• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Emily
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 25 juni 2021 - 16:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn

    Jordyn grijnsde. 'Maar ik ben graag een beetje anders. En al helemaal geen dame, als het effe kan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    EVANDER | EVAN | HALE
    Great hall | fucking hungover | Mosh

    Mosh nam het broodje aan, maar had al snel door dat Evan eigenlijk gewoon een sigaret wilde. Hij rolde dan ook met zijn ogen en nam de laatste slokken uit zijn mok koffie.
          'Ja ik wil een peuk,' gaf hij dan ook maar toe. 'Ga je mee of heb je zo les?' Vroeg hij terwijl hij zijn mok aan de kant schoof en nog wat stukjes fruit van het banket plukte. Het eten ging er een stuk beter in dan hij dacht en het deed hem ook goed.


    - thank you for existing -

    Mozart "Mosh" Bauer


    ‘Ik heb pas het tweede les. En dan weer een uur niet – beetje gatenkaas vandaag. Nou ja, niet alleen vandaag. Efficiënte roosters maken is blijkbaar een onmogelijke opgave.’ Mosh werkte zijn broodje weg, maar kreeg toen ook wel zin in z’n peuk en stond op. ‘Was Ilvermorny kut? Dat je hier weer heen ging?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    [bJustin Trelawney[/b]

    Justin slaakte een lichte zucht. 'Stom dat onze roosters niet wat meer op elkaar afgestemd zijn, man. Ik laat je dit keer ook alleen met Toverdranken, net als Jor. Is het nog een geluk dat Sneep dat vak niet meer geeft. Of volgt Blythe het vak? Want dan is het helemaal geen probleem, natuurlijk. Dan laat ik je gráág alleen.' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    'Altijd.' Ze liet zich omhelzen en keek toen Isa met een kleine glimlach aan. 'Gaat het weer een beetje beter? Zie je het wel zitten om zo gewoon naar de les te gaan?' Ze wist dat Isa dat sowieso wel zou doen, maar ze wilde het toch vragen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elsie Bee

    'Oh! Maar ken je wel mensen om die tijd mee te overbruggen, dan?' Ze wist dat in ieder geval Isa haar hele rooster altijd bomvol plande en Blythe had altijd heel veel activiteiten náást haar studie te doen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    'Ik heb er gewoon geen zin in als hij telkens ongemakkelijk naar me zit te kijken, oké?' loog Nomad, die klaar was met dit gesprek. 'Voel ik me kut, voelt hij zich kut, dat is voor niemand winnen.' Lee moest gewoon op iemand anders vallen - maar er ging opnieuw een steek door zijn lichaam toen hij voor zich zag hoe Lee en Casper samen gitaarles kregen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Met Justin


    "Ik geloof van niet," zei hij schouderophalend. Hij wist eigenlijk niet precies welke vakken Blythe volgde. Dat moest hij maar eens vragen. "Maar zonder Snape is het vast een stuk beter te overleven," zei hij met een grijns. Hij tikte Justin aan. "Over lessen gesproken? Moet jij geen haast maken als je ook nog je boeken moet halen?"

    [ bericht aangepast op 26 juni 2021 - 14:25 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Isabella Fitzgerald

    Met Blythe - Dames slaapkamer


    "Ja, het gaat wel weer," zei ze met een knikje. Isa was nog wel een beetje wiebelig, maar even afstand nemen van alles hielp best. Ze keek even naar Blythe. "En ja, ik ga gewoon. Dan ben ik ook een beetje afgeleid." Afleiding was iets wat ze nu wel kon gebruiken. Het meisje keek even op haar horloge en schrok. "Oh en ik ben al te laat! De les begint nu!" Gehaast kwam het meisje overeind, trok haar boeken van de dag bij elkaar en stopte ze gehaast in haar tas. Voor ze naar beneden haastte keek ze nog even naar Blythe. "Dank je, Blythe," zei ze oprecht voor ze gehaast de kamer verliet en het op een rennen zette, om te voorkomen dat ze nòg later in de klas was.


    It's never gonna happen, Guys.

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • great hall; slytherin table slytherin common room • marcus daphne
    Nora rolde met haar ogen. "Of je gaat vanmiddag nog even slapen." Haar broer kon soms veel te koppig zijn. "Bovendien is de koffie tegendan alweer uitgewerkt." Het was alsof ze tegen een muur aan het praten was, dus ze liet het maar voor nu. Ze wenste hem succes bij zijn les en kort nadat hij op weg was gegaan, stond ze zelf ook op en liep ze richting Evan, die bij Mosh zat. Zijn blauwe oog zag er nog pijnlijker uit in het daglicht. "Ik moet eerst nog even opzoek naar Daphne, maar kunnen we straks nog even praten?" Nadat Evan had toegestemd, vervolgde ze haar weg naar de Slytherin Common Room. Zoals ze had gehoopt, zat haar vriendin daar op een van de banken.
          "Hey, Daphne," begon ze met een kleine glimlach, terwijl ze ook plaatsnam op de bank. "Over gisteravond..."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Marcus Hyakinthos Lestrange
    Seventeen years old | Slytherin | Beater & Prefect | With Casper & Thomas | Arithmancy classroom




    Marcus haalde zijn schouders onverschillig op. ''Er valt niet veel te antwoorden als je ernaar vraagt.'' Hij bedacht zich pas net dat hij zijn tas met boeken en perkament niet mee had genomen. Snugger.
    ''Ik heb Hale een klap gegeven, einde verhaal.''

    [ bericht aangepast op 26 juni 2021 - 14:52 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Arianna Reign Tudor
    Seventeen years old | Gryffindor| With Kyra & Jordyn -> Thomas, Capser & Marcus | Gryffindor table -> Arithmancy classroom





    ''Een neppe Marilyn mag vast ook hoor. Ik regel het met alle liefde voor je.'' Arianna haar ogen vielen op de klok die in de Great Hall hing. ''Shit,'' mompelde ze. De dame nam nog een slok van haar koffie, waarna ze opstond. ''Arithmancy, gotta go.'' Met haar tas over haar schouder en snelle passen liep ze de Great Hall uit.

    Na een tijdje kwam ze aan bij het lokaal. Ze knikte kort ter begroeting naar de drie Slytherins die er al zaten, voordat ze achter in het lokaal plaats nam.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.


    Noah


    Hij haalde zijn schouders op. 'Ik weet niet of je het gemerkt hebt maar Isabella kreeg daarnet een pakje.'
    Hij trok een zuur gezicht bij de gedachte van wat er in godsnaam inzat. 'Een of andere grapjas vond het hilarisch om lingerie te sturen met een briefje.' Als je het zelfs lingerie kon noemen. Meer een stof die was aangevreten van ratten die blijkbaar heel netjes konden knabbelen tot een patroon.
    Een diepe frons verscheen op zijn voorhoofd. 'Isa zou nooit zoiets doen.' De diepe frons veranderde in een treurige blik. 'Maar blijkbaar heeft ze mij niet nodig als steun.' Hij haalde opnieuw zijn schouders op. 'Wat haal ik mij ook in het hoofd.'



    Brenn


    Hij knikte kort bij Lane zijn antwoord, en was ergens opgelucht dat er nog iemand anders kwam bijzitten.
    Moest ie tenminste de moeite niet meer doen om geïnteresseerd een gesprek aan te knopen. Nutteloze gesprekken vindt hij vreselijk.
    Terwijl ie een hap van zijn boterham nam, spitste hij nieuwsgierig zijn oren om het gesprek te kunnen afluisteren van de twee jongens.
    Zeker nu dat het over het feest van gisteren gaat. Zijn notitieboek in zijn tas begon haast zelf te branden van verlangen.

    Thomas Byrne
    Met Casper en Marcus in het lokaal Arithmancy


    "Oke, dan," zei hij, terwijl hij zijn mondhoeken even optrok. Er school duidelijk meer achter, maar goed. Iedereen had recht op zijn geheimen. "Het was een goede rechtse," complimenteerde hij zijn beste vriend met zijn uithaal. Hij schoof wat perkament naar Marcus toe en pakte toen zijn eigen spullen en veer uit zijn tas. Zijn extra veer gaf hij aan zijn vriend. Blijkbaar kwam dat ding soms toch nog handig uit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2021 - 16:06 ]


    It's never gonna happen, Guys.