• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    De stem die hij opeens achter zich hoorde, liet alle haren op zijn huid overeind staan. Zijn woede van die middag zweepte weer op en ergens was hij blij dat hij het nu tegen Nish mocht opnemen. Yrla draaide zich langzaam om en keek strak naar Nish. Waarom was het geen verrassing dat Nish hiermee te maken had?
          ”Het was enorm grappig,” zei hij sarcastisch. “Erg leuk om te zien hoe hij zich compleet voor schut zette.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Dat was niet echt de bedoeling.’
          Al wist Nish niet meer zo goed wat wél de bedoeling was geweest.
          ‘Het klonk best grappig toen hij het zei. Ik bedacht pas daarna dat het misschien niet zo slim was.’ Hij zette een stap de kamer in en keek om zich heen, alsof hij ergens naar op zoek was. Hij wist niet waarnaar. ‘Maar ze zijn goeie vrienden toch? Morgen lachen ze er vast om.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Dat zal. Yrla keek even op naar de jongen die ineens zijn kamer binnen was gestapt. Dit was al de tweede keer vandaag dat hij hem kwam opzoeken. En Yrla had er absoluut geen zin in. “Wat kom je doen, Nish?” vroeg hij de jongen bars.
          Yrla stapte bij het raam vandaan en liep naar het uiteinde van zijn bed, in een poging Nish te blokkeren dat hij nog verder de kamer in kwam.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish liet zijn blik over Yrla’s lichaam glijden toen hij vol in zicht kwam staan. Alweer in enkel zijn boxer.
          ‘Ik kwam Adam tegenhouden. Maar die gast is zo snel. Je hebt er een concurrent bij.’ Hij grijnsde en leunde met zijn schouder tegen de muur. Het moest er stoer uitzien, maar het feit was dat hij daarmee makkelijker overeind kon blijven staan. ‘Ik ga zo wel vragen hoe het is gegaan. Vast niet zoals hij hoopte.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla had een naar gevoel bij Nish in zijn kamer. Adam was aardig dronken geweest. Zou Nish het ook zijn? Die vraag liet even iets angstig fladderen, voor Yrla zichzelf bij elkaar riep. Hij had het gevoel alsof Nish dit allemaal erg lollig vond. “Fijn, ga kijken zou ik zeggen. Stuur je meteen Merrin terug? Kan ik ook mijn bed in.” Hij had nog altijd niet de behoefte met Nish te praten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Aye-aye.’ Nish salueerde en draaide zich om. Vlak voor de drempel schoot hem weer een vraag te binnen. Hij draaide zich weer om. ‘Adam zei dat je nog geen seks hebt gehad. Komt dat door mij?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla werd totaal overrompeld door Nish vraag. Wat vertelde die Adam wel allemaal niet? En hoe wist hij dat Merrin en hij nog geen seks hadden gehad? “Wat gaat jou dat aan?” blafte hij de jongen toe.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish’ schouders zakten naar beneden.
          ‘Dat zou ik heel erg vinden, Yr,’ zei hij zacht. ‘Als je dat door mij niet kon.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Nish hele houding sprak voor hem, de hangende schouders, de zachte stem. Het was als een pijl die zo door zijn woede heen schoot, al stelde Yrla zich nog altijd verdedigend op. Nish strompelde weer terug zijn kamer in, niet erg stevig op zijn benen. En hoewel hij dat probeerde te verdoezelen, was het duidelijk te zien. “Het komt niet alleen door jou, Nish. Merrin is jonger dan mij, vooral hij is er nog niet aan toe. En ik respecteer zijn grenzen.” Er schoot even een donkere flits door zijn ogen. “Dat heb ik op de harde manier geleerd dat dat belangrijk is.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish hief ietwat verontschuldigend zijn handen op. ‘Oké oké. Ik wilde gewoon zeker zijn dat ik je seksleven niet heb verneukt. Natuurlijk is het goed dat jij wel grenzen respecteert. Heb ik ook heus wel van geleerd. Ga het bij Adam in elk geval héél anders aanpakken.’ Hij knikte vol overtuiging.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla trok een wenkbrauw op. Hij had ervan geleerd? Yrla kon er niets aan doen, maar lichte nieuwsgierigheid stak de kop op. Nieuwsgierigheid die hij snel de kop indrukte. Yrla wendde zijn gezicht af van Nish. Hoewel hij zich vijandig gedroeg tegenover Nish, voelde hij die vijandigheid ook wegzakken, terwijl de jongen hier zo rustig stond.
          Merrins woorden van die middag spookten door zijn hoofd. Wat als het wel oprecht was, wat als Adam wel de waarheid sprak? Yrla kwam overeind van het bed en ging vlak voor hem staan. De alcoholwalm kwam hem direct tegemoet en Yrla trok even zijn neus op voor hij de jongen tegenover hem aankeek. Hij hoefde niet meer tegen hem op te kijken als vroeger. Hij kon gewoon recht in Nish blauwe ogen kijken. Waar hij dan ook een tijdje in keek, zoekend naar iets dat hem kon vertellen wat Nish echt wilde. Er lag nu wel een lichte waas overheen van de alcohol, waardoor Yrla niet goed wist wat hij van dit bezoek van Nish moest denken.
          Ergens wilde hij de jongen wegjagen, wilde hij schreeuwen dat hij moest opdonderen. Maar wat als hij daar nu iets mee verpestte? Wat als dit zijn enige kans was voor een oplossing? Hoewel hij wilde ontkennen, de afgelopen vier jaar had hij nog met regelmaat aan Nish gedacht. En hij was er niet klaar voor Nish helemaal los te laten. Soms zelfs verlangt dat het opgelost zou worden. En dat stemmetje was weer aangewakkerd door vandaag. Hij haatte Merrin, met zijn kut vraag. En zijn stomme idee dat dit misschien wel het moment was.
          ”Je hebt een kans, Nish,” zei hij kort. “Een kans om me te laten geloven dat het je spijt, dat wat je vertelt waar is. Maar je zult me moeten overtuigen, want op dit moment geloof ik er nog steeds geen moer van dat het je spijt wat tussen ons gebeurd is.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Nou het is echt zo hoor. Erewoord.’ Hij drukte zijn hand op zijn hart. ‘Echt waar. Maar zeg maar wat ik moet doen om het te bewijzen.’ Er gleed een grijns over zijn gezicht. ‘Ik doe álles voor je.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla zuchtte. Hij wist helemaal niet of dit gesprek wel zin had. Nish was zo dronken als een aap. Hij sprak overduidelijk met dubbele tong. Maar dat kleine Merrin stemmetje in zijn hoofd bleef zeggen dat hij het moest proberen. “We praten morgenavond wel, als je weer een beetje sober bent.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Ja… goed.’ Hij keek Yrla glazig aan en liet zijn blik naar beneden glijden. Met zijn vinger prikte hij in Yrla’s buik. ‘Je hebt wel aan je buikspieren gewerkt hè? Goed man.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    De situatie was zo onwerkelijk dat Yrla in de lach schoot. Hij schudde even afkeurend met zijn hoofd. “Jij hebt zo te zien een goede fundering gelegd voor een immense kater morgenochtend,” grapte hij terug. Hij keek even peilend naar Nish. “Vind je je weg wel terug naar de campus?”


    It's never gonna happen, Guys.