• • RUN •
    - Gebaseerd op de gelijknamige serie -

    One simple word can change your life -- Acht jaar geleden maakte een vriendengroep een belofte aan elkaar op de dag voor hun diploma uitreiking. Mocht het na high school minder goed uitpakken dan gehoopt, dan zouden ze weer samen komen en hun saaie leven achter zich laten. Op reis gaan zonder een bestemming in hun hoofd, tot ze de plek zouden vinden waar ze thuis horen. Het enige wat ze moeten doen, is het woord 'run' sturen naar elkaar. Zodra iedereen dit heeft gedaan zullen ze elkaar diezelfde dag nog ontmoeten bij het centrale punt van Grand Central Terminal, het treinstation van New York.
    Het eerste bericht is binnengekomen, de rest volgde verassend snel. Acht jaar later is iedereen toch bereid om hun leven te veranderen en te vertrekken met hun oude vriendengroep. Maar was dit wel zo'n goed idee als het toen leek? Misschien was het enkel het impulsieve idee van een paar tieners.. Een ding is zeker, het wordt een groot avontuur. De onderlinge relaties worden herontdekt, een inkomen moet onderweg gevonden worden en uiteindelijk zal er een plan gemaakt moeten worden. Is dit voor hen allemaal wel weggelegd, of hadden sommigen toch tevreden moeten zijn met hun comfortabele, voorspelbare wereldje..

    • PERSONAGES •

    • Bailey Rose Madison - 25 - 1.1 - Mandalorian
    • - - - Rosay
    • Odelia "Odie" Alyson Pembrook - 25 - 1.1 - Punkween
    • Claire Sophia Smith - 26 - 1.2 - Venustic
    • Ayla Imogen Lee - 25 - 1.4 - Velns

    • Jax Damian Moralez - 27 - 1.2 - xLiberosis
    • Santino Juan Reyes - 27 - 1.2 - Mandalorian
    • - - - Reeses
    • Ezra Lucas Thompson - 26 - 1.3 - Fika
    • Alexander George Howell - 27 - 1.4 - GoldenTrout



    • INVULLEN •

    • Naam
    • Leeftijd
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties

    • REGELS •

    • Er is geen woordenminimum, maar zorg er wel voor dat je anderen iets met je post kunnen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Drama in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • 16+ is uiteraard toegestaan, maar geef het aan bovenaan je post
    • Niemand is perfect!
    • Be creative
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 8 aug 2020 - 0:19 ]


    El Diablo.

    Fika schreef:
    Mag ik een man reserveren? c:


    Natuurlijk! ^^


    El Diablo.

    Ezra Lucas Thompson

    Ezra Lucas Thompson
    Ezra - Means "help" in Hebrew.
    Lucas – Means ‘'light giving’’
    Thompson - 'son of Thomas'

    LEEFTIJD
    Ezra is geboren op 12 December wat hem 25 maakt en tevens een boogschutter maakt.

    UITERLIJK
    [FC: Gavin Leatherwood]
    Ezra is met zijn 1.80 niet bepaald lang te noemen. Hij is echter wel behoorlijk goed afgetraind en is dan ook het type dat elke dag sport. Hij heeft een licht getinte huidskleur, donkerbruine ogen en zwart krullend haar. Zijn gezicht wordt gekenmerkt door volle wenkbrauwen, lippen en een brede en platte neus. Hij heeft baardgroei maar scheert het meestal iedere dag af, tenzij hij weer eens zin heeft om het te laten staan, maar dat gebeurt niet al te vaak. Verder heeft de jongeman ook enkele tatoeages verspreid over zijn lichaam. Hoewel hij wel eens zijn bril draagt, is hij eerder geneigd om lenzen in te doen die hij echt nodig heeft in het dagelijks leven.

    INNERLIJK
    +: Entertainer - Flirt - Romanticus - Feestbeest - Speels - Aanhankelijk - Outgoing - Boekenworm – Avontuurlijk
    -: Impulsief - Snel Jaloers - Onvoorspelbaar - Kinderlijk - Druk - Dominant - Temperamentvol - Schaamteloos

    Ezra is een joviale jongeman die behoorlijk prettig is in de omgang. Hij is sociaal en tovert vaak een glimlach op de gezichten van anderen; dit is ook iets waar hij voldoening uit haalt. Soms is dat een simpele opmerking, soms zet hij zichzelf letterlijk voor schut. Kortom een echte clown. Hij wordt hierdoor wel eens als kinderlijk bestempeld, maar dit doet hem eigenlijk vrij weinig. Hij heeft er plezier van en het vermaakt anderen dus hij ziet geen reden om zich aan te passen.
          Hij is ook het type persoon dat mensen om zich heen nodig heeft. Eenzaamheid kan hij niet zo goed hendelen en hij zal dan ook altijd contact zoeken met anderen. De jongeman is dan ook vaak op feestjes en bijeenkomsten te vinden waar hij wel eens iets te veel wil drinken. Drank is iets waar hij soms agressief van kan worden, maar negen van de tien keer wordt hij enkel nóg aanhankelijker dan hij al is. Personal space is niet een woord dat in zijn woordenboek staat, hoewel hij niet iemand is die over de grenzen van anderen heengaat. Tevens een nadeel aan de nood hebben aan menselijk gezelschap is het opzoeken van de verkeerde mensen.
          Ezra is ook een enorme charmeur, voor zowel jongens als de meisjes. Als hij ergens goed in is dan is het wel zijn charmes in de strijd gooien. Hij is helemaal weg van de aandacht en affectie die hij hiermee kan bereiken, maar weet ook goed trouw te zijn in een serieuze relatie. Sterker nog, hij is een echte gentlemen, al had hij best wat moeite met vaste relaties toen hij jonger was. Hij wilde toen liever nog zijn gangetje gaan, maar inmiddels is die drang helemaal verdwenen.
          Een ander aanwezig kenmerk van Ezra is zijn temperament. Als dingen echt belangrijk voor hem zijn kan hij echt ontploffen, en deze woede houdt hij lang vast. Hij is in zulke gevallen ook niet schuw van het gebruiken van zijn vuisten. Hij gaat conflicten zeker niet uit de weg en dit is dan ook waar zijn dominante aard naar boven komt.
          Wat velen niet zien aankomen is dat Ezra ook een heuse boeken fan is. Hij leest graag, vooral omdat de boeken die hij leest hem meenemen op een avontuur, en als hij ergens van geniet dan zijn het wel avonturen. Zowel in boeken als in het echte leven.



    Better an 'oops' than a 'what if?'



    GESCHIEDENIS

          • Vader: Deaton William Thompson
          • Moeder: Eileen Thompson
          • Zusje: Leah Bex Thompson 16


    Ezra is na vele pogingen en zelfs miskramen ter wereld gekomen op het schitterende O'ahu. Zijn geboorte was de grootste wens van zijn ouders, die met pijn en moeite in vervulling was gebracht. Wegens complicaties werd het al vrij snel duidelijk dat er geen broertje of zusje voor Ezra ging komen. Dit deerde de hechte famillie echter niets.
    Ezra is opgegroeid op een boerderij waar hij al vanaf jonge leeftijd regelmatig hielp. Financieel had de familie het niet breed, maar het was te doen.
    Toen Ezra 10 was besloot de familie om het landbouwleven achter zich te laten en naar het stedelijke New York te verhuizen. Dit in verband met een samenloop van omstandigheden: slechte zaken op de boerderij, een geweldig baanaanbod voor Eileen en stiekem was het ook een droom van Deaton en Eileen om in een grote stad te wonen. Ezra zelf vond het in het begin maar helemaal niets. In plaats van een groot stuk land hadden ze nu een raam dat open kon. Echter vond hij al vrij snel zijn draai en wende het nieuwe leven.
    Toen het leven weer zijn routine had gevonden begon er toch weer iets te kriebelen bij Eileen en Deaton; de wens naar een tweede kind. Zelf konden zij dit niet voor elkaar krijgen, maar na een lang traject verwelkomde de familie de 4 jarige Leah in het apartement. Ook dit was even wennen voor Ezra, die normaal gesproken de aandacht me niemand hoefde te delen, maar hij zou zich geen leven zonder Leah willen wensen.
    Op school verliep alles eigenlijk wel prima. Hij liep niet tegen moeilijkheden aan, maar blonk ook nergens echt in uit. Ezra viel te beschrijven als een gemiddelde leerling, weliswaar een die hield van kletsen.
    Financieel had het gezin het niet echt breed, waardoor Ezra genoodzaakt was om meerdere sporten uit te proberen, in de hoop een scholarship te krijgen. De meeste teamsporten interesseerde hem echter vrij weinig. Hij vondt het sociale aspect veel leuker dan het spel zelf. Een uitzondering was echter Lacrosse, een van de weinigen sporten -naast fitness- die hem wél interesseerde al vond hij nogsteeds het sociale aspect het leukste. Desondanks wist hij een scholarship binnen te slepen. Na 3 jaar besloot hij echter om niet verder te gaan met de opleiding die hij volgde. Dit betekende echter niet dat hij niets deed, bijna direct erna begon hij een nieuwe opleiding ditmaal echter met behulp van een lening. Ook bij deze opleiding verloor hij zijn interesse en opnieuw was hij een college dropout. Om alles een beetje op een rijtje te krijgen had hij besloten om een tussenjaar te houden waarin hij veel werkte om de volgende opleiding te betalen.
    Inmiddels begon hetzelfde gevoel weer terug te komen. Opnieuw was dit niet iets wat hij zichzelf voor de rest van zijn leven zag doen, maar hij durfde niet goed toe te geven aan zijn ouders dat hij weer wilde stoppen, het geld groeide immers niet op hun rug. Zijn motivatie daalde al vrij snel evenals zijn cijfers en zijn gemoedstoestand. Inmiddels was de jongeman 25, woonde hij nog thuis en was hij gestopt met 3 opleidingen. In zijn ogen zat alles tegen, totdat hij het smsje ontving. Erg veel had hij niet meer te verliezen. Ezra besloot om nog te genieten van het leven en stemde zodoende in met het idee.


    RELATIES

    Wie wilt?



    EXTRA

    Seksuele Geaardheid - Biseksueel
    Likes – Gitaar spelen, Zingen, Lezen, Sporten, Dieren (met uitzondering van Zwanen), Knuffelen, Feesten, Avontuur, Drank, Flirten, Vrijheid, De Nacht, Karaoke, Cartoons, Muziek, Kampvuurtjes
    Dislikes – Kou, Eenzaamheid, Enorme parfum walmen, Zwanen, Vroeg opstaan, Katers, De geur van sigaretten, Avocados, Mensen teleurstellen
    Talen – Engels en Hawaiiaans
    Angsten - Zwanen, alleen achterblijven

    [ bericht aangepast op 9 aug 2020 - 21:33 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Sorry guys, het duurt even iets langer want het ontbreekt me momenteel aan inspiratie^^ /:

    Oh noo, is this full? :c

    Velns schreef:
    Oh noo, is this full? :c


    Natuurlijk niet! Can I get you something? :Y)


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Natuurlijk niet! Can I get you something? :Y)

    OH YASH.
    You can get me a girl (cool)

    Velns schreef:
    (...)
    OH YASH.
    You can get me a girl (cool)


    Coming up :Y)


    El Diablo.

    Ik wil het topic vrijdag/zaterdag openen, komt dit voor iedereen uit? (:


    El Diablo.

    Voor mij is dat helemaal prima c:

    Ik ben volgende week ongeveer de hele week weg, maar jullie hoeven verder niet op mij te wachten, dus ik vind het wel prima!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ik denk dat dat voor mij ook wel lukt


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Voor mij is dat prima!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Reeses schreef:
    Even een MT^^ Het lijkt me heel leuk, maar ik weet niet of ik qua tijd ga uitkomen ;O


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ooh join us :Y)


    El Diablo.

    Ah ik twijfel wel! Ik heb het deze maand erg druk, maar kan in de weekends wel tijd maken :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH