• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    •
    •
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    •
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 14 okt 2021 - 15:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Justin Trelawney

    Justin grinnikte. 'Weet je nog vorig jaar, tijdens weet ik veel welk feest, was ik dronken en zoende ik per ongeluk met Daphne - die toen ongelukkig genoeg een relatie had met...' Hij knikte weer naar de jongen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vinnie Davies
    Outfit


    Vinnie sprak de spreuk uit, zodat de bloedneus verholpen was, evenals de zwelling rond haar neus. Bijna meteen daarna kwam Isabella naar binnen met een glas, dat ze voor hem inschonk. Ze keek hem een beetje ongemakkelijk aan en zijn hand trilde toen hij het aannam.
          ‘Dank je,’ fluisterde hij met een neergeslagen blik en rode wangen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2021 - 21:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Justin - grote zaal


    ”Ah,” zei Rafaël begrijpend. Al haalde hij als antwoord zijn schouders op. “Denk je echt dat Roos daar moeilijk over zou doen?” Rafaël keek even naar Rosalie die met haar broer danste. Zoals hij haar herinnerde, was ze altijd wel gezellig en luchtig ingesteld. Daarna keek hij terug naar Justin. “Hee, jij had tot nu toe ten minste een leuke avond. Mijn date liep niet zo vlekkeloos als die van jou.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Isabella Fitzgerald
    Toiletten - Blythe en Vinnie


    Vinnie leek al iets beter, net als Blythe. Ze keek een beetje ongemakkelijk tussen de jongen en haar vriendin terug heen en weer. “Ziet er al een stuk beter uit, Blythe,” complimenteerde ze haar vriendin. “Zullen we weer teruggaan?” Isabella keek even naar Vinnie bij die vraag, als teken dat ze hem ook bedoelde. Hij leek in ieder geval iets gekalmeerd.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing


    ‘Ik ga mijn best doen,’ antwoordde ze met een grijns.
          Prudence stond ietwat aan de zijkant, maar met een uiterst tevreden uitdrukking op haar gezicht.
          ‘Hé knapperd.’ Ze ging naast het meisje staan en leunde met een arm op een statafel. ‘Wat sta jij hier triestig alleen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams


    ‘Absoluut. Doktor love is mijn alter ego.’ Hij walste de drankjes wat rond totdat het helemaal was opgelost. ‘Neem jij voor ons een drankje mee? Anders haal ik ze zo door de war en sta ík vanavond met Cole te zoenen.’ Hij stak zijn tong uit, wachtte tot Mavis ook twee glazen had en liep met haar naar zijn twee vrienden toe. ‘Hé, hoe gaat het hier? Jullie mogen nog best een beetje meer swingen hoor!’ Hij duwde eerst Cole een glas in de handen en daarna Novalie, waarna hij plagend zijn heup tegen de hare stootte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm
    Outfit


    ‘Ik heb morgen zelfs maar één les,’ zei ze, nog steeds een beetje verwonderd daarover. ‘En astronomie dan, ’s nachts. Dus ik heb tijd zat.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vinnie Davies
    Outfit


    Vinnie wist niet zo goed wat hij moest doen. Hier wilde hij niet blijven staan, maar hij voelde zich nog net zo ongelukkig als een paar minuten geleden. Toch kon hij Tilly ook niet in haar eentje in de feestzaal achterlaten. Hij haalde ongemakkelijk zijn schouders op en tuurde naar de grond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daphne Saunders
    Outfit

    Daphne was nog maar slechts half bij wat er gaande was tussen Andreas en zijn zusje, want vanuit haar ooghoeken had ze een stel zien zoenen waarvan haar mond opgevallen was. Noah en Prudence. Ze voelde haar kansen keren – en tegelijkertijd vond ze het echt een idiote streek van haar zogenaamde vriendin en vroeg ze zich af of haar laatste hersencellen inmiddels ook afgestorven waren. Tussen Casper en Noah was er blijkbaar ook niets aan de gang, anders had Prudence nu wel een oog minder gehad. Toch jammer dat hij de schijn niet had opgehouden en Pru eens flink angst had aangejaagd, maar het zag ernaar uit dat hij het feest was ontvlucht. Wat ook niet echt een verrassing was. Ze schudde het onsmakelijke beeld van Prudence en Noahs tongworsteling van zich af en concentreerde zich op wat ze nu van plan was: een beetje jeukpoeder in Justins nek. Bij nader inzien had het haar geen goed idee geleken om met Justin te dansen, dan voelde het misschien te veel als opzet dat zij zijn gezellige onderonsje met Rosalie onderbroken had. Ze deed het zakje jeukpoeder open en transformeerde het naar een witte vlinder, die ze naar Justin toe liet vliegen. Hij streek neer op zijn kraag en viel daar weer uiteen in poeder. Met een klein glimlachje draaide ze zich weer van hem weg, op zoek naar een nieuwe gesprekspartner. Roman stond ook alleen, zag ze.
          ‘Nomad kan het wel goed met het nieuwe meisje vinden, hè?’
          Wat best interessant was, nu ze wist dat Nomad op heel iemand anders verliefd was. Zou Roman weten dat hij gay was? Dat hij op Lee viel?
          Roman draaide zijn hoofd opzij en keek haar koeltjes aan. ‘Kom je weer gif spuwen?’
          ‘Altijd zo zuur,’ zei ze hoofdschuddend.
          Hij snoof.
          Een glimlachje speelde om haar lippen. Wat zou hij er voor over hebben om het geheim van zijn vriend geheim te houden?
          ‘Ik hoorde dat er eigenlijk iemand anders is die zijn hart sneller laat kloppen.’
          Met een stoïcijns gezicht nam Roman een slok van zijn drinken. ‘Zo lang jij het maar niet bent.’
          ‘Of jij.’ Ze hield haar hoofd schuin. ‘Zo leuk vond hij het niet dat je hem stiekem wel met een andere jongen samen zag. De spanning was vandaag duidelijk tussen jullie voelbaar.’
          ‘Hoepel op, Daphne.’
          Ze grinnikte en gaf hem een knipoog. ‘Fijne avond nog.’
          Waarschijnlijk was dat wel genoeg voer om vanavond te blijven malen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | At the party with Rosalie | outfit
    Andreas rolde met zijn ogen en sloeg zijn handen om de taille van zijn zusje.
          'Welnee, ik wilde gewoon even met je dansen.' Zei hij terwijl hij even checkte of alles nog zat zoals Rosalie dat wilde. Haar jurk en haren zaten nog perfect, dat was mooi.
          'Roos, ik weet niet of Justin wel de jongen is met wie je zou moeten dansen.' Begon Andreas toch maar. Dat joch was nou eenmaal gewoon problemen en voor zover hij wist gaf hij geen fuck om vrouwen en gevoelens.
          'Ik heb het je geloof ik nooit verteld, maar vorig jaar, toen ik met Daphne liep, besloot hij dat het een goed moment was om met haar te zoenen.' Andreas slikte even en bewoog ondertussen wat heen en weer op de muziek.
          'Ik was echt ontzettend pissig want ik dacht toen écht dat we bevriend waren,' de teleurstelling was niet te missen in zijn stem. 'En volgens mij knalt ie' Jordyn nog steeds.' Hij wilde het gesprek niet te kwetsbaar maken, dus gooide hij zo maar het roer om.


    - thank you for existing -

    Blythe Carmichael

    'Dat kan,' knikte Blythe, 'al vind ik het ook niet erg om nog even hier te blijven. Wat wil jij?' Ze richtte zich tot Vinnie. Ze wilde hem niet dwingen om terug te gaan, want ze wist niet wat de reden was dat hij hierheen was gegaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    'Wat voor les heb je? Ik ben vrij na Transfiguratie.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    'Hmm, wat is jouw idee van een vlekkeloze date dan, als die innige zoen middenin de zaal het al niet was?' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain



    Noah Adams

    °Praten met Elsie- Buiten°


    Hij slaakte een zucht bij Elsie haar woorden. In principe had niemand hem een preek gegeven en dat had hij nog liever gehad dan te weten in welke staat Vinnie momenteel was. ‘Ik heb het verpest.’ Mompelde hij terwijl hij haar weer aarzelend aankeek. ‘Ik heb het verpest bij Isa.’ Hoe kwam hij er ook op om haar te zoenen, hij had het moeten weten dat ze geen interesse had op die manier. Ze had beter haar mond gehouden over dat het wel wederzijds kon zijn en blabla. ‘En bij Vinnie heb ik het ook verpest.’ Hij wist niet welke van de twee het ergst was. ‘En nu zal jij ook wel ergens boos zijn. Of op zijn minst teleurgesteld.’ En zelfs dat zorgde voor een knagend gevoel in zijn maag.


    Madison Ravens

    °Op het feest - met Mosh°


    Zijn lichaam was er klaar voor? Was die zin net uit zijn mond gekomen? Ze staarde hem wat wezenloos aan terwijl er een gigantische blos op haar wangen ontstond. Volgens haar was ze nog nooit zo rood gekomen, en het was best beschamend. 'Je liegt.' Ze haalde een nerveuze glimlach boven terwijl ze wel een drankje kon gebruiken om wat af te koelen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2021 - 19:54 ]