• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    •
    •
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    •
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 14 okt 2021 - 15:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vinnie Davies
    Outfit


    O nee! Blijkbaar konden ze hem zelfs op de gang horen. Schaamte deed zijn wangen gloeien. Vlug wreef hij de tranen van zijn gezicht. ‘J-j-ja,’ stotterde hij. ‘Het g-g-gaat wel.’

    [ bericht aangepast op 12 okt 2021 - 20:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm
    Outfit

    'Helemaal! Plukjes zijn voor doetjes en jij ziet er wel uit als iemand die graag stoer wil overkomen.'
          Inmiddels waren ze gestopt met dansen, wat Rhae eigenlijk wel prettiger vond. Hij ook, dacht ze.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    'Ah, ik hoopte iemand te zoeken wiens avond net zo'n drama is als die van mij,' zei Blythe met een kleine zucht. 'Ik weet niet of je er erger bij kunt lopen als ik, hoor. Mijn jurk zit onder het bloed en ik denk dat ik mijn neus gebroken heb.'

    [ bericht aangepast op 12 okt 2021 - 21:26 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    'Stoer, dat is wel echt mijn ding, ja.' Hij knikte. 'Maar je moet me wel eerst beloven dat je goed bent in deze spreuk. Het is niet de bedoeling dat je mijn haar ineens knalspaars met gele stippen maakt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mavis Keegan

    'Saai,' gaf Mavis toe. 'Er is bij mij nog weinig spannends gebeurd. Dus laten we iets leuks doen. De boel wat opschudden.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mozart "Mosh" Bauer


    Mosh ging nog wat dichter tegen haar aan dansen. 'Mijn lichaam liegt er niet om,' zei hij met een grijns.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vinnie Davies
    Outfit


    Het klonk net alsof ze – wie het dan ook was – de spot met hem dreef. Hij zweeg en staarde naar de wasbak terwijl hij hoopte dat degene die tegen hem gesproken had wegging.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm
    Outfit

    ‘Ik beloof je helemaal niets,’ antwoordde Rhae met een uitdagend glimlachje. ‘Kom op – een beetje risico vindt een vrouw wel leuk hoor.’ Ze gaf hem een knipoog.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Er ontstond toch een kleine grijns rondom zijn lippen. 'Ik heb je vandaag leren kennen en ik leg het lot van mijn haren in jouw handen. Ik denk dat ik al een aardig risico neem.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    Toen het stil bleef, maakten Isa en Blythe even oogcontact. Blythe haalde even adem. 'Ben je toevallig goed in het helen van bloedneuzen? Het bloeden stopt maar niet en wij hebben beide onze stokken niet meegenomen naar het feest... Dus je zou me echt heel erg helpen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rhae Storm
    Outfit

    Rhae grinnikte. ‘Ja, je bent echt een durfal.’
          Ze richtte haar toverstok op zijn haren en overwoog heel even om er inderdaad een heel kunstig kleurenpalet van te maken, maar uiteindelijk hield ze het bij knalroze. Het was écht heel erg roze en ze schoot in de lach.
          ‘Houden zo. Absoluut.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    'Ja? Zie ik er nu beter of slechter uit? Eerlijk zijn, hè.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vinnie Davies
    Outfit


    Tranen vertroebelden nog steeds zijn zicht. Het was gemeen om niet te helpen, toch? Hij kon bloedneuzen genezen, dat had hij wel geleerd tijdens de healing classes. De emoties kolkten echter door zijn lijf en hij was bang dat hij zich daardoor niet goed kon concentreren. Misschien liet hij wel per ongeluk haar neus zwellen of krimpen! Hij haalde een paar keer diep adem in een poging zich weer bij elkaar te rapen.
          ‘J-jullie kunnen- kunnen beter iem-iemand anders p-proberen,’ hakkelde hij. ’S-Sorry.’
          Hij voelde zich een waardeloze kluns, maar hij durfde de toiletten gewoon niet uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams


    Lee stemde daarmee in en ze keerden terug naar de grote zaal. Automatisch zocht zijn blik naar Nomad. Die stond nog steeds bij het nieuwe meisje. Ze had haar toverstaf in de hand en kleurde zijn haar felroze. Het was iets wat hij had kunnen voorstellen…
          Zijn hart zonk in zijn schoenen toen hij de grijns op Nomads gezicht zag. Hij leek zich prima te vermaken ondanks het verdriet dat Lee voelde. Het leek zelfs alsof ze met elkaar flirtten. Hij probeerde maar blij te zijn voor de jongen, maar het was moeilijker dan hij van zichzelf verwacht had.
          Hij scheurde zijn blik van het tweetal los en keek rond. Novalie stond met Cole te praten. Stiekem vond hij dat best een leuk stel. Misschien hadden ze een duwtje in de rug nodig.
          ‘Misschien moeten we die twee daar even een handje helpen met een glaasje alcohol. Het wordt hoog tijd dat Noof eens over Raf heen komt en Cole is hartstikke leuk. De laatste keer dat hij met iemand gezoend heeft is echt honderd jaar geleden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm
    Outfit


    'Oh, absoluut beter.' Ze liet twee volle glazen punch naar hen toe zweven. 'Ik hou wel van een beetje excentrieke types.' Wat eigenlijk een leugen was; de jongens waarop ze doorgaans verliefd werd waren best wel doorsnee. Maar het paste mooi in het gesprek. 'En jij? Op wat voor types val jij?'


    Every villain is a hero in his own mind.