• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Zijn mondhoek krulde omhoog. 'Op oorlogspad vandaag, hmm?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Uhu. Fleurt me altijd op.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Eerlijk was eerlijk, nu was Jester ook wel benieuwd. Het leek hem een best vermakelijk tafereel om te zien wie haar te hulp zou schieten. Of ze daadwerkelijk verdronk of niet kon hem vrij weinig schelen buiten het feit dat hij het niet helemaal zag zitten om daarvoor van school gestuurd te worden--ergo: mee te mogen maken wat dat inhield voor een stelletje kalende mannen die er een harde van kregen met chemicaliën en tieners te rotzooien.
          'Als een bloemetje in de zon.' Jester klikte met zijn tong. 'Met het overschot aan getuigen wordt het alleen wel een beetje ingewikkeld om zo'n onschuldige moordpoging zo aan te kleden dat het in werkelijkheid iets anders lijkt dan dat.' Afwachtend hief hij zijn kin. 'Maar verder... ik zie een leuke weddenschap aankomen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘In het ergste geval kan ik haar nog wel heldhaftig redden,’ antwoordde Onyx schouderophalend. ‘Doen we het af als een uit de hand gelopen grapje. Daardoor schoppen ze een brilliant mind als jij heus niet van school.’
          Want eerlijk was eerlijk – de afgelopen maanden hadden ze toch best wat uitgevreten en ze waren geen enkele keer terechtgewezen. Zolang ze hun gave goed bleven ontwikkelen en er geen experimenten bij het grofvuil belandden, leken ze het allemaal wel best te vinden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Ik voel me gevleid.' Jester wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'En uitgedaagd. Alleen vertrouwen op mijn reputatie en m'n skills om niet door de mand te vallen is toch wel een beetje beneden ons niveau dan, hmm? We zouden het samen kunnen doen.' Met dat hij er langer over nadacht werd hij enthousiaster. Plannen waarbij ze konden samenwerken waren vaak wel van het enerverende soort, en leuker dan als een van hen alleen aan de slag ging. Hij keek naar zijn vriend op. 'Als jij iedereen wat langer dan gemiddeld met zijn ogen laat knipperen met die mooie stem van je, ben ik weer terug voordat een kip gemerkt heeft dat ik met m'n allerliefste stond te babbelen. Hoe staat het met je zangkunsten? Met de echo hier moet iedereen je toch kunnen horen. Dat, of je stuurt Saar een slaapliedje terwijl ze al in het water ligt, maar eerlijk gezegd klinkt het eerste scenario een stuk spannender.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Met zijn wijsvinger gaf Onyx zijn vriend een tik tegen zijn kin. ‘Als ik niet voor jou zing, zing ik voor niemand.’ Hij liet Jes los en zakte op de strandstoel neer, waar hij zijn tas naar zich toe trok om zijn mondharmonica te pakken. Hij keek om zich heen en telde zo’n twaalf mensen. Dat moest lukken. Uiteindelijk hoefde hij niet boven het lawaai uit te komen, hij hoefde de melodie alleen te verspreiden. ‘Kleine sidenote is wel dat ik dénk dat degenen die nu aan het zwemmen zijn mogelijk verdrinken.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Hadden ze maar niet in het water moeten gaan,' antwoordde Jester schouderophalend. Hij lachte. 'Een beetje verdrinken is goed voor je karakterontwikkeling. Ik zal snel zijn?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx zette zijn voet op de rand van het ligbed en draaide zijn mondharmonica tussen zijn vingers. Hij grinnikte om de opmerking over karakterontwikkeling. 'Zeker. Al is het wel duidelijk dat je het een stuk minder erg vindt als ík voor een moordpoging opdraai, hm?’ Voor Jes kon antwoorden, blies hij een paar willekeurige noten. ‘Nou, doe je ding. I got your back, baby.’

    [ bericht aangepast op 24 sep 2021 - 21:24 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Dan laat je ze dromen dat ze zwemmen,' schoot Jester terug, terwijl alles om hem heen plotseling stilviel. Het water klotste tegen de rand van het zwembad, maar alle gesprekken waren in één keer verstomd. Geïntrigeerd snelde Jester richting het donkerharige meisje, dat naast haar kamergenoot op een van de strandstoelen lag. Naast haar liet hij zich op zijn hurken zakken en streek met een geamuseerde blik op Onyx haar haren opzij.
          Zachtjes vertelde hij haar dat ze zodadelijk meteen het diepe in wilde. En dat eenmaal onder water, ze zou vergeten hoe te zwemmen. Soms moest je erachterkomen hoe erg je door andere mensen gewaardeerd werd, toch? Hoe kon je dat nou beter op de proef stellen dan je door iemand te laten redden? Zwemmen wie? Verdrinken was de enige oplossing. En de redder in nood zou komen, en werd natuurlijk beloond met een intense tongzoen.
          Jester kwam weer overeind en liep weer terug, en dook iets bij Onyx vandaan het water al in zodat hij recht voor de jongen bovenkwam.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Jesters opmerking had hem laten grijnzen – die jongen had altijd een mooi weerwoord. Misplaatste jaloezie vaagde die grijns echter weg toen hij zag dat Jester een pluk haar voor haar gezicht wegstreek en zachtjes tegen haar praatte. Hij vroeg zich af wat hij gezegd had, de laatste keer toen hij haar iets toegefluisterd had, en wendde zijn blik af terwijl hij zijn mondharmonica weer opborg en op de rand van het zwembad ging zitten. Het duurde niet lang voor Jes voor hem in het water dook en de mensen om hen heen weer tot leven kwamen. Een paar waren er al proestend boven gekomen. Onyx liet zich ook het water inzakken en wierp een verwachtingsvolle blik op Sarah, die overeind kwam.
          ‘Wie denk je dat d’r van de bodem gaat vissen? Die vriendin van d’r is wel heel voor de hand liggend, misschien moet die nog maar even verder dromen.’
          Hij voegde daad bij het woord door een melodietje te fluiten die haar nog even onder zeil hield en keek om zich heen.
          ‘Ik zet in op… die donkere knul, van de Elephants. Is wel een kijk hoe fucking geweldig ik ben-type.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Goeie,' vond Jester. 'Ik... Stiekem hoop ik niemand. Dan mag jij eraan geloven.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx keek zijn vriend geringschattend aan. Vermoedde hij dat hij haar liever liet verzuipen? Dééd hij dat? Hij vroeg zich af of Jes daar écht zo koeltjes onder zou blijven, als ze de pijp uit ging. En of er ooit een moment kwam dat het Jes ook zo weinig kon schelen als híj verdronk. Hij kreeg buikpijn van die gedachte. 'Straks heb ik nog een aanbidder ook. Ik kan niet garanderen dat ik dan bij jou blijf, hoor.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester knipoogde. 'Oh, maar ik wel.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Ja? Hoe dat zo? Ze moet wel íéts aangenaams hebben als ze de enige meid is waar jij je zaakje in wilde steken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Niemand dumpt mij, Scary Vibes. Kom nou.' Jester zwom een klein stukje achteruit en liet zich wat dieper in het water zakken. 'Al had je honderd aanbidders. Mine, mine, mine.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.