• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    'He, dude, alles oké?' vroeg Jester, die onderhand wel aanvoelde dat dit niet zo snel zou overwaaien als hij dacht. 'Het is maar een grap. Als je er geen zin meer in hebt doen we wat anders.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Nee hoor, doe maar lekker wat je wilt met haar,’ sneerde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Photograph her naked and leave her tied up in an abandoned warehouse for the rats? Heeft de rest van de school er ook nog wat aan?' Jester haalde zijn schouders op. 'Weetikveel. Als het maar eindigt met haar ver weg en jou dichtbij.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Wel dat heb je dan nu verneukt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Geen redden meer aan?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx vloekte en ramde zijn gitaar tegen de grond. Pijn vlamde langs zijn ruggengraat en voedde zijn woede. 'Ik kwam met iets naar je toe wat me dwars zat en je sloeg me,' snauwde hij. 'Flikker een eind op, Jester.'
          Hij hield er helemaal niet van om dingen met een ander op te lossen, maar om de een of andere manier wilde hij dat af en toe toch met zijn vriend doen en het maakte hem ziedend dat Jester er zo mee om was gegaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Sorry?' zei Jester, die heen en weer keek tussen Onyx en de gitaar. 'Het was stom, mee eens. Kom op man, ik vind het kut als je je zo rot voelt, zeker als het door mij komt.' Hij stond op en liep naar zijn vriend toe om zijn haren uit zijn ogen te strijken. 'Maar gelukkig ben ik ook héél goed in mijn excuses aanbieden, hmm?'

    [ bericht aangepast op 2 aug 2021 - 16:28 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx keek in Jesters ogen en zag dat hij er spijt van had. Hij greep hem bij de hals van zijn shirt, trok zijn gezicht dichterbij in een dwingende kus die inderdaad wel een hoop zou goedmaken. De jongen zakte op zijn schoot neer voor hij helemaal zijn balans verloor en na een verhitte zoen van ruim tien minuten, liet Onyx zijn voorhoofd tegen dat van zijn vriend rusten.
          'Oké dan,' zei hij lichtjes hijgend. 'Het is je vergeven.'

    [ bericht aangepast op 2 aug 2021 - 16:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Hij grijnsde tevreden. 'Mooi.' Ergens vanbinnen voelde het nog steeds een beetje onrustig, maar uit ervaring wist hij wel dat Onyx hierna gewoon nog wat extra tijd nodig had om het te verwerken en dat er verder niets aan de hand zou zijn. Hij speelde langzaam met Onyx' haren. 'Wat liep die naamloze te kutten dan?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Ik weet het niet precies. Het was alsof hij helemaal niet meer bang voor me was. Hij kwam al aanzetten met dat ie vanavond met me wilde praten, en zijn reactie op mijn mooie boek was dat ik maar een nachtmerrie moest doen met Scar, want daar had ik toch al trauma's mee veroorzaakt.' Zijn blik gleed naar Jesters litteken. 'Geen idee waar hij plotseling het lef vandaan haalt, maar het zint me niks. Al ben ik ook wel benieuwd wat ie vanavond te vertellen heeft.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Het is dat Romeo zo'n lul is, anders zou je denken dat die ermee heeft lopen rotzooien?' vroeg Jester met een vies gezicht. 'Lekker dan. Nog meer references naar m'n litteken en ik laat zijn eigen Lion-slet hem met een paar blauwe ogen versieren.' Hij snoof. 'Maar misschien dat het hoge woord er vanavond uitkomt. Waar spreken jullie af? Als je daar niet plotseling door een horde goodie-two-shoes bestormd kan worden zit je denk ik wel goed.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Weet ik niet. Waarschijnlijk klopt ie gewoon aan, ofzo.' Hij dacht over de optie Romeo na, maar zag niet echt in waarom die zijn angst weg zou halen. 'Nou ja, ik ben benieuwd. Heb je al wat voor Toph bedacht? Ik zag aan d'r kop dat ze binnenkort wel de jackpot verwacht.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Nish was aan de oever van het meer gaan zitten. Hij keek opzij toe er iemand naast hem kwam zitten en glimlachte flauwtjes toe hij zag dat het Toph was.
          ‘Ik zei toch dat het een vervelende koter was.’
          ‘De Naamloze van jullie?’ Net op tijd dacht Nish eraan om hem niet Adam te noemen. ‘Valt reuze mee, eigenlijk.’
          ‘Dus je hebt hem geneukt?’
          Nish trok zijn wenkbrauwen op. ‘Ik ben jou niet.’
          ‘Ik kan me niet voorstellen dat ie ergens anders goed voor is.’
          Nish haalde zijn schouders op. ‘Dat is dan een gebrek aan fantasie van jouw kant. Hij is lekker, heeft diepgang en hij is niet zo’n ongevoelige zak als sommige anderen.’
          ‘Nou nou, nog even en ik ga denken dat je je droomboy hebt gevonden.’
          Een droomboy die al op iemand anders verliefd was, helaas.
          The story of my life.
          Maar goed, verliefdheden konden overgaan. Zeker als iemand al bezet was. Nish had eigenlijk wel goede hoop. Bovendien was het de eerste keer sinds Kris dat hij écht interesse in iemand had. Onyx was gewoon lekker en fascineerde hem, maar als het meer dan fysieke aantrekkingskracht was geweest had hij wel het fatsoen opgebracht om hem niet in z’n nakie te stalken. Tegenover iemand die zich als zijn klootzak gedroeg, leverde het hem in elk geval geen schuldgevoel op, maar bij ieder ander zou hij het niet in z’n hoofd halen.
          Toph keek hem onderzoekend aan. ‘Vind je hem echt leuk?’
          ‘Weet ik veel. Maakt het uit? Vanmiddag was het wel oké. Ik heb hem nog uitgenodigd om vanavond wat te komen drinken. Geen idee of hij daarop ingaat.’
          ‘Waarom zit je hier dan? Dat doe je alleen als er wat vervelends is gebeurd.’
          Nish beet op zijn wang. Adam was niet de reden dat hij hier was. Dat was Yrla.
          Het was goed dat hij zijn excuses had aangeboden, maar zelf voelde hij zich er alleen maar kutter door. Hij betwijfelde of de jongen hem wel geloofde en het was duidelijk dat hij niet op een vriendschap zat te wachten.
          Wat dacht ik dan ook wel niet. Waarom zou hij nog iets met je te maken willen hebben? Dat levert hem toch helemaal niets op? Het was een andere wereld waarin die vriendschap had bestaan. Misschien kon Yrla daar ook wel door een deur met Jester en Onyx.
          Hij werd zich weer bewust van Toph die naast hem zat. Wat moest hij tegen haar zeggen? Hij was niet van plan om Adams vertrouwen in hem te beschamen. Al hoefde ze niet te weten dat het door een andere tijdlijn kwam dat hij de stap tot excuses had gewaagd.
          ‘Ik heb Yrla opnieuw mijn excuses aangeboden.’
          Toph trok haar wenkbrauwen op. ‘Hoezo dat?’
          ‘Ik weet niet. Het zat me gewoon nog steeds dwars.’
          ‘Maar het is al zo lang geleden. Waarom zou je dat in vredesnaam nog een keer willen oprakelen?’
          ‘Beter laat dan nooit, dacht ik,’ mompelde hij. ‘Ik heb hem destijds dan wel een brief geschreven, maar het leek me toch anders dan dat iemand de spijt op je gezicht kan zien. Maar goed. Blijkbaar maakte dat ook niet veel uit.’
          ‘Je kan het beter laten rusten. Je hebt je kans gehad en je verneukte het. Sad, but true
          Nish keek naar zijn handen. ‘Nou ja, ik heb het in elk geval nog een keer geprobeerd. Onder het mom van “nooit geschoten is altijd mis”.’ Hij draaide zijn hoofd opzij. ‘Heb je die brief destijds persoonlijk aan heb gegeven? Hij wekte de indruk dat hij die brief nooit had gezien.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Toph


    Kut.
          Lange tijd was ze bang geweest dat haar actie zich nog eens tegen haar zou keren. Inmiddels waren er echt vier jaar verstreken en was ze het eigenlijk alweer min of meer vergeten.
          Tot nu.
          Ze begreep niet waar deze plotselinge interesse in Yrla vandaan was gekomen, maar ze vond het schijtirritant.
          ‘Ik heb het onder zijn kussen gelegd,’ antwoordde ze. ‘Ik dacht niet dat ie veel van mij moest hebben, aangezien ik je beste vriendin ben. Dan belandde het waarschijnlijk meteen in de vuilnisbak. Op z’n bureau leek me ook niet handig, straks zag zijn kamergenoot het. Ik kan me niet voorstellen dat hij het niet gevonden heeft. Misschien was ie gewoon zo fucked-up dat hij de brief gewoon weggepleurd heeft in een pissige bui en heeft ie dat verdrongen ofzo.’
          De leugens rolden gemakkelijk uit haar mond. Ze voelde zich opgelucht toen Nish het leek te geloven.
          En nu ophouden over die lul.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2021 - 21:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Toph zou wel gelijk hebben. Hij trok zijn sigaretten uit zijn broekzak en stak er een op. Een beeld drong zich op van het moment dat hij Yrla zijn eerste sigaret aanbood. Hij sloot zijn ogen even. Gaan we dit gezeik nu weer krijgen? Hij wilde niet terugdenken aan die dagen. De spijt was al scherp genoeg.
          ‘Heb jij weleens ergens spijt van?’ Ietwat nieuwsgierig keek hij zijn vriendin aan. ‘Je hebt toch best wat klotedingen uitgehaald.’
          ‘Neuh.’ Ze pakte het pakje sigaretten uit zijn hand en stak er zelf ook een op. ‘Wat schiet je op met spijt?’
          ‘Heb je nooit iets als medeleven gevoeld, met al die mensen die je levend begraven hebt?’
          ‘Nah, ze kwamen er toch weer levend uit? Kom op man, een geintje als dat is goed voor de ontwikkeling.’
          Vroeger zou Nish daar zonder nadenken mee hebben ingestemd, maar tegenwoordig had hij daar veel meer moeite mee. Hij onderdrukte een zucht.
          ‘Wat is er? Je gaat toch geen pussy worden? Heeft je nieuwe liefje over me lopen klagen?’ Ze snoof. ‘Bro's before hoes, weet je wel?’
          ‘Ben jij niet de hoe in dit verhaal?’ vroeg Nish spottend. ‘Maar nee, je bent niet ter sprake gekomen.’
          Het was een raar idee dat Toph niet eens bestond in de wereld waar Adam vandaan kwam. Dat hij haar min of meer gered had. Die jongen was zijn eigen leven kwijtgeraakt om iemand te redden die hem niet eens mocht.
          Als ze dat eens wist…
          Hij schudde het idee van zich af. Nee, het deed haar waarschijnlijk helemaal niets.
          Wat een tegenpolen waren die twee eigenlijk, de een zo onzelfzuchtig en de ander zo egocentrisch. Hij merkte dat hij zich op dit moment meer bij Adam op zijn gemak voelde dan bij iemand die al zeven jaar zijn vriendin was.
          Hij was er nog niet uit of dat iets over Adam, over Toph of over hemzelf zei.
          ‘Ik heb zo een date met Jester.’
          De woorden van Toph kwamen zo onverwacht dat hij zijn sigaret liet vallen. ‘Wát?’
          ‘Het is uit tussen hen. Dus je kan ook je kans grijpen en achter Onyx aangaan.’
          Hoewel dat een kans was waar hij maandenlang op gehoopt had, deed het hem nu eigenlijk niets. ‘Nah, die Naamloze is leuker.’
          Toph trok haar neus op. ‘Ze zijn allebei drie keer niks. Je hebt echt een beroerde smaak.’
          ‘Beter toch?’ Dat scheelde alleen maar gedoe. ‘Maar goed, je gaat serieus daten met Jester? Heb je een doodswens?’
          ‘Het is aantrekkelijk als iemand een beetje wilskracht laat zien.’
          ‘Dit lijkt me eerder krankzinnigheid. Is het wel écht uit? Misschien zitten ze je gewoon te naaien.’
          ‘Nah, zo’n goeie toneelspeler is Onyx echt niet. En ik weet ook wel dat dit alleen een wraakactie vanuit Jester is, maar wat geeft dat? Van het een komt misschien wel het ander. Ik ben straks gewoon een geweldige rebound.’
          Een geweldige rebound worden… dat was ook zijn eigen strategie. Al had hij geen last van een geschifte ex.
          ‘Ach ja, it’s your funeral
          Toph grijnsde. ‘Ik zorg gewoon dat het de moeite waard is. Blijkbaar zijn z’n sex skills goed genoeg dat jij er na maanden nog steeds naar wil kijken.
          ‘Ik betwijfel of jullie twee net zo veel chemistry hebben als Onyx en hij.’
          ‘Het zou je verbazen.’
          ‘Absoluut.’
          Grinnikend schudde Toph haar hoofd. Een beetje dromerig keek ze in de verte. ‘Ik ben benieuwd wat hij bedacht heeft.
          Nish ook. Al geloofde hij er weinig van dat het echt over was. Maar goed, hij had haar gewaarschuwd en zou het daarbij laten. Als het een beetje meezat, had hij vanavond wel wat anders te doen dan een schouder te zijn waarop zijn vriendin kon uithuilen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2021 - 21:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.