• • KNIVES OUT •
    - Geïnspireerd door de gelijknamige film -

    Hillsborough, California -- De Montgomery familie staat al generaties lang bekend als een steenrijke en vooral invloedrijke familie. Met meerdere miljoenenbedrijven op hun naam en bekende namen in de politiek is het geen wonder dat veel mensen van hen gehoord hebben en bovenal, naar hen opkijken. Wanneer het noodlot in de familie toe slaat, moet het dan ook koste wat het kost geheim gehouden worden. De reputatie van de familie mag nou eenmaal nooit op het spel komen te staan.
    3 juni: Het immense landgoed wordt opgeschrikt door een ontdekking. Namelijk die van het lichaam van James Montgomery, het 78-jarige hoofd van de familie. Het einde aan zijn leven veroorzaakt door een enkele messteek door zijn hart. Hoe graag de familie het ook stil wou houden en intern wou oplossen.. Daar was het te laat voor. Een team van detectives stond voor hun neus zonder dat ze zich daarop voor konden bereiden, klaar om de dader te vinden en de zaak op te lossen. Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt, het te vinden bewijs is gering en werkelijk iedereen op het landgoed lijkt een motief te hebben. Daarnaast lijkt het erop dat er steeds meer geheimen naar boven komen naarmate ze langer met de zaak bezig zijn, en dat ze ook zelf steeds meer verstrengeld raken met de familie.
    De Montgomeries doen er alles aan om hun status te behouden, de detectives doen er alles aan om achter de waarheid te komen. Maar wie zal uiteindelijk echt krijgen wat ze willen, en wat moet het kosten?

    • PERSONAGES •

    The family
    Sons & daughters of James sr.
    • Charlotte Liv Montgomery - 26 - 1.5 - Isolophilia
    • Addison Ella Montgomery - 42 - 1.8 - Enjoy_20
    • James Clarence Montgomery - 38 - 1.5 - Epione
    • Harrison Bartholomew Montgomery - 47 - 1.5 - Raccoon
    • Anthony Christopher Montgomery - 30 - 1.4 - calice
    • Sebastian Aubrey Montgomery - 44 - 1.7 - Amren

    Grandsons & granddaughters of James sr.
    • Cristine Davinia Montgomery - 17 - 1.7 - Veda
    • Adelaide Vivica Montgomery - 20 - 1.7 - Epione
    • Olivia Rosaline Montgomery-Kovalenko - 22 - 1.7 - Reeses
    • Meadow Isadora Montgomery - 20 - 1.7 - Iotte
    • Margaret Billie Felicia Leneghan - 21 - 1.8 - deangelis
    • Linnea Tamires Montgomery - 21 - 1.8 - Morrigann
    • Beaufort Jesse Montgomery - 23 - 1.5 - Amren
    • Lucas Maksim Montgomery - 20 - 1.7 -Helvar
    • Alexander Sebastian Montgomery - 18 - 1.8 - Epione

    Partners
    • Jazmín Sofía Reyes - 25 - 1.4 - Niragi
    • Valeria Cinta Jiménez - 33 - 1.3 - Veda
    • Neveah Verónica Charlize Montgomery - 29 - 1.6 - deangelis
    • Nadiya Kateryna Montgomery-Kovalenko - 42 - 1.7 - Morrigann
    • Marek Tomás Novotný - 23 - 1.5 - Everglow

    Staff
    • Evelyn Finley Gardner - 28 - 1.6 - Raccoon
    • Heather Katherine Hayes - 23 - 1.8 - Raccoon
    • Linley Blake - 23 - 1.8 - Rionach
    • Maxwell John Anderson - 55 - 1.7 - Niragi

    Detectives
    • Jason Benjamin King - 34 - 1.3 - Niragi
    • Fyodor Aleksej Orlov - 32 - 1.4 -Helvar
    • Bexley Hemera MacGavin - 26 - 1.5 - Veda
    • Elena Blackbourne - 29 - 1.5 -Morrigann


    • REGELS •

    • Minimaal 250 woorden per post
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Drama in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in privé
    • OOC in het praattopic
    • 16+ is uiteraard toegestaan, maar geef het aan bovenaan je post
    • Niemand is perfect!
    • Be creative
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 12 nov 2021 - 15:37 ]


    El Diablo.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    MT


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MT


    Stenenlikker

    • BEGIN •

    Maandag 4 juni 13:30 --De familie en aanhang zijn al het hele weekend op het landgoed te vinden geweest. Wat een prachtige paar dagen had moeten worden eindigde in een groot drama, wat ondertussen bekend is tussen de muren van de villa. Hoe graag ze het ook niet wouden hebben, de detectives staan voor de deur klaar om de zaak op te lossen. Natuurlijk is er nog genoeg ander drama te vinden en valt er nog genoeg te beleven zonder dat de detectives met jou bezig zijn.

    So, get yourself a nice glass of champagne and some caviar, because it's going to be quite the ride


    El Diablo.

    Whoohoo!!!


    I have seen my own sun darkened

    Mon topics :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yaaaay ;D

    Yasss! MT!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    MT


    someone out there feels better because you exist

    MT^^

    Cristine • Davina • Montgomery-Kovalenko
    16 | Good girl gone bad | Outfit | the common room in dead grandfathers house with mom and dad
          Dus. Opa vermoord. Dader onbekend. Politie ter plaatse. Typische maandagmiddag binnen de Montgomery-familie.
          Onderuitgezakt hing ik op de bank. Misschien zou ik meer moeten voelen bij het feit dat mijn bloedeigen grootvader is overleden maar het kon me vrij weinig schelen. Zoveel zag ik hem niet en wanneer ik hem wel zag, had hij alleen maar commentaar. En dan vooral op Olivia gezien haar geadopteerde achtergrond.
          Ik kreeg verschillende appjes binnen van mijn vrienden die vroegen waar ik bleef. ‘Vrienden’. Mensen die je in drie maanden hebt leren kennen, kon je niet echt vrienden noemen. Het waren slechts aanhangsels en ik was door hun vleeskeuring gekomen. Ik rolde mijn ogen bij de hoeveelheid hartjes die binnenkwam en drukte het appje van ene Annelise weg. In plaats daarvan opende ik de chat van Alexander.

    To Alexsieee:
    Zin om hem te smeren? Achteruitgang. Via de keuken. Geen zin in gezeik, joejoe.
          Na het bericht verzonden te hebben, greep ik naar mijn spikerjack naast me terwijl ik opstond en mijn jurk naar beneden trok. Vlug keek ik om me heen of ik ongezien weg kon sluipen. Helaas voor mij waren het mijn ouders die als twee bloedhonden leken te ruiken wat ik van plan was. “Wat nou?” gromde ik. “Ik moet gewoon naar de wc. Ik wist niet dat dit verboden was.” Ik stak mijn handpalmen in de lucht en ontweek hun blikken.



    [ bericht aangepast op 2 juli 2021 - 20:02 ]


    I have seen my own sun darkened

    ANTHONY CHRISTOPHER MONTGOMERY
    Take off your clothes, give me your trust. Look me in the eyes and confess your lust.
    Get on your knees, beg me to stop. I promise I'll love you if you do it, so do it for me
    Son of James Sr. • 33 years old • Study 2nd floor • w. Meadow


    16+ sexual content
    Anthony Christopher Montgomery stond voor het raam van een van de vele prachtig ingerichte studeerkamers in het Landgoed Montgomery. Buiten maakten verschillende auto’s hun entree. Buitenstaanders... ging er afkeurend door Tony heen.
    Alsof de moord op zijn vader nog niet genoeg was voor de familie, trokken er nu detectives als aasgieren naar hun landgoed. Ze zouden dit intern moeten oplossen; met alleen de familie. De familie was bovendien het enige wat ertoe deed, de rest van de wereld was bijzaak.
    De detectives kwamen hier zogenaamd naar toe om de moord van zijn vader op te lossen. Maar het enige wat hen waarschijnlijk motiveerde was een flashy krantenkop en een foto van hun eigen gezicht op de voorpagina. Ze gaven niets om zijn vader. Hoe sneller die lui weer weg waren, hoe beter.
    Tony liep weg van het raam, hij had nu al genoeg van deze show.

    Op een bijzettafeltje naast de lederen sofa stond een platenspeler. Tony pakte een plaat die hij ooit van zijn vader had gekregen en legde deze op de muziekspeler. Hij bracht de naald op de plaat en al snel vulde John Coltrane’s en Duke Ellington’s ‘My Little Brown Book’ de ruimte.
    Nadat hij een glas whiskey voor zichzelf had ingeschonken nam Tony plaats op de lederen sofa in het midden van de ruimte. Tegenover hem torende het levensechte schilderij van James Sr. boven hem uit. Tony hief zijn glas naar zijn afgebeelde vader, Op jou pa, en hij nam een slok. Hij liet zichzelf niet toe om te huilen of om ook maar sentimenteel te worden. In plaats daarvan sloeg hij zijn benen over elkaar heen en sloot voor een moment zijn ogen.
    Hij dacht aan zijn tweejarige dochtertje Isabella, zij zou opgroeien zonder haar opa te kennen. Tony was voordat hij hier naartoe was gekomen nog bij zijn kleine meisje gaan kijken. Ze sliep en hij had haar ingestopt. Wat was hij gek op dat kleine wondertje. Ze was een evenbeeld van haar moeder prachtige moeder en zijn verloofde Jazmín. Op beiden was Tony verschrikkelijk gek. Kort gingen zijn gedachtes naar Bree, zijn 16-jarige dochter, die momenteel op een kostschool verbleef. Het was maar beter dat ze dit hele fiasco niet hoefde mee te maken, Bree had al genoeg geleden. Ze had nu bijna de leeftijd waarop Tony vader was geworden. Oh, wat was zijn vader teleurgesteld in hem geweest toen hij vertelde dat hij een kind verwachtte met hun huishoudster Brianna. Tony is nooit een goede vader voor Bree geweest, daar was hij zich maar al te goed van bewust. Toen het meisje werd geboren was hij te jong. Hij wou niet en was niet klaar om vader te worden, maar het kwaad was al geschied. Hij had zijn toevlucht gezocht in college en vervolgens het leger... Met als gevolg dat hij en zijn dochter nooit een goede band hebben weten op te bouwen. Tot overmaat van ramp kwam ook Brianna te vroeg aan haar einde. Maar met Isabella zou het anders zijn. Voor haar zou hij wel een echte vader zijn. Samen met Jazmín zouden ze een gezinnetje vormen.

    Tony opende zijn ogen en ontmoette het gezicht van zijn vader. Het was enorm jammer dat zijn vader zijn bruiloft nu niet zou meemaken. Afgezien van de geboorte van Isabella zou dat een moment kunnen zijn waarop James Sr. trots op zijn zoon kon zijn. Helaas toef het noodlot hem eerder.
    Tony maakte zijn blik los van het schilderij en keek naar het antieken bureau dat in de hoek van de kamer stond. Vrijwel meteen zag hij Meadow voor zich. Hij zag hoe hij haar bij haar middel vasthield en haar zoende. Om haar vervolgens om te draaien, met een hand op haar rug voorover te laten buigen en hoe zijn eigen broek losmaakte. Meadow was een nieuwe toevlucht, althans dat hield Tony zichzelf voor. Na zijn terugkeer uit Afghanistan voelde hij zich continue onderprikkeld en ondergestimuleerd. Wat erin resulteerde dat Tony van adrenalinekick tot adrenalinekick leefde. Of dat nu een een moord was op een complete onbekende voor geld, een klusje voor zijn oudere zus Addy opknappen of de prille relatie die hij was begonnen met de dochter van zijn broer Sebastian. Alles draaide om de thrill. Dat was Tony zijn uitleg voor de controversiële relatie die hij met Do onderhield. Een andere gedachte die door zijn hoofd spookte was dat hij verliefd was op zijn 13 jaar jongere nichtje. Die verklaring was een stuk beangstigender dan de schuld toe schuiven op zijn uitzendingen en het saaie leven in dit landgoed.

    Er werd op de deur geklopt. Geschrokken keek hij weg van het bureau, alsof iemand zijn gedachtes zou kunnen lezen wanneer hij daar naar bleef kijken.
    Het was Maedow die de kamer binnen stapte en de deur verstandig achter zich dicht deed. Ze was perfect. Net zoals Jazmín. Beide vrouwen waren beeldschoon op hun eigen manier. Meadow haar blonde haren, slanke figuur, helder blauwe ogen... ze was ene poppetje.
    “Zijn er al mensen binnen?” Vroeg Tony, doelend op de detectives die zojuist waren gearriveerd. Hij wenkte Meadow naar hem toe om op de leuning van de bank te komen zitten. Nu er buitenstaanders binnen de veilige muren van het landgoed waren zouden ze voorzichtiger moeten zijn. Nog voorzichtiger dan ze al waren.





    [ bericht aangepast op 29 juni 2021 - 13:30 ]

    mt


    - thank you for existing -

          BEXLEY       HEMERA      MACGAVIN      
    26 | Newbie Detective | Outfit| with Fyodor at in front of the Montgomery estate




          Had ik eindelijk Fyodor zo gek weten te krijgen dat hij me meenam naar Dunkin’ Donuts aan het einde van onze shift (en geloof me, dit heeft oprecht eeuwen geduurd), werden we ruw gestoord door een plots telefoontje. Nog nauwelijks had ik de kans gekregen om mijn overheerlijke donut naar binnen te werken, iets wat ik mijn leidinggevende op een persoonlijk niveau verweet. Schijnbaar was er ene James Montgomery dood aangetroffen op zijn landgoed, kort gezegd. Natuurlijk was het een verschrikking dat er een zoveelste moord was gepleegd en vond ik het belangrijk dat het recht zegevierde, blah blah blah. . . Maar konden ze niet een ander moment uitzoeken dan deze? We hadden net een uitgelopen nachtdienst achter de rug en ik was oprecht toe aan deze suikerbom.
          Niet dat deze oproep me nu tegenhield om te genieten van de donut. Zo goed en zo kwaad als het kon propte ik de donut naar binnen terwijl we ons een weg maakte naar Fyodor zijn auto. Het was me nog gelukt zijn onaangeroerde donut mee te nemen in onze haast. Deze scheurde ik doormidden met het idee om hem toch nog de donut te voeren. Daar waren we immers voor gekomen en ik was niet van plan om nog maanden te wachten voordat hij weer met me mee wilde.
          “Mond open!” zei ik alvorens ik mijn lichaam zijwaarts verschoof en ondertussen ook nog mijn gordel probeerde vast te maken. Multi-tasking was een skill die ik nog niet helemaal onder controle had. De dodelijke blik die Fyodor me schonk, liet me de donut plagend heen en weer voor zijn gezicht bewegen. “Ja, wil je hem of wil je hem niet? Er zit ook nog genoeg ruimte hier hoor,” plaagde ik met een klopje tegen mijn buik. Ik schoot in de lach toen zijn mond daadwerkelijk open ging en ik schoof de donut in zijn mond. Bij het tweede stukje kon ik het echter niet laten om een likje jam aan zijn neus af te vegen en ik stak mijn tong naar hem uit. “Ogen op de weg! We willen een moord oplossen en NIET nog meer doden veroorzaken.”
          Gezien Fyodor zijn rijstijl waren we behoorlijk snel aangekomen op het plaats delict. Mijn ogen vielen zowaar uit hun kassen bij het zien van alle overdadigheid. Soepel stapte ik uit de auto, gooide de deur achter me dicht en checkte mijn batch en holster. De veiligheidspal zat erop – iets wat ik nooit meer vergat na bijna Fyodor in zijn teen te hebben geschoten tijdens een missie. De her-evaluaties of ik wel geschikt was voor het werk die daarna volgde, waren dodelijk. Daar wil ik niet nog een keer doorheen, dacht ik grimmig.
          “Zou ik een jinx op ons leggen als ik zeg dat ik hoop dat we binnen no time de dader gepakt hebben. Mijn hersenen kunnen niet al te veel heftig familiedrama meer aan vandaag,” zei ik terwijl ik ongegeneerd mijn broek omhoog hees.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2021 - 16:49 ]


    I have seen my own sun darkened