• Een topic om relaties te bespreken - Events- of gewoon om samen gewoon te kletsen!

    Capture the flag teams

    TEAM BLUE

    - Athena Cabin
    - Hades Cabin
    - Apollo Cabin
    - Tyche Cabin
    -

    TEAM RED

    - Ares Cabin
    - Aphrodite Cabin
    - Hecate Cabin
    - Hermes Cabin
    -

    [ bericht aangepast op 1 aug 2020 - 21:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga morgen aan het schrijven! c; een jullie mogen morgen nog een rol van mij verwachten ;'D can't help myself


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ronan will be real nice. Kostas just needs to say the word. 😏


    [ heaven knows ]

    Hebben we nu twee zonen van Poseidon?


    Bowties were never Cooler

    Yup als jullie dat okay vinden c':

    Anders verander ik zijn goddelijke ouder


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    I'm fine with it. As long as the amount (of the big three) stays that way.


    [ heaven knows ]

    Perfect for me (:


    Bowties were never Cooler

    Ik verwacht vanavond te schrijven! c:


    How far is far

    Ik ben de komende twee weken weg, dus zal ook niet schrijven ): Als je Dorcas ergens voor nodig hebt/gesprek wil hebben/iets anders, ga je gang!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ik ben de komende twee weken weg, dus zal ook niet schrijven ): Als je Dorcas ergens voor nodig hebt/gesprek wil hebben/iets anders, ga je gang!


    Ooh okay! Wanneer vertrek je als ik vragen mag ? Dan weet ik dat alvast ! Hopelijk vindt je het geen probleem dat ik Kostas dan los schrijf zodat ik die twee weekjes met hem verder kan schrijven ;')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GoldenTrout schreef:
    (...)

    Ooh okay! Wanneer vertrek je als ik vragen mag ? Dan weet ik dat alvast ! Hopelijk vindt je het geen probleem dat ik Kostas dan los schrijf zodat ik die twee weekjes met hem verder kan schrijven ;')


    Over een paar uur! Mijn eerste post is ook gelijk mijn laatste voor twee weken, helaas. En tuurlijk, schrijf maar verder! Iedereen veel plezier en ik hoop dat ik nog door mn inbox heen kom als ik weer terug kom hahaha, want een computer heb ik daar niet (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Over een paar uur! Mijn eerste post is ook gelijk mijn laatste voor twee weken, helaas. En tuurlijk, schrijf maar verder! Iedereen veel plezier en ik hoop dat ik nog door mn inbox heen kom als ik weer terug kom hahaha, want een computer heb ik daar niet (:


    Ooh veel plezier alvast! En geen zorgen we lichten je graag in over wat er allemaal gebeurd !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn heren staan hahaha!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Veel plezier!!!

    I love Amor! Silas ool, he's cute! Hayden gaat zich denk ik alleen niet veel aantrekken van Silas als Ronan zn mond opentrekt (':

    [ bericht aangepast op 1 aug 2020 - 15:20 ]


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Veel plezier!!!

    I love Amor! Silas ool, he's cute! Hayden gaat zich denk ik alleen niet veel aantrekken van Silas als Ronan zn mond opentrekt (':

    Ik ben nu bezig aan Ronan, maar het is nog enigszins benauwd hier dus weet niet wanneer hij af is.


    [ heaven knows ]

    Aaah die opmerking van Ophelia is zo goed! ‘’Heb ik je al gezegd dat je aanwezigheid me erg goed doet?’' tegen Eve it's gold :')

    I want Eve as my friend now too


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH