• Een topic om relaties te bespreken - Events- of gewoon om samen gewoon te kletsen!

    Capture the flag teams

    TEAM BLUE

    - Athena Cabin
    - Hades Cabin
    - Apollo Cabin
    - Tyche Cabin
    -

    TEAM RED

    - Ares Cabin
    - Aphrodite Cabin
    - Hecate Cabin
    - Hermes Cabin
    -

    [ bericht aangepast op 1 aug 2020 - 21:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik Ben ook weer vrij! :3 naar Wie mag ik een gefrustreerde Silas sturen? :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GoldenTrout schreef:
    Ik Ben ook weer vrij! :3 naar Wie mag ik een gefrustreerde Silas sturen? :Y)


    Ik zou zeggen Hayden... Maar dat gaat nu even niet (';


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen Hayden... Maar dat gaat nu even niet (';

    Hecht hij waarde aan weddenschappen met Ronan? Cuz I'd say — als Ronan niet in de buurt is, kan dat. Niet dat hij erg blij zal zijn wanneer hij erachter komt, maar dat zijn zaken voor de volgende keer.

    Overigens, ik weet niet wie hier allemaal nog aan mee willen doen, maar ik ben nu bezig met de relaties uitschrijven voor beide personages. Het kan dus zijn dat iedereen vanavond of (over)morgen een berichtje binnen krijgt hiervoor.


    [ heaven knows ]

    Oeh! Ik ben zeker geïnteresseerd in een berichtje (:

    Hayden is wel een jongen die waarde hecht aan zijn woord, maar hij zal Silas ook niet wegsturen als hij naar hem toekomt. Zelf zal Hayden zijn belofte niet breken, maar goed, hij is ook trouw aan zijn beste vriend dus struggles (';


    Bowties were never Cooler

    Desnoods communiseren ze via een andere manier? 😝 Silas can find a way, maybe trough Kara or smtng


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kara die met papiertjes op en neer drentelt terwijl ze allebei aan de andere kant van een veldje zitten oid ;'D


    Bowties were never Cooler



    ❀      ✾      ❀

    ALICIA
    DIAZ




    〚 YOU WERE MY
    CUP OF TEA
    BUT I DRINK
    CHAMPAGNE
    NOW. 〛

    SILAS PERRY      (Athena)      (unrequited love — one sided crush)
    Silas en Alicia hebben niet de beste relatie, daar botsen hun persoonlijkheden te veel voor. Zo'n X jaar geleden, kwam ze voor het eerst in aanraking met Camp Half Blood waarbij Amor haar heeft rond begeleidt. Hierdoor was ze op een gegeven moment ook de Athena—afstammeling tegen het lijf gelopen. Letterlijk.
          Vanaf het allereerste ogenblik vond ze hem al een vreemde vogel, en daar is in de komende zomers niets aan veranderd. Silas daarentegen, had voor de eerste keer in zijn leven meegemaakt wat de krachten van de kinderen van Aphrodite überhaupt inhouden, waardoor hij voor een kleine week als het ware “liefdesziek” was. Alicia heeft er tot op de dag van vandaag nog altijd geen weet van gehad, en dat kan komen doordat ze hem vermijdt als de pest. Negen van de tien keer is hij iemand de les aan het lezen, (non—)verbaal aan het sparren met Ronan, of in het bijzijn van Hayden — die ze maar een creep vindt, en daar wilt ze liever niets mee te maken hebben.

    RONAN KEARNEY      (Ares)      (friends who used to be enemies — by association)
    Nog ééntje met wie haar persoonlijkheid (en sowieso haar normen en waarden) volkomen kletsen. Ronan is de demigod van de Oorlog, en Alicia die van de Liefde — 'nuff said. Ze kennen elkaar d.m.v. Amor, en het feit dat ze eerst een hekel aan elkaar hadden, is in de afgelopen zomers uitgewerkt tot een. . . werkende "vriendschap". Lees: een noodzakelijk kwaad.

    NYLAH CASTRO      (Demeter)      (???)
    (Likes her but at the same time thinks she needs to grow a backbone. Weet jij iets?)

    HAYDEN BENNETT      (Hades)      (disliked on every social platform and in real life)
    Zo nu en dan vertelt Amor haar wat over de andere kampeerders, en op een zonovergoten dag was Meneer Hades aan de beurt. Alicia oordeelt het liefste niet over anderen, maar soms kan ze het niet laten — voornamelijk doordat ze vertrouwt op haar intuïtie, en die vertelde haar niet op Hayden te rekenen. Na het verhaal van haar broertje is dat enkel geïntensiveerd, en het gegeven dat hij hem indirect bedreigd, helpt hem niet mee aardig gevonden te worden door de Aphrodite—nakomeling. Dit is gelijk één van de redenen waardoor Alicia zichzelf wilt leren te verdedigen, tevens voor Amor. ‘Cuz he bruises like a peach.

    DORCAS ALLAN      (Apollo)      (???)
    (Avoids her slightly because she don't like dem premonitions. Weet jij iets?)

    AMOR CHESTERFIELD      (Aphrodite)      (best friends — partners in crime)
    Alicia en Amor, Amor en Alicia — twee handen op één buik, en eveneens elkaars partners in crime. Wanneer ze gossip heeft, advies nodig heeft of simpelweg gezellig wilt chillen, gaat ze naar hem toe. Wat wil je dan ook als je met elkaar bent opgegroeid? Ze is enorm beschermend over hem, en zal eenieder die hem pijn doet (op welke manier ook) niet vergeven. Amor weet echter niet van de daadwerkelijke reden waarom ze de laatste tijd zo hellbent is te trainen.

    OPHELIA ANDERSON      (Hecate)      (???)
    (Weet niet echt iets met haar. Heb jij toevallig een idee voor deze twee?)

    TOBIAS SUMMERS      (Poseidon)      (trainer/trainee)
    A real sweetheart — het liefste zou ze met Tobias doortrainen, moge het niet zo zijn dat haar ambitie in de weg staat. Ze verwacht beter en meer te kunnen in een korte tijd en wanneer dat niet naar verwachting gaat, heeft ze weleens de neiging dat op hem af te katten. Over het algemeen doet ze dit echter niet en ze waardeert het dat hij haar wilt trainen, zelfs al zegt ze dit niet openlijk en geniet ze zichtbaar van alle aandacht die ze krijgt. Waar Leslie haar helpt met boogschieten, helpt Tobias met het overige.

    LESLIE ALLAN      (Apollo)      (trainer/trainee)
    De kinderen van Aphrodite hebben meer dan eens een fling of een bepaalde relatie gehad, daar is niets mis mee. Zo ook Amor en Alicia. In het geval van haar broertje was het echter zo dat Leslie daar wat minder goed mee om kon gaan. Het was allemaal nog rozengeur en maneschijn, en Miss Diaz kreeg toendertijd les in boogschieten van de Apollo—spruit, maar het ongemak bleek al snel in de lucht te hangen zodra Amor bezig ging met een ander. Het is één ding dat hij zich oncomfortabel bij haar in de buurt voelt, het is iets anders als dat een storing in de lessen brengt. Alicia heeft er simpelweg genoeg van, en staat op het punt het heft in eigen handen te nemen. . .

    EVANGELINE BELL      (Tyche)      (???)
    (Weet niet echt iets met haar. Heb jij toevallig een idee voor deze twee?)

    ANNA MARKOVICH      (Hermes)      (girl—crush)
    Anna Markovich, of in Alicia's woorden: de rode roos wiens aantrekkingskracht heeft gewerkt, is een apart verhaal. Ze is complex, ondeugend, en impulsief — and Miss Diaz is here for it. Due to this, she's on top of the list of girls whose cherry she wants to pop, and she certainly doesn't mince words about it.

    KOSTAS FLORES      (Poseidon)      (playtoy)
    Het is geen geheim dat de meerderhelft van de Aphrodite cabin achter deze jongeman aanzitten. Als ze het moet geloven, zit zelfs Ronan achter deze mooiboy aan — al is ze van mening dat hij achter alles met twee benen aanzit. Alicia daarentegen heeft al iemand waar ze haar energie instopt, en ze meent dat zij degene hoort te zijn waar ieder achteraan hoort te zitten. Miss Diaz vindt het dan ook uitermate vermakelijk om Kostas te plagen wanneer hij haar siblings weer heeft weten te vermijden.

    CASPIAN O’REILLY      (Dionysus)      (not even frenemies — ignore—mode on)
    Dit is een jongeman die als twee druppels water qua persoonlijkheid op Ronan lijkt. Eerlijk, soms zou ze denken dat ze één hersencel delen — wat in hun geval niet zo vreemd lijkt. Alicia heeft de neiging de Demigod of War weleens te dubben als "the angry caveman", en dat is precies wat ze soms bij Caspian ook laat vallen. Puur om te plagen, om hem te laten weten dat hij niet bepaald een goede keuze maakt qua vrienden. Voor de rest vermijdt ze hem, en Ronan, en vooral wanneer ze bij elkaar zijn — because they're the definition of obnoxious assholes.


    [ Ronan komt op een ander moment. ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2020 - 15:09 ]


    [ heaven knows ]

    Sorry voor mijn afwezigheid! Het is echt bizar druk en intens geweest voor mij de laatste tijd waardoor ik niet echt energie meer over had om te schrijven. Ben jullie zeker niet vergeten en vind de rpg nog steeds heel leuk dus ik hoop dit weekend eindelijk weer even rustig te kunnen zitten om te schrijven


    How far is far

    Lockheed schreef:
    Sorry voor mijn afwezigheid! Het is echt bizar druk en intens geweest voor mij de laatste tijd waardoor ik niet echt energie meer over had om te schrijven. Ben jullie zeker niet vergeten en vind de rpg nog steeds heel leuk dus ik hoop dit weekend eindelijk weer even rustig te kunnen zitten om te schrijven

    Rustig aan. Jij (and your wellbeing) gaat voor. ♡

    @ all: And if you're curious what kind of gown Alicia is wearing, here ya go: 01, 02, 03. But for your impression, it's not see-through, and yes, she is wearing something underneath all those feathers.


    [ heaven knows ]

    Amor needs that gown tooo :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GoldenTrout schreef:
    Amor needs that gown tooo :'D

    They also have it in white. I know what Alicia is gonna give him, he he.


    [ heaven knows ]

    Ik schrijf dit weekend! Ik ben deze week gestart met mijn nieuwe opleiding en het is best uitputtend ;'D Maar dit weeend zet ik me lekker neer om te schrijven! Got new writing Energy!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nice! Hopelijk bevalt je nieuwe opleiding wel!!!


    Bowties were never Cooler

    Ik ben bezig met Annie en Hayden. Sorry dat het zo lang duurt


    Bowties were never Cooler

    Oooh yay! c: En geen zorgen hoor! Daar hoef je geen sorry voor te zeggen <'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH