• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren
    Ednoces Elephants Tijd bevriezen voor 10 sec Onna Stella Elephants Licht ombuigen.
    Vera Elephants Leugendetector.
    Naamloos Elephants Genezing.
    Romeo Rhinos Emoties manipuleren
    Damon Rhinos Dementor
    Peter Rhinos Spiderman
    Azrael Rhinos Krachten afnemen van anderen.
    Maaya Rhinos Hallucinates.
    Melissa Rhinos Onbekend.
    Goliath Buffalos Groei manipuleren
    Kijo Buffalos Veranderen in een Oni.
    Sarah Buffalos Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    Lijst wacht buiten:
    Emil - Adam
    Vera - Onyx --- Speech van Merrin :P
    Onna - Nenya
    Vrijwilligers vanwege de Disneyquiz.
    Serena - Vienna
    Fox - Fersephone
    Heidi - Fayr.
    Astreal - Merrin
    Naamloze - Jester
    Fire - Yrla (Aanval Damon)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2020 - 10:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Je kan niet liegen?" vroeg Jester verbaasd. "Wow. Straks ga je me nog vertellen dat gave niet meer werkt als ik met een klavertjevier kom aanzetten en je een waanzinnige afkeer hebt voor ijzer." Dat maakte de boel er tegelijkertijd simpeler en ingewikkelder op. Hij ging iets verzitten zodat hij Fire schuin aan kon kijken en zijn hoofd niet hoefde te draaien. De eerste keer dat hij zijn gave weer echt zou gaan gebruiken na gisteren. "Wel, dan hoef ik eigenlijk alleen dat de controleren. Scheelt weer."
          Toch puzzelde hij in zijn hoofd nog met zijn zinnen, om ze zo kort mogelijk te kunnen houden. Efficiënt te zijn. "Ik ga je nu met mijn gave vragen antwoord te geven. Je weet wat mijn gave is en je weet ook dat het onmogelijk is om je ertegen te verzetten."
          Eerst een reden geven, geloofwaardigheid opbouwen die ook nog met common sense als logisch gezien kon worden, dat een flinke duw geven me zijn gave en dan sleutelen aan zijn vrije wil. Hij had nog nooit iets bij Fire geprobeerd en wilde het risico niet lopen dat die toch voor Zebediah bleek te werken en nu onder het verhoor uitkwam omdat Jester zijn vragen niet goed had geformuleerd. Om de waarheid heen dansen was moeilijk, maar het kon.
          Dus als bleek dat Fire inderdaad niet kon liegen, hoefde hij enkel maar op normale wijze een paar vragen te stellen. En daarna kon hij hem ook niet alles vertellen. Want dan wist Zebediah het inderdaad ook en als die bij Fire kwam checken hoeveel hij wist... Die zou hem vast ook met zijn gave opdragen hem te vertellen wat hij wist en dan moest hij wel. Tenzij Jester met zijn gave iets probeerde, maar de vraag was of dat bleef hangen.
          In ieder geval kostte het weinig moeite om Fire te overtuigen. Jester kon net niet echt voelen hoe zijn geest reageerde, maar hij had wel altijd een redelijke inschatting van hoe zijn woorden aankwamen. Tot nog toe leek het goed te gaan, wat Fire nog weer een extra puntje in de 'betrouwbaar'kolom opleverde.
          Daarom ga je me de waarheid vertellen en zal je niet alleen de bewoording van mijn vraag eer aan doen, maar ook de bedoeling erachter. Je wil me vertellen wat ik wil weten. Wat is de echte bijwerking van je gave?"

    [ bericht aangepast op 26 mei 2020 - 14:10 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    Fire merkte dat de spieren in zijn nek en schouders aanspanden toen hij een andere bewustzijn voelde. Hij probeerde het toe te laten, maar het was minder makkelijk om de controle uit handen te geven dan gedacht. Woorden vormden zich, nog voordat zijn gedachten dat konden doen. Hij merkte de drang om zijn lippen op elkaar te klemmen, maar hij negeerde het toch.
          ‘Mijn bijwerking is dat ik niet kan liegen,’ antwoordde hij. ‘En mijn zicht wordt slecht als ik mijn gave te lang gebruik.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Misschien was Pinokkio ook nog een leuke bijnaam geweest.
          "Waarom vraag je me naar Zebediah?" Jester was geen heel kruisverhoor van plan, maar een paar vragen waren toch wel essentieel. Gelukkig kon het zonder gave, want dat betekende een volle tank om Tony aan te pakken. "Wanneer heb je hem voor het laatst gezien, gesproken of een bericht van hem gelezen?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    De lichte druk op zijn hersenen verdween en hij schudde even zijn hoofd omdat hij het gevoel had dat zijn blik wat glazig was geworden. Jester had zijn gave weer opgeborgen. 'Ik maak me zorgen om Fox,' zei hij toen. 'Zebediah en hij hebben nogal een geschiedenis, dus ik ben bang dat Fox last van hem zal krijgen als hij inderdaad een manier heeft om contact te houden met mensen op school. De laatste keer dat ik zelf contact me hem heb gehad, is zestien maanden geleden. Toen heb ik hem aangevallen en heeft hij daarna vier dagen op de ziekenzaal gelegen.' Zijn kaak verstrakte. Toen hij er weer uitkwam, was er niets te zien, geen enkel brandwondje. Voor het eerst vroeg hij zich af of dat het werk van Fersephone’s tweelingzus was geweest. ‘Ik heb hem niet meer gezien sinds hij twee maanden later van school ging.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Fire had iemand aangevallen? Bewust, expres en waarschijnlijk omdat hij boos was? Goden, Jester had ervaring met wat die gozer deed als hij iemand aan móest vallen, als hij het zelf wilde zou het vast zo mogelijk nog naarder zijn. Hij zou bijna medelijden krijgen met Zebediah. Gelukkig duurde die vlaag van verstandsverbijstering maar heel even en kwam de gezonde haat en afkeer heel snel weer terug.
          Jester dacht even na voordat hij zijn volgende vraag stelde. Ondertussen was hij er al negenennegentig procent zeker van dat Fire nevernooit zou samenwerken met de creepy Rhino "Als je kon kiezen tussen je vrijheid terug — al je herinneringen, je gave nog altijd gewoon en vrij zijn van Experium — of de creepy gast à la Katniss tegenwerken tot hij achter slot en grendel zit, wat zou je dan liever willen?"
          En hé, dat vond hij best een goede vraag van zichzelf. Hij kon het nog. Fire zou eerlijk moeten antwoorden en zelfs als hij niet op de Onyx-manier was ingesteld en geen wrok koesterde (wat Jester toch niet heel waarschijnlijk vond na wat Zebediah de Lions aangedaan had) en dus voor die vrijheid koos, was het de redenatie erachter die Jester zou vertellen aan welke kant Fire stond. Hij kón niet liegen. Fire kón niet zeggen dat het beter was om te vergeven en te vergeten en verder te gaan met het leven als dat niet 100% was wat hij vond.
          (Hoewel hij natuurlijk prima kon zeggen dat het inderdaad beter was om dingen te laten rusten en het daar alsnog niet mee eens hoefde te zijn, maar het ging om die specifieke bewoording en Jester vond zichzelf wel slim genoeg om dat uit elkaar te kunnen houden.)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire

    'Mijn vrijheid,' antwoordde hij. Dat was zijn grootste wens. 'Maar niet alleen die van mij. Als ik moet kiezen tussen allemaal vrij zijn inclusief Zebediah of allemaal opgesloten blijven inclusief Zebediah ga ik voor het eerste.'

    [ bericht aangepast op 26 mei 2020 - 15:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Owkee. Dat had hij toch niet echt verwacht. Dat antwoord paste helaas beter in de ik-span-stiekem-toch-samen-met-koning-Creep-kolom en dat viel toch vies tegen.
          "Ik zweer dat ik niet probeer te vissen naar je levensverhaal," zei Jester nog, al puzzelend voor een betere vraag. "Oké, anders dan. Als je nu je vrijheid kon krijgen, all included, maar de rest van de Lions nooit meer, wat zou je dan doen?"

    [ bericht aangepast op 26 mei 2020 - 15:40 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire

    Fire zuchtte. 'Vraag gewoon wat je wilt horen, Jester. Of ik ooit met Zebediah zal samenwerken om mijn vrijheid te krijgen? Nee. Nooit. Vrienden zijn gestórven door hem. Maar als ik een kans zie om hier met anderen weg te komen zonder dat ik weet waar Zebediah uithangt? Dan ga ik. Ik heb al eerder geprobeerd te ontsnappen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo



    "Wel, dit is een goede manier om de sfeer enorme te verpesten, inderdaad," zei hij nors. Hij stond abrupt op, terwijl zijn hersenen als een malle aan het werk gingen. Hij moest op een of andere manier Fayr aan zijn kant houden. Ze zei wel dat ze haar zus niet geloofde, maar nu moet hij zo hard bluffen dat ze hem geloofde. Dat ze hem geloofde als ze de waarheid zou horen. Hij keek om naar Fayr, zijn gezicht als staal. "Iedereen was vrienden met Zebediah, vooral als je niet zelf het slachtoffer wilde worden of je vrienden," zei hij donker. Hij twijfelde of hij op de vriendelijke manier Fayr moest pushen of dat hij zogenaamd boos moest worden, omdat ze dit durfde te zeggen. "Al had ik als een van de weinigen de afspraak met Zebediah dat als ik niet met hem zou kloten met mijn gave, dat hij het niet met mij zou doen. Wel, als dat ons vrienden maakt, zijn we besties."
          Zebediah had hem eens moeten horen op dit moment. Waarschijnlijk had hij het vermakelijk gevonden dat zijn beste vriend een omweg moest vinden om zijn oude reputatie heen. Hij ging voor woest, die emotie lag nu dichterbij. Hij was namelijk toch al boos dat zijn plan compleet in de soep dreigde te lopen door die stomme kut Fire. "Je zus kiest wel de verkeerde bron uit om uit te putten, om lekker een oordeel over me te vellen." Romeo balde zijn hand tot een vuist en keek toen Fayr in haar ogen. "Wat heeft ze tegen je gezegd?!" vroeg hij donker. "Oh nee! Ik weet het al! Dat ik waarschijnlijk mijn gave heb gebruikt om je 'verliefd' op me te maken... Ik dacht dat we daarover gesproken hadden, dat... " Zijn zin stokte, maar dat kwam vooral omdat hij niet wist hoe de zin af te maken. Had hij Fayr hier al voor gewaarschuwd? Of had hij zichzelf nu versproken? Ze hadden het over zijn gave gehad, maar in hoeverre? Hij wendde zijn blik af van Fayr en ging op een van de tafels zitten. Romeo zuchtte diep, kon zijn houding net niet genoeg op droevig krijgen. "Als dat is wat je denkt, kan je maar beter gaan," zei hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2020 - 16:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Yeah, that works." zei Jester schouderophalend. Het luchtte op dat Fire heel letterlijk gezegd had dat hij nooit met Zebediah zou samenwerken voor iets dat hij graag wilde. Chantage kon ook afgestreept worden en good old fashioned samen in een complot leek ook nogal uitgesloten. "Sorry voor de vaagheid. Ik wilde ervoor kunnen zorgen dat ik het verhaal nog over een andere boeg kon gooien als ik dacht dat je een spion van hem was. Je laten vergeten dat ik op de hoogte ben van z'n evil plannen leek me een queeste waar ik liever niet aan begin, weetje."
          Nu werd het een kwestie van filteren. Wat vertelde hij Fire wel en wat niet? Als die gozer een beetje slim was (en dat was ie) dan begreep die het ook wel als Jester niet over alles eerlijk was. Vreemd genoeg voelde hij zich een stukje beter nu. Nog altijd hol, maar hij had iets om te doen. Iets om strategisch aan te pakken, slimmer zijn dan Koning Creep. En het werkte.
          "Ik ben de enige die ervan weet," zei Jester en keek Fire aan op een manier waarop het toch wel duidelijk moest zijn dat dat niet zo was. "Mocht er iemand naar informeren kan je dat vertellen," voegde hij er met een glimlach aan toe. Stel nou dat Fire ooit ondervraagd werd door Zebediah en zijn minions, kon hij in alle eerlijkheid zeggen dat Jester had beweerd dat hij de enige was. Hartstikke waar.
          Jester zocht even naar de juiste woorden. "Zebediah loopt ergens rond en is zeker niet weg. Er zijn een paar studenten die hij gerekruteerd heeft om voor hem te werken, die zelf ook heil zien in het plan, of die worden gechanteerd of gedwongen — wat me het meest logisch lijkt want niemand met gezond verstand werkt met die creep samen. Denk qua doel minder in de richting van lopen kutten met mensen vanwege een gebrek aan normale humor, maar eerder richting Disney-villains en hun voorliefde voor wereldoverheersing."
          Zebediah's plan in een zeer vage notendop.
          Hij keek opzij en zijn blik werd een heel stuk ernstiger. "Wat Fox betreft... je maakt je zorgen dat Zebediah ooit nog eens hetzelfde trucje zal willen uithalen, of niet?" Zouden ze iets kunnen doen om dat te stoppen? Ze konden Fox' mentale muren proberen op te krikken en Jester zou zelfs nog een soort failsafe kunnen bedenken om Zebediah uit Fox' hoofd te kunnen weren.
          Dat kon hij ook niet voor iedereen doen, maar er was een verschil tussen Zebediah volledig uit je kop houden of één klein dingetje afschermen zodat ze dat niet zouden doen. Wat als Jester Fox opdroeg acuut weer in een mens te veranderen als hij een bepaald woord hoorde? Of hem gewoon met zijn gave zou vertellen dat hij nooit meer iemand kon vermoorden. Mocht Fox dan nog ambitie hebben ooit in een slechterik te veranderen, had ie wel even pech.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fayr



    Fayr kwam ook overeind uit de kussens en liep meteen naar hem toe. Romeo zag er ellendig uit en ze legde zachtjes een hand tegen zijn wang aan. Zie je wel, ze had inderdaad de sfeer verpest. Fersephone bedoeld het vast goed, maar dit is wat eruit kwam. Fayr probeerde Romeo's blik te vangen. Ze kende deze versie van hem niet zo goed, onzeker en zelfs wat gekwetst. Ze moest nu voorzichtig zijn, wist ze. Net als met Fersephone kon hij anders wel eens ontploffen. Maar gelukkig had ze daar wel een beetje ervaring mee.
          "Hé, natuurlijk denk ik dat niet," zei ze zachtjes. "Ik vertrouw je."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    Wereldoverheersing. Ja, dat klonk wel als iets waar Zebediah op uit was. Een leger dat klakkeloos uitvoerde wat hij wilde, klonk als een regelrechte nachtmerrie. Om die reden had hij ook nooit verwacht dat de onderzoekers hem vrij zouden laten rondlopen en al helemaal niet dat hij zich op het schoolterrein kon bevinden.
          ‘Het is niet zozeer dat ik bang ben dat hij Fox’ gave zal misbruiken. Niet banger dan ik ben dan dat hij dat bij mij zou gaan doen, of bij Fersephone of Kijo. Maar ik ben wel bang dat hij Fox op andere manieren gaat… misbruiken.’
          Het woord kwam moeizaam over zijn lippen.
          Hij wist niet of Fox meer dan een speeltje voor Zebediah was geweest. Een speeltje waar hij nu klaar mee was. Maar Fox was de enige met wie de jongen een relatie had gehad en hij was ergens bang dat Zebediah vond dat Fox van hem was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo



    Hij keek haar even kort aan in haar ogen, blijkbaar was dit de goede zet geweest. Hij voelde haar voorzichtigheid hem niet te kwetsen, hij moest dit volhouden. Vlug, een herinnering dat hem gekwetst had. Romeo liet een kleine glimlach op zijn gezicht doorbreken. "Ik was even vergeten dat jij anders bent dan de anderen," zei hij zachtjes. Hij legde even zijn hand over die van Fayr heen en sloot zijn ogen. Hij merkte dat het meisje onzeker was over wat ze moest doen, al was dat minder aanwezig dan haar gevoel hem te helpen. Hij zuchtte diep en liet zijn hoofd weer hangen. Zijn ogen zouden hem namelijk verraden dat hij niet zo gekwetst was als hij voordeed. Ze noemden hen niet voor niets de spiegel van de ziel, ze waren het lastigst om te laten liegen.
          En dus stal hij een klein beetje van Fayr haar onzekerheid en liet zijn eigen huid het opnemen. Het gevoel kon hij door laten stromen, zodat het te zien was op zijn gezicht "Goed, ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Het maakt onze date er niet leuker op, maar ik heb het idee dat je met vragen zit." Hij keek naar haar op en kneep alleen even kort in haar hand. "Wat wil je weten?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester bleef even stil. "We zouden kunnen werken aan zijn mentale muren?" stelde hij toen voor. "Zijn gave is hartstikke fysiek en zeker als Zebediah al een paar keer iets in zijn hoofd geplant heeft, is er een grote kans dat zijn muren zo slap zijn als nat karton." Hij haalde even zijn schouders op. "Sterkere muren houdt Zebediah echt niet buiten, maar misschien helpt het wel tegen de emotionele manipulatie? Geeft hem wat meer zelfvertrouwen?" Jester keek Fire aan. "Hij zou met mij kunnen oefenen wat opdrachten betreft. De mijne zullen anders voelen, maar het blijft in de kern hetzelfde concept."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fayr



    Met dat Romeo zijn hand over de hare legde en hij kleintjes naar haar glimlachte, nam haar zelfverzekerdheid alweer iets toe. Kijk, het ging alweer iets beter. Fayr glimlachte terug naar hem en bleef dicht bij hem staan, om hem te verzekeren dat ze heus niet weglopen zou. "Wat is er gebeurd met Fire? Je zei dat Phone haar informatie uit de verkeerde bron putte?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.