• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    •
    •
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    •
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 14 okt 2021 - 15:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | At the party with Daphne | outfit
    Ze had gelijk. Als hij Justin nu aan zou vallen stond hij morgen het zelfde bekend als Marcus, die Evan op z'n bek had geslagen om niks. Niet echt iets waar Andreas op zat te wachten.
          'Ik snap je punt, maar ik kan hem toch ook niet zo bij haar laten?' zijn woorden waren lichtelijk bezorgd en geïrriteerd. Hij wilde zijn zusje niet achterlaten met Justin.
          'Kunnen we het niet saboteren ofzo?' Vroeg hij, wetend dat Daphne zo ongeveer de sabotage koningin was hier op school. Hij liet zijn hand even langs haar bovenarm strelen.
          'En dan kunnen we daarna misschien even, sterren kijken...' De laatste woorden hintte duidelijk naar de toren, maar niet zo zeer naar écht sterren kijken.


    - thank you for existing -

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing

    Jordyns mondhoeken krulden omhoog toen ze Rafs stem hoorde en ze draaide zich naar hem toe. Hoewel Arianne en Mavis prima gesprekspartners waren, zat er gewoon de hele tijd een knagend gevoel in haar binnenste.
          ‘Nou – zeg dat. Maar dat krijg je als je mij voor een saaie Ravenklauwer inruilt hè?’ Ze stak plagerig haar tong uit. ‘Maar ben blij dat ik niet zo makkelijk te vervangen ben.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams


    Lee wreef in zijn gezicht. ‘Hoe is dit veranderd in de meest onverwachte persoon ten dans vragen? Moet ik dan voor… Daphne gaan ofzo?’ Hij grinnikte kort. ‘Nee, dat doe ik mezelf niet aan.’
          De opmerking dat Nomad hem – met die uitdaging 2.0 – best mocht vragen, hield hij maar wijselijk voor zich en in plaats daarvan richtte hij zich tot Elsie. ‘Ik heb nog wel een lieve afdelingsgenoot die waarschijnlijk de avond van zijn leven heeft als hij eens door een meisje ten dans wordt gevraagd?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daphne Saunders
    Outfit

    ‘Nou, dat klinkt wel héél verleidelijk,’ antwoordde ze zoetjes, maar met een klein randje spot. Wel dacht ze dat dat “sterren kijken” een stuk vermakelijker was dan zich hier blijven vervelen. Ze wierp een bedenkelijke blik op Justin en Rosalie. ‘Tja, we kunnen twee random wijfies laten zeggen dat Justin wat meer diversiteit in z’n seksleven wil en dat hij een blind grietje voor de verandering wel geil vindt, maar ik heb geen idee of ze daar gevoelig voor is. Je zou d’r straks ook gewoon op een broer-zusdansje kunnen trakteren, als ’t je te heet onder de voeten wordt… en laten merken dat je niet zo goed weet of je wel of niet moet zeggen dat Justin op dat moment best intiem met een ander meisje aan het dansen is…’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    Blythe wenste dat de zenuwen weg zouden gaan die Rafaël haar nu duidelijk gaf. Zenuwen die ze tot dusver nooit echt had gehad als ze met een jongen stond te kletsen. Dat was vast een goed teken - Rafaël haalde dat in haar naar boven - maar op het moment vond ze het vooral gewoon irritant en ongemakkelijk. Het zou vast beter worden als ze samen zouden gaan vliegen. Daar had ze zin in, en hij hopelijk ook.
    Ze vond het niet erg toen ze niet veel later weer bij haar vriendinnen stond. Misschien was zo'n avond naar zo'n feest ook gewoon te veel gevraagd, en moesten ze eerst met z'n tweetjes ontdekken wat er zich nou tussen hen speelde. Ze hadden wel weer gezoend (en hij was een natuurtalent, halleluja), maar het was lastig als je een stap van vrienden naar meer dan dat moest maken. En tegelijk waren ze ook weer niet súpergoede vrienden geweest, dus het was ook niet zo dat ze elkaar al door en door kenden.
    Ze ontspande zich wat meer toen ze met haar vriendinnen was, die haar wat plaagden met haar kus met Raf, toen haar hart bijna stil leek te staan.
    Casper stond voor haar.
    Blythe wist niet of ze hem ooit van zo dichtbij had gezien. Ze hadden elkaar eigenlijk nooit gesproken. Haar hevige verliefdheid was altijd van een afstandje geweest; precies de reden waarom ze het niet serieus kon nemen. Ze kénde hem helemaal niet, hoe kon je dan verliefd zijn?
    Toch kon ze niet ontkennen dat zijn aanwezigheid zo dichtbij ineens haar hart een slag liet overslaan. Ze vervloekte zichzelf van binnen dat hij nog steeds zo'n effect op haar had en haar mond ging bijna open van verbazing toen hij vroeg of ze wilde dansen - tot ze zich realiseerde dat hij niet háár, maar Ísa vroeg om te dansen. Haar verbazing sloeg om tot verbijstering en ze voelde haar lichaam verstrakken terwijl door haar hoofd maalde dat Isa toch nóóit ja ging zeggen, maar waarom vroeg Casper het überhaupt? Ze had hem nog nooit zien dansen, en ze had hem toch altijd tijdens feesten wel in de gaten gehouden - als hij er al was, stond hij zéker niet op de dansvloer.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2021 - 22:09 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    Hij voelde zich bijna in een hoekje gedrukt, maar vond het tegelijk ook wel een leuk gesprek en dat gaf een merkwaardig dubbel gevoel. 'Ik heb natuurlijk geen toegang tot je hemelbed, maar ik ben wel een kei in hutten bouwen,' zei hij. 'En het verboden bos is mij verre van onbekend.' Hij nam even een adempauze omdat hij zijn volgende woorden toch wel overwoog - maar hij kon het niet laten. 'En dat laatste... Wie weet kan ik je daar ook nog bij helpen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mavis Keegan

    'Ik had nog op je in willen zetten, Raf, dat jij vanavond met iemand zou zoenen, maar dat leek ons een wat te makkelijke bet. Bleek achteraf ook wel waar te zijn,' zei Mavis, die het leuk vond om de jongen ook te spreken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elsie Bee

    'Oh? Wie dan?' vroeg Elsie, die altijd wel in was om te dansen - het liefst met Lee, maar dat had ze al gedaan en ze gunde iemand anders ook wel tijd met hem. Al hoopte ze niet dat hij met Nomad zou gaan dansen, want Nomad verdiende dat niet en bovendien zou ze dan toch wel een beetje jaloers worden. Niet dat Nomad ooit met iemand danste.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams


    'Vinnie!' antwoordde hij enthousiast. Hij keek even rond en zag dat de jongen aan de zijkant met Tilly stond te praten. 'Volgens mij vindt die het een eer om met je te dansen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elsie Bee

    'Oh!' Elsie begon te blozen. Ze was ook verliefd geweest op Vinnie - en zo lang was dat nog niet geleden. En ze kon niet doen alsof die zwak voor hem al verdwenen was, want dat was niet zo. Maar Vinnie was enorm schattig, nog schattiger dan Lee - al vond ze Lee dan weer knapper. Vinnie moest ze vergeten omdat hij duidelijk in de wolken was, en zich tegelijk helemaal niet op zijn gemak leek te voelen bij haar. 'Eh - ja, dat - dat kan,' zei ze. 'M-maar ik denk niet dat hij - dat hij het een eer vindt.' En ze wist niet of ze hem wel dúrfde te vragen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams

    'Ben je gek? Natuurlijk vindt hij dat een eer.' De blos op haar wangen was hem niet ontgaan en hij grijnsde. 'Hij is een van mijn beste vrienden — neem maar van mij aan dat het zo'n beetje een dream coming true is als hij door een kneiterknap en -lief meisje wordt gevraagd.' Hij bewoog insinuerend zijn wenkbrauwen op en neer.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2021 - 19:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Prudence


    Ze haalde haar liefste glimlach boven in de hoop dat hij wat losser zou worden, want ondanks dat hij duidelijk aangeschoten was stond hij er toch maar wat stijfjes bij. En ze moest ergens haar tijd mee verdrijven. ‘Zo, dat is wel een verrassing dat je mij hebt gevraagd.’ Ze liet haar ene hand even over zijn arm glijden en beet expres op haar onderlip. ‘Ik moet toegeven dat je meer lef hebt dan dat ik dacht.’ De knul verstarde niet onder haar aanraking dus haar mondhoeken krulden geamuseerd omhoog. ‘Laten we zeggen dat ik in een gulle bui ben en dat dit jouw geluksdag is.’ Ze nam zijn handen vast die op haar onderrug lagen, en ze keek hem plagerig aan. ‘Ze mogen gerust wat lager liggen hoor.’ Met een ondeugende grijns liet ze zijn handen op haar billen rusten waardoor hij meteen grote ogen trok en er een blos op zijn wangen verscheen.


    Noah



    Hij begon zich al hardnekkig af te vragen waarom hij haar in godsnaam had gevraagd. Van alle meisjes vroeg hij haar. Wat onwennig keek hij haar aan, waardoor hij zijn blik even over haar gezicht liet gaan en concludeerde dat het eigenlijk geen lelijke meid was. Alleen jammer dat ze zo’n rot karakter had. Zwijgend liet hij zijn blik naar zijn eigen arm glijden toen ze haar hand erover liet gaan, en tot zijn ontzag voelde hij zijn lichaam tintelen terwijl het best opwindend aanvoelde. Oh help. Als ze dan nog eens zijn handen op haar billen legde, was hij compleet met verstomming geslagen. Even kon hij haar alleen maar aanstaren en voelde hoe zijn wangen gloeiend heet werden. ‘ Eh-‘ Wat moest hij ook antwoorden. Zijn flirt skills stonden ver onder het vriespunt. Volgens hem waren ze zelfs onbestaande. ‘Ik voel mij vereerd.’ Nice one.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2021 - 8:34 ]

    Elsie Bee

    Die woorden waren genoeg om Elsie te doen blozen - en om haar over te halen. Hij was zo lief! Ze glimlachte naar hem en liep toen zelfverzekerder dan ze zich voelde richting de jongen, die met Tilly kletste. Of nou ja, hij leek zich niet zo op zijn gemak te voelen - maar dat voelde hij zich eigenlijk nooit. 'Hoi Vinnie! Hoi Tilly! Ik ben op zoek naar een danspartner. Wil jij misschien met mij dansen, Vinnie?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | At the party with Daphne | outfit

    Andreas kon niet anders dan het eens zijn met Daphne's woorden. Wat was ze soms toch ook een slimme meid.
          'Als ik nou met Rosalie ga dansen, dan kan jij met Justin dansen...' Andreas kwam iets dichterbij staan, totdat zijn lippen bijna haar wang aanraakte.
          'En wat nou als jij toevallig van dat jeukpoeder achter zijn shirt laat glijden...' Hij nam weer wat afstand en keek haar even ondeugend aan.
          'Het is niet heel bruut, maar wel heerlijk om hem te zien creperen van de jeuk op zijn lichaam.' De gedachten alleen lieten hem al grijnzen. 'En dan is Rosalie ook van m' af.' Andreas wiebelde even met zijn wenkbrauwen.
          'En dan kunnen wij daarna natuurlijk gewoon lekker wat voor onszelf doen.'


    - thank you for existing -