• 𝒞𝒾𝓇𝓆𝓊𝑒 𝕕𝕦 𝒫𝒶𝓅𝒾𝓁𝓁𝑜𝓃
    We lead strange lives chasing our dreams from place to place.



    Wat hebben we al?
    ➻ Trapeze artist
    ➻ Knife throwers | 1
    ➻ Firespitter | 1
    ➻ Clowns
    ➻ Animal caretakers
    ➻ Lion tamers
    ➻ Elephant tamers
    ➻ Proppers (advertisement) | 1
    ➻ Horse menner for the parade
    ➻ Fortune Tellers | 1
    ➻ Strongest man | 1
    ➻ Acrobaten | 1
    ➻ Tightrope walkers | 2
    ➻ The cooks | 1
    ➻ Villagers | 3
    ➻ More to come. . ?

    Familieleden die bespeeld kunnen worden:
    ➻ 2 directe kinderen van Abraham (leeftijden rond de 45)
          Van zijn vier kinderen zijn er 2 overleden.
    ➻ 4 aanhangsels van de directe kinderen van Abraham
    ➻ Directe kleinkinderen (leeftijden rond de 25-0)
    ➻ Adoptieve kleinkinderen
    ➻ Aangetrouwde familieleden

    Bestaande familieleden:
    ➻ Dochter van de tweede dochter van Abraham | Sweven
    ➻ Verloofde in spe van bovenstaande dame | Elvi
    ➻ Algemeen geadopteerde jongedame | Elvi


    𝑅𝑜𝓁𝓁𝑒𝓃𝓉𝑜𝓅𝒾𝒸 𝒮𝓅𝑒𝑒𝓁𝓉𝑜𝓅𝒾𝒸

    [ bericht aangepast op 13 nov 2021 - 21:32 ]


    I have seen my own sun darkened

    Thanks Saar!
    De drukke maanden zijn nu ook inderdaad, dus alle begrip ervoor dat het nu even wat langer duurt. ^^

    Ik zal vanmiddag eens een lijstje maken met wat ik evt zoek qua Relaties voor mijn dames. Mijn O
    PB/GB/app/discord staat iig open voor wie al wil brainstormen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Philippe is nog niet helemaal af, maar ik denk dat ik al wel ver genoeg ben om relaties te kunnen afspreken! Ik ga binnenkort even nadenken over een lijstje.


    Stenenlikker

    Ezran is ook zo goed als af, afgezien van het stukje geschiedenis. Mijn andere boy komt zo snel mogelijk, maar als iemand alvast relaties met Ezran wil bespreken hmu.


    How far is far

    Morgana Rose Boasom


    ↬ Een goede/beste vriend(in).
    ↬ Iemand die geregeld bij haar langskomt voor een sessie, voor zichzelf of voor een vriend/familielid.
    ↬ Iemand die niet zo in haar gelooft/ denkt dat haar gave gespeeld is (gespannen relatieband daardoor).
    ↬ Iemand waar het absoluut niet mee klikt/frenemies/enemies.
    ↬ Iemand die ze onder haar hoede genomen heeft, als leerling misschien. Ezran?
    ↬ Iemand van de familie De Guillard waar ze erg hecht mee is opgegroeid; een diepe band mee deelt, sibling like.
    ↬ Maybe een ex, crush, ONS/fwb.


    Mijn lijstje voor Morr alvast. Voor Delphine volgt het lijstje zodra ik in ieder geval haar karakter heb staan, die komt hopelijk vandaag nog. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik kom in het weekend iedereen langs voor relaties! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Sweven schreef:
    Morgana Rose Boasom


    ↬ Een goede/beste vriend(in).
    ↬ Iemand die geregeld bij haar langskomt voor een sessie, voor zichzelf of voor een vriend/familielid.
    ↬ Iemand die niet zo in haar gelooft/ denkt dat haar gave gespeeld is (gespannen relatieband daardoor).
    ↬ Iemand waar het absoluut niet mee klikt/frenemies/enemies.
    ↬ Iemand die ze onder haar hoede genomen heeft, als leerling misschien. Ezran?
    ↬ Iemand van de familie De Guillard waar ze erg hecht mee is opgegroeid; een diepe band mee deelt, sibling like.
    ↬ Maybe een ex, crush, ONS/fwb.


    Mijn lijstje voor Morr alvast. Voor Delphine volgt het lijstje zodra ik in ieder geval haar karakter heb staan, die komt hopelijk vandaag nog. ^^


    I've got Audrey

    Sweven schreef:
    Morgana Rose Boasom


    ↬ Een goede/beste vriend(in).
    ↬ Iemand die geregeld bij haar langskomt voor een sessie, voor zichzelf of voor een vriend/familielid.
    Iemand die niet zo in haar gelooft/ denkt dat haar gave gespeeld is (gespannen relatieband daardoor).
    ↬ Iemand waar het absoluut niet mee klikt/frenemies/enemies.
    ↬ Iemand die ze onder haar hoede genomen heeft, als leerling misschien. Ezran?
    ↬ Iemand van de familie De Guillard waar ze erg hecht mee is opgegroeid; een diepe band mee deelt, sibling like.
    ↬ Maybe een ex, crush, ONS/fwb.


    Mijn lijstje voor Morr alvast. Voor Delphine volgt het lijstje zodra ik in ieder geval haar karakter heb staan, die komt hopelijk vandaag nog. ^^


    Ik heb voor de combi van deze Philippe voor je? Ik denk dat hij nogal wantrouwig zal zijn tegenover haar waarzeggerij en hier zeker ook wel veel opmerkingen zal maken, maar aan de andere kant denk ik dat ze nog redelijk met elkaar overweg zouden kunnen?


    Stenenlikker

    Sweven schreef:
    Morgana Rose Boasom


    ↬ Een goede/beste vriend(in).
    ↬ Iemand die geregeld bij haar langskomt voor een sessie, voor zichzelf of voor een vriend/familielid.
    ↬ Iemand die niet zo in haar gelooft/ denkt dat haar gave gespeeld is (gespannen relatieband daardoor).
    ↬ Iemand waar het absoluut niet mee klikt/frenemies/enemies.
    ↬ Iemand die ze onder haar hoede genomen heeft, als leerling misschien. Ezran?
    ↬ Iemand van de familie De Guillard waar ze erg hecht mee is opgegroeid; een diepe band mee deelt, sibling like.
    ↬ Maybe een ex, crush, ONS/fwb.


    Mijn lijstje voor Morr alvast. Voor Delphine volgt het lijstje zodra ik in ieder geval haar karakter heb staan, die komt hopelijk vandaag nog. ^^


    Klinkt goed! ^^


    How far is far

    Chiacchierare schreef:
    (...)

    I've got Audrey


    Yes, ik zal haar rol zo eens lezen en dan kom ik je even via GB lastigvallen. ^^

    RadioTapok schreef:
    (...)

    Ik heb voor de combi van deze Philippe voor je? Ik denk dat hij nogal wantrouwig zal zijn tegenover haar waarzeggerij en hier zeker ook wel veel opmerkingen zal maken, maar aan de andere kant denk ik dat ze nog redelijk met elkaar overweg zouden kunnen?


    I like that! Dus dan hebben ze over het algemeen een redelijk goede band samen, maar is het Morr's gave die hen echt in de weg zit?

    Anachronism schreef:
    (...)

    Klinkt goed! ^^


    Yaass, perfect. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Audrey (p.3) is op wat kleine details na ook af en staat open voor relaties

    [ bericht aangepast op 4 dec 2021 - 12:08 ]

    Mooie rollen staan er 😍
    Ik ga morgen, uiterlijk dinsdag, Delphine ook verder invullen en ik zal een kort lijstje droppen met wat ik qua relaties heb besproken al (inclusief wat ik eventueel nog zoek).

    Vinden jullie het een idee om vrijdagavond het rollentopic te openen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sweven schreef:
    Mooie rollen staan er 😍
    Ik ga morgen, uiterlijk dinsdag, Delphine ook verder invullen en ik zal een kort lijstje droppen met wat ik qua relaties heb besproken al (inclusief wat ik eventueel nog zoek).

    Vinden jullie het een idee om vrijdagavond het rollentopic te openen?


    Klinkt goed!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Jillian, Beacher en Demelza nog vrin voor de liefhebbers!

    Demelza is iig met de proppers mee om met vuur te jongleren en zo toeschouwers te trekken 😊


    I have seen my own sun darkened

    Ik heb ook Philippe voor wie wilt!

    Ik moet alleen nog even bedenken of hij druk bezig is bij het circus om dingen op te zetten of dat hij juist met de proppers mee is, haha.


    Stenenlikker