• 𝒞𝒾𝓇𝓆𝓊𝑒 𝕕𝕦 𝒫𝒶𝓅𝒾𝓁𝓁𝑜𝓃
    We lead strange lives chasing our dreams from place to place.



    Wat hebben we al?
    ➻ Trapeze artist
    ➻ Knife throwers | 1
    ➻ Firespitter | 1
    ➻ Clowns
    ➻ Animal caretakers
    ➻ Lion tamers
    ➻ Elephant tamers
    ➻ Proppers (advertisement) | 1
    ➻ Horse menner for the parade
    ➻ Fortune Tellers | 1
    ➻ Strongest man | 1
    ➻ Acrobaten | 1
    ➻ Tightrope walkers | 2
    ➻ The cooks | 1
    ➻ Villagers | 3
    ➻ More to come. . ?

    Familieleden die bespeeld kunnen worden:
    ➻ 2 directe kinderen van Abraham (leeftijden rond de 45)
          Van zijn vier kinderen zijn er 2 overleden.
    ➻ 4 aanhangsels van de directe kinderen van Abraham
    ➻ Directe kleinkinderen (leeftijden rond de 25-0)
    ➻ Adoptieve kleinkinderen
    ➻ Aangetrouwde familieleden

    Bestaande familieleden:
    ➻ Dochter van de tweede dochter van Abraham | Sweven
    ➻ Verloofde in spe van bovenstaande dame | Elvi
    ➻ Algemeen geadopteerde jongedame | Elvi


    𝑅𝑜𝓁𝓁𝑒𝓃𝓉𝑜𝓅𝒾𝒸 𝒮𝓅𝑒𝑒𝓁𝓉𝑜𝓅𝒾𝒸

    [ bericht aangepast op 13 nov 2021 - 21:32 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ben ik de enige die vind dzt Phillipe de ' :3 ' catface emoji uitstraalt ? :'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Helaas ga ik dit weekend niet halen voor mijn rol.


    ars moriendi

    Normandy schreef:
    Helaas ga ik dit weekend niet halen voor mijn rol.


    Dat is niet erg. Zal ik het anders over het weekend zetten, woensdag bijvoorbeeld? Dan heeft iedereen wat meer tijd voor hun rol en kunnen we daarna evt relaties bespreken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja graag, want ik ga het ook niet redden om m'n rol voor het weekend af te krijgen. ^^

    Als het dan voor iedereen oke dan doen we woensdag. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Woensdag moet wel lukken! Ik heb alles van mijn chars al in mijn hoofd zitten, alleen op papier zetten is altijd een hel.... meh


    I have seen my own sun darkened

    Ik ga deze dagen ook de rest van mijn rollen verder invullen, heb al veel in een docje staan. Nu alleen nog in mijn rollen zetten ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Okay, Morgana (p2) is zo goed als af. Ik moet nog een stukje van haar karakter aanvullen en ook een beetje geschiedenis, maar dat hoop ik gauw nog te doen. Vandaag of morgen eerst Delphine nog aanvullen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elloooooo!!!

    Vanavond om 19.00 kunnen de relaties besproken worden! De rollen die al af zijn, zien er stuk voor stuk gewledig uit en we hopen snel te kunnen beginnen met schrijven!! 🥰


    I have seen my own sun darkened

    Hi guys, I'm really sorry dat het me toch niet gelukt is om mijn rol te maken. Ik lackte toch tijd en inspiratie. Schrijven gaat sowieso al erg traag de laatste tijd ivm flinke werkstress en tijdnood.


    ars moriendi

    Normandy schreef:
    Hi guys, I'm really sorry dat het me toch niet gelukt is om mijn rol te maken. Ik lackte toch tijd en inspiratie. Schrijven gaat sowieso al erg traag de laatste tijd ivm flinke werkstress en tijdnood.


    Take ur time! 💜
    Wil je je reservering wel behouden? Want dat kan gewoon, dan komt je rol wat later en mocht je alvast iets zoeken qua relatie dan drop je dat alsnog even?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Normandy schreef:
    Hi guys, I'm really sorry dat het me toch niet gelukt is om mijn rol te maken. Ik lackte toch tijd en inspiratie. Schrijven gaat sowieso al erg traag de laatste tijd ivm flinke werkstress en tijdnood.


    Same here

    Het is mij ook helaas nog niet gelukt door drukte op werk, ik probeer de rol morgen volledig af te maken want ben dan eindelijk dagje vrij. (A)

    Neem jullie tijd, door ziek zijn is het mij ook niet helemaal gelukt beide rollen te hebben staan.
    In ieder geval mogen jullie als jullie willen wel al gaan bespreken/zoeken voor relaties, ik wil dan eventueel volgende week het speeltopic openen — als dat voor iedereen oké is?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het zijn inderdaad wat drukke maanden! En nahw verzorg jezelf goed Jen!

    Ik heb anders mijn mannen Jules en Fergus openstaan voor relaties dus mijn gb staat open!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH