• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Isolophilia
    • Rafael • Beater/Prefect • Slughorn
    • Justin • Catan
    • Andreas • Sombre
    • Brenn • Trijn
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Croweater
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    • Arianna • Frangente
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    • Cole • Catan
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    • Rhae • Croweater
    • Elsie • Catan
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    • Marcus • Beater • Frangente
    • Thomas • Slughorn
    • Evan • Sombre
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Catan
    • Nora • Morrigann
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser/Prefect • Frangente
    • Vinnie • Croweater
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Slughorn

    [ bericht aangepast op 30 mei 2021 - 21:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mavis Keegan
    >> Met Lee op het perron <<

    'Dat lijkt me de enige optie. Misschien kun je een sommeerspreuk gebruiken, als je z'n koffer eenmaal open hebt.' Ze blikte even om zich heen. Ze had Mosh net nog gezien; waar was hij nu? Ze moesten voorkomen dat hij al een koets in stapte, dat was lastig.
    Dat was gelukkig niet het geval, al liep hij wel richting de koetsen. Mavis trok Lee aan z'n mouw en versnelde haar pas, om Mosh voor te zijn. Het kon bijna niet beter - zijn vrienden waren (waarschijnlijk toevallig) op dit moment nergens te bekennen. Mavis liep vlug naar de koets die Mosh overduidelijk voor ogen had, zodat ze ineens tussen hem en het rijtuig in stond. Daar bleef ze rustig wachten, wetende dat Mosh haar toch wel zou aanspreken. Vanuit haar ooghoeken zag ze dat Lee een eindje verderop stond te wachten tot hij kon toeslaan.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2021 - 12:02 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mozart "Mosh" Bauer


    >> Op het perron met Mavis <<


    Mosh was verbaasd toe Mavis opeens voor zijn neus stond. Hij hoopte maar niet dat die kwam klagen over hoe hij haar vriendin voor de vakantie had afgewezen, want daar had hij echt geen trek in. Een andere reden dat ze naar hem toe kwam, kon hij ook niet echt bedenken. Zo dol was ze niet op hem.
          ‘Mavis… Waar heb ik deze eer aan te danken?’

    [ bericht aangepast op 16 mei 2021 - 12:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    ~ Met Jordyn In een koets~


    Rafael lachte om Jordyns opmerking. "Klinkt in ieder geval als een goed feestje." Hij grijnsde. Vanuit het raam keek hij naar Hogwarts dat steeds dichterbij kwam. Rafael was blij weer even van zijn ouders verlost te zijn, voor een lange tijd.
          "Ik heb Zoya trouwens al een welkom terug cadeau gegeven. Vind je dat niet lief?" De jongen haalde Harvey uit zijn mouw tevoorschijn en hield hem voor Jordyn haar neus. "Ze was er heel blij mee."


    It's never gonna happen, Guys.

    Mavis Keegan
    >> Met Mosh vlak voor een koets <<

    'Ik was op zoek naar een lege koets en gezien jij hier wat zielig in je eentje stond, leek me deze wel geschikt,' zei ze, en ze glimlachte liefjes naar hem.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jordyn Mariah Kingsley

    >> Op het perron met Rafaël <<


    ‘Ah gossie, wat een poepie!’ Jordyn streelde het neusje van de muis. ‘Sta je dit lieve beestje echt af aan dat gedrocht?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Koets      —       w. Rosalie en Tilly



    Novalie was al bang geweest dat ze alleen naar het kasteel had gemoeten, maar was opgelucht geweest dat ze Tilly en Rosalie in een koets had zien stappen. Haastig had ze haar pas versneld, zodat ze bij haar vriendinnen in de koets kon zitten. Ze knuffelde Tilly opgelucht terug en ging daarna onzeker naast Rosalie zitten. "Hoi Roos," zei ze zachtjes, om te laten merken waar ze was. De bleke ogen waarmee Rosalie haar aankeek, was nog altijd iets waar ze aan moest wennen. In het begin had ze ze zelfs een beetje eng gevonden, waar ze zich wel schuldig over had gevoeld, want Rosalie was natuurlijk degene die niets zag. Ze raakten even kort elkaars hand aan, voor ze ook ietwat ongemakkelijk een knuffel aan elkaar gaven. Doordat Rosalie niets zag, was Novalie extra voorzichtig. Maar uiteindelijk lieten ze elkaar tevreden los.
          "Wat goed jullie weer te zien." Novalie legde even haar hand op het been van Rosalie. "En fijn dat je er weer bent. We waren niet compleet zonder jou."

    [ bericht aangepast op 16 mei 2021 - 14:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Mozart "Mosh" Bauer


    >> Op het perron met Mavis <<


    ‘Mag ik zomaar het jaar beginnen met jou in de koets?’ vroeg Mosh met opgetrokken wenkbrauwen.
          Hij was niet achterlijk.
          En waar Mavis was, was Lee ook.
          Hij keek om zich heen en zag de jongen inderdaad in zijn eentje staan, ongemakkelijk met zijn hand zwaaiend alsof hij ergens op betrapt werd.
          ‘En hij moet er zeker ook bij?’ Hij knikte minachtend naar Lee.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tilly James
    >> Met Rosalie en Novalie in een koets <<

    'Inderdaad,' beaamde Tilly dat. 'We hebben je gemist. En wij zijn vanaf nu je ogen binnen Zweinstein.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    ~ Met Jordyn In een koets~


    "Echt niet," protesteerde hij. Harvey was van hem. "Maar ik heb hem misschien een keer of twintig gekopieerd en losgelaten op alle Prefects en Zoya?" zei hij met een onschuldige glimlach.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley

    >> Op het perron met Rafaël <<


    Jordyn schoot in de lach. ‘Dat meen je niet! Man, dat had ik willen zien! Haar gezicht was vast goud waard. Hoe reageerde ze?’
          Het zou toch wel hilarisch zijn als Zoya als de dood voor muizen bleek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thomas Byrne
    Met Daphne en Prudence op het Perron


    Thomas, Daphne en Prudence waren de meiden gevolgd in de koets achter die van de meiden. Eenmaal in de deuropening van Hogwarts greep Thomas zijn kans. Hij liet zijn toverstok uit zijn mouw zakken en richtte vlak op de vloer voor de voeten van Novalie. "Deprimo," fluisterde de jongen. Er klonk een kleine knal en vlak voor de voeten van Novalie werd een gat in de grond geslagen. Het meisje liep er onbewust gewoon in en viel direct naar de grond.
          "Succes," fluisterde Thomas tegen de dames en liep toen zonder acht te slaan op het groepje meisjes richting de eetzaal. Prudence zou het nu van hem overnemen en Novalie en Tilly afleiden, hen "helpen" met de verzwikte enkel van Novalie. De rest was aan Daphne. Met een tevreden glimlach ging Thomas als een van de eersten aan de Slytherin tafel zitten. Nu was het afwachten.


    It's never gonna happen, Guys.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Ingang      —       w. Rosalie en Tilly



    Ze kon een gil niet onderdrukken en kon net voorkomen dat ze Rosalie mee naar de grond trok. Novalie had niet goed opgelet waar ze had gelopen en zonder pardon was ze in een of ander gat belandt en voelde ze haar volle gewicht op haar enkel zakken. Ze slaakte een kreet van pijn en ietwat ongemakkelijk bevrijdde ze zich uit het gat in de grond. Haar enkel klopte gevaarlijk en ze wreef even over de pijnlijke plek.
          "Noof, wat gebeurt er?" hoorde ze Rosalie bezorgd vragen. Novalie keek even op naar haar blinde vriendin die haar duidelijk kwijt was. "N-niets, ik struikelde gewoon. Meer niet." Al deed haar enkel wel echt zeer.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2021 - 15:57 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rafaël Wilson
    ~ Met Jordyn In een koets~


    "Wel, helaas heb ik haar reactie niet kunnen zien, wetende dat ik direct de pineut was. Maar ik heb wel een aantal gillende prefects de coupe horen en zien verlaten. Dat moest vast haar dag hebben gemaakt," zei hij met een grijns. "We zouden straks even aan Kyra moeten vragen hoe ze precies reageerde. Die heeft het vast gezien."


    It's never gonna happen, Guys.

    Tilly James
    >> Met Rosalie en Novalie <<

    'Wacht even, Roos...' Rosalie had haar arm nog in die van Tilly gehaakt, maar ze liet haar even los om neer te zakken bij Novalie. 'Kun je je enkel bewegen?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mavis James
    >> Met Lee en Mosh <<

    'Ik denk niet dat ik het nog vertrouw als wij met z'n tweeën in één ruimte zijn na ons akkefietje,' zei Mavis. 'Ik kan niet doen alsof dat mijn vertrouwen in jou heeft versterkt. Het helpt ook niet echt dat je zo'n vies gezicht trekt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain