester abrupt opzij. Onyx had wát? Hij vloekte inwendig en keek even over zijn schouder om te zien of iemand Fire's woorden gehoord zou kunnen hebben. Er was immers nog iemand op Experium die aan Zebediah's kant stond en als die te weten kwam dat Jester en Onyx ook wisten waar die creep mee bezig was en dat Yrla op het punt stond om spion te gaan spelen... dat beloofde heel weinig goeds.
          Jester keek Fire een paar seconden recht aan. Hij vertrouwde die Lion. Echt. Fire had al meerdere malen bewezen een van de goeien te zijn en eigenlijk konden ze nog wel een extra set hersenen gebruiken om na te denken over het probleem dat Zebediah vormde. Om te helpen met het verzinnen van een plan dat beter zou zijn dan dat van Onyx.
          Maar toch... Wat als hij ernaast zat? Fire zou een uitzonderlijk goede leugenaar kunnen zijn en echt wel iemand die Zebediah graag aan zijn kant zou hebben staan.
          "Zoals je weet ben ik redelijk paranoïde," begon hij langzaam. "En er is inderdaad iets gebeurd. Maar mg ik mijn gave op je gebruiken voor ik daar echt antwoord op geef?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    'Ik kan niet liegen,' vertelde Fire eerlijk. Dat was geen geheim, dat mocht Jester best weten. Móést Jester weten. 'De bijwerking van mijn gave. Maar je mag je gave op mij gebruiken, ik snap dat je die zekerheid wilt. Maar wees ook meteen voorzichtig met wat je me vertelt. Hij weet ook dat ik niet kan liegen. Maar als hij op de een of andere manier op het terrein kan komen, móét ik dat weten.' Zijn gedachten schoten naar Fox. Als Onyx bang was voor Zebediah, had hij hier nog steeds een grote vinger in de pap. Dat betekende dat het ook slechts een kwestie van tijd was voor Zebediah Fox zou opzoeken en in dat geval wilde hij Fox al hélemaal snel op zijn kamer hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.