• Een topic om relaties te bespreken - Events- of gewoon om samen gewoon te kletsen!

    Capture the flag teams

    TEAM BLUE

    - Athena Cabin
    - Hades Cabin
    - Apollo Cabin
    - Tyche Cabin
    -

    TEAM RED

    - Ares Cabin
    - Aphrodite Cabin
    - Hecate Cabin
    - Hermes Cabin
    -

    [ bericht aangepast op 1 aug 2020 - 21:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja, dat wordt nog een hele opgave. Al is het waarschijnlijk nog erger voor de bezorgers die mijn meubels naar de vierde verdieping moeten slepen hahahah

    Oooh success!!!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Success!!!


    Bowties were never Cooler

    xLiberosis schreef:
    Ja, dat wordt nog een hele opgave. Al is het waarschijnlijk nog erger voor de bezorgers die mijn meubels naar de vierde verdieping moeten slepen hahahah

    Is er geen mogelijkheid om het via een lift te doen (zowel buiten of binnen)? Ik heb toch wel respect voor de mensen die in dit weer buiten moeten werken of bezig blijven, zoals stratenmakers bijv. Ik zou allang van m'n stokje zijn gegaan.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2020 - 13:31 ]


    [ heaven knows ]

    Ik zal na deze hittegolf posten met Ronan en Alicia. Zijn er gegadigden voor de twee?


    [ heaven knows ]

    Ik Ben de komende twee weken erg druk dus Kan misschien niet schrijven alvast mijn excuses


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Succes met waar je ook druk mee gaat zijn!


    Bowties were never Cooler

    Is er iemand voor Ronan en Alicia? Ronan is pissed tho, so just be aware of that. Voor Alicia moet ik nog altijd een eerste post schrijven, but she is not exactly a morning person (and that's saying it lightly).


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    Is er iemand voor Ronan en Alicia? Ronan is pissed tho, so just be aware of that. Voor Alicia moet ik nog altijd een eerste post schrijven, but she is not exactly a morning person (and that's saying it lightly).

    I’ve still got Cas?


    How far is far

    Ik zou Ophelia wel aanbieden maar inmiddels zitten al twee anderen bij haar, so that would be chaotic writing.

    Dumb schreef:
    (...)
    I’ve still got Cas?

    Wie wil je? Ronan of Alicia?


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Wie wil je? Ronan of Alicia?

    Hmm misschien dat hij Ronan een beetje op kan fleuren xd


    How far is far

    Dumb schreef:
    (...)
    Hmm misschien dat hij Ronan een beetje op kan fleuren xd

    A'ight. Wil je dat ik een stukje aan Ronan plak zodat je wat postverwerking voor Cas hebt?


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    A'ight. Wil je dat ik een stukje aan Ronan plak zodat je wat postverwerking voor Cas hebt?

    Yes please!


    How far is far

    Ahhh, sorry sorry sorry dat het zo lang duurde ;(
    ik had het de afgelopen periode een beetje druk met verhuizen, sollicitaties, nieuwe banen etc., dus het schrijven is er een beetje bij ingeschoten, maar dat is nu allemaal gelukkig achter de rug, dus ik kan weer lekker gaan schrijven ;D