• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Rai Electriciteit
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    Cherry Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    8167 [Onbekend]
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah Binding



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    'Naww. Misschien als je ergens genoeg lijm opduikelt dat je de gaten à la papier maché kan invullen met alle splinters.' Jester glimlachte zoetjes.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2021 - 13:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Jij fucking klootzak!’
          Oké, veel meer kreeg hij er niet uit. Hij overbrugde de laatste meters en greep Jester bij z’n kraag en tilde hem een stukje op. Hij keek in zijn twinkelende ogen en kon de schijn niet meer ophouden.
          Hij drukte zijn lippen tegen die van z’n vriend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Na een paar tellen trok Jester ook Onyx dichter tegen zich aan en begroef zijn vingers in zijn haren. Plagend beet hij zachtjes in Onyx' lip en maakte zich weer iets van zijn vriend los toen zijn voeten de grond weer raakten, Toph voor het moment volledig vergeten. '"Jij fucking klootzak"?' herhaalde Jester lachend. 'Ik heb je gitaar kort en klein geslagen, en dat is je reactie?' Hij schudde zijn hoofd en kuste Onyx nog eens. 'Dat noemt zich iemand met een levendige fantasie.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx grinnikte. ‘De volgende keer moeten we niet van te voren geweldige seks hebben, dan is het makkelijker om te doen alsof ik je haat.’ Hij liet zijn handen in Jesters achterzakken glijden en trok de jongen tegen zich aan. Over Jesters schouder keek hij naar Toph en grijnsde. ‘Fuck–tak tegen m’n been was eigenlijk een synoniem voor Fuck–Onyx ga door. Ongelofelijk dat je dat je het niet eens door hebt als degene tegen wie je praat klaarkomt.’
          Tophs ogen verwijdde. Haar kaak werd strak en haar handen trilden. De grond begon te schuiven en Onyx liet Jes gauw los. ‘Jouw beurt,’ fluisterde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Je kunt je gave helemaal niet gebruiken,' suste hij Tophs woede direct, toen hij zich omdraaide. 'Hij werkt niet meer omdat ik dat zeg. Omdat ik wel traditioneel ben ingesteld krijg je hem klokslag twaalf uur weer terug, maar verder moet je de komende uren als een normaal mens door zien te komen. Je wilde iets actiefs toch? En zonder veel kleren aan?' Hij keek over zijn schouder naar Onyx en liet zich met zijn rug tegen zijn vriend aan leunen en grijnsde. 'Trek maar uit die boel. Omdat ik het je zo lief vraag.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Toph


    De woorden van Onyx spookten door zijn hoofd. Het was dus allemaal tóch een grote grap? Terwijl Jester haar belde had Onyx zelfs… Woest klemde ze haar kaken op elkaar. Jester draaide zich naar haar om. Haar gave zakte weg toen hij begon te praten.
          Gingen ze dan toch daten? Het voelde alsof haar hoofd vol zat met wolken. Ze begon zich uit te kleden – want dat wilde Jester. Hij vroeg het lief en ze vond hem heel leuk. Haar jurkje viel rond haar enkels en ze maakte ook haar beha los en trok haar string uit.
          Vragend keek ze hem aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Het viel niet mee om zijn aandacht te houden bij een film die hij al honderd keer had gezien, terwijl er zo’n knappe jongen naast hem zat waar hij eigenlijk hele andere dingen mee wilde doen. Hier, in bed. ‘Ik heb eigenlijk nog nooit met een jongen in bed gelegen.’ Wat wel een beetje een leugen was, want dat had hij wel met Kris gedaan. Maar dat was anders.
          Adam draaide zijn hoofd opzij. De film was al ruim een uur bezig – de jongen had ook wel het nodige achter de kiezen. ‘Ik wel. Maar alleen met Merrin.’ Er kwam een flauwe glimlach om zijn lippen. ‘Soms praat hij in zijn slaap. En dan maakt hij hele schattige geluidjes.’
          Nish grinnikte. ‘Ja, hij is wel schattig hè? Misschien dat Yrla me daarom wel nooit zou zien staan. Mijn schattigheidsgehalte is niet zo hoog.’
          ‘Jawel. Je bent lief.’ Het klonk vastbesloten – als een vaststaand feit. Adam leunde met zijn hoofd tegen zijn schouder terwijl hij naar het scherm keek. ‘We moeten weer drinken hè?’
          ‘Ik weet het niet. Het is lastig om naar het scherm te kijken als er zo’n knappe jongen naast je zit.’
          ‘Misschien moeten we dan elke keer een slok nemen als jij met me flirt.’
          Nish schoot in de lach. ‘Ik leg het er wel iets te dik bovenop hè?’
          ‘Ja.’
          ‘Vind je het vervelend?’
          ‘Hm. Nee. Het is wel fijn. Dat iemand me wel leuk vindt.’ Adam streek over zijn hand en begon zijn vingers een voor een naar achteren te trekken. ‘Was je verliefd op Yrla?’
          De vraag kwam nogal onverwacht. Het was iets waar hij niet echt over na wilde denken, al wist hij niet meer zo goed waarom. ‘Ik denk het niet. Niet toen. Want toen was ik al verliefd op Kris.’
          ‘En nu?’
          ‘Daar mag ik niet over nadenken.’
          Adam keek over zijn schouder omhoog. ‘Waarom niet?’
          ‘Dat mag gewoon niet.’
          ‘Mag ik ook niet aan Merrin denken?’
          ‘Nee. Dat is niet netjes. Hij heeft al een vriendje.’
          Adam zuchtte. ‘Maar het gaat vanzelf. Ik denk de hele dag aan hem. Hónderd uur per dag.’
          ‘Dat is wel heel veel.’
          ‘Ja. Dat kan niet hè?’
          ‘Nee.’
          Er viel weer even een stilte. Nish was zich vooral bewust van Adams vingers die over de rug van zijn hand kriebelden. Hoe zouden die vingers op zijn buik voelen?
          ‘Was Merrin goed in bed?’
          ‘Wat?’ Adam klonk verward.
          Nish vond het wel een gewone vraag. Twee homo’s naast elkaar in bed. Dan kon je daaraan denken, toch?
          ‘Ik probeer het me voor te stellen. Hoe zij seks hebben. Vast anders dan bij Jester en Onyx. Daar gaat het er soms wild aan toe. Maar zij hebben vast lieve seks.’
          ‘Ze hebben geen seks,’ antwoordde Adam. ‘Dat zei Merrin.’
          Ongelovig keek Nish hem aan. ‘Echt niet?’
          ‘Nee. Misschien heb jij dat wel verpest voor ze.’
          Die woorden joegen een steek door zijn maag. ‘Denk je dat echt?’
          ‘Ik vind seks ook niet fijn. Door Dezi. Want die heeft me verkracht. Maar ik wilde wel seks met Mer, alleen ben ik nu te laat.’
          ‘Heeft Dezi je verkracht? … Dat is ook niet aardig.’
          ‘Nee. Maar nu is ze dood hoor.’
          Nish dacht niet dat dat waar was, maar hij had geen zin om over Dezi te praten. ‘Dat wist ik niet.’
          ‘Nee. Dat was ook niet hier.’ Adam nog een slok en nestelde zich nog dichter tegen hem aan.
          Nish sloeg een arm om hem heen. Het voelde wel goed zo. Eigenlijk wilde hij wel…
          ‘Adam?’
          De jongen keek vragend op.
          Nish draaide zich opzij, legde een hand tegen zijn kaak en drukte zijn lippen tegen die van de jongen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Adam schrok van de lippen die opeens op die van hem waren.
                Ze waren niet van Merrin!
          Hij draaide zijn hoofd opzij en veegde zijn mond af. ‘Waarom deed je dat?’
          ‘Waarom niet? Je bent leuk.’
          ‘Maar ik wil alleen met Merrin zoenen.’
          Hij sloot zijn ogen en dacht aan zijn lieve vriendje, met zijn prachtige blauwe ogen en zijn ravenzwarte haar. Aan hoe zacht zijn lippen waren en hoe zijn hele lichaam altijd in brand leek te staan als ze zoenden.
          Dat had hij niet met Nish.
          Dat wilde hij ook niet met Nish.
          ‘Wil je niet liever met Yrla zoenen?’ vroeg Adam zich af.
          Hij keek opzij. Ondanks het flauwe licht zag hij dat de jongen een blos kreeg.
          ‘Ha! Zie je wel dat je op Yrla verliefd bent! Jullie horen gewoon bij elkaar.’
          ‘Ik ben niet… En hoe kun je nou zeggen dat we bij elkaar horen? Ik heb hem aangerand.’
          ‘Ja, dat was stom. Maar dat gaat hij je vergeven. Hij wilde voor je doodgaan hoor. Dat doet hij heus niet voor iedereen.’
          ‘Maar niet hier, Adam.’
          ‘Nee. Nou en. Jullie horen bij elkaar. Net zoals Merrin en ik. Yrla is helemaal niet goed voor hem, niet zoals ik. En jij en Yrla zijn wel goed voor elkaar. Maar jullie zijn gewoon allemaal te dom om dat in te zien!’ Gefrustreerd sloeg hij met zijn vuist op het dekbed. ‘Ik moet het hem gewoon nog een keer zeggen. Waarom ik van hem hou. Dat ik alleen van hem hou. Ik ga hem gewoon ten huwelijk vragen.’ Adam stond op. ‘Ja, dat ga ik doen. Dan snapt hij wel hoe serieus ik ben.’
          ‘Adam…’ Nish greep zijn pols vast. ‘Yrla en ik horen echt niet bij elkaar.’
          ‘Jawel. Dat geloof ik. Jij vindt hem leuk en hij was ook verliefd op jou. Dat zei hij zelf. Zoiets kan heus terugkomen. Daarom gaf hij zijn leven voor je in mijn tijdlijn. Omdat hij verliefd op je is.’
          Nish liet zijn pols los. ‘Zei Yrla dat hij op me verliefd was? Deze Yrla?’
          ‘Ja. Hij zei dat je zijn oude vlam was. Dat ik met jou aan het stoken was. Blijkbaar dacht hij dat dat kon werken. Dus hij houdt niet zoveel van Merrin als ik.’
          Ja - dat ging hij doen.
          Aan Merrin laten zien hoeveel hij van hem hield. Dat was het ultieme liefdesgebaar.
          Nish kwam naast hem staan. ‘Ga je hem echt ten huwelijk vragen?’
          ‘Ja, waarom niet?’
          Nish staarde hem lang aan en haalde toen zijn schouders op. ‘Weet ik niet.’ Opeens lichtte zijn gezicht op. ‘Oh, ze verkopen ringen in het winkeltje! Steel er eentje?’
          Stelen mocht niet.
          Maar hij kon dat morgen doen. Betalen.
          Een grijns verspreidde zich over zijn gezicht. ‘Ja, goed idee. Geweldig idee.’ Hij gaf de jongen een knuffel. ‘Jij mag wel de bruidsjongen zijn.’
          Nish trok een gezicht. ‘Ik dacht meer aan de best man.’
          Adam schudde zijn hoofd. ‘Nee, dat is Fox. Of we doen een dubbelbruiloft! In een plaats van een dubbeldate. Dat is een goed idee! Ga jij Yrla ook ten huwelijk vragen?’
          Nish verslikte zich in zijn speeksel en begon te hoesten. ‘Dat eh, lijkt me nog even een stapje te ver. Laten we eerst kijken hoe Merrin reageert.’
          ‘Ja. Misschien wel. Oké, dan ga ik dat doen. Doei!’
          Hij teleporteerde naar het winkeltje, waar hij een mooie ring uitkoos. De volgende stop was zijn slaapkamer. Met iets te veel moeite trok hij het pak aan dat hij bij het gala had aangehad. Dat had Merrin mooi gevonden.
          Hij deed opnieuw gel in zijn haren, zodat hij er op zijn knapst uitzag - hoopte hij.
          Met een hand tegen de muur wankelde hij naar de kamer van Yrla en Merrin. Lopen was moeilijker dan teleporteren. Wie had dat ooit gedacht. Hij grinnikte zachtjes en ging toen naar de kamer van de twee jongens toe.
          Ergens opzij zag hij Yrla, maar die was niet belangrijk.
          Merrin wel.
          Merrin was al aan het slapen. Mocht hij hem wakker kussen?
          Misschien werd de Yrla-vloek dan verbroken. Hij stommelde verder door de kamer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Lachend applaudisseerde hij. 'Helemaal top gedaan. Wist wel dat je dat kon. Nou moet je goed luisteren, want het volgende is belangrijk. Dit afspraakje moet immers nog goed actief worden, dat wilde je zelf. En laten we eerlijk zijn, een paar extra calorieën verbranden kan bij jou geen kwaad.' Jester liet zijn blik veelbetekenend over haar lichaam glijden, en wachtte tot ze knikte. 'De poort heb ik al heel galant voor je open gedaan. Je mag lekker door het prachtige bos gaan rennen tot je er letterlijk bij neervalt, en daarna nog een flink stukje langer. Dat wil je immers zo ontzettend graag, anders was je niet helemaal hierheen gekomen. Je weet zelf ook wel dat niemand dit sexy vindt. Om middernacht zal ik je bellen, dan ben je klaar. Ik ben best redelijk. Dat klinkt als een prachtig plan, niet?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Toph


    Toph knikte meewarig.
          Ja, dat klonk als een goed plan.
          Lekker een stuk rennen, zodat ze wat afviel en Jester haar echt sexy vond. Dat wilde ze wel voor hem doen. Dan vergat hij Onyx vast.
          En dus begon ze te rennen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Later hè?’ riep Onyx haar met een grijns na. Hij pakte haar kleren van de grond en was van plan die straks in de takken van een boom te gooien. Kon ze lekker in d’r nakie naar huis wandelen.
          ‘Nou, die is nog wel even zoet,’ zei hij grinnikend tegen Jes. ‘Deze date zal d’r nog wel even bijblijven.’

    [ bericht aangepast op 8 aug 2021 - 14:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester lachte terug. 'Ik vertel haar vanavond wel dat als ze wraak wil nemen dat ze binnen kantooruren moet handelen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx grijnsde. 'Ideaal, die gave van jou.'
          Hoewel hij het zelden deed, verstrengelde hij zijn vingers met die van Jes. 'Wat zeg je van een romantische wandeling?'
          Zo vaak deden ze geen romantische dingen, maar hij wilde Jester laten merken dat hij hem evenzeer waardeerde op de momenten dat ze samen waren en wél hun kleding aanhielden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Verrast sloot hij zijn vingers om die van Onyx, terwijl zijn hart een enthousiast sprongetje maakte in zijn borst. '"Graag", "Leid de weg", en "Sweep me off my feet"?' antwoordde hij met een lach. Ondanks dat hij ondertussen eigenlijk nooit meer verlegen werd van zijn vriend, voelde hij de warmte naar zijn wangen stijgen. Ze deden dit soort fluffy shit bijna nooit, maar stiekem hoorden die softe momenten wel bij de hoogtepunten van zijn jaar.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Hij keek verbaasd op van de deur die opeens openging. Ergernis schoot over zijn gezicht toen hij zag dat het Adam was, overduidelijk stomdronken. Hij kon het zien aan de manier waarop hij liep. Hij had iets raars gedaan met zijn haar, dat alle kanten op stond. En om een of andere reden had Adam een pak aan, waarvan het strikje aan de zijkant zat en de knopen scheef geknoopt. “Hee gast, wat doe je?” siste hij zachtjes.
          Yrla ving Adam op halverwege de kamer en keek even vluchtig over zijn schouder. Merrin was al in slaap gevallen, ongeveer een uur geleden. Doordeweeks vond hij het vaak fijner eerder naar bed te gaan dan Yrla deed. Iets met ‘wakker blijven in de les’.


    It's never gonna happen, Guys.