• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    Merrin 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 19 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 20 Repareren Navkar ProngsPotter
    Nenya Agami15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 20 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    [Onbekend] [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Rai Electriciteit
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah [Onbekend]

    • Buiten de school •
    Nathaniël Broer van Gabriël (Yrla)
    Rory Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    Adrasteia Vampier - overname gaves door bloed
    Casey Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Fire


    Fire dacht even over die vraag na. Natuurlijk was het hele gebeuren met Tuuli het eerste wat naar boven kwam, er was niets waar hij zich erger voor schaamde dan dat en waar hij behalve met Fox ook met iemand over had durven praten. Hij ging dat alleen echt niet met de anderen delen en groef in zijn geheugen naar andere momenten die hij ongemakkelijk had gevonden.
          ‘Iets wat ik genant vond?’ herhaalde hij. ‘Hmm. Nou ik heb eens mijn hele kamer afgebrand vanwege een paar spinnen. Wat iedereen uiterst grappig vond, behalve ik.’
          Iedereen hier wist al zo’n beetje van zijn spinnenfobie, dus hij vond het niet zo erg om dat te delen, wat niet betekende dat hij zich nog steeds ongemakkelijk voelde als hij daaraan terugdacht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Dat was vast niet het allergenanste, maar Fire had zijn dare perfect ontdoken. Hij trok even een wenkbrauw op, maar zei geen woord erover. Als hij commentaar zou geven, zou hij Fersephone op zijn dak hebben. En dat vond hij het dan weer niet waard. Hij hoopte ietwat stiekem Fire voor schut te zetten voor haar neus. Als hij het meest gênante had verteld, had hij waarschijnlijk een domper opgelopen. En als hij geweigerd, had hij hem een lafaard kunnen noemen. Maar met dit antwoord kon hij net niets. Al kon hij zich lichtelijk verkneukelen in het feit dat hij hoopte dat Fire straks het hele Lions house waarschijnlijk af zou branden als hij zijn kamer zag.
          "Yrla, truth or dare?" Hij trok een wenkbrauw op toen Fire de vraag terugkaatste. Waarom deed hij ook alweer mee aan dit spelletje waar ook die ontzettende blaaskaak aan tafel zat? Hij keek heel even naar de anderen. Normaal zou hij voor de dares gaan, zoals altijd. Hij liet zich niet snel door iets tegenhouden. Maar op het moment had hij er geen zin in, om zich compleet voor schut te zetten waarschijnlijk. En dus ging hij maar voor de andere. "Truth."
          Vienna naast hem had haar mond al geopend om iets te zeggen, maar verbaasd sloot ze hem weer. "Voel je je wel goed?" vroeg ze zachtjes lachend. Yrla moest moeite doen om Vienna even niet dezelfde behandeling te geven als Fire en grijnsde dus toch maar. "Wat? Kan ik niet een keertje wat anders kiezen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Fire


    ‘En ik had nou net een leuke dare in mijn hoofd. Flauw hoor,’ zei hij met een scheve grijns.
          Yrla was tot nu toe iemand gebleken die niet echt een uitdaging uit de wegging, dus er was al snel iets in hem opgekomen. Iets wat Fox hem ook had laten doen, bij eenzelfde soort spelletje. En wat toch wel bijna net zo genant was als vanwege een spin de kamer afbranden – ware het niet dat hij toen aangeschoten was geweest en het allemaal niet zo veel had uitgemaakt.
          Een vraag verzinnen ging hem minder goed af, er waren nou niet echt dingen die hij graag van Yrla wilde weten. Hij keek even opzij naar de anderen, die mochten ook best inspringen.
          Uiteindelijk was het Darian die de vraag stelde. ‘Hoe vaak ben je verliefd geweest?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij keek expres niet naar Fersephone, expres niet. In plaats daarvan staarde hij vooruit naar de tafel. Het was maar een spelletje, hij hoefde het niet eerlijk te beantwoorden. En toch spookte de vraag door zijn hoofd heen. Hoe vaak was hij verliefd geweest? Hij wist het antwoord niet. Ja, hij was verliefd op Fersephone, dat ging echt na twee dagen afwijzing niet zomaar weg. Maar deze vraag was iets wat al langer in zijn hoofd spookte, afgelopen weken. Was hij verliefd geweest op Nish? Hoe hij zijn hoofd er ook over brak, hij wist het echt niet. Dezi had altijd gezegd dat zijn gevoelens walgelijk waren, dat ze niet hoorden te bestaan. Maar hadden ze dat ook echt gedaan? Of had Dezi hem dat aangepraat? Misschien dat hij er nog achter kwam op het moment dat hij met Nish sprak, maar op dit moment had hij geen flauw benul. "Ik denk... een keer?" zei hij aarzelend. Hij keek naar Darian toen hij het antwoord gaf. Yrla was erachter gekomen dat het om de blonde jongen ging, toen zijn oog voor een moment gevallen was op de hand van Vienna die over die van de jongen ging. Hij kon maar een iemand bedenken bij wie ze dat wilde doen.
          Iedereen aan de tafel had het antwoord eigenlijk al geweten, althans daar was hij vanuit gegaan. En hij voelde zich best opgelaten dit te bekennen voor Fersephone haar neus. De reden om haar voorlopig even niet aan te kijken. En om niet te lang bij het antwoord te hoeven stilstaan, zei hij maar meteen de vraag erachteraan. "Jouw beurt dan, meneer," zei hij met een grijns. "Truth or dare?"

    [ bericht aangepast op 22 nov 2020 - 21:53 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone


    De vraag had haar al niet lekker gezeten, maar het was Yrla zijn antwoord dat haar misselijk maakte. Ze voelde zich bijna schuldig over het feit dat ze hem afgewezen had, want blijkbaar was zij degene op wie hij als eerste verliefd was geworden. Er was echter niets anders dan vriendschap wat ze voor hem voelde en meer kon ze er ook niet van maken of wilde ze er ook echt niet van maken. Een beetje ongemakkelijk keek ze heel even naar Fire naast haar. Ze zei geen woord, maar ze wist heel goed dat hij ook wist wat dat betekende, Misschien moest ze heel gauw een vraag bedenken voor de jongen tegenover haar om van dit ontzettende akward moment af te zijn, maar haar hoofd was even totaal leeg.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2020 - 22:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    Het antwoord verbaasde Darian een beetje, vooral omdat Yrla zo makkelijk in de omgang was en hij het gevoel had dat veel meisjes hem leuk vinden. Dat wist hij toevallig omdat hij zo goed bevriend was met Vienna en tja – daar dwaalden zijn ogen de afgelopen jaren toch wel heel vaak naar af.
          ‘Ik ga ook voor een truth,’ antwoordde Darian. Anders moest hij opstaan en hij vond het veel te fijn dat Vienna’s hand op de zijne lag.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    "Wat is de gekste droom die je ooit hebt gehad?" vroeg ze hem met een glimlach, blij dat ze zo snel een vraag had weten te bedenken. Het feit dat Darian met zijn duim langs de hare streek, liet een sterke kriebel achter op haar huid, die ze voelde trekken tot in haar schouder. Ze merkte dat ze het er warm van kreeg en er automatisch een kleine glimlach op haar gezicht was ontstaan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fire


    Fire voelde de drang om zijn hand over die van Fersephone te leggen en een kneepje te geven. Een goede vriend afwijzen was al lastig, laat staan als diegene nu ook nog bekende dat je zijn eerste liefde was. Hij vond het echter lullig om zo’n gebaar onder Yrla’s neus te doen en dus deed hij het niet, hoewel hij toch een beetje een jaloerse blik op Vienna en Darian wierp, die wel zo zaten. Daar was wel heel snel iets aan het opbloeien.
          Hij richtte zich op Darian toen die antwoord gaf.
          ‘Ik droom bijna nooit. Althans – ik herinner me ze nauwelijks. Al heb ik wel een keer gedroomd dat we met Kerstmis allemaal naar het kantoor van Dubois moesten komen, die verkleed was als Kerstman. We moesten op zijn schoot komen zitten en kregen te horen of we lief genoeg waren geweest om op school te blijven of dat we werden verwijderd.’ Hij hoorde zijn vriend grinniken. ‘Ik was de enige Rhino die mocht blijven.’

    [ bericht aangepast op 23 nov 2020 - 14:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Fox wist niet welk gevoel het sterkst was. Teleurstelling omdat het Kris niet was. Boosheid om wat Zebediah hem had aangedaan. Angst om wat hij van hem zou willen. Alles in hem schreeuwde dat hij zijn ogen moest dichtknijpen en hem met zijn klauwen moest openhalen – maar hij deed het niet.
          Hij stond daar maar naar zijn ex te staren.
          ‘Wat wil je van me?’ vroeg hij uiteindelijk. Zijn stem klonk schor.
          Het was vast allemaal weer een spelletje. Dat was de enige reden dat Zebediah deed alsof hij zijn gave niet zou gebruiken. Op een onbewaakt moment zou hij er gewoon vandoor gaan, Jester of Fire zoeken en hun vertellen dat Zebediah op het dak was.
          ‘Ik wil je mijn excuses aanbieden. Ik had je nooit mogen gebruiken om van school gestuurd te worden.’
          Fox had dan wel ingestemd om niet zijn gave te gebruiken, maar hij had er weinig vat op. Weer ontsnapte er een grom uit zijn keel en hij voelde zijn ledematen tintelen. Wat dacht die klootzak hier in vredesnaam mee te bereiken?!
          ‘Laat me met rust.’
          ‘Fox…’
          Weer hief Zebediah zijn hand om zijn gezicht te strelen, maar dit keer sloeg hij zijn hand weg. De klauwen lieten bloederige sporen achter. ‘Raak me niet aan.’
          Fox wenste dat hij zijn zonnebril had meegenomen, maar die had niet bij het kostuum gepast. Er was zelfs geen ruimte voor zijn iNet.
          ‘Ik hou nog steeds van je,’ klonk het zacht.
          Fox’ schouders verstrakten. Natuurlijk wist hij dat het een leugen was, de toon was manipulatief genoeg. En toch… roerde iets zich in zijn maag.
          ‘Ik had helemaal niet door hoeveel je voor me betekende. Maar er is nu al anderhalf jaar voorbij en ik mis je iedere dag. Ik moest je gewoon zien.’
          Fox draaide zijn hoofd opzij, haalde scherp adem. Hij wist dat hij alle vragen moest neerdrukken, maar ze weekten zich toch los. Is het waar? Houdt hij echt van me? Wilde hij me echt zo graag zien?
          ‘Hoe weet ik nou of je de waarheid spreekt?’ mompelde hij.
          En zelfs al was het zo – dan wat?
          Fox hield niet meer van hem. Hij wilde hem echt niet terug. Zebediah zou hem moeten dwingen en dat was ook wat zijn hart tekeer liet gaan van de zenuwen. Wat als hij wél de waarheid sprak en hem bij zich wilde hebben? Zou hij hem inderdaad dwingen?
          ‘Ik riskeer mijn leven door hier nu te zijn, Fox. Ik zet alles op het spel om jou te kunnen zien. Zoveel beteken je voor me.’

    [ bericht aangepast op 23 nov 2020 - 14:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone


    "Wel, ik zou duidelijk verwijderd worden, alleen al om het feit dat ik zou weigeren om op zijn schoot te gaan zitten," zei ze grijzend. Ze verbaasde zichzelf een beetje met dat ze zo snel antwoord gaf op de jongen die ze eigenlijk nog niet vertrouwde, maar aan de andere kant zou ze het een kans geven. Voor Fire en Vienna, dat was dit toch? "Doe mij maar een dare," zei ze met een glimlach, toen bleek dat ze zelf aan de beurt was. Truth or dare, het maakte haar allebei niet zoveel uit.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Zijn gesprekjes voeten met anderen was echt een daverend succes geweest, NOT. Hij had geprobeerd bij twee meiden aan te haken, van wist hij veel welke afdeling, maar ze hadden gewoon hun neus opgehaald. En het tweede groepje had hem zelfs niet eens een blik waardig gegund. Blijkbaar stonden mensen gewoon niet open voor een gesprek met een vreemdeling, want ze konden echt niet weten wie hij was. Aangezien Adam nog niet teruggekeerd was, en hij Vienna ook nergens zag, ging hij op zoek naar de andere vriend die hij had. Fox en hij hadden elkaar niet echt meer gesproken na zaterdag en hoewel Adam problemen met de jongen had, wilde niet zeggen dat hij dat moest hebben toch? Ook al twijfelde hij aan het feit hoeveel hij fox kon vertrouwen.
          Hij spotte de jongen net toen hij de zaal uitglipte en haastte zich achter de jongen met krulletjes aan. Toen hij in de gang was, zag hij Fox nerveus een richting uitlopen en een beetje schichtig om zich heen kijken. Wat ging hij doen? Nieuwsgierig liep Merrin achter de jongen aan op een afstandje. Merrin zag hoe de jongen de trap op liep, maar voor hij Fox kon volgen, kwam er een andere schim die ook de trap opklom. Het was dezelfde engerd als waar hij eerder zelf mee had staan praten. Merrin wachtte voor een minuut, maar geen van twee kwam naar beneden. Heel even twijfelde Merrin of hij moest gaan kijken, maar uiteindelijk kon hij zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
          Hij klom voorzichtig naar boven en bovenaan de trap bleef hij aarzelend staan. Vanaf hier kon hij zien dat de jongen zijn masker af had gedaan, maar wie het was kon hij in het donker niet onderscheiden. Hij zag echter wel vanaf hier dat Fox zijn handen in klauwen had veranderd, wat hem de indruk gaf dat de jongen voor hem geen vriendelijke jongen was, en dat dit geen vriendelijk bezoekje was. In paniek keek Merrin even heen en weer. Moest hij hulp halen? Maar hij kon Fox hier toch ook niet zomaar achter laten? Wat als die jongen echt gevaarlijk was en in de tijd dat hij hulp ging halen. Denk, denk, denk, Merrin. Hij ijsbeerde voor een minuutje heen en weer. Zijn gave! Waarom had hij daar niet eerder aan gedacht?! Met het gemak van een vingerknip veranderde hij in Fox. De tweede stap was een stuk lastiger. Als hij Fox wilde helpen, kon hij beter zich veranderen in iets groots en gevaarlijks, maar Merrin had iets anders dan een spin nooit uitgeprobeerd. Al had hij het skelet van een tijger geobserveerd en bestudeerd, omdat dat hem heel vet leek. Merrin concentreerde zich op de bouw, op de manier waarop Fox zijn gave altijd gebruikte. Hij was opgewonden op het moment dat hij echt iets voelde veranderen, hij kon nu echt iets doen voor Fox! Maar bijna aan het eind van de verandering ging toch iets mis. Fox gave werkte tegen hem, waarschijnlijk omdat hij niet de rechtmatige eigenaar was. En voor hij het wist, stond hij ineens veel dichter bij de grond en kwam er een verwarde 'miauw' uit zijn mond.
          Merrin keek even naar zijn poten en kwam erachter dat ze er zacht en donzig uitzagen, maar grote gevaarlijke klauwen waren het absoluut niet. Hij zag wel het lichaam van een kat, maar een tijger, ho maar. Hij was in een doodnormale huiskat veranderd, oh joepie. Voor een moment twijfelde Merrin of hij toch niet moest gaan, maar misschien kon hij op deze onherkenbare manier ook wel Fox helpen. Merrin zetten zijn poten vooruit op de trap, en zette zich met zijn achterpoten af om de laatste treden te beklimmen. Eenmaal op gelijke vloer moest hij de tred vinden van het lopen op vier poten. Iets wat bij zijn eerste poging ervoor zorgde dat hij al op zijn neus lag. Au. Veel tijd om na te denken had hij echter niet. Hij liep zo vlug als hij kon in de richting van Fox en streek even met zijn lichaam langs zijn been om aandacht te trekken. Fox leek hem echter niet op te merken, zo erg had de andere jongen hem gevangen in zijn blik. Zou hij een gave op Fox gebruiken? Bij het horen van zijn laatste woorden, gingen bij Merrin zijn nekharen overeind staan. Dit was vast niet Kris, want dan had Fox geen klauwen gehad. En hij leek verdacht veel op iets, een foto die Adam hem had laten zien. Nu kon hij het gezicht van de belager beter zien nu hij tussen Fox benen stond. Het kon maar een persoon zijn die zei dat hij van Fox hield, terwijl Fox niets met hem te maken wilde hebben. En als deze jongen dacht wie Merrin dacht dat hij was, dan was hij inderdaad gevaarlijk en gek. Hij liet een dierlijke grom horen, waarbij zijn kattengeschreeuw hopelijk wel de aandacht trok.


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    Een dare… Darian kende het meisje niet zo goed, maar hij dacht wel gezien te hebben dat zijn vriend haar wel leuk vond. Dus misschien kon hij een beetje hulp gebruiken. ‘Geef iemand een lapdance,’ zei hij met een scheve grijns.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone


    "Je maakt een grapje," zei ze met opgetrokken wenkbrauw tegen de jongen achter het masker. Ze kon zijn blik niet peilen achter het masker, maar Darian liet weten dat hij serieus was. Een lapdance? Ze zou niet eens weten hoe dat moest, of nou ja. Ze had Dezi er waarschijnlijk honderden zien geven of vooral horen geven, want ze keek altijd de andere kant op. Daarnaast, nope. Ging niet gebeuren, dat ging ze echt nooit doen. Bij wie dan? Ze liet haar ogen even over de anderen gaan. Alleen al het idee om het bij Fire te doen, bezorgde haar rode oortjes. Ze durfde hem zelfs nauwelijks aan te kijken, zo warm kreeg ze van dat idee. Ze wist ook niet of ze daar wel goed aan deed, ze kon nog altijd niet echt hoogte van de jongen krijgen.
          Bij haar zus ging ze het niet doen
          Bij Yrla was al helemaal uit den boze.
          Net als de jongen met het masker
          Dan bleef Vienna over.. Dat kon nog wel? Als het echt moest? Dat was minder erg dan de rest. Bij Fire durfde ze het gewoon niet, bang dat ze een ontzettende kluns zou zijn net als de hele avond en de rest was kut. Maar Vienna deed wel vaker flauwe dingen en ze kende haar beter dan de jongens en het was niet akwardly haar zuster die ze de stuipen op het lijf ermee zou jagen. Hij had niet gezegd dat het een jongen moest zijn toch?
          Ze trok haar stoel onder haar vandaan en zette hem voor haar neus neer. "Oke, dan. Geen idee wat ik moet doen, maar ga maar zitten, Vie," zei ze grijnzend tegen het meisje.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2020 - 19:20 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fire


    ‘Nou dat is toch wel een beetje een teleurstellende keuze hoor,’ zei Fire plagerig. Hij wist dat het awkward zou zijn, maar stiekem had zijn hart toch wel een paar gekke sprongen gemaakt toen hij Darians dare hoorde. Op de een of andere manier kwamen ze nog niet echt makkelijk uit die vriendschapszone vandaan en zo’n lapdance was niet al te serieus. Zeker omdat hij verwachtte dat Fersephone er niet een hele sensuele dans van zouden maken, zoals Vera en Serena weleens hadden gedaan. Maar haar zo dichtbij zich hebben… hij zou daar niet tegen geprotesteerd hebben. Zeker niet omdat het misschien wel zijn enige kans was. Yrla had ze ook afgewezen en die had blijkbaar ook verondersteld dat zijn gevoelens wel wederzijds waren, dus Fire begon er maar rekening mee te houden dat het voor hem misschien ook wel zo kon uitpakken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    "Oh, maar ik wil met alle liefde ruimte voor je maken hoor, Fire. Als je zo graag wilt." Ze wipte op van de stoel, totaal vergetend dat haar beste vriend ook op die bank zat en die lapdance helemaal niet wilde zien. Pas toen ze zijn gezicht zag, besefte ze wat ze gezegd had. Ze mimede een kleine 'sorry' naar Yrla, die zijn schouders ophaalde. De jongen kwam overeind en liep grijnzend langs Fersephone heen. "Ik ben plassen, dan kan je mij niet als excuus gebruiken in ieder geval, succes ermee." Yrla liep grijnzend weg, Vienna wilde achter hem aan laten gaan, maar voelde een hand om haar pols sluiten. Fersephone keek haar aan, paniek flitste voor een moment door haar ogen. Het was zo snel dat Vienna zich afvroeg of ze het zich verbeeld had. "Ik weet helemaal niet wat ik moet doen," zei ze zachtjes. Vienna schoot in de lach en stootte Fersephone even aan met haar elleboog. "Het is niet zo moeilijk. Gewoon een rondje om die stoel lopen en een beetje over zijn schouders kriebelen." Vienna kon een grijns niet van haar gezicht weren. Dit was stiekem zo grappig. Ze had niet geweten dat Fersephone zo moeite hiermee zou hebben. Nu werd het echt een dare, als ze uit haar comfortzone moest.


    It's never gonna happen, Guys.