• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams


    'Ik ga met je mee! ' Lee liep met haar mee naar de punch en schonk een glas in. Casper, Nomad en Noah stonden vlakbij. Zou hij erheen gaan? Eigenlijk wilde hij heel graag dat Nomad en hij weer normaal konden doen en de jongen vergat dat hij op hem verliefd was. Hij moest maar gewoon snel weer op iemand anders verliefd worden. Het zag er bij de drie jongens wel erg stil uit. 'Volgens mij moeten we daar maar wat leven in de brouwerij brengen,' zei hij op fluistertoon tegen Elsie. 'Anders sukkelen ze over vijf minuten in slaap.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing


    'Altijd!' Jordyn liep met Arianna naar de drank toe, waar ze twee glazen volschonken en die tegen elkaar klonken. Ze keek rond op zoek naar meer interessante mensen. Lee stond even verderop - die had ze nog niet gesproken sinds ze terug waren op Hogwarts, maar die stond bij de drie saaiste jongens die ze maar kon bedenken en ze voelde er weinig voor om daar ook heen te gaan. 'Wil je nog een wedje leggen op zoenende mensen?'

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 21:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Casper Ainsworth


    ‘We zullen zien. Wie weet wat voor monster zich op de dansvloer laat zien na nog een paar van ie glazen zoete bende.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Onderaan de trap >> Grote zaal - met Blythe


    "Een beetje. We hebben maar een kleine plek achter ons huis waar we kunnen vliegen. Dus echt oefenen wordt daar wel lastig." Hij keek even naar Blythe met een glimlach. "Hoe was jouw vakantie eigenlijk?" vroeg hij nieuwsgierig.


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhae Storm
    Outfit


    ‘Jaa – rood voor jongens die écht niet oké zijn, oranje voor jongens waarbij het verstandig is om uit de buurt te blijven, geel voor jongens die zich over het algemeen wel kunnen gedragen en groen voor jongens waar ik niets van te duchten heb?’ zei Rhae, en ze schudde grinnikend haar hoofd toen ze hoorde hoe stom dit alles klonk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thomas Byrne
    De grote zaal -> met Daphne


    "Ik meen het," zei hij met een klein lachje. "Je ziet er goed uit, Daphne." Oké, en nu terug uit deze stand. Want hij wilde absoluut niet flirtend overkomen. Thomas wierp even een blik door de grote zaal heen. Het was al druk, ze waren aan de late kant. Al was Thomas de laatste die daarover zou klagen. Niet bij Daphne althans. "Over geen gras over laten groeien gesproken trouwens, had jij niet iemand waarmee je vanavond eigenlijk naar het feest moest?" vroeg hij nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 21:24 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Isabella Fitzgerald
    Grote zaal met Rhae en Mosh


    Isabella grinnikte. Dit kon nog best eens leuk worden! "Oke!" zei Isabella fanatiek. "Dit wordt leuk!" Ze was eigenlijk wel nieuwsgierig welke kleuren ze welke kleuren zou geven. "Ik denk alleen wel dat ik de kleuren wel iets ander geef dan Blythe. Die geeft waarschijnlijk iedereen groen," zei ze grinnikend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhae Storm
    Outfit


    ‘Daarom mag jij ze ook geven,’ zei Rhae en ze gaf haar vriendin lachend een schouderduwtje. Ze nam een slokje drinken en keek om zich heen. ‘Wat geef je de jongens van onze afdeling?’

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 21:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Grote zaal met Rhae en Mosh


    "Hmm..." Isabella keek om zich heen om te zien of ze wat andere jongens van Ravenclaw zag. Ze ving meteen Noah in de hoek. "Wel, ik denk dat ik Noah wel groen kan geven, ondanks.." Uhm ja, Rhae wist het wel. "Nomad naast hem ook trouwens. Maar dat is meer, omdat die met zijn chagrijnige hoofd liever iedereen ontwijkt, dus daar zal je vast niet veel last van hebben. Ik mag hem niet, maar goed, dat doe ik met alle jongens."
          Isabella haalde haar schouders op. "En dan Roman en Cole geel?" Wauw, wat was ze lief. Maar goed, van de Ravenclaw jongens had ze niet zoveel last eigenlijk. Ze lieten haar vaak met rust, wat Isabella zeer prettig vond. Dus dan mochten ze wel zo'n score hebben. "Wil je ook de andere afdelingen weten?" vroeg ze met een grijns.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 22:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhae Storm
    Outfit


    Nomad had ze nog niet gesproken. Het leek hem geen spraakzaam type – al straalde hij wel iets mysterieus uit. Ze kreeg in elk geval geen player-vibes, zoals bij die Mosh.
          ‘Jij geeft een jongen die me zonder een fatsoenlijk gesprek met me te hebben gevoerd meteen mee in bad vraagt code geel? Dan moeten rood en oranje wel heel erg zijn. Ik ben wel benieuwd naar de andere afdelingen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Grote zaal met Rhae


    "Oké, daar heb je een punt. Maak er dan maar oranje van. Maar normaal heb je niet zo'n last van Roman.." Isabella keek even naar Rhae met een glimlach. En daarna weer de zaal in. "Oké dan. Uhm.." Een spottend lachje kwam op haar gezicht. "Gryffindor is makkelijk. Die zijn allemaal rood. Gewoon wegblijven. Net als de Slytherins. Al durf ik misschien Casper wel oranje te geven. Gast blijft gevaarlijk, maar waarschijnlijk is zijn enige romantische interesse in zijn rat geweest." Dus daar had Rhae niets van te vrezen. En de nieuwe dude ken ik niet goed genoeg, maar is Slytherin zo. Dus oranje. Zal vast niets goeds zijn." Zo... Vooroordelen Isa, hoorde ze een heel irritant stemmetje zeggen. Tja, moesten Slytherins ze ook maar niet naleven. Het was niet voor niets dat ze zo bekend stonden..
    "En dan hebben we nog Hufflepuff. Uhm. Theo is groen?" Theo was de beste vriend van Novalie en vaak stilletjes. En liet haar meestal met rust, dus prima. "Vinnie ook denk ik. Is alleen soms nogal onhandig." Ze rolde met haar ogen. "Lee is oranje. Irritatielevel is daar erg hoog. Al is hij Gay, dus dst plaatst hem misschien in geel." Isa schudde haar hoofd. Nope.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 23:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhae Storm
    Outfit


    ‘Nou, heb je toch alle kleuren gehad,’ zei ze met een knipoog. Rafael had ze hartstikke aardig gevonden – en Andreas eigenlijk ook wel. Helemaal op Isa’s oordeel vertrouwen kon ze daardoor niet, maar dat gaf niet. Bij Slytherin kon ze beter vandaan blijven. Die Casper scoorde nog het best en daar kreeg ze de kriebels van. Bij de Huffelpuffs zaten dan nog wel aardige jongens – Theo, Vinnie en Lee. Mocht er vanavond nog gedanst worden, dan moest ze een van die drie maar opzoeken. Het was jammer dat niemand nu een embleem droeg die liet zien uit welke afdeling ze waren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daphne Saunders
    Outfit


    'Die was al bezet,' zei ze korzelig. 'Hij gaat met de enige persoon waar ik liever vandaan blijf. Blijkbaar hebben ze zelfs een relatie, al kan ik dat niet echt geloven.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thomas Byrne
    De grote zaal -> met Daphne


    Thomas liet zijn ogen over de menigte gaan. Hij vond Casper ergens verderop, in gesprek met Nomad en Noah. Hij had geen idee welke van de twee hij moest hebben, maar zelfs al moest Daphne een van twee, het was allebei niet veel soeps. Thomas schudde geamuseerd zijn hoofd. "Wel, je bent gedoemd." In twee wegen. Thomas kon absoluut niet voorstellen dat je daar seks mee wilde en aan de andere kant als het niet gebeurde, stond er ook iets verschrikkelijks tegenover. Wat precies had Thomas nooit geweten, aangezien hij niet aan de weddenschap mee deed.
          "Ik snap sowieso niet zo goed waarom je eraan meedoet, maar je hebt wel pech dit jaar. Ik neem aan dat de anderen net zo blij waren met hun partner?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Isabella Fitzgerald
    Grote zaal met Rhae


    "Ik heb mijn best gedaan," zei ze een beetje ongemakkelijk. Ze kon moeilijk haar haat voor jongens op Rhae overbrengen, zonder dat ze hen ooit had gesproken. Zelfs Isabella begreep dat dat niet helemaal eerlijk was. "Wil je dansen?" vroeg ze haar vriendin.


    It's never gonna happen, Guys.