• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 dec 2020 - 17:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Adam zijn woorden kwamen maar moeilijk binnen. Hij ging de woorden keer op keer na.
          Adam had niet over zijn herinneringen verteld, dat luchtte ergens op. Maxwell hoefde de waarheid niet te spreken? Die zin gooide alleen maar olie op het vuur bij Merrin. "Ik kan me niet echt veroorloven hem niet te geloven toch?!" schreeuwde hij woest, totaal de laatste opmerking van Adam negerend. "Misschien gaan we allemaal wel dood als ze erachter komen dat ze ons niet kunnen wissen. Of misschien heb ik wel iets gezien wat andere mensen niet mogen zien. Zelfs als hij liegt, ik kan toch niet het risico nemen dat hem niet te geloven en dat hij wel de waarheid spreekt?! Dan vergooi ik alles wat ik hier heb."
          De woede sidderde nog steeds. Het ging als een gif door zijn lichaam heen. Merrin wilde helemaal niet boos zijn op Adam, maar hij kon zichzelf niet helpen. Hij wilde niet toegeven aan die angst. Merrin probeerde de woede te beteugelen, nu hij door kreeg dat Adam hem probeerde te helpen. Ook al was hij het niet met hem eens. Hij snapte dat Adam Jester en Onyx vertrouwde. Maar hij kon er niet bij in komen dat Adam nu verwachtte dat hij Jester en Onyx zo blindelings zou vertrouwen. Ja, het ging de laatste tijd beter. Maar Jester was nog altijd de persoon die hem gepest had voor een lange tijd, die hem vernederende dingen had laten doen, die hem zelf tot in de tenen vernederd had. Onyx had hem met de dood bedreigd, omdat hij gewoon op het verkeerde moment langs liep. En juist die mensen moest hij nu vertrouwen met zijn leven? Wel, dat deed hij niet. Absoluut niet.
          Er was even een stilte gevallen tussen hem en Adam, waardoor Merrin de tijd kreeg iets meer grip op zijn ademhaling te krijgen. "Beantwoord-" Merrin schudde zijn hoofd. "Wil je gewoon mijn vragen beantwoorden? Wat deden Jester en Onyx in het kantoor van Maxwell? En wie weet nog meer van mijn herinneringen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam was een beetje stil geworden van Merrins woede – hij had hem nog nooit zo horen schreeuwen. Zelfs niet in de periode dat hun vriendschap over was. Hij ging op de rand van het bed zitten en probeerde zelf zijn kalmte te bewaren. Hij zag wel aan zijn vriend dat hij bang was – een angst die Adam zelf al een dag voelde en die Merrin juist afgezwakt had. De wanhoop die in Merrins woorden doorklonk maakte hem juist bang. Dat liet Maxwells macht over de jongen zien: hij kon hem makkelijk chanteren en hem dingen laten doen die hij niet wilde. Hij was veel en veel banger voor wat Maxwell zou doen dan dat Jester en Onyx het geheim over Merrin zouden verklappen – en hij vertrouwde er ook op dat zij ervoor zouden zorgen dat Nish zweeg of het gewoon vergat. Omdat hij niet dacht dat Merrin echt goed over Maxwell kon nadenken op dit moment, gaf hij maar antwoord op de vragen die Merrin herhaalde. ‘Ik weet niet wie er verder van je herinneringen weten, behalve die drie. Onyx zei dat ze op zoek waren naar je dossier toen we binnenkwamen. Ik vermoed om te ontdekken waarom jouw hoofdpijnaanval zo’n code rood was voor Cackle en waarom Maxwell erbij betrokken moest worden. Ze – vertrouwen hem niet, dat is duidelijk.’ Hij boog zijn hoofd en frunnikte aan zijn nagel. ‘Onyx was zelfs bang dat Jester en hij geschorst of dat hun geheugens gewist zouden worden om iets wat ze over Maxwell weten – en wat Maxwell nu ook weet doordat Dezi alles heeft doorgebriefd.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Op zoek waren naar je dossier. Naar zijn dossier?! In de zin van Merrins dossier?! Wat the fuck moesten ze met zijn dossier?! De rest van Adams woorden gingen totaal op in rook, toen hij die woorden hoorden. Niet alleen hadden ze een privé-gesprek afgeluisterd, waar ze absoluut niets mee te maken hadden en waarvan hij niet wilde dat ze daar ook maar iets van wisten. Maar ze hadden ook nog eens in zijn dossier geneusd?! Dat was de reden geweest dat ze in Maxwell zijn kantoor waren geweest?! Ze hadden helemaal niets met Merrin zijn dossier te maken! Ze hadden geen recht om in zijn privé-zaken te kijken.
          "Zie je wel!" beet hij Adam toe. "Kloothommels, idioten, naarlingen zijn het! Snap je nu waarom ik hen niet vertrouw?!" Hij draaide zich woest weg van Adam, trok de deur van zijn slaapkamer met een ruk open en haastte zich naar de kamer met Jester. De woede sidderde nu opnieuw onder zijn huid, de angst ver weg gedrukt. Hij was kwaad, oprecht kwaad. Zo erg dat hij de deur van Fox en Jester zijn kamer met een harde knal open smeet, in de hoop dat hij Jester zo wakker had gemaakt. Met grote passen stond hij bij Jester. Zonder na te denken over de gevolgen trok Merrin de dekens van Jester af en trok hem aan zijn shirt over de rand van het bed. De jongen kukelde naar beneden en Merrin liet het gewoon gebeuren dat de jongen zijn hoofd tegen het nachtkastje stootte. Hij zette zijn voet tegen Jester zijn borst aan en keek woest naar beneden.
          "Wat heb je gelezen? Wat moest je met mijn dossier?" vroeg hij razend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Met een zucht keek Adam toe hoe Merrin wegstormde. Niet veel later klonk er een klap en boze woorden die hij net niet kon verstaan. Even overwoog hij om erachter aan te gaan, maar dat besloot hij maar niet te doen. Jester en Onyx konden zelf hun mannetje wel staan en het was aan hen om dit uit te leggen. Had hij het anders moeten brengen? Hij zou niet weten hoe. Het was duidelijk dat zijn vriend de twee niet vertrouwde, niet zoals Adam dat deed, dus hij zou hoe dan ook wel boos zijn geworden. Adam liet hem maar even uitrazen en besloot hier op hem te wachten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    De stilte tussen hen werd groter.
          'Oké, ik kan niks meer verzinnen, voor nu,' zei Jester uiteindelijk. 'Zet alles met Romeo en Zeb nog even op pauze. Heb ergens wel een idee hoe we in ieder geval tijd kunnen winnen om een degelijk plan in elkaar te zetten, maar dat moet ik eerst met Onyx bespreken. Ik weet waar hij is, dus als we last minute besluiten dat een plan het niet gaat worden, dan leveren we hem uit.' Hij slaakte een zucht een haalde een hand door zijn haren. 'Sorry dat ik zo binnenstormde, dat was achteraf gezien niet een heel strategische zet.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish

    Nish glimlachte kleintjes. 'Ik betwijfel of ik het anders had gedaan als ik in jouw schoenen had gestaan.' De glimlach zakte weg. 'Ik hoop maar dat hij inziet dat ik hem nooit wilde bedriegen en alleen wilde beschermen. Het is voor het eerst in jaren dat ik een zwakte heb en Zebediah maakt daar dankbaar gebruik van. Ik hoop dat we een oplossing kunnen bedenken met elkaar.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester knikte alleen. Ingaan op de rest deed hij straks met Onyx wel en tegen Nish had hij niet zoveel anders meer te zeggen. Hij hief zijn gave op zodat Nish weer gewoon kon lopen, checkte nog een laatste keer of het waarheidsserum inderdaad tot het einde had gewerkt en legde tot slot - met toestemming van Nish - hem een eenzelfde blokkade op die Romeo had. Zodat alle informatie die Nish momenteel bezat die niet van Zeb kwam (over alles wat Jenyx wist, over Merrin, over Maxwell, over de dossiers, alles) ook niet via hem bij Zeb terecht kon komen. Het zou toch best wel zuur zijn als hij op de terugweg naar huis werd overvallen door die teleporteur, van zijn zonnebril werd bestolen en daarna alsnog vrolijk de informatie doorbriefde waar Jester in eerste instantie zo bang voor was geweest.
          Voordat Nish wegging, zei hij nog één ding. 'Ik heb geen geheimen voor Onyx.' Jester keek de jongen recht aan. 'En daar ga ik ook niet aan beginnen, maar ik zal het voorzichtig brengen. Deze keer heb je in ieder geval geprobeerd te helpen. Of het gelukt is is nog een discussiepunt, maar de intentie was er wel.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish

    Nish voelde zich leeg na alle vragen die hij had moeten beantwoorden. Vanavond had hij zich al gekwetst gevoeld doordat Jester opeens weer bedacht had Onyx terug te willen en nu was dit er ook nog achteraan gekomen. Wat een kutavond. 'Het is niet aan jou om over Kris te vertellen, zei hij tegen Jester. 'Als het moet doe ik dat liever zelf, als Onyx me nog een kans geeft. Dan zal hij er ook beter op reageren.' Hij zocht Jesters blik en keek hem strak aan. 'Ik heb hem geholpen - júllie geholpen. Als ik dat niet had gedaan, waren we hem nu kwijt geweest. Daar mag je best bij stilstaan. Plus het feit dat ik zonder vragen te stellen vanavond mijn nek voor jullie uitgestoken heb.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Ik kan tegen hem zeggen dat er nog iets is wat je hem zelf liever wil vertellen dan dat het via mij komt,' knikte Jester, die daar best de redelijkheid van inzag. Dan kon hij de opname gewoon pauzeren en dat als uitleg geven. Dan hield hij niets geheim en had Nish de kans om het zelf te brengen, wat zonder twijfel beter was dan dat het een resultaat zou zijn van het waarheidsserum. 'Is goed.' Hij voelde de scherpte van Nish' blik heus wel en hij snapte waar het vandaan kwam. Die was in één keer ook een hele rits aan vrienden en bondgenoten kwijt, en het was wel op de allerrotste manier mogelijk gebeurd.
          Zijn blik verzachtte iets. 'En ik weet wat je voor hem gedaan hebt en dat je hem ontzettend geholpen hebt. De afgelopen weken, maar ook zeker vanavond. Onyx vertrouwde je door en door, en ik ook. Daardoor sloeg het nieuws dat het allemaal een leugen was geweest en je het alleen maar gedaan zou hebben om ons te verraden des te harder in, weetje. In ieder geval vertrouwen komt wel weer terug.' Hij schonk de jongen een halve glimlach. 'Is terug. Anders had je ondertussen wel een theekransje met Romeo kunnen houden.' Als hij Nish nu nog steeds voor geen cent vertrouwd had, dan was de bunker helemaal geen slechte optie. Of Onyx' muziekkluis. Een mens moest wat, maar gelukkig toch ook weer niet.
          'Luister,' ging Jester verder en hij stapte iets dichterbij om de afstand letterlijk en figuurlijk te verkleinen. 'Het is heftig om te horen dat iemand die hij zo is gaan vertrouwen een verrader is. Waar of niet, da's gewoon fucking kut. Het gaat even duren voor hij daar weer overheen is, ook nu de zaken heel anders in elkaar steken dan hij eerst dacht. Het kost tijd, maar hé, gevaarlijke plannen uitvoeren hebben meestal een nogal hoge bondings-factor en we zijn het bos nog lang niet uit dus daar zijn er vast nog genoeg van. Ik zal alles zo goed mogelijk aan Onyx uitleggen, en tot op zekere hoogte ook aan Fox. Oké?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish gaf maar een knikje, verder wist hij ook niet wat hij nog moest zeggen of doen. Jester stelde zich dan misschien wel niet meer zo vijandig op, maar Nish had nog steeds het gevoel dat ze hem iets kwalijk namen, dat hij hun vertrouwen geschonden had, en hij wist dat Onyx nooit een woord van hem zou aannemen. Alles zou afhangen van hoe Jester het bracht. En wie weet – misschien vond die een beetje afstand tussen Onyx en hem wel fijn totdat hun eigen relatie weer helemaal hersteld was. Tenslotte had Onyx net nog over een vage driehoeksrelatie nagedacht.
          ‘Ik ga maar,’ mompelde hij.
          Jester haalde de deur van het slot en een paar tellen later stond Nish op de gang. Hij liet zich in zijn onzichtbare toestand glijden en liep naar beneden toe. Daar hoorde hij het geluid van de televisie uit de woonkamer komen. Even stond hij stil voor de deuropening daarnaartoe en keek naar Fox en Vienna, die samen op de bank naar een film keken. Twee mensen die hem haatten. Misschien was het ook wel een illusie om te denken dat hij ooit los kon komen van zijn verleden, dat hij ooit echt opnieuw kon beginnen. De verkeerde dingen die hij had gedaan slopen altijd als zijn schaduw achter hem aan, keken constant over zijn schouder mee.
          Hoewel hij moe was, ging hij niet terug naar zijn eigen campus. Hij liep door naar een verlaten hoek van het terrein waar vroeger veel geheime feestjes werden gegeven en zakte daar met zijn rug tegen een boom neer. Hij staarde naar het donkere niets, al zag hij in herinneringen de gebouwen die Darian gemaakt had, de drank die Kris en hij daar achterover sloegen en die eeuwige grijns op het gezicht van zijn vriend.
          Opeens miste hij hem.
          De spijt laaide als een verterend vuur in hem op.
          Als hij die dag toch eens kon terugdraaien…
          Hij had het gehaat om op de tweede plaats te staan, maar op dit moment kon hij zich niets beters voorstellen. Nu stond hij nog steeds op de tweede plaats – maar dan op zijn hate list. Vanuit de grond van zijn hart hoopte hij dat er niet hetzelfde bij Onyx gebeurde. Deze keer was hij er tevreden mee geweest om op de tweede plaats te staan en nu was hij alsnog bang dat hij op de hate list terechtkwam.
          Hij haalde zijn iNet uit zijn broekzak en opende een berichtje naar Onyx. Er was zo veel wat hij wilde zeggen en tegelijkertijd was hij bang dat ieder woord in het verkeerde keelgat schoot en alles alleen maar erger maakte. Via een tekstberichtje zou hij Onyx nooit kunnen overtuigen. Hij moest maar afwachten om te zien hoe hij op Jesters woorden reageerde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester liep terug naar zijn bed en stopte de opname. Een beetje schuldig voelde hij zich wel. Nish had dan wel gezegd dat hij het niet veel anders had gedaan, maar dat maakte de situatie wel nog steeds rot. Morgenochtend zou hij als allereerste uitleggen aan Onyx hoe alles zat. Stomme keuzes maakten de mens niet en al helemaal niet als je onder druk werd gezet door iemand als Zebediah. Nish hield echt van Onyx en was dus ook alleen maar bevriend met hem omdat hij ook had ingezien wat voor een awesome gast het was.
          Ondertussen was het al ruim twee uur 's nachts geweest en hij borg het waarheidsserum vlug weer op in de vloerkluis. Hij dacht er nog net aan om een bericht te sturen naar Fire dat hij Fox gevonden had en dat er niets was gebeurd en de jongen relatief oké was. Had hij misschien ook wel iets eerder kunnen doen, maar Fire begreep vast dat er ondertussen eerst een andere crisis was geweest. Fox stond niet nog steeds onder de douche en hij vond de jongen beneden op de bank met Vienna.
          'Hé,' zei hij en wierp de twee een vermoeide glimlach toe. 'All clear. Lekker gedoucht?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    Fox knikte, hoewel hij minder lang had gedoucht dan de bedoeling was doordat Adam het ongemakkelijk had gevonden om in zijn bijzijn te douchen. Maar goed ook, misschien. Wie weet wat zijn toch al verwarde hoofd gedacht had als die jongen ineens naakt naast hem stond, nu hij er weer van overtuigd was geraakt dat Kris er niet meer was en dat het met Jester ook nooit meer wat ging worden. Het laatste wat hij wilde was dat zijn gevoelens voor Adam terugkwamen zodat hij dat opnieuw kon verkloten. Het voelde na zaterdag eindelijk weer goed tussen hem en Adam en zijn vriendschap met Merrin was gisteren ook weer behoorlijk verdiept.
          ‘Dan ga ik maar eens slapen,’ zei hij tegen Vienna. Zijn aandacht had hij toch nauwelijks bij de film – na bijna een halfuur had hij nog geen flauw idee waar het over ging. ‘Slaap lekker.’ Hij gaf een kneepje in Vienna’s schouder en stond op.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2020 - 14:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    -

    [ bericht aangepast op 31 dec 2020 - 15:41 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Ze had de film niet helemaal kunnen volgen, maar toch trok Jester zijn stem haar weg van het beeld. "Ja, slaap lekker," zei ze zachtjes tegen Fox. Voor een moment aarzelde ze, maar stond toen toch op. "Jes, wacht even. Mag ik een korte vraag aan je stellen?" Ze trok de jongen iets bij Fox vandaan. Even aarzelde ze. "Merr zei dat Zeb hier was vanavond. Was hij hier voor Romeo? Die zit nog steeds wel op zijn plek toch? Moet ik me zorgen maken voor Fayr?" De drie grootste vragen die haar het afgelopen uur al dwars zaten kwamen er eindelijk uit, wat bijna voelde als een soort opluchting.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          'Klopt. Onder andere. Ja. Nee.' Hij schonk haar een bemoedigende glimlach. 'Vanavond in ieder geval nog niet. Morgen maken we een plan. Wat daar ook uitkomt, het is de bedoeling dat die ons allemaal zo veilig mogelijk houdt. Zodra er iets verandert aan de situatie met Romeo zal ik sowieso Fayr maar ook jou en Phone en de rest van de afdeling daarvan op de hoogte stellen. Kan je daar wat mee?' vroeg hij voor de zekerheid.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.