• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Hij hoefde maar een blik op Merrin te richten en hij zag wat hij eigenlijk al voor een langere tijd wist. Hij schudde ongelovig zijn hoofd. “Ik wist het,” zei hij zachtjes. Verdomme! Yrla flitste direct weg van de jongens. Van Adams klote excuus, van zijn domme actie, die hem wel eens zijn relatie kon kosten. Yrla verbeet de tranen en stortte zich haast woedend op zijn rondje. Hij rende zo hard als hij kon, tot hij totaal uitgeput langs de rand van het terrein tegen de stenen muur zeeg.
          Hij voelde zich verschrikkelijk, alsof zijn hart uit zijn borst was getrokken. Merrin was verliefd op een ander. Hij had het gezien in zijn ogen, in de manier waarop hij naar deze Adam keek. Er was niet voor niets een reden dat hij eerder die week zo boos was geworden op Adam, omdat hij dit al had aan zien komen. Nog totaal verslagen, zocht hij zijn iNet op. Hij twijfelde voor een seconde, maar besefte dat hij absoluut niet alleen wilde zijn. Dus drukte hij toch het nummer van Fox in. “Hee,” zei hij met geknepen stem. “Ik… Kunnen we nu dat ding doen wat ik een paar weken geleden voor jou deed met Adam, alleen dan nu andersom?”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox was in een nogal melancholische bui; dwalend tussen de kristallen kunstwerken terwijl hij voor de verandering niet tegen de herinneringen vocht.
          Zodra hij Yrla’s emotionele stem hoorde, stond hij echter op scherp. Was er iets tussen Merrin en Yrla gebeurd?
          ‘Natuurlijk, ik kom eraan.’
          Zodra Fox wist waar Yrla was, veranderde hij in een valk en vloog naar de jongen toe. Hij landde voor zijn neus. Op het moment dat hij zijn verwilderde blik zag, trok hij hem in een knuffel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij had niet in de gaten gehad dat een knuffel precies hetgeen was wat hij juist op dat moment nodig had. Toen Fox los liet, bleef het even stil tussen ons. Yrla wist niet waar hij moest beginnen.
          ”Ik had naar je moeten luisteren eergisteren.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox pakte Yrla bij de pols en trok hem op de grond, waarna hij naast hem neerplofte. Hij ging in kleermakerszit zitten. ‘Wat is er gebeurd?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    “Je ex-vriendje kwam gisteravond een huwelijksaanzoek doen,” Zei hij spottend. “Aan Merrin welteverstaan, voor mijn neus.” Yrla sloeg zijn armen over elkaar. “Ik denk dat ik het al een tijdje wist, maar het gewoon probeerde het te negeren. Maar toen Adam vanmorgen zei dat hij afstand wilde nemen van Merrin zag ik het gewoon in zijn ogen, zijn houding.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Adam had Merrin een huwelijksaanzoek gedaan? Had Nish hem daartoe opgestookt? Hij had geweten dat het geen goed idee was dat Adam daarnaartoe zou gaan! ‘Je zag dat Merrin het niet leuk vond dat Adam afstand van Merrin wilde nemen? Maar dat is toch niet zo vreemd? Die twee hebben hun ruzie net bijgelegd en ze waren in die dagen allebei niet echt te genieten.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    “Nee Fox, dat is niet wat ik bedoelde.” Yrla zuchtte en haalde een hand door zijn haar. “Ik zag de jaloezie toen Adam begon over zoenen met Nish.” Hij keek even naar Fox naast hem. “Hij vindt hem leuk, Fox,” zei hij gesmoord.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Oh… Fox sloeg een arm om de jongen heen en trok hem tegen zich aan. ‘Wat rot zeg. Maar vergeet niet dat zijn wereld even helemaal op zijn kop staat sinds Adam uit die andere tijdlijn is gekomen. Misschien weet hij het allemaal even niet meer. Dat hij Adam leuk vindt, wil niet zeggen dat hij niet meer samen met jou wil zijn, toch?’ Hij sloeg zijn ogen neer. ‘Tenslotte hou ik ook van twee jongens tegelijk.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    “Ieder van ons leven staat op zijn kop toen die idioot kwam,” zei hij bitter. Hij haalde even een keer diep adem. “Ik weet het niet,” zei hij verslagen.”Ik weet het echt niet.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox voelde zich rot omdat hij Adam best wel had aangemoedigd. Hij had het gevoel gehad dat het niet zo veel voorstelde tussen Merrin en Yrla, maar hij zag nu wel in dat hij daar helemaal naast zat. Yrla hield wel van die jongen, want hij zat er nu echt doorheen.
          ‘Misschien moet je er eens naar vragen. Of het echt zo is. Wie weet is er wel een hele andere reden dat hij zo keek, of interpreteerde je het verkeerd.’ Hij zuchtte zachtjes. ‘Ik was er ook niet blij mee dat Adam met Nish wilde gaan daten. Wij hadden gisteren ook wat onenigheid daarover. En dat was niet zozeer jaloezie, niet alléén, maar ook omdat ik heel anders naar Nish kijk sinds ik weet wat hij jou heeft aangedaan. En Adam is al zo kwetsbaar… Misschien was Merrin wel gewoon heel erg bezorgd.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla lachte vreugdeloos. “Dank je, Fox, dat je het probeert. Maar het ligt niet alleen aan het moment van net. Ik denk dat ik het al een tijdje weet, sinds Adam het uitmaakte met jou. Omdat hij verliefd was op een ander.” Yrla staarde voor zich uit over het grasveld. “Toen was ik al bang dat die ander Merrin zou zijn. Maar opeens waren jullie weer samen, dus hoefde ik er verder geen aandacht aan te besteden. En heb ik het laten zitten.”
          Hij voelde zichzelf ontzettend stom. Misschien had hij er toen al iets mee moeten doen, dan was dit niet gebeurd misschien. Hoewel hij het niet wilde, gleed er toch een traan over zijn wang.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    ‘Maar dat was een excuus, Yr,’ zei Fox zacht. ‘Omdat hij me de echte reden niet kon vertellen waarom hij niet meer met me samen kon zijn.’ Hij keek de jongen aan. ‘Ik zweer dat dat niets met Merrin te maken had.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij wist niet wat hij daarvan moest vinden. “Ik kan gewoon niet uit mijn hoofd krijgen wat je gezegd heb,” zei hij zachtjes. Hij keek even naar Fox. “Heb je met Adam gesproken over wat ik verteld heb? Wat ik gezegd heb over Nish?”
          Hij stortte dan nu hier wel zijn hart uit en Fox was de logische keuze, maar hij wist helemaal niet of hij Fox wel kon vertrouwen. Wat als Adam dit straks te horen kreeg?


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox schudde zijn hoofde. ‘Ik heb gisteravond, voordat hij naar Nish ging, alleen gezegd dat ik het niet fijn vind dat hij steeds naar Nish gaat. Dat het niet echt een goeie jongen is en dat het pijn doet dat hij daar troost zoekt in plaats van bij mij, maar hij zei dat Nish buiten alles staat en dat hij dat prettig vindt. Ik heb hem nooit iets verteld over wat er met jou gebeurd is, dat was niet aan mij.’ Hij dacht na over Yrla’s eerste woorden. ‘Welke woorden van mij bedoel je? Dat ik zei dat ik jullie allebei met iemand anders heb gezien waar ik de vonken wel van af vond spatten?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij hield de jongen strak in de gaten toen hij sprak, maar tot zijn eigen opluchting had hij het gevoel dat Fox de waarheid sprak. Hij wist het nog niet. Hij knikte als antwoord op de vraag van Fox.


    It's never gonna happen, Guys.