• cynical's
    - - coverstore
    ✄ ✄ ✄ ✄


    –––– Ah, hallo daar!
    Nu is Quizlet een beetje dood, dus betwijfel ik me dat er hier iemand langs komt, maar dat is oké (ik blijf wel gewoon topics posten totdat ik aandacht krijg). Ik heb een tijdje terug besloten om het maken van covers weer op te pakken aangezien ik enorm veel tijd aan mijn handen heb momenteel. Dit deed ik hier vroeger wel vaker, maar de laatste paar jaar had ik er even wat minder interesse in, of zo? But I'm back, babey!! Als je dit ziet, pls vraag me dingen aan want ik verveel me kapot en ik heb niet genoeg verhalen om dingen voor te creeëren.
    ––––––––––––––––––––––––––––
    Lees de regels goed door en vul het lijstje in ^^
    ––––––––––––––––––––––––––––

    REGELS:
    - Je bent niet verplicht om mijn cover daadwerkelijk te gebruiken, maar laat het me even weten als je dit niet doet, zodat ik het kan herbruiken.
    - Als je 'm wel gebruikt, credit me! (Bijv. "Cover door inktzwart")
    - Je mag maximaal 3 covers tegelijk aanvragen (per persoon)
    - Blijf een beetje beleefd, mijn ego is fragiel
    - Als ik je cover binnen twee weken nog niet gemaakt heb, ben ik aan het uitstellen. Stuur me een herinnering.

    - Geen van de afbeeldingen die ik gebruik zijn rechtenvrij! Je kunt mijn covers niet voor professionele doeleinden gebruiken! (Op andere sites posten is prima though)


    LIJSTJE:
    * = Verplicht
    Titel:*
    Subtitel / Extra tekst die erop moet:
    Auteurs naam (voeg dit alleen toe als die erop moet):
    Flaptekst / Korte samenvatting:*
    Genre:*
    Algemene sfeer die je graag wilt:*
    Plaatjes die erop moeten (geef me richtlijnen of specifieke plaatjes - beide opties zijn okay):*
    Faceclaims van personages die je erop wilt / Beschrijving uiterlijk personages:
    Belangrijke elementen/symbolen in je verhaal:
    Voorkeur qua kleurenschema:

    dit plaatje is aanklikbaar (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2021 - 15:21 ]


    obsessive rage

    Word er nog gewerkt aan mijn aanvraag of is die toch te lastig? ❤️


    You were born original, don't die as a copy.

    @ Nagaa: Ik gebruik postimages.org!

    @ SPECS: Oh no you caught me ik was aan het uitstellen oeps hkjghghjj - ik zal er vandaag aan werken


    obsessive rage

    SPECS schreef:
    Ik heb toch nog een one-shot die ik wil schrijven binnenkort, dus bij deze :D

    Titel: Tears From The Sky
    Flaptekst / Korte samenvatting: Yugi is walking through rainy domino city, the droplets that fall out of the sky all contain memories of Yugi's time with Atem. He starts running in an effort to avoid them. But eventually, it starts raining so hard he drowns in the rain. The tears from the sky that he never shed, but always felt in his heart.
    He emerges from an oasis in Egypt to face a memory
    Genre: one shot over een Yugi uit yugioh nadat Atem hen verlaten heeft voor het hiernamaals
    Algemene sfeer die je graag wilt: Yu-Gi-Oh Fanfiction, beetje donker/grimmig maar wel een hoopvol einde
    Plaatjes die erop moeten (geef me richtlijnen of specifieke plaatjes - beide opties zijn okay):* Misschien iets met Yugi's gezicht (dark side of dimensions Yugi uiterlijk heeft de voorkeur) en regen, wellicht een regenpoel waarin Atem gereflecteerd word in plaats van Yugi? Iets in die richting.
    Faceclaims van personages die je erop wilt / Beschrijving uiterlijk personages: Yugi en misschien Atem, maar niet noodzakelijk
    Belangrijke elementen/symbolen in je verhaal:
    Voorkeur qua kleurenschema:


    Ik heb verder gekeken en ik ben bang dat ik deze cover niet kan maken, sorry. Ik ben simpelweg niet gewend aan 2d foto's en zou niet kunnen leveren wat ik verder beloof hier, en het zou me vervelend lijken als ik veel lagere kwaliteit geef dan normaal. Ik hoop dat iemand anders je wel kan helpen


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    @ Nagaa: Ik gebruik postimages.org!

    @ SPECS: Oh no you caught me ik was aan het uitstellen oeps hkjghghjj - ik zal er vandaag aan werken

    Oh dankjewel! Het duurde even voordat ik de juiste link had gevonden die het deed (de andere links geven zo'n klein vierkantje als ik het wil plaatsen haha)

    Maar ik vroeg me af of je deze twee foto's in elkaar kunt zetten? Zodat ze een hartje vormen c:





    Inspiration can hit you any time

    Nagaa schreef:
    (...)
    Oh dankjewel! Het duurde even voordat ik de juiste link had gevonden die het deed (de andere links geven zo'n klein vierkantje als ik het wil plaatsen haha)

    Maar ik vroeg me af of je deze twee foto's in elkaar kunt zetten? Zodat ze een hartje vormen c:







    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    (...)


    Oh jeej, dankjewel! =D


    Inspiration can hit you any time