• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    Adam werd vuurrood door die vraag. ‘Nee,’ antwoordde hij zacht. ‘We wilden het rustig opbouwen. Omdat het voor ons allebei de eerste keer was en door wat mij was overkomen. We hadden deze week voor het eerst aan elkaar gezeten. Daarbeneden. M-maar nog wel met boxers aan.’ Dat was nog maar twee dagen geleden geweest. Hij kon Merrins vingers nog dwars door de stof van zijn boxer voelen branden. ‘Ik wilde zeggen dat ik eigenlijk wel verder wilde. Omdat ik bang was dat iets als dit zou gebeuren. Maar - maar ik durfde het niet. En nu heb ik daar enorme spijt van,’ flapte hij eruit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Ergens luchtte het hem op dat ze daar ook niet zo snel gingen. “Misschien gebeurt het nog wel eens een keer,” zei Merrin zonder erover na te denken dat dit over hem ging. Zijn alter-ego voelde heel ver weg, al die dingen had hij nooit gedaan voor deze Adam. “Ik denk nog steeds dat je niet op moet geven om weer thuis te komen.” Merrin trok Adam zijn schoenen uit, en sokken en ging uiteindelijk staan om hem uit het jasje te wurmen.
          ”Je bent voor mij altijd een veilig punt geweest om naar terug te keren,” zei de jongen om iets tegenover Adam zijn lieve woorden te zetten. “Zo voel ik me altijd bij jou, veilig. Vertrouwd. Dan is het net alsof niemand me meer wat aan kan doen, ondanks alle gekken die hier op school lopen.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Merrins woorden raakten hem. ‘Dat vind ik heel fijn om te horen.’ Wiebelig stond hij op om zijn jasje van zich af te schudden. ‘Ik had dit aan op het gala,’ besefte hij. Toen had hij niet met Merrin gedanst, het was die vreselijke Dezi die haar handen toen over zijn overhemd liet glijden. Hij legde zijn handen tegen Merrin borst en keek op. ‘Dezi verpestte dat toen voor mij. Wil je - wil jij met me dansen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Hij had nee willen zeggen. Het werd al laat en ze hadden morgen gewoon les. Het punt was dat Adam Dezi zijn naam noemde, de naam die hij eerder in verband bracht met de verkrachting. En de ogen waarmee Adam hem aankeek kon hij moeilijk nee tegen zeggen. “Een dans dan,” gaf hij toe.”Maar daarna moeten we allebei echt gaan slapen.”
          Adam zou vast een flinke kater hebben de volgende dag. Merrin pakte de jongen bij zijn heupen. Er was dan wel geen muziek, maar even heen en weer bewegen kon prima.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam sloeg zijn armen om Merrins hals. Hij keek op naar de jongen en glimlachte. Een tijdje keek hij in die mooie ogen, daarna legde hij zijn wang tegen zijn borst en wiegde op denkbeeldige muziek. Hij sloot zijn ogen en beeldde zich in dat hij zijn hart kon horen slaan. Het was zo fijn… Hij wilde zo graag Merrins armen om zich heen voelen. ‘Konden we maar altijd zo blijven staan,’ mompelde hij, leunend tegen Merrins sterke borstkas. Met zijn duimen streelde hij gedachteloos de haarlijn in Merrins nek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Het waren Adams ogen die hem gevangen hielden in deze dans, die prachtige ogen die zo liefdevol naar hem opkeken. Ogen die een glimlach op zijn gezicht toverden en toch net weer dat warme gevoel oprakelden. Toen Adam zijn hoofd op zijn borst legde, werd het een beetje te intiem naar Merrins zin. Maar hij zei er niets van. Zijn hart brak bij het horen van die ene zin. Deze jongen hield zoveel van hem, zoveel! En hij was met iemand anders. Het voelde bijna harteloos van hem. Alsof hij speelde met Adams gevoelens, hem voor de gek hield. Hoewel hij absoluut de jongen niet kwijt wilde raken, speelde voor het eerst in zijn gedachten dat ze misschien maar afstand moesten nemen. Hij wilde de jongen niet zo pijn doen als hij op het moment deed.
          Er zat echter een maar aan. Merrin kon niet ontkennen dat hij niet nieuwsgierig was geworden, naar deze andere tijdlijn, naar hun relatie. Hij had de foto's gezien waarin hij zo gelukkig keek, zo blij leek dat het pijn deed naar die foto's te kijken. Kwam dat allemaal door Adam? Was Adam degene die daar altijd voor hem klaar stond? Net als Yrla hier, maar dan anders? Toen Adam zijn hoofd ophief en hem aankeek, voelde Merrin die warmte terugkomen. Warmte die hem van binnen vulde, anders dan hij het kende.
          En al gauw volgden de tranen. Langzaam vormden ze zich in zijn ogen en liepen over zijn wangen naar beneden. Want hij was niet die andere Merrin. Hij was niet die jongen die er voor Adam was geweest toen Dezi hem verkracht had, of wat voor paint ze ook met elkaar hadden gedaan. Herinneringen die Adam gelukkig maakten, maar die ze niet samen deelden. En Merrin wist niet of hij ooit kon tippen aan zijn alter ego.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam schrok zich wild toen Merrin na die woorden begon te huilen. Vond hij het zo’n naar idee? Hij trok zijn armen terug en veegde met zijn duimen de tranen van zijn wangen. ‘Wat is er?’ vroeg hij zacht. ‘Lijkt het je zo afschuwelijk om met mij samen te zijn?’

    [ bericht aangepast op 8 aug 2021 - 22:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin schudde glimlachend met zijn hoofd. “Nee, dat lijkt me helemaal niet afschuwelijk. Klinkt prachtig zoals je het vertelt.” Merrin veegde zijn tranen weg. Hij wilde er niet over hebben met Adam, in ieder geval niet nu hij zo dronken was als nu. Hij nam een keer diep adem en blies dat uit. “Sorry,” verontschuldigde hij voor zijn tranen. “Wat je vertelt klinkt gewoon zo.. Mooi.” Hij glimlachte even naar Adam.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam glimlachte terug. De vlinders in zijn buik maakten salto’s. Hij wist niet wat hij moest zeggen en sloeg zijn armen om Merrin heen in een stille knuffel. Er kriebelde een traan langs zijn ooghoek naar beneden, maar hij kon het gevoel dat erbij hoorde niet duiden. Hij nestelde zijn gezicht weer tegen Merrins borst. Zonder er echt bij stil te staan, drukte hij zachtjes zijn lippen tegen de warme huid. Herinneringen overstelpten hem, verjoegen de gebeurtenissen van de afgelopen twee dagen. Hij trok zijn armen terug en drukte een klein kusje tegen Merrins sleutelbeen terwijl heel onhandig een poging deed om zijn overhemd los te knopen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin voelde de lippen van Adam branden op zijn huid. Nu ging de jongen echt veel te ver, dit kon hij niet maken. Merrin liet Adam los, stapte iets van hem weg en tilde zijn hoofd even op met zijn hand. “Het wordt tijd dat je gaat slapen, morgen is er weer een nieuwe dag,” probeerde hij de jongen af te wimpelen. Even keek Merrin naar hoe onhandig Adam zijn shirt los probeerde te knopen en nam het van hem over om alle knoopjes los te maken.
          Hij maakte ook de knoop van de broek los, waarbij Merrin heel overduidelijk kon zien dat Adam opgewonden was. Een beetje paniekerig probeerde hij dat zoveel mogelijk te omzeilen. Hij liet de broek van Adam zakken en liet hem zelf het shirt en de broek verder uittrekken. Hij wilde nu gewoon dolgraag terug naar Yrla. En was heel blij met de broek die Yrla hem had aanbevolen aan te trekken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam ging op de rand van zijn bed zitten. Hij had nog veel meer kusjes willen geven. Onzeker tastte hij naar Merrins hand. ‘Blijf je niet bij me?’ Verward keek hij naar het bed aan de andere kant van de kamer. ‘Waarom staan onze bedden niet meer naast elkaar?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    “Die… heb ik even uit elkaar gezet, want ik moest schoonmaken!” zei hij met een glimlach. Het was de slechtste smoes ever, maar Adam nu vertellen dat hij niet hier in de kamer sliep, was het recept om weer de hele huilbui van tevoren te beginnen (was hij althans bang voor). Hij had wel in de gaten dat dronken Adam de twee tijdlijnen door elkaar haalde en hij niet meer in de gaten had dat Merrin hier gewoon zijn beste vriend was, en niet zijn vriendje. Merrin begeleidde Adam het bed in en sloeg de dekens over hem heen. “Ga jij nu maar gewoon slapen. Ik moet nog even.. wat doen..” zei hij niet geheel overtuigd. “Welterusten, Adam,” zei hij zachtjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam glimlachte vermoeid naar zijn vriendje. ‘Welterusten lieverd. Maak het niet te laat hè?’
          Hij wilde nog overeind komen voor een kus, maar zijn kussen lag eigenlijk wel heel lekker en er zijn ogen zakten dicht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Niet helemaal op zijn gemak keek Yrla zijn vriendje en zijn beste vriend na. Hij vond het sneu Adam zo te zien, maar tegelijkertijd kon hij een lichte woede niet onderdrukken. Hij had wel lef om een huwelijksaanzoek te doen onder zijn neus. Wat alleen maar een dronken actie kon zijn. Yrla draaide zijn rug naar de deur en ging langs het raam staan om naar buiten te kunnen kijken. De deur liet hij open staan voor het moment dat Merrin terug zou komen. Net had hij nog zijn bed in gewild, maar de jongen ging niet voor Merrin terug was.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish was teleurgesteld toen Adam plotseling wegging. Het had hem nog grappig geleken om samen een ring uit te zoeken. Gewoon, voor de gein. Maar nu was Adam weg en was hij alleen. Langzaam drong het ook tot hem door dat dit hélemaal geen goed idee was. Straks was dit wel de oorzaak dat Yrla en Merrin uit elkaar gingen. Hij moest Adam tegenhouden, zeggen dat hij dit niet kon maken.
          Tien minuten later ging hij de trap van de Panthers op - een stuk minder stil dan hij normaal gesproken deed. De deur van Yrla’s kamer stond open en hij stapte over de drempel.
          Adam was er niet, en Merrin ook niet.
          ‘Ik ben toch niet te laat hè?’ Hij haalde verstrooid een hand door zijn haren. ‘Het had grappig geklonken maar ik denk toch niet dat het echt grappig is hè?’


    Every villain is a hero in his own mind.