• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    •
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 11 nov 2021 - 9:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Justin Trelawney

    Hij grijnsde. 'Seks met jou opgeven lijkt me bijna onmogelijk,' zei hij, en ergens zat er een kern van waarheid in. Juist doordat ze elkaar zo goed kenden, zowel in bed als daarbuiten, was de seks heel goed. Het werd ook niet saai; ze stonden beide open voor genoeg nieuwe bezigheden, maar konden ook lekker terugvallen op het oude bekende. Hij vroeg zich af of dat met anderen ook zo zou zijn. Jordyn was echt niet de enige met wie hij geslapen had, maar ze was wel degene met wie hij verreweg het vaakst het bed had gedeeld. 'Ik betwijfel of dat het waard is.' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Andreas Williams

    Net nadat Andreas zijn tandpasta had uitgespuugd, hoorde hij het woord 'seks' vanuit de kamer komen, uitgesproken door Justin. Werkelijk waar, ze waren net wakker, was dat nou persé nodig? Andreas liep de kamer weer in en haalde zijn uniform uit de koffer en legde het uit op bed, om zich vervolgens om te kleden.
          'Het is hier echt te vroeg voor, kan dat sekspraat niet wat later op de dag.' Hij keek even over zijn schouder naar Justin en Jordyn. 'En al helemaal als je het in hetzelfde gesprek over mijn zusje hebt, geen woorden over seks.' Hij kneep met zijn ogen richting Justin terwijl hij de knoopjes van zijn overhemd sloot.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2021 - 16:06 ]


    - thank you for existing -

    Evan Hale
    met Casper

    Evan grinnikte. 'Jep, Bob.' Hij maakte zich lang en rekte zich uit, waarbij zijn voeten over de rand van het bed staken en zijn handen de muur raakte.
          'De droom was gewoon gezellig, niets bijzonders,' vertelde Evan terwijl hij keek naar Bob die op zijn gemak in de handen van Casper lag.
          'Wat dacht je, laat ik gewoon een slang uit een terrarium halen?' vroeg hij nieuwsgierig. Niet iedereen zou zomaar een reptiel vastpakken, vooral slangen. Casper had altijd al wel wat met dieren gehad, maar toch.


    - thank you for existing -

    -

    [ bericht aangepast op 10 nov 2021 - 16:12 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jordyn Mariah Kingsley

    ‘Als het niet bevalt, hou je er toch gewoon weer mee op?' reageerde Jordyn schouderophalend. Ze keek over haar schouder toen Andreas weer binnenkwam en grijnsde terwijl ze haar ogen even goed de kost gaf. Een lekker lichaam had die gast wel. 'Het ging over seks met mij. Als jij dat ook eens ervaren had, zou je ook nergens anders meer over kunnen praten.' Ze gaf hem een knipoog.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Justin Trelawney

    'Heb jij nooit seks in de ochtend?' vroeg Justin quasi-verbaasd. 'Is toch mooi om de dag mee te beginnen?' Hoewel hij Andreas eigenlijk liever niet tegen zich in het harnas joeg, vond hij de reactie van de jongen nogal overdreven en kon hij het niet laten hem er even mee te plagen. Hij hoopte maar dat Andreas verder niet inging op Jordyn's voorstel, want ergens vond hij het onprettig als Jordyn en Andreas met elkaar zouden slapen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2021 - 16:13 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Andreas Williams

    Andreas rolde met zijn ogen. Hij hees zijn broek omhoog en stopte zijn overhemd er in weg.
          'Met wie zou ik seks moeten hebben in de ochtend, hm?' Hij woof met zijn hand door de kamer. 'Volgensmij deel ik een kamer met mannen, tenzij je graag een bed met me wilt delen, gaat het lastig dacht ik zo.' Andreas keek even naar het lege bed van Lane en vervolgens naar Jordyn.
          'En Jordyn... wat moet ik daar nou van zeggen.' Hij nam plaats op zijn bed om zijn sokken aan te trekken. 'Ik deel niet graag.'


    - thank you for existing -

    Jordyn Mariah Kingsley

    Jordyn grinnikte. 'Beter iets dan niets, zou ik zeggen. En je kan altijd bij Lane in bed kruipen toch?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Justin Trelawney

    'Je bent ook welkom bij mij, hoor,' zei Justin met een brede grijns. Hij slikte een volgende opmerking over Rosalie nog net in; die zou Andreas niet waarderen. Had hij maar de humor van zijn zusje.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Andreas Williams

    Beter iets dan niets zei ze, een soa zal je bedoelen. Andreas hield zijn gedachten voor zich.
          ’Pfft,’ bracht Andreas blazend uit. ‘Daar houd ik je aan hoor, Justin,’ hij kon het niet laten even te grinniken. Andreas stond op, ging voor de spiegel staan en begon aan zijn stropdas.
          ’Was je van plan de hele ochtend in je nest te blijven liggen of ga jij je ook nog een keer aankleden?’ Zei hij richting Justin terwijl hij verder ging met zijn stropdas.


    - thank you for existing -

    Jordyn Mariah Kingsley

    Jordyn keek Justin wat verrast aan, ze had niet geweten dat hij ook best wat met jongens wilde doen. ‘Het is jammer dat je niet aan delen doet, Dre. Had me wel een spannend trio geleken.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson


    Rafaël zuchtte diep en gaf een zet met zijn voet tegen Jordyn haar heup aan. "Ja, genoeg weer voor de vroege ochtend. Ik hoef niet alle details." Hij wilde absoluut niet weten wat zijn twee beste vrienden onder de lakens uitspookten. Alleen het idee al liet hem gruwelen. In eerste instantie had hij het gesprek stilzwijgend gevolgd, nieuwsgierig naar hoe het met Rosalie was gegaan. Maar Jordyn had het gesprek weer zo gedraaid dat het weer op seks uitkwam. Alsof dat zou helpen. Waarschijnlijk juist niet. Rafael keek naar Justin op het andere bed. "Je hoeft het toch ook niet te weten," ging hij er serieus verder op Justin zijn eerdere woorden in. "Het is niet dat je na de eerste date al gaat trouwen. Daar is daten toch voor? Ga gewoon een leuke tijd met Rosalie beleven en dan zie je dan wel."

    [ bericht aangepast op 10 nov 2021 - 16:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Justin Trelawney

    'Zoals jij met je chickie?' Hij was er normaliter waarschijnlijk iets serieuzer op ingegaan, maar met Andreas zo dichtbij had hij niet zoveel zin om zijn situatie met Rosalie te bespreken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Andreas Williams

    Andreas keek even vuil naar Raf door zijn opmerking over zijn zusje.
          ’Je was leuker toen je sliep, Raf.’ Andreas liep weer richting zijn bed en plofte er op neer.
          ’En trio’s zijn een ander verhaal Jordyn,’ knipoogde hij haar kant op. Al zou hij dat nog steeds niet erg snel met haar doen, dacht hij. Zijn buik begon te rommelen.
          ’Ik heb honger,’ zei hij een beetje algemeen in de kamer terwijl hij zijn schoenen aantrok. Het was tijd voor ontbijt.
          ’Gaan jullie mee of blijven jullie hier?’


    - thank you for existing -

    Rafaël Wilson


    Rafaël draaide zich om naar Andreas en fronste zijn wenkbrauwen. Wat was zijn probleem? "Nou, blijkbaar ben ik leuker als ik slaap. Dus ik zal bij het ontbijt ook wel niet gezellig zijn," kaatste hij terug naar Andreas. Hij negeerde Andreas verder en keek terug naar Justin. Waarschijnlijk kon hij beter niet verder vragen met die wandelende testoteronbom verderop. Rafael gaapte een keer breed en veegde de slaap uit zijn ogen. Hij liet zich terugzakken in zijn kussens, van plan zich nog een keertje om te draaien. Hij sloot zijn ogen en glimlachte even kort. "Neh, ik hou het simpel de komende tijd." Als ze het over hem hadden, vond hij niet zo erg.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2021 - 18:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.