• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    •
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 11 nov 2021 - 9:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing

    ‘Daar ging het dan al fout,’ grinnikte ze. ‘Blythe lijkt in niks op mij.’ Ze gaf hem een schouderduwtje — een klein beetje ruw zodat ze in een reflex elkaars handen loslieten. Nonchalant liet ze die in haar zakken glijden. ‘Maar dat is dan inderdaad wel een tegenvaller. Beetje kinderachtig ook dat ze over Novalie begon, het is nou niet alsof die twee vriendinnen zijn.’ Ze snoof. ‘Wel wat hypocriet ook, na wat ze me met Thomas flikte.’
          Als het Isabella was geweest die smoorverliefd op Raf was, had ze zo’n reactie nog wel kunnen begrijpen. Maar Blythe zoende toch best snel en ze kon zich niet voorstellen ze elke keer rekening hield met de potentiële gevoelens van anderen. Ergens vond ze het ook wel weer heel typisch om op deze manier over te willen komen als een super sympathiek meisje en ze gruwde van de schijnheiligheid.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Jordyn


    Hij stopte opeens met lopen en keek Jordyn ongelovig. “Fack, wat ben ik een lul.” Daar had hij geen seconde bij stilgestaan, dat Blythe degene was geweest die Jordyn zoveel pijn gedaan had toen. Dat zij degene was geweest die het met Thomas had gedaan en dat terwijl Jordyn smoorverliefd was geweest op Thomas. De enige keer in zijn leven dat hij dat van haar had gezien. “Sorry, Jor. Daar heb ik helemaal niet meer over nagedacht.” idioot. Precies van alle meiden kies je juist haar eruit.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing

    Jordyn haalde haar schouders op. ‘Het is twee jaar geleden en nou niet echt een verhaal waar je graag aan terugdenkt.’ Ze grijnsde scheef naar hem. Hij had haar zelden zo kwetsbaar gezien als toen, ze was vast niet de enige die dat het liefst gewoon wilde vergeten. ‘Ik zal niet ontkennen dat ik wel leukere meiden voor je kan bedenken, maar je hoeft jezelf nu ook weer geen lul te vinden, hoor.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Jordyn


    Dat vond hij zichzelf echter wel. Hij kon zich goed herinneren hoe Jordyn er toen aan toe was en hij voelde een lichtelijk schuldgevoel knagen. “Wie zit jij aan te denken dan?” Vroeg hij met een grijns. Misschien moest hij dan daar maar voor gaan. Hij kon het niet maken tegenover Jordyn om verder te daten met Blythe, toch? “Het wordt wel eens tijd dat ik toch een beetje ontgroend wordt, voor het straks te laat is.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing

    ‘Ontgroend ben je al, slimpie,’ grinnikte ze. ‘Tenzij ik me die tongzoen verbeeld heb vandaag, maar ik kan me wel leukere dingen indenken om over te dagdromen. Maar ik zat eerder te denken aan… Mavis? Is wel echt een spontaan, gezellig mens die zich niet zo druk maakt over wat iedereen van haar vindt. Of Arianna?’ Ze ging de andere meiden na. ‘En die Rhae is ook wel echt een leuk wijf.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Jordyn


    “Je weet best wat ik bedoel,” zei hij met een lichte blos op zijn wangen. Hij dacht even na over wat Jordyn zei. “Ik kan Arianna vragen? Ze wilde toch al het verboden bos zien, dan kan ik er op zich ook een date van maken.” Hij haalde zijn schouder op. Werkte dat zo? Daten? Gewoon iemand vragen met wie je het gezellig vond om dingen te doen? Rhae was ook wel een hele leuke meid. Daar had hij meteen een klik mee gehad. “Of Rhae.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing

    Het verbaasde haar een beetje hoe makkelijk hij over andere meiden nadacht. Blythe had dus niet echt indruk gemaakt, wat haar stiekem enorm opluchtte. Ze had niet verwacht dat het eens een onderwerp van ruzie worden, maar het was wel gewoon… fijn dat Raf er verder niet zo mee zat. ‘Je kan op zich met allebei wat leuks gaan doen zonder er echt een labeltje aan te hangen?’ opperde ze. ‘Dan zie je wel waar het het beste mee klikt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Jordyn


    “Is dat niet oneerlijk?” Vroeg hij zich hard op af. Al was het waarschijnlijk wel een stuk makkelijker als hij er geen labeltje aan hing. Hij sloeg een bocht om, tot noch toe waren ze niets bijzonders tegengekomen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing

    'Hmm, je hebt toch al vanochtend met Rhae rondgehangen en met Arianna wat afgesproken?' vroeg Jordyn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Jordyn


    “Dat was waar. “Oké, punt gemaakt,” zei hij met een grijns. Het viel even stil tussen hen. “Wat moet ik nu met Novalie?” Vroeg hij aan Jordyn. Hij voelde zich ergens gevleid dat ze hem leuk vond, maar hij wist zeker dat het gevoel terug er niet was.


    It's never gonna happen, Guys.

    -

    [ bericht aangepast op 9 nov 2021 - 19:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing

    ‘Hmm… Heb er zelf nou niet echt ervaring mee.’ Jordyn wierp een blik naar voren, naar de donkere gang. Maanlicht viel in bundels door de boogvormige ramen. Er kwam een onverwacht bitter lachje over haar lippen. ‘Het is nou niet alsof iemand ooit zúlke gevoelens voor me heeft gehad.’
          Ze schoof haar handen nog wat dieper in haar zakken. Het was iets dat haar al voor de tweede keer dwars zat vandaag, terwijl ze er verder nooit echt bij stil had gestaan. Kwam het allemaal door die stomme droom van afgelopen nacht?
          ‘Nou ja, je kunt doen alsof je haar gevoelens niet gemerkt hebt en gewoon niks doen. Of je vertelt haar dat het niet wederzijds is, maar dat lijkt me ook maar kut. Denk niet dat ze zichzelf toch al een kans geeft. Of je doet gewoon wat kuts, zodat ze enorm op je afknapt.’ Ze dacht aan Thomas. Als ze eerder had gezien wat voor een klootzak hij was, waren haar gevoelens vast nooit zo hevig geworden. Natuurlijk bestond er een soort blinde vlek, zeker als je verliefd was, maar ook dat had zijn grenzen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Jordyn


    Rafael glimlachte kleintjes naar haar. Hij vond het maar vreemd dat niemand zulke gevoelens voor Jordyn had gehad. Jordyn was geweldig, hij wist echt niet wat hij zonder haar moest. “Die idioten moeten allemaal eens even hun oogkleppen afdoen, want ik weet geen leuker iemand dan jij,” zei hij om Jordyn op te vrolijken. Hij stopte even bij een van de ramen en keek naar het maanlicht buiten. “Ik heb ook echt geen idee hoe het zou moeten voelen, wat het is.” Rafael keek even terug naar zijn beste vriendin en sloeg even zijn arm om Jordyn zijn schouder heen. “Maar hee, we hebben nog een heel jaar om het uit te zoeken. En mochten we na dit jaar allebei nog single zijn, dan gaan we toch er samen vandoor?” Dat klonk als een best mooie droom, om aan zijn ouders en het huwelijk te ontsnappen. Gewoon samen met Jordyn - wist hij veel - te wonen op een mooi plekje of te reizen. Als vrienden dan natuurlijk. Hij gaf zoveel om Jordyn dat hij dat best zag zitten. “Lijkt me een stuk gezelliger dan mooi op zitten dan in mijn ouderlijk huis en trouwen met die trol.”

    [ bericht aangepast op 9 nov 2021 - 19:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing

    Jordyn grijnsde en leunde tegen hem aan. Normaal was dit iets te knuffelachtig naar haar smaak, maar van Raf kon ze dat wel hebben. ‘Egoïstisch als ik ben hoop ik dan dat je zoektocht naar de liefde keihard faalt.’ Ze zei het op een plagerige toon, maar ze meende het ergens wel. Gewoon met Raf op avontuur gaan klonk sowieso beter dan een relatie met wie dan ook.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Jordyn


    Rafael glimlachte bij het horen van haar woorden. Ergens zou hij het ook niet verkeerd vinden. Maar hij wilde het in ieder geval een keertje geprobeerd hebben dit jaar. Hij wilde het in ieder geval een keer ervaren hoe het was om verliefd te zijn, om voor iemand voor de volle honderd procent te gaan.


    It's never gonna happen, Guys.