• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Venatrix schreef:
    Hmm, ik geef normaliter echt niet gauw iets om de verdeling tussen mannelijke en vrouwelijke rollen, maar in een wat kleinere setting als waar we nu inzitten, zit je met nog een vrouw wel een beetje met een groot verschil — alsin; bijna het dubbele 😳
    Uiteindelijk ligt de beslissing natuurlijk bij jou als TS en ik wil niet de boeman zijn die tegen is, want dat is absoluut niet het geval!


    I agree..

    Bedankt voor jullie reacties! Ik snap zelf het punt van de disbalans namelijk ook wel, vandaar dat ik even jullie mening wilde. Bijna het dubbele tikt wel erg aan (who run the world... :Y)). Het liefst had ik willen polsen of mensen een extra man erbij zouden willen nemen om het gelijk te houden, maar ik denk dat het met het huidige aantal al moeilijk genoeg wordt om enigszins een samenhangend geheel van de moord te maken... Misschien toch maar even aankijken hoe het loopt/of alle huidige personages actief blijven en na een tijdje de balans opmaken.


    She's imperfect but she tries

    Fika schreef:
    (...)

    Hahahaha, oops dat heb ik niet eens doorgehad. Ik zal even kijken voor een andere naam hehe (A)


    As promised heb ik de naam even aangepast. Ezra is nu een Huntington ipv een Thompson c:


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Fika schreef:
    (...)

    As promised heb ik de naam even aangepast. Ezra is nu een Huntington ipv een Thompson c:
    RIP the 'dude, what do you mean you aren't brothers???'-canon. :Y) Maar ik zal het morgen aanpassen!


    She's imperfect but she tries

    Ik ben bereid een extra man aan te maken, mocht dit benodigd zijn — eventueel eentje die nieuws is, waardoor die het moord gedeelte niet te veel zal opschudden.

    Extra: de verdeling zelf maakt mij niet veel uit! Ik denk dat alle personages interessant genoeg zijn om een mooie verhaallijn neer te zetten, waarbij gender niet uit maakt.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 8:59 ]


    Tad schreef:
    Haha, blij dat jullie het leuk vinden!

    Nog een vraagje: vinden jullie het vervelend als de man/vrouw verhouding een beetje meer verstoord wordt? 😊 Conversee heeft een ontzettend tof idee voor een personage, maar dat is wel voor een dame. Hebben jullie het liever meer gelijk of vinden jullie het eigenlijk wel prima?
    (...)Sorry not sorry. :Y)


    Voor mij maakt het niet uit c:

    En indd, de Memoriam is echt goed gedaan!!

    Shiloh is grotendeels af, maar de geschiedenis zelve is nog een vraagteken. Dit hangt af van of ze de moordenaar gaat worden, een getuige of gewoon losstaand van de moord ^^


    I have seen my own sun darkened

    Het is dinsdagavond, dus eindelijk tijd om het bespreken van relaties open te gooien! :Y)
    Ik heb het rollentopic nog niet volledig up to date, maar daar zal ik ergens deze week nog voor zorgen, so no worries. De indeling van gedeelde appartementen mag van mijn part onderling besproken worden of als jullie het fijner vinden wil ik het ook best door de randomnizer heen gooien (wel M/F gescheiden dus). Nogmaals het vriendelijke verzoek om een poging te doen de relaties wat divers te houden, zodat we straks niet ermee zitten dat iedereen met iedereen in de koffer is gedoken, zeg maar, haha. Zoals hierboven al gezegd: de personages die iedereen heeft gecreëerd zijn allemaal even interessant, dus ik ben ervan overtuigd dat dat goed moet komen. 😊

    Oh... En ik heb ook al een tabel gemaakt met een overzicht van voorkeursrollen voor de moord, maar ik was even vergeten dat ik een tabel in Word niet naar Q kan slepen, dus daar moet ik nog even iets op verzinnen, haha.


    She's imperfect but she tries

    Julian Thompson

    •••

    • bff
    • iemand die hij bijles geeft / van wie hij bijles krijgt
    • iemand die weet dat Beth hem chanteerde (maar niet de reden daarachter)
    • iemand waarmee hij heeft gedate / iemand waarmee hij momenteel date
    • (ex) lacrossebuddies
    • nerdbuddies (DC | gamen | Marvel)
    • prankbuddies
    • sportbuddies (fitness | hardlopen | zwemmen)

    Hit me up in GB/PB/whatever.


    Ik ga mijn lijstje voor Victoria hier ook gelijk even droppen. ^^

    ♠Best friend/friends
    ♠Love interest
    ♠Mensen waarmee ze het niet kan vinden. (she doesn't like snobs.)
    ♠Iemand om late night conversations mee te houden
    ♠Sport buddies om haar conditie op peil te houden
    ♠...

    Niks is een must! Mijn gb/pb staat open.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ook voor Zack een beginnend lijstje:

    • Jongedame die hem aandacht geeft en daarmee helpt over Beth heen te komen - dit kan serieus eindigen, hoeft niet c:
    • Iemand die een hekel heeft aan Zack vanwege zijn familie (dit kunnen concurrenten zijn in het rechtenwereldje, iemand die door de Reedhams is veroordeels oid, oude vete...)
    • De welbekende sportbuddies, homeworkbuddies, partybuddies, vrienden....

    Anyway, ik duik nu lekker mijn bed in (ja, vroeg, i know) maar mijn PB / GB en alles blijft open c:

    Wat ik zoek voor Pippa (p. 3)
    • Best friend (in hoeverre mogelijk na 1 jaar ofc)
    • Close friends/friends
    • Iemand waar ze het niet mee kan vinden
    • Een jongen met wie ze het bed heeft gedeeld toen ze nog niet out was
    Hardloop- of gymbuddy's
    • Dorm-mate

    Mijn GB/PB staan open & je kunt me altijd bereiken via Whatsapp of Discord als je mij daar hebt hebt! c:
    Zelf zal ik ook nog alle rollen lezen en nadenken over voorstellen

    [ bericht aangepast op 26 aug 2021 - 11:26 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik ga vandaag (maar hoogstwaarschijnlijk morgen) ook alle rollen doornemen en mensen stalken in hun GB's over mogelijke voorstellen. :Y)
    Want vanavond moet ik eerst taxi spelen voor m'n zusje, het verwende nest (kidding, I love her).

    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 20:05 ]


    Ik zal vanavond/morgen alle rollen doornemen & een lijstje voor Eleanor droppen. Mocht je ondertussen al iets willen bespreken, stuur gerust een berichtje.

    En hierbij mijn lijstje voor Aspen;

    •• Beste vriend/vriendin — misschien iets wat al verder terug gaat qua vriendschap.
    •• Goede vriend/vriendin.
    •• Iemand waar Aspen een soort van haat/liefde verhouding mee heeft.
    •• Een ex uit het eerste jaar.
    •• Mogelijk een jongen waar ze het nu erg gezellig mee heeft.
    •• Iemand die wel eens mee wil gaan skaten (kan ook mee hardlopen zijn, of net wat diegene liever doet).
    •• Iemand wie Aspen zo nu en dan eens om hulp vraagt als ze echt vast zit met haar dyscalculie.
    •• Eventuele andere ideeën zijn ook meer dan welkom!

    Mocht iemand interesse hebben, stuur me gerust een berichtje. Morgen neem ik in ieder geval even alle tijd om de rollen goed door te nemen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'