• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Rai Electriciteit
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    Cherry Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    8167 [Onbekend]
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah Binding



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    “Klinkt verleidelijk. Het zal in ieder geval mijn woede even voldoening geven dat ik het op iemand af mag reageren” Hij gaf Adam een zet en zette een paar passen achteruit. “Maar gelukje voor jou heb ik een vriend die iets om je geeft, anders had ik het met liefde verbouwd.” Yrla stak zijn handen in de lucht. Hij draaide zich weg van de jongen. Hij hoefde die achterlijke kop nooit meer te zien en hij wilde zeker niet met hem spreken. Het enige wat uit die jongen zijn mond kwam, was kots. Waarschijnlijk alleen een weg om nog erger tussen hem en Merrin in te komen. Het was enorm respectloos wat die gast deed en dan ook nog durven om er iets over te zeggen.
          Voor een moment keek hij naar Fox, waardoor Yrla zijn woede al iets voelde bedaren. Hij was blij met Fox als vriend en wist dat als dit mis zou lopen, de jongen er in ieder geval nog zou zijn. Dan was hij niet helemaal alleen Voor een moment flitste zijn onzekerheid door zijn ogen. Wat zou dit doen met zijn relatie? Wilde hij überhaupt nog wel bij Merrin zijn als hij van een ander hield? Die gedachte raakte hem zo erg dat hij tranen voelde drukken, die hij verbeet, omdat hij absoluut niet voor Adams neus wilde instorten.
          En dus begon de jongen te lopen, op normaal mensentempo in de hoop dat als hij bij Merrin aankwam dat deze gevoelens onder controle waren. Hij groette Nish nog even kort, maar keek verder niet meer om naar het drietal achter hem.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2021 - 21:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox was geschrokken van de plotse aanvaring. Hij had al in de startblokken gestaan om Yrla opzij te duwen, totdat hij besefte dat dit niet zijn vriendje was en deze Adam was duidelijk niet bang.
          Hij begreep Yrla’s woede wel en was opgelucht dat het met een sisser afliep. Hoewel hij het vervelend vond om Adam wéér met Nish te zien, liet hij de twee toch achter. Hij veranderde in een eekhoorn en holde achter Yrla aan, klom via zijn been omhoog en nestelde zich op zijn schouder. Hij had het gevoel dat zijn vriend niet meer wilde praten, maar hij wilde hem toch een beetje steunen en hem niet het idee geven dat hij partij koos. En iedereen werd blij van eekhoorns, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla keek even met een kleine glimlach op naar de kleine eekhoorn die op zijn schouder kwam te zitten. Hij kon de neiging niet onderdrukken om even een dankbare aai over zijn hoofd te geven, ook al wist hij dat het Fox was, voor hij zichzelf iets oprichtte en richting de school liep.
          Merrin had gezegd dat hij in het bovenste lokaal was. Yrla wilde wel heel graag met hem praten, maar hij had geen idee wat hij moest zeggen. Had geen idee wat hij zelf wilde. Het feit dat hij ontdekt had dat Merrin gevoelens had voor een ander maakte hem misselijk. Was dit dan het einde van de relatie? Kreeg hij zo te horen dat Merrin wegging en met Adam verder ging? Het voelde alsof de jongen hem ergens verraadde, dat hij gevoelens had gekregen voor een ander.
          Want wat als Merrin dat niet wilde? Wat als Merrin wel samen wilde blijven? Kon hij Merrin dan nog wel vertrouwen? Kon hij zichzelf nog wel losmaken van het gevoel dat Merrin een ander had gewild in plaats van hem? En daarbij, als Merrin dolgraag met Adam vrienden wilde blijven, kon hij dat wel handelen? Het leek hem verschrikkelijk nog langer tegen die kop van die kloteklapper aan te kijken. Die Adam had duidelijk gevoelens voor Merrin en Yrla had het idee dat hij alles zou doen om Merrin van hem af te pakken. Wat als het hem zou lukken? Al die vragen waar hij niet het antwoord op wist. Nee, hij wist wel een ding. Als Merrin ervoor koos bij hem te blijven, dan kon hij geen vrienden blijven met Adam. Hij zou Merrin nooit vertrouwen op die momenten en hij zou zichzelf waarschijnlijk helemaal gek maken. Blijkbaar was hij niet goed genoeg voor Merrin om de enige te zijn en die onzekerheid vrat nu al aan hem.
          Bij de school verliet de eekhoorn zijn schouder, na nog even langs zijn wang gestreken te hebben. Misselijk liep Yrla naar de plek waar hij Merrin zou ontmoeten. Hij had geen idee wat hij moest verwachten. Was dit het einde?


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin had zich in zijn hoekje van het klaslokaal verstopt, vlak bij zijn verstopplek van zijn dossier, maar dit keer wel in zicht, zodat Yrla hem zou zien zitten. Vanuit zijn verstopplek had hij zijn notitieboekje tevoorschijn gehaald. Zijn aantekeningen die hij over Vienna had gemaakt, leken zo ver weg. Het leek bijna ongrijpbaar dat hij gisteren nog en met Adam en met Yrla aan het plan had gewerkt, dat ze geprobeerd hadden om samen iets voor zijn zus te betekenen.
          Merrin scheurde er twee lege bladzijden uit. Op de een schreef hij ‘Yrla’ op de ander schreef hij ‘Adam’. Met tranen in zijn ogen begon hij te schrijven wat hij zo leuk vond aan Adam en op het andere blaadje wat hij zo leuk vond aan Yrla. Ook schreef hij alle dingen op die hij minder leuk vond. En hoewel het ‘leuk’ rijtje en het ‘niet leuk’ rijtje bij Yrla langer was, keek hij even goed naar beiden papiertjes. De enige reden dat Yrla meer credits kreeg, was omdat hij meer herinneringen had met Yrla. En met Adam, deze Adam, had hij nog nauwelijks wat gedaan. Hij kon hem niet helemaal de credits geven van zijn beste vriend, want dat waren dingen die ze nooit samen hadden gedaan. En deze Adam was toch echt wel anders.
          Merrin probeerde naar allebei de papiertjes te kijken, alsof het hem een uitleg zou geven waarom hij van Adam hield, alsof hem zou vertellen waar de gevoelens vandaan kwamen, maar het papier gaf natuurlijk geen antwoord. Met tranen in zijn ogen maakte hij van beiden en propje en gooide ze in de prullenbak. Merrin voelde frustratie omhoog komen en kneep even boos in zijn eigen arm. De pijn hielp hem de tranen te verbijten. Hij wist niet zo goed wat hij moest doen. Hij wilde naar beiden jongens eerlijk zijn, maar hij had geen idee voor wie hij het meeste voelde en met wie hij wilde blijven. Want aan met de een blijven, besefte Merrin, zou betekenen dat hij de ander zou verliezen.
          Merrin keek op toen hij geluid hoorde en zag dat Yrla nogal verslagen bij de deur stond. “Yrla,” zei hij geëmotioneerd. Direct sprongen de tranen weer in zijn ogen. Hij wilde de jongen niet kwijtraken. Hij wist niet of zijn vriend het wilde, maar Merrin rende op hem af en sloeg zijn armen om hem heen. Huilend kroop hij tegen zijn vriendje aan. “Het spijt me. Het spijt me zo erg.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Als hij al boos had willen zijn, lukte het hem niet. Merrins tranen waren zo oprecht en hij voelde hoe de jongen hem vasthield, zorgde dat voor een brok in zijn keel. Hij sloeg zijn armen om de jongen heen en trok zijn vriendje even tegen zich aan. Voor een moment werd er geen woord tussen hen gewisseld, maar wachtte Yrla vooral totdat Merrin rustig werd. En hijzelf daarbij De omhelzing voelde wanhopig aan, alsof dit hun laatste reddingsboei was en ze het echt nodig hadden elkaar vast te houden. De blonde jongen veegde even een paar tranen van zijn wangen af, die toch gekomen waren, ondanks dat hij het niet wilde.
          Yrla probeerde het lokaal in te komen, maar Merrin liet niet zomaar los. “Merr, ik ren niet weg. Maar we moeten wel praten.” Yrla moest Merrin zijn naam nog een keer zeggen, voor Merrin knikte en uiteindelijk Yrla zijn shirt losliet. Merrin ging op een van de stoelen zitten. Het viel Yrla op dat de jongen hem niet aankeek en dat hij als een schuldig, klein schaapje in elkaar gedoken was. Yrla ging met een zucht tegenover de zwartharige jongen zitten, leunend tegen een tafel. Zoals Merrin tegenover hem zat, voelde het bijna alsof hijzelf iets verkeerd had gedaan. Terwijl het dit keer echt niet aan hem lag. Yrla had geen idee waar hij moest beginnen, al brandde er een vraag. De grootste vraag, die hij maar beter meteen op tafel moest gooien.
          ”Heb je gevoelens voor Adam?” vroeg hij voorzichtig. Merrins hoofd knikte maar heel lichtjes, maar het was Yrla niet ontgaan. Voor even haalde hij schokkerig naar adem en voelde de misselijkheid op zijn maag liggen. Dus hij had gelijk. Voor een moment greep angst om zijn hart. “Heb je al iets gedaan met Adam?” Merrin keek even naar hem op, in eerste instantie met verwarring op zijn gezicht, tot hij besefte waar Yrla naar vroeg. “Nee! Nee, echt niet. Ik heb niets gedaan. Alleen dingen die als vrienden kunnen.” Dat luchtte Yrla ergens op, al bleef het gevoel alsof Merrin hem met een hamer in het gezicht geslagen had.
          Hij was gevallen voor een ander.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2021 - 21:58 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    De tranen gleden langs Merrin zijn wangen. Hij schaamde zich verschrikkelijk. Niet alleen omdat hij dit aan Yrla moest vertellen, maar ook omdat hij Yrla er pijn mee deed. En dat terwijl Yrla er afgelopen half jaar er altijd voor hem geweest was. Merrin dacht terug aan gisteravond, waar Adam toch wel iets te ver was gegaan. Moest hij dat vertellen? Het leek allemaal zo oneerlijk. Merrin keek even op naar Yrla en vond dat hij beter eerlijk kon zijn. “G-g-gisteravond heeft Adam wel wat geprobeerd. Maar ik heb hem afgehouden.” Hoewel hij veel gehuild had, voelde hij ze nog steeds branden langs de rand van zijn ogen. Zijn ogen leken te branden en te jeuken van de vele tranen die over de rand waren gevallen.
          Hij was ergens bang dat Yrla boos werd en schrok ook, toen Yrla heel donker vroeg: “Dus, wat nu?” Merrin schudde zijn hoofd en haalde zijn schouders op. “I-i-ik weet het niet. Ik ben jouw vriendje. En ik h-h-hou van je, Yrla. Echt waar. Maar..” Merrin zweeg. Hij wist echt niet wat hij moest doen. Het voelde gek om die gevoelens voor Adam zomaar te negeren, maar eigenlijk wilde hij liever dat het gewoon ophield. Dat hij gewoon normaal met zijn vriendje kon doen, zoals hij gewend was. Die gevoelens maakte het alleen maar ingewikkelder.
          Merrin hoorde Yrla zuchten. “Maar je hebt ook gevoelens voor Adam.” Het deed Merrin ergens pijn dat Yrla dat hardop zei. Hij was altijd zo ervan overtuigd dat als je met iemand samen was, dat je daarvoor ging. Dat dat de enige was. Hoe kon hij dan verliefd zijn geworden op iemand anders?


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Kak. Driedubbele kak. Ergens wilde Yrla boos worden. Hij wilde schreeuwen, misschien wel gewoon even iets meppen, zodat hij die onrust kwijt was. Maar zoals Merrin daar als verloren hoopje zat, kon Yrla gewoon niet boos zijn. De jongen kon er ook niets aan doen dat hij gevoelens had gekregen voor een ander en waarschijnlijk had die Adam alles uit de kast gehaald om zijn hoofd zo overhoop te laten liggen, dat Merrin ervan overtuigd dat hij iets voor hem voelde. Misschien was het wel niet zo en dacht Merrin het alleen maar. Maar die ijdele hoop schudde Yrla meteen uit zijn hoofd.
          Yrla schoof een stoel bij. Hij legde zijn hand op de knie van Merrin en wreef er even over. “Ik denk dat je moet uitzoeken wat je nou wil. Of je bij mij blijft..” Of niet. Die twee laatste woorden kreeg hij zijn strot niet uit. Misschien moest hij zelf ook maar eens uitzoeken of hij wel bij Merrin wilde blijven. Als hij echt gevoelens had gekregen voor een ander, was het het dan nog wel waard te blijven? Het voelde alsof Merrin niet voor de volle honderd procent voor hem ging. Alsof hij niet de enige was. En die gedachte maakte Yrla onzeker. Merrin en hij waren misschien een beetje gek koppel geweest, maar het had tot nu toe gewerkt toch?
          Yrla zuchtte. “Je kunt ons niet allebei hebben. Daar kwets je zowel mij als jezelf mee.” Als Adam ermee gekwetst werd, boeide hem dat geen ene reet. “Ik ben nog niet weg, maar ik vraag wel van je om te kijken wat je nu wil. En met.. wie je verder wilt,” zei hij met een brok in zijn keel. “Want ik denk dat voor zowel.. Adam.. als voor mij geldt dat als je voor diegene kiest, de ander in ieder geval verdwijnt.” Hij ging in ieder geval niet doodleuk aankijken hoe Merrin zou aanpappen met Adam als hij voor de jongen koos. Zeker niet met zo'n klootzak als Adam nu was. Yrla miste ergens gewoon de oude Adam. Die was echt een leuke beste vriend voor Merrin geweest en daar had hij het nog wel aardig mee kunnen vinden.
          Yrla tilde Merrin zijn hoofd op bij zijn kin zodat zijn vriendje hem kon aankijken. “Ik hou van je, Merrin,” zei hij tegen de jongen. Het was niet iets wat hij vaak hardop zei, maar wat wel waar was. De woorden voelden nu echter gek aan in zijn mond, alsof het verspilling van zijn tijd was om ze te zeggen. “En natuurlijk wil ik dat je gewoon met mij verder gaat. Maar ik wil ook dat je eerlijk bent, want anders doe je ons alleen nog maar meer pijn aan.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Hij voelde zich verschrikkelijk, ook al waren Yrla zijn woorden zo waar. Hij was zo bang geweest dat Yrla boos op hem zou worden, maar in plaats daarvan was hij wonderbaarlijk begripvol. Dat maakte echter dat Merrin zich nog schuldiger voelde tegenover zijn vriend. Merrin voelde hoe Yrla zich tegen hem aan trok en Merrin kroop met alle liefde in die sterke armen. “Het spijt me,” zei hij nogmaals tegen Yrla. Hoewel hij niets aan de gevoelens kon doen, bleef de schuld knagen. Hij keek even op naar de blonde jongen en drukte bijna wanhopig zijn lippen op die van zijn vriend. Waarom was dit zo moeilijk? Dit was toch wat hij wilde?
          ”Zullen we vandaag dan maar een dagje gewoon met ons twee van maken?” vroeg hij met een blos aan Yrla. Als hij met allebei een dag of in ieder geval middag zou doormaken, zou dat hopelijk vertellen wat hij voelde voor de een en voor de ander. Yrla knikte, ondanks het lastige gesprek. “Klinkt goed. Ik had alleen met Nish afgesproken, maar dat verzet ik wel.” Merrin keek even ongelovig op naar Yrla. “Maar met Nish praten is belangrijk,” gaf hij als verweer.
          Yrla keek even op Merrin neer en drukte een kus op zijn neus. “Jij bent belangrijker.” Merrin glimlachte bij het horen van die zin en knikte hevig. Hij sprong van zijn stoel. Vanmiddag zou hij eigenlijk met Adam gaan zwemmen, maar dat kon hij beter uitstellen tot morgen. Vandaag zijn vriendje. Morgen Adam Dat moest vast helpen. Merrin greep even naar zijn iNet en vroeg zich af of hij Adam moest bellen of dat een bericht voldoende was. Bellen, dat was waarschijnlijk beter.
          Terwijl Yrla even naar de gang was gelopen om te praten met Nish drukte hij het knopje in om Adam te bellen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam wreef over zijn nek.
          ‘Moet ik vragen wat er gebeurd is of bemoei ik me dan met zaken die me niet aangaan?’ vroeg Nish.
          ‘Volgens mij liet Yrla niet veel aan de verbeelding over,’ mompelde Adam. ‘Ik vond het niet netjes om het aan je te vertellen, aangezien het iets is waar Merrin mee worstelt, maar dat maakt Yrla blijkbaar niet zo veel uit. Maar goed, Merrin vertelde me vanochtend dat hij het niet leuk vindt dat ik met je datet en dat hij erachter is gekomen dat hij ook gevoelens voor mij heeft. En daar werd Yrla natuurlijk niet zo blij van.’
          ‘Toe maar.’ Nish floot. ‘Die Merrin durft wel. Wil die je aan het lijntje houden ofzo?’
          ‘Nee, zo is hij niet. Ik denk dat hij gewoon niet weet wat hij voelt.’
          ‘Nou ja, als je aan je huidige vriend twijfelt zegt het volgens mij al genoeg. En nu? Mag je nu niet meer met me daten?’
          ‘Ik heb gezegd dat ik hem de ruimte wil geven om te bekijken wat hij wil.’ Hij keek even opzij. ‘En ik vind je een hele leuke jongen, maar je weet inmiddels toch wel dat ik heel veel van Merrin houd.’
          ‘Ja ja. Wrijf het er nog even lekker in.’
          Nish klonk ietwat geïrriteerd nu, al kon hij zijn jaloezie wel begrijpen. Tot slot viste hij in beide tijdlijnen steeds achter het net. En dat terwijl hij toch echt wel leuk en spontaan was.
          ‘Niet gaan mokken nu hè?’ plaagde Adam. ‘En hé, als Merrin toch voor mij kiest, komt Yrla vrij.’ Hij stak zijn tong uit.
          ‘Ja, die staat om mij te springen,’ mompelde Nish. ‘En los daarvan — ik vind jou veel leuker.’
          Zijn grijns deed hem vermoeden dat hij dat ook zo tegen iemand anders gezegd kon hebben.
          ‘Hij noemde je wel zijn oude vlam. Dat kan zomaar weer opbloeien.’
          Nish bleef stilstaan. ‘Wat?’
          ‘Uhu.’ Adam grijnsde. ‘En ik vermoed dat het bij de Yrla in de andere tijd weer is opgebloeid - want hij gaf niet voor niets zijn leven voor je - dus hier kan dat ook makkelijk gebeuren.’

    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 10:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Was Yrla echt op hem verliefd geweest? En was hij dat in die andere tijdlijn nog steeds? Hij kon zich er moeilijk wat bij voorstellen, maar hij merkte toch dat zijn hart sneller begon te kloppen. Snel drukte hij de hoopvolle gevoelens weg. Yrla had nu dan ook een vriend. En dat het vier jaar geleden een leuke jongen was geweest, wilde niet zeggen dat hij dat nog steeds was. Net was wel gebleken dat Yrla veel van die Merrin hield, dus hij hoopte dat die twee bij elkaar bleven en dat Adam uiteindelijk ook voor hem zou vallen. Er was zat chemie. Hij moest die Merrin gewoon uit zijn hoofd zetten en deze actie hielp daar natuurlijk niet echt bij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Adam en Nish waren net bij het kratermeer aangekomen toen allebei hun iNets rinkelden. Adam nam op en hoorde Nish hetzelfde doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij was gek genoeg nerveus. Belachelijk! Yrla greep zichzelf even bij elkaar en drukte het hoorntje in. Ademloos bleef hij wachten tot Nish opnam. Yrla vond het wonderbaarlijk dat hij het nummer nog altijd in zijn iNet had staan, maar blijkbaar had hij er toch geen afscheid van kunnen nemen. Zei dat niet iets?.
          ”Hee,” begroette hij de jongen toen hij opnam. “Ik..” Hij wist absoluut niet wat te zeggen. “We hebben gisteravond afgesproken om vanavond te praten, maar ik zit op het moment nogal in een.. Nou ja, je hebt gezien wat voor feest het is,” zei hij sarcastisch. “Ik ga vandaag met Merr op pad, in de hoop dat ik nog iets kan redden. Al weet ik niet of me dat wel lukt,” flapte hij er onzeker uit. Waar dat vandaan kwam, was hem een raadsel. Nish was niet echt de persoon naar wie hij open moest zijn. Hij schudde zijn hoofd. “Kunnen we ons gesprek naar morgenavond verplaatsen? Ik wil wel graag mijn hoofd erbij hebben.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Eh, oké.’ Nish wreef in zijn nek. Dat gesprek tussen hen voelde opeens als iets heel groots. ‘Ja morgen kan ook wel. Tenzij mijn liefdesleven ook wat onverwachte wendingen krijgt.’ Hij keek even opzij naar Adam. ‘Maar ik doe hard mijn best om die rivaal van je in te pakken, dus tegen de tijd dat deze dag voorbij is, is hij dat liefje van je allang vergeten.’ Hij gaf Adam een knipoog, die zijn wenkbrauwen optrok. ‘Komt vast goed tussen jullie.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Adam had wel iets gezegd over het daten met Nish, maar blijkbaar was Nish er ook serieus over. Ergens hoopte hij stiekem dat het Nish zou lukken. Dan was zijn relatie gewoon veilig en was er geen gezeik meer. Al voelde hij zich ook een beetje lullig tegenover Nish dat hij met de klootzak zat opgescheept. Alhoewel, Nish was zelf ook een klootzak. Dus hij hoefde zich nergens over rot te voelen. En wie weet. Misschien zocht een klootzak een andere klootzak op en werkte dat wel. Klonk ergens logisch. “Ja en zo niet, dan zou ik als ik jou was je nieuwe date maar ergens verstoppen. ” bromde hij. “Voor ik zijn gezicht verbouw.” Hij wist niet echt of hij het zou doen. Maar ergens, ook al zou het hem geen ene reet helpen, kon het niet anders dan verzadigend voelen om een keer zijn vuist in de wang van Adam te begraven.
          Hij hing Nish op zonder nog wat tegen hem te zeggen. Nog steeds wist hij niet of hij hier wel mee door moest gaan, misschien had hij Nish gewoon volledig af moeten kappen. Het gewoon moeten laten zoals het was en geen oude koeien uit de sloot halen. Maar hij was er nu toch al aan gestart, en half werk was niet echt zijn ding.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    “Hee,” begroette hij Adam aan de andere kant van de lijn. “Ik - uhm - ik heb met Yrla gepraat,” zei hij een beetje onhandig.


    It's never gonna happen, Guys.