• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    •
    •
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    •
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 14 okt 2021 - 15:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm
    Outfit


    Ze was wel nieuwsgierig of hij weleens verliefd was geweest, maar vond dat toch een iets te persoonlijke vraag. ‘Ik heb twee relaties gehad.’
          De eerste keer was dat met heel veel onzekerheden gepaard gegaan omdat ze constant het gevoel had dat het door haar Glamorgana-zijn kwam dat Ferdinand zich tot haar aangetrokken voelde. Het was altijd erg oppervlakkig gebleven en uiteindelijk hadden haar eigen onzekerheden ervoor gezorgd dat het stuk liep. Haar tweede relatie had vooral uit verwijten en ruzie bestaan.
          ‘Single zijn is makkelijker,’ zei ze met een trieste glimlach.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams


    'Nah, Blythe is zijn beste vriendin. Dat is net zo raar als dat wij samen zouden eindigen. Jor en Kyra gedragen zich niet echt volwassen genoeg voor hem. En Rosalie... oh, die moet ik nog aan die Evan koppelen.' Hij keek om zich heen, maar zag de jongen niet. 'Ik denk dat Rosalie hem te serieus vindt. Die heeft twee jaar thuis gezeten, die wel ongetwijfeld eens wat lol trappen en dat valt niet mee met mister head boy.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mavis Keegan

    'Je hebt gelijk, Roman is een moeilijk mens,' knikte Mavis. 'Misschien dat Novalie dan toch wel bij hem past. Maar ja, wie past er dan bij Cole, hè?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    Er lag een bepaalde pijn in de glimlach die hij niet kon plaatsen. 'Misschien heb je niet met de juiste personen een relatie gehad.' Niet dat hij wist hoe dat werkte. De enige relatie die hij kende, was die van zijn ouders - en daar was nou niet per se veel liefde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams


    'Blythe,' vond Lee. 'Al stond die net nog met Raf te zoenen. Maar je weet dat ik die stiekem met jou ship.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing


    De confettiregen had een mooi resultaat opgeleverd. De grond lag inderdaad vol en het zou een hels karwei zijn om het op te ruimen, maar dat was niet hun zaak en daar ging Jordyn zich dan ook echt niet druk om maken. Ze liet haar handen in haar zakken glijden en stuitte op de kano. Ze trok de verpakking eruit en liet hem aan Raf zien.
          ‘Nu ik je niet meer van Blythe hoef te redden, aan wie zal ik dit dan voeren?’ Ze keek om zich heen. ‘Denk je dat Pru dom genoeg is om te happen? Grote kans hè?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Jordyn - grote zaal


    Rafaël grijnsde bij het horen van Jordyn idee. Ergens was het vleiend dat ze een soort escape plan voor hem bedacht had, iets waar hij zelf nog niet over na gedacht had. Onbewust zocht Rafaël door de zaal naar Blythe, maar hij vond haar nergens. Vond ze het zo erg dat ze weg was gegaan? Rafaël probeerde de gedachte aan het meisje van zich af te schudden en richtte zich weer op zijn beste vriendin. “Als jij het komt brengen, dan denk ik wel. Van mij neemt niemand wat aan, zeker niet op feestjes,” zei hij met een grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | At the party with Daphne (Rosalie+Justin) | outfit
    De woorden hadden zijn mond nog niet verlaten of Daphne was al onderweg naar Mavis. Van een afstandje keek hij naar de dame die binnen een paar seconden wat had uitgewisseld. Dat was makkelijk zeg.
          'Je bent hier wel erg goed in hé,' fluisterde hij terug toen Daphne weer naast hem stond. 'Als ik nou met Rosalie ga dansen, kan jij een dansje wagen met Justin en dan de jeukpoeder bij hem verspreiden.' Dit valse plannetje gaf Andreas een soort kick, hij vond het wel leuk. Samen met Daphne liep hij richting Rosalie en Justin, die tot zijn irritatie aan het schuivelen waren op een traag nummer.
          'Zusje lief, mag ik deze dans van je,' vroeg hij terwijl hij haar hand vastpakte in de hoop dat ze Justin meteen los zou laten. 'Geen zorgen Justin, je kan vast wel iemand anders vinden voor een dans.' Knipoogde hij naar de jongen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2021 - 11:41 ]


    - thank you for existing -

    Rhae Storm
    Outfit


    'Nou, dat is een ding dat zeker is,' zei ze hoofdschuddend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    Blythe knikte. 'Alle beetjes helpen,' zei ze. Ze leunde tegen de muur en merkte dat ze ietsje licht in haar hoofd werd - ze kon niet geweldig goed tegen bloed.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mavis Keegan

    'Als iedereen gewoon naar jouw advies zou luisteren, zouden we allemaal dolgelukkig zijn, of niet?' vroeg Mavis, die grijnzend haar wenkbrauwen optrok.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rosalie Williams
    Grote zaal - Met Justin


    Het was heerlijk geweest, zo dicht op Justin. Ze had net haar mond geopend om hem nog wat te plagen, eens uit te testen wat hij dacht, tot opeens een hand haar lostrok uit Justins omhelzing. Haar handen voelden ineens erg leeg en Rosalie baalde wel ergens dat Andreas precies op dit moment kwam.
          Bij het horen van zijn stem rolde Rosalie met haar ogen. “Je kon het gewoon niet hebben dat ik met een jongen danste of niet?” plaagde ze hem. Rosalie kende haar broer langer als vandaag en wat dat betreft was die net als haar vader. Ze mocht waarschijnlijk pas aan verkering beginnen als ze hoog bejaard was als het aan hen lag.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nomad Morphew

    Nomad knikte. Ze zwegen kort en hij ging met zijn hand naar zijn haar. Het was maar goed dat hier geen spiegel hing, want hij moest er belachelijk uitzien.
    'Ik heb morgen maar drie uurtjes les,' zei hij. 'Dus eh - als je dan ook tijd hebt, dan kunnen we misschien een gitaarles inplannen.' Hij wist niet zo goed wat hij anders met zijn tijd zou moeten doen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    Shit. Hij was helemaal vergeten dat Andreas Rosalie's broer was. Nou ja, vergeten was niet het juiste woord - maar hij had de link even niet gelegd in zijn hoofd. Wat nogal onhandig was, want hij stond nou niet per se in een goed blaadje bij die jongen. Het was ook een domme fout geweest toen hij met Daphne had gezoend. Die meid kon het goed en was een lekker wijf, maar daar was ook alles mee gezegd. Hij was niet heel close geweest met Andreas, maar close genoeg om die actie niet goed te kunnen praten.
    En dat zou hij hem vast niet vergeven. Rosalie was er nog niet over begonnen, dus wie weet had Andreas haar niet verteld over zijn stomme actie - maar dan zou hij dat vast snel doen. Shit.
    Hij kon nu niks anders doen dan wachten tot die dans voorbij was. Met een zucht keek hij om zich heen. Jordyn en Rafaël stonden met elkaar te praten, al vertrok Jor net. Hij vulde haar plekje in en ging naast Raf staan. 'Ik denk dat ik de sjaak ben,' zei hij met een knikje naar dansende broer en zus.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Justin - grote zaal


    ”Waarom?” Vroeg hij verbaasd, terwijl Rafaël de blik van Justin volgde. Er was toch niets mis met Roos die met Andreas danste? Rafaël keek even naar zijn vriend naast hem en porde hem plagend in zijn zij. “Het ging toch super goed?” vroeg hij met een grijns.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2021 - 19:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.