• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    •
    •
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    •
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 14 okt 2021 - 15:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing


    Jordyns mondhoek boog omhoog. Die laatste zin was warempel nog scherp ook. 'Gedurfd hoor,' zei ze droogjes. Ze nipte van haar drankje. 'Heb je deze trouwens al uitgeprobeerd?' Ze hield haar de koek voor. 'Of ben je er zo eentje die zichzelf uithongert om er een beetje aantrekkelijk uit te blijven zien?'


    Every villain is a hero in his own mind.


    Prudence McGinley


    Pru vond het maar raar dat Jordyn uit het niets een koek bovenhaalde. Een koek? Op een feest? Wie loopt er nu in godsnaam rond met een koek in hun zak terwijl ze op een feest zitten. Ze wierp een sceptische blik naar Jordyn. 'Waarom zou ik op een feest een koek beginnen opeten? Ik eet trouwens geen koeken. Te veel koolhydraten.' Tsss, dat ze maar snel haar vergif uit haar zicht haalde.

    Jordyn

    'Er staat een tafel vol vreten man.' Ze wees naar de andere kant van de zaal. 'Maar oké, ga jij even janken over een paar koolhydraten. Daar heb ik geen zin in. '
    Ze keek om zich heen, zoekend naar leuker vermaak.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Prudence McGinley


    Ze keek Jordyn met een geïrriteerde blik aan. Wat zat ze nou te zeuren over een rot koek. 'Zit je met jouw maandstonden of zo? Dan heb ik al zeker geen zin om tijd aan jouw te verspillen.' Ze rolde met haar ogen en ging richting de punch. Ze schepte een beker uit, zag niemand interessant in de zaal en besloot om buiten te kijken of ze daar wat entertainment kon vinden. Met een geamuseerde blik kwam ze buiten, maar zag vanuit haar ooghoeken Noah en Elsie staan. Was hij nou aan het huilen? Wauw, de alcohol schoot wel heel hard binnen bij de knul. Even aarzelde ze om naar hem toe te gaan, maar dat zou gewoon een verkeerd beeld geven. De zoen was al genoeg geweest om haar reputatie te verpesten. Ze wendde haar blik af en zag toen Cas staan. Hah! 'Kijk eens aan, jij leeft ook nog.' Ze nam een slok van haar drinken. 'Sinds wanneer ben jij zo'n goede maatjes met die nerd?' Ze knikte achteloos naar Noah. Shit, waarom vond ze het stiekem erg dat hij zo van streek was? Vond hij de zoen niet leuk? Nou ja, zeg.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2021 - 10:39 ]

    Casper Ainsworth


    Alleen bij het horen van haar stem had hij al zin om haar in een pad vol met wratten te veranderen. Misschien moest ie het ook maar gewoon doen. ‘Al jaren,’ antwoordde hij schouderophalend. ‘Je neus zat denk ik te diep in je poederdoos om het te merken.’


    Every villain is a hero in his own mind.


    Prudence McGinley


    Haar wenkbrauwen schoten lichtjes omhoog bij zijn antwoord, en ze sloeg haar armen over elkaar? 'O ja? Het is nochtans de eerste keer dat ik jullie samen tref. En hij heeft geen woord over jou gerept tijdens onze gezellig onderonsje.' Haar mondhoeken krulden geamuseerd omhoog.

    Casper Ainsworth


    Casper nam een trek van zijn sigaret en blies de rookwolk in haar gezicht. ‘Jouw definitie van gezelligheid is iemand aan het janken maken?’ Hij knikte naar Elsie en Noah die iets verderop zaten. Hij had geen flauw idee wat er aan de hand was, maar hij dacht niet dat het wat met hem te maken had.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2021 - 11:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Prudence McGinley


    'Weet ik veel waarom hij de huilbaby aan het uithangen is. De drank zal zwaar toe slaan zeker?' Ze haalde haar schouders op ook al wilde ze weten wat er aan de hand was. 'Als hij dan toch zo'n goede vriend is, waarom ben jij hem dan niet aan het troosten?' Ze kantelde haar hoofd wat terwijl ze hem afwachtend aankeek.

    Casper Ainsworth


    ‘Blondie daar doet het prima, toch?’


    Every villain is a hero in his own mind.


    Prudence McGinley


    Ze schudde haar hoofd. 'Fantastische vriend ben je. Evengoed heeft hij mannelijke raad nodig in plaats van dat naïef kind.'

    Casper Ainsworth


    ‘Ik kan er ook weinig aan veranderen dat zoenen met zo’n serial-tonger als jij zo traumatisch is. Bewaar je ook trofeeën van al je slachtoffers? Hun tongen op sterk water, ofzo?’ Hij trok een mondhoek op bij dat beeld. ‘Of aan een prikbord, als mooie wanddecoratie? Met die van Cruella erbij hebben jullie al een best aardige collectie.’


    Every villain is a hero in his own mind.


    Prudence McGinley


    Ze keek hem bedenkelijk aan. 'Wie heeft het hier over zoenen? Is een onderonsje meteen zoenen in jouw ogen?' Ze ging echt niet toegeven dat er sprake was van zoenen. Sowieso zou hij het ergens wel opvangen, maar tegen dan was dit gesprek ten einde. 'Nah, we houden het bij iets anders qua collectie.' Ze liet haar ogen richting zijn kruis gaan. Niet dat ze nieuwsgierig was naar dat bij hem.

    Casper Ainsworth


    'Ik dacht altijd dat het zoenen heette als je met je tong in iemands anders keel zit, maar aan je blik te zien tel jij dan alleen het aantal lullen in je bek.' Hij had ze wel gezien, vlak voor hij naar buiten ging, maar ze was inderdaad wel stompzinnig genoeg om te denken dat je onzichtbaar werd tijdens het zoenen, ofzo.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2021 - 12:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Prudence McGinley


    Ze keek hem een paar tellen verbluft aan door zijn woorden, maar algauw ging er een lach over haar lippen en ze gaf hem met een geamuseerde blik een duwtje tegen zijn schouders. 'Wat ben jij hilarisch zeg.' Not. 'Maar beter een lul in de mond dan in de kont.'

    Roman Keegan


    ‘Wat dacht je, ik probeer eens wat anders?’ vroeg Roman verrast aan Nomad, die knalroze haren had. De woorden van Daphne spookten nog een beetje door zijn hoofd, zelfs al wist hij dat het nergens op sloeg. Toch had hij écht geen idee wat er met zijn vriend aan de hand was, waardoor zijn brein het toch als een mogelijke verklaring opsloeg. De gedachte dat Nomad op jongens viel was nooit echt specifiek in hem opgekomen, maar toen Lee hem vertelde dat hij Nomad leuk vond, had hij het best plausibel gevonden dat het wederzijds was. Ach ja – misschien kon hij het straks gewoon vragen, wie weet ontlokte het de waarheid aan hem.


    Every villain is a hero in his own mind.