• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • slytherin girls dorm • daphne
    "Dat is een goed punt," zei Nora. Waarschijnlijk zouden weinig jongens dat goed vinden. Meiden ook niet. "Maar jij bent meestal wel iemand die doet wat ze zelf wilt, dus ik zou jou dar eigenlijk wel niet naar luisteren."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KYRA ALIYEVA
    gryffindor • chaser • prefect • moving staircases • marcus • dress (zonder alle accessoires & iets kortere split)
    Kyra vroeg zich af of alles wel helemaal goed ging met de jongen voor haar neus. De in de les altijd zo knorrig uitziende Marcus gedroeg zich een stuk anders dan ze van hem had verwacht. Of het was gewoon haar sprankelende persoonlijkheid. "Dat is ook deal, dan. Als je niet uit jezelf komt, zal ik je er hoogstpersoonlijk heen slepen," glimlachte ze. "En ik deel mijn eigen eten ook, dus dat valt ook nog wel mee verder."
          Marcus ging zelfs akkoord met het piano spelen. "Wat voor muziek speel je zoal?" vroeg ze. "Je bent inderdaad heel voorspelbaar," plaagde ze. "En gewoon Red Bull, ik neem het wel een keer voor je mee." Bijna wilde ze hem overtuigen dat het voor Muggles heel normaal was om Red Bull in hun koffie te doen, maar gezien zijn pureblood status zou hij het dan al helemaal niet meer willen drinken. "Het is best prima te drinken. Of geloof je me soms niet?"

    [ bericht aangepast op 10 aug 2021 - 15:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daphne Saunders


    Daphne bestudeerde Nora's gezicht. 'Je denkt dat ik zou vreemdgaan?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • slytherin girls dorm • daphne
    Nora schudde snel haar hoofd. "Nee nee, zo bedoelde ik het niet. Meer dat jij doet wat je zelf wilt doen, dus ik zie je niet zo snel naar Thomas luisteren, of naar een andere jongen."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daphne Saunders


    Daphne haalde haar schouders op. 'Zodra je een relatie met iemand aangaat, kies je er zelf voor om diegene trouw te zijn, toch?'
          Niet dat Daphne daar heel goed in was. Ze had één keer een vriend gehad en ging toen inderdaad vreemd. Maar dat was anders. Toen zat ze nog met haar hoofd bij iemand anders en was het vooral een bewijs geweest dat ze over hem heen was. Als hij haar toen had gewild, geloofde ze wel dat ze hem trouw had kunnen zijn. Al was het maar beter dat het niet zo gelopen was. Uiteindelijk had het haar alleen maar in haar doen en laten belemmerd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Arianna Reign Tudor
    Seventeen years old | Gryffindor | Dress + hair| With Jordyn | Girl's dormitory in Gryffindor Common Room





    ''Kanarie-kanos klinken perfect.'' En het was ook goed geschikt voor beide dingen die Jordyn opnoemde. ''Ik hoop dat de dronken jongens zich eens kunnen gedragen,'' mompelde ze er achteraan.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Jordyn Mariah Kingsley


    ‘Jij hebt wel erg veel vertrouwen in de mensheid,’ zei Jordyn hoofdschuddend. Ze zocht naar de spullen die ze in de trein van Mavis had gekocht en haalde er twee dubbelverpakkingen uit, waarvan ze er eentje aan Arianne gaf zodat ze die in d’r tas kon doen. De ander stak ze in haar zak, waarna ze naar de Grote Zaal liepen. Er waren nog niet zo heel veel mensen van haar jaarlaag.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mozart "Mosh" Bauer


    Normaal gesproken had Mosh wel zin in een feestje – zelfs als er docenten toezicht hielden. Maar met de gedachte in zijn achterhoofd dat hij Isabella moest versieren, kelderde die zin behoorlijk. Hij besloot er toch maar voor te gaan, want dat mens zover krijgen dat ze met hem naar bed wilde gaan zou nogal veel tijd vergen.
          Toen hij de feestzaal binnenging, zag hij haar al direct staan. Ze droeg een witte jurk die haar meteen een stuk aantrekkelijker maakte – dus wat was een meevaller. De nieuwe leerlinge – Rhae – stond naast haar in een kersenrode wikkeljurk met luipaardprint. Dat was toch écht wel een knappe meid en voor hij het wist, was hij naar het tweetal toe gelopen.
          ‘Zeg – stel me eens voor aan je knappe vriendin,’ zei Mosh tegen Isabella voor hij er erg in had. Pas zodra de woorden zijn mond hadden verlaten, besefte hij dat het niet héél tactisch was om zo over haar vriendin te praten als hij háár wilde versieren.
          Al wist hij – hoe vervelend hij het ook vond om het aan zichzelf toe te geven – wel dat Isabella sowieso een verloren zaak was.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    Op het feest - met Casper en Nomad


    Blijkbaar had Nomad geen fles whisky kunnen bemachtigen wat best wel zonde was. Ook al had Noah geen flauw idee hoe het smaakte en ergens had hij het gevoel dat het niet zo'n strak plan zou zijn om dat meteen te testen. Ah well, who cares.

    Hij keek op naar Casper bij zijn vraag. 'Zie ik eruit als het type dat veel feestjes doet en zuipt?' Nee, het enige waar hij een roes van kreeg was de uitgebreide informatie dat hij haast dagelijks verslond in de bibliotheek.

    Casper Ainsworth


    'Er hoeft geen verband te bestaan tussen feestjes en zuipen,' reageerde Casper schouderophalend. 'En ik doe niet aan vooroordelen. Je hebt me vandaag al vaker verrast.'


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    Op het feest - met Casper en Nomad


    Een verwarde blik verscheen op zijn blik. Hem verrast? Nu op zich had hij zichzelf al meer dan eens verrast vandaag. 'Hoezo?' Nu was hij natuurlijk wel nieuwsgierig geworden en zijn mondhoeken krulden geamuseerd omhoog.

    Isabella Fitzgerald
    Grote zaal met Rhae en Mosh


    Er trok een spiertje boven haar oog. Ging hij haar nu hier ook lastig vallen? Isabella veinsde een glimlach bij het horen van zijn vraag. Zij moest zogenaamd aardig doen, maar een begroeting kon er blijkbaar niet af. Hoewel ze geïrriteerd wilde reageren, zette ze een zoete stem op. "Hoi Mosh," zei ze met moeite met een glimlach. "Mosh, dit is Rhae," zei ze, terwijl ze naar haar vriendin wees. "Rhae, dit is Mosh. Normaal zou ik zeggen dat je beter ver uit zijn buurt kan blijven. Hij staat nu niet echt bekend om zijn manieren. Plus, hij is iemand er alles aan zou doen om een mooie meid te versieren en haar in zijn bed te krijgen. En ik weet dat je daar niet van houdt." Isabella stak haar handen in de lucht en speelde een geveinsde onschuld. Wel legde ze even nadruk op niet, zodat Mosh de waarschuwing hopelijk zou horen. Al leek hij haar te dom om hints op te pikken.
    "Maar ik mag geen vooroordelen verspreiden. Ik heb net vanmiddag beloofd dat ik aardig zou zijn, omdat anders ons toverdrankenjaar een ramp zou worden, dus let niet op mij." Ze gooide nog een glimlach naar Mosh.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2021 - 14:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper

    'Je bent niet zo'n saaie drol als ik dacht.' De meesten hadden echt wel een smoes bedacht of zich in de badkamer opgesloten als ze een avond onvrijwillig met hem opgescheept zaten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marcus Hyakinthos Lestrange
    Seventeen years old | Slytherin Prefect & Quidditch Beater | Wearing Slytherin uniform | With Kyra | idk




    Een wenkbrauw trok hij even omhoog door wat Kyra zei. ''Ik zou het je graag zien proberen,'' hij grijnsde even. ''maar een deal is een deal.'' Misschien niet heel verstandig, maar nu zat hij er aan vast. ''en dat valt heel erg mee ja.''
    ''Vooral Beethoven en Tchaikovsky. Al ik steeds vaker zelf wat probeer.'' zei hij. Het materiaal thuis was al aardig leeggeraakt, maar zelf bezig gaan was toch fijner vond Marcus. ''Vertel eens over tekenen,'' begon hij, zich herinnerend dat Kyra dit genoemd had eerder. ''Wat teken je zoal?''
    Hij was, volgens Kyra dan, heel voorspelbaar; zoals hij al geraden had. 'Gewoon Red Bull' Kort rolde hij met zijn ogen. Alsof hij wist wat dat moest betekenen. ''Best prima klinkt niet heel bemoedigend,'' Marcus moest er maar aan geloven als ze het meenam. ''Koffie met een of andere mysterieuze drank is niet iets wat echt geloofwaardig lijkt.''


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Arianna Reign Tudor
    Seventeen years old | Gryffindor | Dress + hair| With Jordyn | Great Hall





    ''Maar natuurlijk,'' zei ze. ''nog een beetje te vroeg om op te geven. Geef me een week of vijf en het is gedaan.'' De spullen die ze van Jordyn aangereken kreeg deed ze in haar tasje en hierna vervolgden de dames hun weg naar de Great Hall. Zo snel spotte ze niet andere zevende jaars. ''Dus, alcohol?''


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.