• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    ‘Ik moet Merrin iets belangrijks vertellen!’ Hij greep Yrla bij zijn schouders - anders ging hij onderuit. ‘Iets heel belangrijks,’ herhaalde hij fluisterend, op samenzweerderige toon.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    “Dat kun je doen, morgenochtend. Als Merrin wakker is en jij.. sober,” fluisterde hij. Yrla trok even zijn neus op bij het ruiken van de alcoholwalm. Pfoe, die gast had genoeg op. “Laat me je terug brengen naar je kamer anders,” stelde hij vriendelijk voor. Het was niet iets waar hij op zat te wachten, maar het was beter dan Merrin wakker maken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    ‘Nee - nee het moet nu. Het is belangrijk. Merrin vindt het niet erg om wakker van mij te worden, hoor.’ Hij probeerde langs Yrla heen te stappen, maar die werkte niet heel erg mee. ‘Merrin!’ riep hij naar zijn vriend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Hij werd voor zijn gevoel nogal ruw uit zijn slaap gehaald. Bij het horen van een schreeuw zat hij direct angstig recht op, klaar voor welke stommeling dan ook in zijn kamer stond. Hij kon dan wel niet vechten, maar hij ging ook niet zomaar meewerken. Hij wreef even in zijn ogen en het duurde even voor hij besefte dat het Adam en Yrla waren die in zijn kamer stonden. “Wat is er aan de hand?” vroeg hij met een geeuw. Hij voelde direct de alertheid zakken bij het zien van zijn vriend en vriendje.
          ”Adam hier heeft een borreltje teveel op,” hoorde hij Yrla chagrijnig brommen. “Ik wil de voorkomen dat hij je wakker maakte, maar blijkbaar heeft hij iets belangrijks te zeggen.” Merrin sloeg de dekens van zich af en schoof naar het voeteneind. Helemaal wakker was hij nog niet en een beetje bezorgd keek hij naar Adam. Was er iets gebeurd?


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam knikte enthousiast - eindelijk begreep Yrla hem. Hij trok zich los uit diens greep, liep naar het bed toe en zakte door zijn knie. Hij pakte Merrins hand en keek naar de jongen op. Een blos schoot over zijn wangen toen hij zag dat hij alleen zijn boxer droeg en hij slikte de bundel zenuwen in zijn keel weg.
          Kom op, vertel het hem.
          Plotseling ontzettend nerveus keek hij naar zijn vriendje op. ‘L-lieve Mer,’ begon hij onhandig. ‘Ik - ik wilde zeggen dat ik constant aan je denk, al sinds het moment dat ik je ontmoet heb. Een glimlach van je laat mijn hart sneller kloppen en…’ Hij dacht na, er was nog zo veel meer dat hij wilde zeggen maar de woorden klotsten door zijn hoofd. Hij haalde het doosje uit zijn zak en maakte hem open, waarna hij weer naar Merrin opkeek. Hij werd iets rustiger toen hij in die prachtige blauwe ogen keek. ‘Jij maakt me altijd rustig, met die mooie blauwe ogen van je. En…’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij had met opgetrokken wenkbrauw naar de jongen aan zijn voeten geluisterd. Hij had in eerste instantie gedacht dat Adam gewoon gezakt was door zijn knie om beter met Merrin te blijven praten, maar met dat hij naar de woorden luisterden groeide zijn ongeloof, zeker toen er een doosje tevoorschijn kwam. Had hij nu het lef…?
          ”Oke, dude, zo is het genoeg...” Hij trok Adam aan zijn kraag omhoog, draaide hem om en gaf een klein zetje richting de deur. Yrla keek even naar de jongen, maar het lukte hem niet eens om boos te zijn. Het was eerder sneu, heel erg sneu. Om te zien hoeveel drank de jongen op had, om te zien hoe erg hij zichzelf voor gek zette. En voor het eerst voelde Yrla zelfs iets van medelijden voor de jongen. Hij kon wel zien dat hij enorm veel om Merrin gaf en die was hij volgens zijn verhalen kwijtgeraakt. “Ik denk dat het eerst tijd wordt dat je gaat slapen. Dan stel je die vraag nog maar een keer.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin was nogal flabbergasted en meteen wakker toen hij doorhad wat Adam deed. Hij zei erg lieve woorden, maar Merrin kon zich er niet echt op concentreren. Hij blikte even paniekerig omhoog naar Yrla, om te zien wat hij ervan vond. Gauw keek hij weer naar Adam, geen idee wat hij moest doen.
          Tot zijn grote opluchting kapte Yrla halverwege Adam ineens af en trok hem op zijn voeten. Voor een moment was Merrin bang dat Yrla Adam weer ging slaan, maar tot zijn grote verbazing was Yrla best redelijk. En stiekem was hij trots. Hij vond het fijn dat Yrla het nu niet verloor en dat hij zo lief was tegen zijn beste vriend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    ‘Maar… Maar ik ben nog niet klaar!’ Adam keek Yrla verontwaardigd aan. ‘Waarom laat je me niet gewoon uitpraten?’ Hij draaide zich weer naar Merrin toe. Zijn hand hield hij nog steeds vast. ‘Ik wil nog zoveel meer tegen je zeggen, Mer. Dat ik het mis om met je te knuffelen. Dat ik niemand ken die zo goed kan luisteren. Dat je nog romantischer bent dan Kris en Onyx. Dat ik me altijd zo bij je thuis voel - en het raakte me zo erg toen je zei dat ik ook familie van je was. Dat - dat wil ik echt. Ik wil - ik wil met je trouwen. Met je oud worden. Want wij horen bij elkaar. Ik ben er altijd voor je en - en hij niet. Hij was er vanochtend niet toen je wat moeilijks moest doen. En -’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Yrla gaf nog een ruk aan Adams shirt, waardoor hij weer overeind en dit keer kon Merrin zien dat hij wel boos was. Of in ieder geval geïrriteerd. “Houd je bek,” gromde de jongen. Boos waarschijnlijk, knikte Merrin voor zichzelf. En dat kon hij ook wel begrijpen, want Adam gaf hem een complete liefdesverklaring, eentje waar hij zich zeer ongemakkelijk onder voelde, maar ook nog eens voor de neus van zijn vriendje. Het was ook precies hetgeen waar Yrla hem voor gewaarschuwd had, dat Adam niet leuk over hem zou praten. Ook al was hun gesprek van die middag heel anders geweest, waar Adam heel behulpzaam leek.
          Merrin keek even heen en weer tussen zijn vriendje en vriend, trok zijn hand los uit die van Adam en sprong van het bed af. “Ik breng Adam wel naar bed,” zei hij meer tegen Yrla dan tegen Adam. Merrin keek even naar Yrla en glimlachte naar hem. Hij dook onder de arm van Adam heen en keek even naar zijn beste vriend. “Ik loop even met je mee, Goed? Alleen wel op voorwaarde dat ik geen nare woorden meer hoor over Yrla.” Hij keek even streng naar Adam naast hem. Daarna keek hij terug naar Yrla die nogal bezorgd naar hem keek. “Ik heb je gezegd dat je me kan vertrouwen,” fluisterde hij de jongen toe. Dat bezorgde Yrla toch een kleine glimlach. Yrla boog voorover en fluisterde vlak langs Merrins oor terug. “Oke dan. Maar ik zou wel graag hebben dat je een broek aantrekt. Straks bespringt die g- hij je nog.” Merrin keek even naar zijn lichaam en merkte dat hij inderdaad alleen op boxer stond. “Oke,” knikte hij.
          Yrla gaf Merrin een broek aan, die hij snel aantrok, voor hij weer naar Adam keek. “Kom op, we gaan.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Een beetje beteuterd keek Adam naar de ring in zijn hand.
          Merrin had er helemaal niet op gereageerd. Op niets van wat hij zei.
          Hij sloeg zijn ogen neer. Opeens zat er een gigantische brok in zijn keel. Hij wilde terug naar Nish. Hij had hem gewoon terug moeten zoenen, in plaats van dit stomme idee uit te voeren. Hoe vaak moest het onder zijn neus gewreven worden dat zijn vriendje hem niet meer wilde?
    ‘Sorry,’ fluisterde hij. ‘Ik - ik ga zelf wel weg. Ik vraag wel of Nish komt. Ook al - ook al wil hij liever met Yrla zoenen. Maar met mij vindt hij ook niet erg. Ik had - ik had hem gewoon moeten terugzoenen. Dit was stom.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Hij zag direct aan Adam dat het helemaal niet goed ging. Hij keek even naar Yrla, deels bezorgd om Adams opmerking, deels vanwege de situatie. De jongen met het blonde haar keek nogal ongelovig naar Adam en schudde vooral met zijn hoofd. Merrin streek even langs zijn arm en kneep erin, voordat hij Adams arm over zijn schouder gooide. “Ben zo terug,” mompelde hij en liep samen met Adam de kamer uit.
          Het was verdrietig Adam zo ontzettend down te zien en dus besloot Merrin maar even wat terug te zeggen. “Nee, dit was helemaal niet stom,” zei hij tegen Adam, terwijl hij hem een beetje steviger tegen hem aantrok. “Het was heel lief juist. Alleen had je niet zo’n goede timing. Ik ben net wakker.” Merrin deed de deurklink open en sloot het onhandig weer achter hem. Wat kon hij nog meer zeggen? “I-i-ik ben ook heel blij met jou en ik vind het leuk dat je je best hebt gedaan.” Merrin keek even onhandig door de kamer van Adam en knipte de lamp aan. “Maar misschien is het handig als we even gaan zitten.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam bloosde door Merrins woorden. Hij vond het lief - en leuk! Misschien was het dan inderdaad niet zo stom. Adam struikelde bijna onderweg naar het bed, maar kon zich nog net aan zijn vriend vasthouden. Uiteindelijk kwam hij toch op het bed terecht.
          ‘Ik was nog niet klaar. Er zijn nog wel honderd redenen waarom jij leuk bent. En waarom niemand ooit aan jou kan tippen.’ Hij keek de jongen schichtig aan. ‘Wil je ze horen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin schrok een beetje van Adams val, waardoor hij meegetrokken werd naar het bed. Even aarzelde hij over Adam zijn woorden. Hij keek naar de jongen. Merrin wilde hem niet weer opnieuw aan het huilen maken, niet het gevoel geven dat hij helemaal niets om hem gaf. “ Vertel me er drie,” zei hij met een glimlach. “De top 3.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    ‘Top drie? Dat is echt heel moeilijk hoor.’ Hij dacht na. Heel lang. ‘Nou… Een van de dingen die ik leuk aan je vind, is dat je altijd heel eerlijk en oprecht bent. Daardoor weet ik dat je alles kan toevertrouwen, dat je nooit tegen me zal liegen en dat je anderen altijd zo goed mogelijk probeert te helpen. En ik vind je ook echt heel lief. Zoals die keer dat je bij me kwam slapen nadat Dezi me verkracht had. En ik vind het ook leuk dat je soms een beetje onhandig bent, en dat je haren mee kleuren als je hevige emoties hebt. En weet je nog toen we elkaar gingen bodypainten? Om ervoor te zorgen dat ik een positieve associatie kreeg van aanrakingen? Dat was echt zo ontzettend lief en leuk bedacht. En - en ik vind je ook ontzettend knap. Je ogen zorgen er altijd voor dat ik tot rust kom, en je glimlach geeft me kriebels in mijn buik, en je bovenlichaam is zo mooi slank en precies gespierd genoeg. En altijd als je me streelt dan is het alsof er lava door mijn aderen gaat en als je me in mijn nek kust dan word ik licht in mijn hoofd en…’ Hij deed abrupt zijn mond dicht. ‘Oké dat zijn er al meer dan drie hè?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin had het bloedheet gekregen. Maar hij wist niet zo goed of hij nu geschokt moest zijn of dat zijn ego gestreeld werd. Dezi had hem verkracht. Dat kon er ook nog wel bij, in het rijtje van nare dingen die bij Adam gebeurd waren. De lieve woorden die daarna kwamen echter overspoelden hem met zoveel warmte, dat hij rode blossen op zijn wangen kreeg. “Ja,” zei hij zachtjes met een blos. “Ik ben blij.. Je..” Merrin wist echt niet welke woorden hij moest gebruiken. “Ik ben blij dat ik je kon helpen,” zei hij, ondanks dat hij die dingen nooit gedaan had. Hij was er nooit voor Adam geweest op die manier, dat was de andere Merrin geweest. Maar Merrin had het gevoel dat dronken Adam dat onderscheid helemaal niet kon maken op het moment. “Lief wat je allemaal over me zegt,” zei hij met een blos en opnieuw voelde hij dat irritante kriebeltje in zijn maag springen. Nee! Dat mocht niet! Hij had tegen Yrla gezegd dat Yrla hem kon vertrouwen…
          Hij moest iets doen. “Mag ik je helpen met je pak, Adam. Het ziet er warm uit,” vroeg hij zachtjes. Merrin knielde neer bij Adam zijn schoenen en begon met het losmaken van zijn veters. Hij wilde op van alles ingaan wat Adam zei, maar uiteindelijk kwam er maar een vraag uit. “Hebben wij.. je-weet-wel gedaan?” vroeg hij met een blos. De manier waarop Adam het beschreef, kreeg hij het ontzettend warm van. En Merrin kreeg het gevoel dat Adam al veel verder met hem was geweest in de andere tijdlijn, dan hij hier met Yrla.
          Adam had hem deze vraag ooit eens gesteld aan het meer, maar hij had de wedervraag toen uitgelaten.


    It's never gonna happen, Guys.