• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    Lane Isolophilia
    Rafael Beater/Prefect Slughorn
    Justin Keeper Catan
    Andreas Sombre
    Brenn Trijn
    Margo Chaser Klaar
    Jordyn Beater Croweater
    Kyra Chaser/Prefect Morrigann
    Arianna Frangente

    Ravenclaw

    Nomad Catan
    Roman Keeper/Headboy Croweater
    Noah Trijn
    Cole Catan

    Blythe Chaser Catan
    Isabella Slughorn
    Jemina Morrigann
    Rhae Croweater
    Elsie Catan
    Slytherin

    Casper Croweater
    Mosh Seeker Croweater
    Marcus Beater Frangente
    Thomas Slughorn
    Evan Sombre
    Prudence Trijn
    Lene Keeper Klaar
    Daphne Croweater
    Zoya Head girl Catan
    Nora Morrigann
    Hufflepuff

    Lee Chaser Croweater
    Theo Chaser/Prefect Frangente
    Vinnie Croweater


    Mavis Beater Catan
    Rosalie Slughorn
    Tilly Catan
    Maddie Trijn
    Novalie Prefect Slughorn

    [ bericht aangepast op 15 juni 2021 - 19:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Theseus Owen Scamander
    Seventeen years old | Hufflepuff | Captain & Chaser & Prefect | With Novalie | Hufflepuff table




    ''Je gaat het geweldig doen op je N.E.W.T's.'' probeerde hij haar gerust te stellen. Zelf was hij er nerveus voor tot een zekere hoogte. Het lezen zou een hel zijn tijdens de N.E.W.T's en ook in de voorbereiding ervoor, maar met veel van zijn vakken zou hij niet veel meer doen. Het was zijn droom om Magizoologist te worden. Met hoe de stand van zaken was op het moment echter zou hij dit misschien moeten uitstellen en voor een paar jaar eerst een Auror te worden, zoals zijn vader is en zijn grootvader ook was. Bij dat had hij wel goede resultaten nodig.
    Toen Novalie vroeg of hij zin had in het laatste jaar knikte hij even. ''Ik heb er zin in ja, hoewel het wel jammer is dat we allemaal hierna andere wegen op gaan.''


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Lane Favian Thornton
    Seventeen      •       Gryffindor      •       @ Gryffindor common room > room of requirement      •       with all the Gryffindors

          Lane had ze hele discussie over waar ze zouden gaan drinken in stilte aangehoord. Hij had zichzelf van Andreas en Kyra losgebroken en had ergens in de kamer op een stoel plaatsgenomen. Het maakte hem weinig uit waar ze zouden gaan drinken, zolang hij maar een leuke avond zou hebben. "Zolang er voldoende alcohol aanwezig is, vind ik alles prima." sprak hij uiteindelijk en kwam van zijn plaats af. De jongeman opende zijn koffer en haalde daar een fles vodka en wat flesjes bier uit, verstopt tussen zijn boxershorts. Met een tevreden glimlach keek hij de kamer rond om te zien of iedereen zijn benodigheden al gepakt had, en hij zag al aardig wat alcoholische drank tevoorschijn komen. "Laten we naar the room of requirement gaan, aangezien het grootste deel van de groep dat wilt.' Stelde Lane vervolgens democratisch voor. Hoe sneller ze daar waren, hoe eerder hij een leuke avond kon gaan hebben. Hij besloot dan ook het voortouw te nemen, raapte zijn spullen bij elkaar en liep de deur uit, richting de Kamer van Hoge Nood



    "I choose being real over being perfect."


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    Casper Ainsworth

    >> Op de rotsen aan de Great Lake <<


    In het schemerdonker zag Casper dat er iemand op een rots was geklommen, niet ver bij hem vandaan. Hij kneep zijn ogen iets samen om te kunnen zien wie het was. Niet dat het uitmaakte, hij was niet van plan om erheen te gaan.
          Tenzij het Evan is, misschien.
          ‘Right, want waarom zou die in zijn eentje aan de waterkant gaan zitten?’
          Misschien mist hij jou ook.
          Casper keek Sage snuivend aan. ‘Ik mis hem niet.’
          Natuurlijk niet. Het sarcasme droop van de woorden af. Het is anders wel de reden dat je hier chagrijnig zit te doen.
          Casper negeerde de rat en klom een stuk hoger op de rots. Het was niet Evan die er zat, maar Lee. Casper aarzelde. De schouders van de jongen schokten.
          Huilde hij?
          Niet dat dat hem iets kon schelen.
          Een leugen, Cas.
          Misschien wel, een klein beetje?
          Ergens mocht hij dat kereltje wel. Hij vond het altijd wel mooi hoe hij zich verweerde tegenover Mosh en Daphne, die het hem de afgelopen jaren niet makkelijk hadden gemaakt. Hij was een hoop shit gewend, dus moest er toch wel iets kuts zijn gebeurd om hier in z’n eentje te gaan zitten.
          Sage trok aan zijn schoenveter. Ga erheen.
          Casper slaakte een zucht en keek even naar de fles drank die hij had meegenomen. Whatever. Waarschijnlijk was dat jong minder irritant dan zijn rat.
          Hij pakte Sage op en zette haar op zijn schouder voor hij ietsje naar beneden klom, de fles drank pakte en even later naast de jongen ging zitten.
          Geschrokken keek de Hufflepuff opzij, waarbij hij vlug een paar tranen wegveegde.
          Casper trok een mondhoek op en reikte hem de fles aan. ‘Je ziet eruit alsof je wel een slok kan gebruiken.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | Gryffindor common room > room of requirement| with Gryffindors

    Er kwam al wat flessen drank tevoorschijn, waardoor Andreas nog vrolijker werd dan hij al was. Ook hij besloot het gesprek even te verlaten om vervolgens de fles Whiskey uit zijn koffer te vissen. Andreas kwam tevreden met zijn fles Whiskey terug bij de menigte.
          'Oké Jordyn, je hebt je zin, op naar de kamer van hoge nood.' Hij hoorde Arianna over Tequilla en Vodka, waardoor hij een enthousiast "YES" gebaar maakte. Lane had de leiding genomen om richting de kamer van hoge nood te gaan en Andreas stond al snel trouw naast hem. Andreas gaf een elleboogje richting Lane.
          'Ik hoop dat je je goeie onderbroek hebt aangedaan,' grinnikte hij.


    - thank you for existing -

    Jordyn Mariah Kingsley


    >> In de Kamer van Hoge Nood <<


    Jordyn trok haar shirt over haar hoofd. Ze waren net de Kamer van Hoge Nood binnengegaan, waar behalve een heerlijk bubbelbad ook een sauna op hen wachtte. Jordyn wierp een vlugge blik langs haar lichaam naar beneden. Waar haar tatoeages op haar arm de brandwonden uit zicht namen, was het op haar bovenlichaam moeilijker geweest om ze tussen de inkt te laten verdwijnen. Door het gemak waarmee ze doorgaans uit de kleren ging zou je zeggen dat de verminkte huid haar niets deed, maar dat was niet waar. Het bleef lelijk. Niemand hoefde echter te weten dat het haar dwars zat.
          ‘Nou geen rooie kop krijgen van mijn bloedhete lingerie hè?’ zei ze grinnikend tegen Rafaël nadat ze ook haar broek had uitgetrokken. Ze mocht zich dan niet heel vrouwelijk kleden, maar als het op haar lingerie aankwam was ze best kieskeurig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • secret balcony • daphne, prudence and mosh
    Doelwit. Dat klonk behoorlijk onheilspellend. Haar blik gleed naar Mosh en ze schudde vluchtig haar hoofd. Nee, dat leek haar niks. Nora wist niet helemaal wat ze van Daphne's speech moest maken. Ze was in elk geval opgelucht dat het niet gelijk op dat moment hoefde. "Dus jullie kiezen iemand voor mij uit en daar moet ik mee naar, uh, bed?" Dat klonk niet alsof het haar eerste keer veel bijzonderder ging maken. Wat als ze iemand voor haar kozen die ze niet zag zitten? Nora pakte het kussen die op haar stoel lag en knuffelde die tegen haar bovenlichaam. Haar voet tikte onrustig tegen de grond. "Ik weet het niet zo goed... Hoe zouden jullie helpen?" Ze beet aarzelend op haar lip.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daphne Saunders


    >> Op het Slytherin-balkon met Mosh, Prudence en Nora <<


    Daphne knikte rustig. ‘Daar komt het wel op neer. We gaan dit jaar eens je verleidingskunsten opgraven. Geloof me – dat komt in heel veel situaties van pas. Soms is een knipoog genoeg, soms is er iets meer gevraagd. Je lichaam is een krachtig wapen. – Het klinkt misschien spannend, maar seks is hartstikke lekker. Ravenklauwers lezen dan wel liever een boek en Huffelpuffs vinden het nodig om met beesten te knuffelen, maar wij Slytherins – en ook de Gryffindors – zijn dol op het spel van de liefde. Wij drie zijn er heel getalenteerd in, dus wij kun je tips geven. Je leren flirten en verleiden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    In de Room of Requirement


    Het was niet de eerste keer dat hij Jordyn in lingerie zag, maar wel de eerste keer dat het hem een blos op zijn wangen opleverde. Voor een moment kreeg hij het heel warm toen hij naar Jordyn keek en hij hoopte maar dat deze gekte eens snel op zou houden en hij weer een beetje zou wennen aan de opmerkingen van zijn vrienden.
          Raf schudde zijn hoofd. Hij moest niet zo moeilijk doen. De jongen trok zijn shirt over zijn hoofd heen en trok zijn broek uit, waarna hij gauw naast Jordyn in het bubbelbad kroop. Het warme water was ontzettend welkom en met een tevreden zucht liet Raf zich erin zakken. "Ik kom hier niet meer uit tot ik oud en gerimpeld ben," zei hij met een grijns. Hij keek even naar zijn handen, die er nu nog normaal uitzagen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2021 - 22:57 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    JEMIMA GAUTHIER
    ravenclaw • ravenclaw table • roman, nomad & cole
    Na het gesprek tussen de jongens en alle blikken over en weer vroeg Jem zich af of er iets speelde tussen Lee en Nomad, maar ze besloot Roman er niet naar te vragen. Het waren niet bepaald haar zaken. "Je vriendschap met Lee is schattig," merkte ze in plaats van dat op.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2021 - 23:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • secret balcony • daphne, prudence and mosh
    Nora vroeg zich af hoe ze ooit in deze situatie beland was. Het was niet bepaald wat ze voor ogen had toen ze haar avondplannen moest vrij houden. Ze kon zich zo ook niet een situatie bedenken waarin 'verleidingskunsten' – wat dat ook mocht zijn – haar in het verleden geholpen zouden hebben. Op het moment dook ze liever in bed in met een boek dan met een jongen, maar daar hield ze haar mond over, in haar huidige gezelschap. "Flirten en verleiden," herhaalde Nora terwijl ze lichtelijk knikte. Dat eerste zou wel met wat dingen helpen. "Dus um, hypothetisch gezien, als ik jullie vraag wat te doen als Ev– iemand," verbeterde ze zichzelf snel, "naar mij knipoogt, dan kunnen jullie helpen?"

    [ bericht aangepast op 30 mei 2021 - 23:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lee Williams

    >> Op de rotsen aan de Great Lake met Casper <<


    Lee kon werkelijk waar niemand bedenken die op het moment meer onverwacht was dan Casper. Zelfs Mosh of Daphne zag hij nog eerder naast zich neerploffen – maar dan wel om kutopmerkingen te maken.
          Casper hield hem daarentegen een fles drank voor.
          Lee keek er sceptisch naar. ‘Verander ik in een kikker als ik daarvan drink?’
          De jongen grinnikte. ‘Daar zou je wel van opknappen.’
          ‘En ook wel gezelliger voor Roger,’ gaf Lee toe. ‘Mijn pad,’ verklaarde hij voor hij de fles aannam en een slok nam. Het goedje brandde in zijn keel, waardoor zijn ogen alleen maar meer gingen tranen.
          Er flitste een grijns over Caspers lippen. Hij pakte de fles weer uit Lee’s hand en nam ook een slok. ‘Huffelpuffs hebben maar twee slokken nodig voor ze dronken zijn, toch?’
          ‘Ik drie. Ik ben de meesterdrinker van de Huffelpuffs.’
          Casper hield schattend de fles omhoog. ‘Dat komt wel goed dan.’
          Lee nam nog een slok. Hij had nooit gedacht dat hij Casper eens lief zou noemen, maar zij borst voelde al een beetje lichter.
          ‘Ligt daar nou een gitaartas?’ Casper knikte naar beneden.
          Lee voelde de schaamte langs zijn wangen trekken. Hij kon moeilijk beweren dat die hier waarschijnlijk was aangespoeld. ‘Hij was nieuw,’ mompelde hij. ‘Maar ik hoef hem niet meer.’
          ‘Waarom niet?’
          Lee keek weg. De tranen brandden in zijn ogen toen hij aan Nomad dacht. ‘Degene die me leerde spelen wil me geen les meer geven.’
          Casper haalde zijn schouders op. ‘Daar kan die arme gitaar niks aan doen. Moet je een betere leraar zoeken.’ Hij klauterde naar beneden toe.
          Na een korte aarzeling klom hij achter de donkerharige jongen aan, die de gitaartas openritste en met behulp van ‘reparo’ het ding weer heel repareerde. ‘Een lelijk ding is het wel.’ Hij hing de gitaar over zijn schouder en liet zijn vingers rap over de snaren glijden. ‘En het is niet eens een magische.’
          ‘Ik vind hem mooi.’ Lee sloeg verongelijkt zijn armen over elkaar.
          Casper grinnikte. ‘Jij gooit altijd mooie dingen van de rotsen? Dan moet ik maar oppassen.’ Hij zakte neer op een kei en pingelde nog wat verder.
          Zijn vingers bewogen vlugger dan die van Nomad. Hij was echt goed.
          ‘Wil jij het me leren?’ vroeg hij zacht.
          Casper keek op. ‘Wie heeft je leren spelen?’
          ‘Nomad.’ De naam kwam bijna onhoorbaar over zijn lippen. Er ging een trilling door zijn borst.
          ‘Waarom is hij gestopt?’
          Lee beet op zijn wang en haalde zijn schouders op. Een Slytherin vertellen wat er was gebeurd was om problemen vragen.
          ‘Je ging er ook mee naar hem gooien?’
          ‘Nee,’ reageerde hij geprikkeld.
          ‘Hij vond je zo’n hopeloos geval dat hij het opgaf?’
          ‘Wat maakt het uit?’
          ‘Als ik er tijd in ga steken moet het wel zin hebben. Of moet ik het aan Nomad gaan vragen?’
          ‘Nee,’ zei Lee vlug. ‘Ik – zolang je het niet erg vindt dat ik… gay ben zit het wel goed,’ mompelde hij.
          Casper trok zijn wenkbrauwen op. ‘Ik mis het verband tussen gitaar spelen en kerels neuken maar dat zal wel aan mij liggen.’
          Lee voelde dat hij rood werd.
          ‘Speel eens wat?’
          Lee nam de gitaar over. De enige melodie die in hem opkwam, was die van het liedje dat hij net voor Nomad had gespeeld. Hij was bang dat hij zou gaan huilen als hij die herhaalde. Het probleem was echter dat álle liedjes hem aan Nomad herinnerden.
          Hij haalde diep adem en sloeg toch de akkoorden aan van het liedje over de roos. Zijn keel voelde dik, maar hij zette door en keek Casper na afloop vragend aan.
          ‘Dat klonk nergens naar.’
          ‘Goh, je bent wel een motiverende leraar!’
          Casper grinnikte. ‘Krijg je als Snape je afdelingshoofd is.’ Hij schermde een sigaret van de wind af en stak die aan. ‘Alleen een idioot zou bij mij in de leer gaan. Al voldoe je wel aan die omschrijving, dus dat scheelt.’
          Lee trok zijn neus op toen de sigarettenrook zijn neusgaten prikkelde. ‘Een tweede Snape in mijn vrije tijd. Jottem.’
          ‘Deze biedt je in elk geval gratis drank aan.’ Casper gaf hem een knipoog.
          ‘En hij knipoogt.’
          ‘Alleen naar jou.’
          Die drank viel best zwaar. Nog even en hij ging denken dat Casper met hem aan het flirten was.
          No way, Lee. Dat gaat écht je volgende crush niet worden.
          Lee vond het wel een goed moment om zijn gitaar weer op te bergen. ‘Meen je het echt?’ vroeg hij. ‘Wil je me verder leren?’ Argwanend keek hij de jongen aan. ‘Wat wil je daarvoor terug?’
          De jongen bewoog zijn wenkbrauwen op en neer. ‘Een knappe jongen als jij kan daar vast wat op bedenken.’
          Lee voelde het bloed naar zijn wangen stijgen. Casper gaf hem een klap op zijn schouder. ‘Geintje.’ Hij klom langs hem heen hoger de rots op. ‘Bezorg me maar een nieuwe fles whisky.’ Hij zakte weer op de grond neer naast de fles en nam nog een slok.
          Lee ging weer naast hem zitten. ‘Waarom zit je hier in je eentje?’ vroeg hij zich af.
          Die jongen was een stuk spraakzamer dan hij altijd gedacht had – of kwam door de drank? Nieuwsgierig keek hij hem aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mozart "Mosh" Bauer


    >> Op het Slytherin-balkon met Daphne, Nora en Pru <<


    ‘Je mag vragen wat je wilt, Noortje.’ Mosh grijnsde plagerig naar haar. ‘We doen zelfs demonstraties. En je mag oefenen op mij.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Roman Keegan

    >> In de eetzaal met Jemima <<


    Roman glimlachte. ‘Hij is een beetje mijn pleegbroertje.’
          Misschien niet op papier, maar verder voelde het wel zo.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lane Favian Thornton
    Seventeen      •       Gryffindor      •       @ room of requirement      •       with all the Gryffindors

          De jongeman moest lachen om de opmerking van zijn vriend over zijn onderbroek en hij gad hem dan ook een speelse tegen zijn schouder. "Misschien heb ik wel helemaal geen onderbroek aan," grijnste hij terwil ze richting de Kamer van Hoge Nood liepen. Daar aangekomen zette hij de meegenomen drankflessen aan de kant en keek hij hoe zowel Jordyn als hen kleding uittrokken. Hij had Jordyn wel vaker in haar lingerie gezien, naakt zelfs. Dus deed het hem niet zoveel om haar op die manier te zien, al had hij altijd wel een zwak van de dame gehad. Lane besloot hun voorbeeld te volgen en trok zijn gewaad uit, gevolgd door de rest van zijn kleding tot hij enkel nog in zijn boxer stond. De verschillende tattoeages sierden zijn lichaam terwijl hij zich omdraaide richting Andreas. "Heb jij geluk dat ik vanmorgen m'n onderbroek aangetrokken heb" grapte hij naar zijn vriend. "Misschien dat je dat vannacht nog te zien krijgt, je weet nooit hoe de avond loopt, vooral niet als jij drank op hebt." Hij stak zijn tong uit naar de jongen voordat hij plaatsnam in het bubbelbad tegenover Jordyn. Het was altijd een beetje afwachten hoe de hoeveelheid alcohol bij de groep zou vallen en wat voor sfeer daaruit zou gaan ontstaan. Zelf kon Lane best wel veel hebben voordat hij echt bezat was, dus van hem zouden ze weinig last hebben. Misschien dat hij was handtastelijker werd maar agressief of iets werd hij niet.



    "I choose being real over being perfect."


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •