• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 okt 2022 - 11:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    Hij stapte tussen Merrin en Toph in, zodat ze hopelijk de jongen met rust zou laten. “Sinds wanneer ben jij zo’n heilig boontje?” gromde hij. Hij keek even naar Toph en zijn blik verduisterde. “We waren er gewoon niet vandaag, klaar.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester schudde geamuseerd zijn hoofd. 'Jaja, doe maar cool. Nu weet je zelf hoe ze zoent, Scary Vibes.' Hij leunde vervaarlijk ver naar voren en zond Onyx een scheve grijns. 'Denk je dat ik daar nog naar terug wil, hmm?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Het was te kort om d'r wat te van kunnen vinden. Ik heb eigenlijk maar weinig vergelijkingsmateriaal.' Hij blikte om zich heen. 'Misschien moet ik daar toch maar eens wat aan doen.' Zijn blik bleef even hangen op een jongen die net het zwembad in kwam en toevallig ook net hun kant op keek. Hij zag er nou niet niet per se lelijk uit. 'Hij heeft bijvoorbeeld wel wat.'

    [ bericht aangepast op 13 dec 2021 - 16:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Die opmerking kwam onverwacht en Jester ging weer iets rechter zitten, een lichte frons tussen zijn wenkbrauwen. 'Wat?' Hij volgde Onyx' blik naar de Buffalo die net het zwembad in kwam lopen en wat er nog over was van zijn amusement verdween als sneeuw in een gasvlam. 'Nísh?' Jester snoof, en probeerde uit of zijn blikken niet toevallig wel schade aan konden richten. Dat bleek niet het geval, en hij keek met een opgetrokken lip terug naar zijn vriend. 'Vergeet het. Het was maar een grapje.'

    [ bericht aangepast op 13 dec 2021 - 16:08 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx grinnikte zacht om zijn vriends uitdrukking. ‘Dus als ik me per ongeluk door hem laat kussen is het opeens niet meer zo grappig?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester vernauwde zijn ogen. ‘Heel per ongeluk zal het niet zijn.’

    [ bericht aangepast op 13 dec 2021 - 19:58 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Fair enough.’ Hij zond de Buffalo een knipoog toen die weer een kant opkeek en grijnsde toen hij hun kant op kwam gelopen. ‘Kijk aan, het ziet ernaar uit dat hij mijn kussencollectie wel wil uitbreiden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Hij moest het eens proberen,' siste Jester, die onderhand wel doorhad dat hij helemaal op de kast zat, maar er nog niet zo goed vanaf kon komen. Hij kon die gast gewoon niet uitstaan, met die gluiperige blikken naar Onyx en gretige glimlach. De Buffalo kwam dichterbij, te dichtbij en te doelgericht, en Jester zette een voet op Onyx' schouder en duwde hem prompt onder water.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish was nogal verbaasd dat Onyx naar hem knipoogde. Meestal keek de jongen niet op of om wanneer hij in de buurt was. Het voelde opeens wel erg makkelijk – dat ze hier waren en dat hij meteen hun aandacht had… Hadden ze misschien een gesprek van Adam en hem afgeluisterd? Daar kon hij zich toch ook weer niet zoveel bij voorstellen. Niet bij het kratermeer. Hadden ze Adam uitgehoord voor ze hierheen gingen? Het was nog geen kwartier geleden dat hij afscheid van de jongen had genomen.
          Ach ja – hij liep maar naar ze toe, hoewel hij in gedachten hield dat ze gisteren ook een spelletje met Toph hadden gespeeld. Hij zag de vinnige blikken die Jester hem toewierp heus wel, maar hij zag ook irritatie bij Onyx toen zijn vriend hem onder water duwde.
          Zou Jester jaloers worden, als hij een gesprekje met zijn vriend aanknoopte?
          Hij legde zijn spullen op een lege strandstoel neer en dook het water neer. Niet zover bij de jongens vandaan kwam hij weer boven.
          ‘Heeft je vriend nog steeds watervrees?’ vroeg Nish aan Onyx – die natuurlijk wel van Toph had meegekregen wat er vorig jaar was gebeurd.
          De jongen keek hem argwanend aan. ‘Wat?’
          ‘Dat verhaal ging rond. Dat jullie Rhyn eens op de zenuwen werkten en urenlang in het water lagen te verkleumen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Benieuwd hoe het is, opgesloten zitten in een bak water?' vroeg Jester. Hij wierp een suggestieve blik naar de bodem. 'Ik geef je graag een crash-course hoor.'

    [ bericht aangepast op 13 dec 2021 - 22:08 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    'Krijg ik deze knappe kerel hier er dan ook bij als reddingsboei?' Hij knikte naar Onyx.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Helaas, boven de één meter zeventig moet je het zonder de veiligheidsmaatregelen doen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx was het niet echt gewend dat iemand anders dan Jes hem knap noemde en hij moest zeggen dat hij het minder vervelend vond dan wanneer iemand zo over Jes zou praten. Ergens was het ook wel geinig – normaal paste iedereen wel op bij wat hij tegen hen zei.
          ‘Maar wie weet kom ik je wel redden,’ zei Onyx, die er voor de show nog maar een paar wiebelende wenkbrauwen tegenaan gooide. ‘Ik heb net ontdekt mijn vriend er wel op geilt als ik verdrinkende mensen red. Zeker als ze me daarna zoenen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester zei niets en keek alleen naar Nish, zijn gave al zinderend in zijn keel.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish had niet echt geweten hoe hij een gesprek met Onyx moest aanpakken – maar dít had hij in elk geval niet verwacht. Hij wierp een vlugge blik op Jester, die keek alsof hij hem het liefst aan het spit reeg.
          ‘Doorgaans grimassen mensen toch minder bij het vooruitzicht opgewonden te raken.’
          Onyx grijnsde. ‘Zou je Jes en mij doorsnee mensen noemen?’
          Nish kon het niet laten om zijn blik over Onyx’ druipende, goed gebouwde bovenlijf te laten dwalen. ‘Niet echt.’ Hij schaamde zich niet voor het feit dat hij de andere jongen bewonderde en voegde eraan toe: ‘Kun je alleen pronken met dat gespierde bovenlijf of zijn die spieren er niet voor de sier? Wedstrijdje zwemmen?’


    Every villain is a hero in his own mind.