• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 jan 2021 - 22:34 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Emil


    Emil ging de meisjes van de school in gedachten langs en ze bleven even hangen bij een vriendin van Tuuli. ‘Hmm, ik weet wel iemand. Ik kan best een blinddate voor je regelen hoor,’ zei hij en hij bewoog zijn wenkbrauwen op en neer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij had ergens het idee gehad dat Emil een grapje maakte. Maar nu hij zijn vriend zo aankeek, bleek hij misschien toch iets serieuzer dan hij gedacht had. Ergens leek het hem wel leuk om met het idee van Emil in te gaan, maar het was niet heel erg eerlijk tegenover Evelin als hij zo zijn best zou doen zijn excuses aan te bieden deze avond, terwijl hij nu voor de tweede keer hetzelfde zou doen en een andere date had staan. "Je doet je best maar," zei hij grijnzend. "Maar zet alsjeblieft de date nog even in de wacht. Ik ga vanavond met een meisje iets leuks doen, aangezien ik haar heb laten zitten voor het feest van gisteravond." Yrla gooide de bal in zijn handen omhoog en juichte even kort toen die door de basket viel. "Ik kan haar moeilijk opnieuw laten zitten, niet?"

    [ bericht aangepast op 9 jan 2021 - 20:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin grijnsde. "Die twee pak je niet zomaar aan hoor. Die laten zich echt niet zonder slag of stoot weghalen." Hij kwam overeind van de grond en strekte even zijn rug. Hij hielp Adam om ook overeind te komen. "Ga maar even gauw kijken dan. Dan ben je gerust." Hij drukte even opnieuw een kus op zijn lippen en pakte daarbij de boord van zijn shirt vast. Toen hij zijn lippen los liet, kwam er een ondeugende glimp in zijn ogen te staan. "Maar daarna moet je wel terugkomen. Want ik heb nog iets goed te maken met je," zei hij met een kleine grijns. Hij liet even zijn hand over Adam zijn heup glijden en trok daarmee zijn vriendje iets dichter tegen hem aan. Hij grinnikte even en drukte nog een kus op Adam zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2021 - 20:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Emil


    ‘Zeg ik moet eerst mijn eigen date nog fiksen, die blind date van jou komt later in de week wel,’ grijnsde Emil. ‘Maar met wie ga jij vanavond dan wat leuks doen?’ vroeg hij nieuwsgierig – toch wel blij dat het blijkbaar Maaya niet was. ‘En wat gaan jullie doen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Ho, even wachten, cupido. Eerst vanavond afwachten, voor ik doorstier naar de volgende." Hij keek even aarzelend naar Emil, maar om een of andere reden had hij het gevoel dat hij met Emil het wel kon delen. "Met Evelin, een Buffalo." Hij haalde zijn schouders op. "Ze is niet echt mijn type, maar ik weet niet ze heeft iets. Ik dacht ik probeer eens wat anders." Hij glimlachte kleintjes. "Wel, ik had haar een dans beloofd voor het feest. Dus die gaan we vanavond inhalen."
          Hij gooide de bal naar Emil. "En maak je geen zorgen over je date. Dat komt vast wel goed."


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam kreeg het warm van de blik in zijn ogen, zijn kussen en hoe dicht ze op elkaar stonden. Kijkend in die zeeblauwe ogen vergat hij bijna wie Jester en Onyx waren. Hij leunde tegen zijn vriendje aan en kuste hem opnieuw, daarna trok hij zich toch terug met het voornemen om binnen een paar minuten terug te zijn, aangezien dat goedmaken wel goed klonk – zelfs al was dat niet nodig.
          ‘Ik zal snel zijn,’ zei hij met een glimlach.
          Even overwoog hij om naar de slaapkamer van de jongens te teleporteren, maar daar zag hij toch maar vanaf. Dat was niet heel netjes. En wie weet waren ze wel hele andere dingen aan het doen dan plannetjes beramen. Hij voelde een blos opkomen en ging gauw de kamer uit.
          Voor de deur van Jester en Fox bleef hij eerst even staan luisteren. Er klonken stemmen. Niet alleen die van Jester – hij herkende ook een andere stem en het duurde even voor hij besefte dat het Nish was. Hij had niet zoveel zin om daar op in te breken en voor nu was de opluchting dat Jester en Onyx er nog steeds waren genoeg.
          Hij keerde terug naar zijn eigen kamer. ‘Ze waren in gesprek,’ zei hij tegen Merrin. ‘Maar ze zijn er in ieder geval nog. Ze zijn trouwens weer samen,’ zei hij met een glimlach. ‘Of nou ja – ik geloof dat ze vanavond een date hebben.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emil


    ‘En ik maar denken dat jij zo’n casanova was,’ zei hij met een grijns. ‘Die liever van drie walletjes tegelijk eet.’ Hij probeerde zich Evelin voor de geest te halen, maar zijn hoofd bleef blanco. ‘Maar Evelin dus. Die ken ik volgens mij niet.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij moest zachtjes lachen om Emil zijn woorden. Hij deed net alsof hij beledigd was, terwijl hij naar de jongen terug keek. "En ik maar denken dat je trots op me zou zijn, nu ik het bij een meisje laat." Hij grijnsde. "Maar goed, vooruit. Een aanbod van drie meiden tegelijk zal ik echt niet afslaan." Al leek hem dat vooral heel erg ingewikkeld. Een trio was al niet echt makkelijk. En de afgelopen weken had hij twee relaties hoog moeten houden, wat hem finaal mislukt was. Stella sprak hij nog te weinig en met 8034 had hij het flink verpest (wat uiteindelijk ook de bedoeling was geweest natuurlijk). Nee, om eerlijk te zijn als het om relaties ging was eentje toch wel zo makkelijk. Als het om seks alleen ging, dan mocht het elke dag een ander zijn.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Oh, wat fijn voor ze," zei hij met een kleine glimlach. Merrin liep naar de deur en deed voor de zekerheid hem op slot. Hij wilde liever niet dat er nu mensen binnen kwamen lopen. Ietwat nerveus liep hij weer terug naar Adam. "Zullen wij ook maar date-avond ervan maken?" vroeg hij zachtjes. Hij pakte Adam zijn handen vast en trok zijn vriendje iets dichterbij. "Ik weet in ieder geval al een goede start," zei hij met een klein glimlachje. Merrin boog naar voren en drukte heel zachtjes zijn lippen op die van Adam.


    It's never gonna happen, Guys.

    Emil


    Emil grinnikte. ‘Nou als het er te veel dreigen te worden kun je Maaya best wel laten schieten. Dat lijkt me niet iemand die je graag zou moeten willen dumpen.’ Hij was Onyx’ verhaal met de compleet waanzinnige ontknoping waarin hij Jester ineens bedreigde niet vergeten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Adam liet zich maar al te graag kussen. Hoewel ze over een paar dagen zeven weken samen waren, wende hij nooit helemaal aan die heerlijke lippen en ook nu weer voelde hij zijn bloed bruisen. Hij zoende Merrin terug, vastberaden om alle minder leuke dingen aan vandaag te vergeten.
          ‘Nou, dit is inderdaad geen vervelende start.’ Hij gaf Merrin een plagerig kusje op zijn neus.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Het lijkt me ook vooral niet iemand om mee samen te zijn, zeker niet als je je leven zeker wilt zijn." Hij grinnikte zachtjes. Het was niet helemaal eerlijk misschien tegenover Maaya, maar het was wel waar.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Ik kan nog wel meer dan dit," zei Merrin met een kleine glimlach. Merrin zette zijn handen op Adam zijn borst en gaf de jongen een zetje, waardoor hij achterover op het bed viel. Merrin kroop voorzichtig over Adam heen en bleef vlak boven de jongen hangen. Hij liet zijn lippen weer met die van Adam versmelten. Het was gek ergens, ze hadden net nog lichtelijke ruzie gehad, maar dat maakte nu alleen maar dat hij nu Adam nog meer wilde knuffelen en kussen. Merrin begroef zijn hand in Adam zijn haren en voelde de kriebels tot zijn tenen door zijn lichaam heen schieten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Daar dacht Jester even over na en zei toen: 'Oké.'
          Niet zomaar "Oké" natuurlijk. Daar had je eerst een beter plan voor nodig, maar als je even kritisch naar de basis keek was er niet zo heel veel mis mee. Dan waren ze van het probleem van Zebediah af. En Clive was niet dood--überhaupt was er geen mensenleven weggenomen. Gewoon wachten tot Ratty zijn dreigement ging vervullen, dat klonk hem iets minder goed in de oren, maar ze konden best een hinderlaag opstellen. Met alle Panthers erbij was er best een hoop op te vangen. Yrla kon misschien wel voorkomen dat de teleporteur er met iedereen vandoor ging, Onyx kon iedereen in slaap spelen, Fayr paraat als er iets misging, Phone paraat om alles wat er mis kan gaan op te blazen... Daar zat best een toekomst in. En het was een manier om van Zebediah af te komen waar hij zelf ook achter kon staan.
          'Dan hebben we een hinderlaag nodig,' zei hij simpel. 'Vanavond heeft hij een gesprek met Yrla en Nish over Romeo. Als we daar tijd kunnen winnen voor de "uitwisseling", kunnen we er eentje voor 'm leggen. En als wij nou zeggen dat we Romeo best willen overleveren, maar dat we daar Kris in ruil voor terug willen hebben, dan winnen we op alle fronten. Het enige waar we rekening mee moeten houden is Zebediah's back-up. De mannetjes in de school die voor hem werken. Ik verdenk Nemesis trouwens, want die stond gisteren vrolijk met 'm te kletsen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    Ze hadden nog niet vaak op deze manier met elkaar gezoend en Adam betrapte zichzelf erop dat hij wenste dat Merrin zich helemaal op hem liet zakken. Eén hand hief hij om die langs zijn knappe gezicht te strijken, de ander liet tegen zijn zij rusten terwijl hij zich overgaf aan de zoen, zodat die van teder naar iets passioneel ging en hij zijn hand onder Merrins shirt liet glijden om zijn warme huid te voelen.


    Every villain is a hero in his own mind.