• Oké, gezien Q een beetje uit elkaar aan het vallen is en we allemaal niet meer bij onze creaties kunnen, is er veel hulp geboden elkaar te helpen met credits geven voor een maandje GM. Echter is het vrij onduidelijk door wie allemaal, dus ik dacht: misschien is het een idee om daar een apart topic voor te maken?

    Dus hierbij dat topic!


    Van administrator Ledecky:
    Yes, klopt. Ik had er inderdaad al subtiel naar verwezen, omdat ik het nog niet echt besproken had met de andere mods. Op dit moment heb ik nog niet alle mods gehoord, maar wij willen graag helpen zolang het kan (we weten totaal niet of er zoiets bestaat als een limiet op credits of iets in die aard). Dus wij zullen iedereen die het nodig heeft de nodige credits toe sturen. Ik ben niet de hele dag beschikbaar, maar iedereen kan hier of via pb iets laten weten en dan zullen wij hen verder helpen. Zo moet niet iedereen zijn huidige credits uitdelen (niet dat je er veel mee bent op een kapotte site :W). Wel heel lief dit initiatief!(heart2)

    Mocht er echter een limiet op zitten, dan zijn deze lieve Q'ers alsnog bereidt om te doneren!
    Credits te doneren:
    • Starsight – 12 credits (stuur maar DM)
    • Syaoran – 3 credits
    • Everglow – 17 credits
    • Necessity – ruim 400 credits (holy shit!!)
    • Reiner – 49 credits (stuur maar DM)
    • RadioTapok – 100 credits (stuur maar DM)
    • Ringwraith – 33 credits
    • Arcturus – 11 credits
    • Beansidhe – 46 credits
    • SPECS – 14 credits
    • Dichterbij – 5 credits
    • Childhood – 50 credits
    Credits nodig:


    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 18:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb nog 3 credits, het is niet veel maar mocht ik er iemand mee blij kunnen maken dan geef ik ze graag weg!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb er 17 over waar ik hopelijk nog iemand blij mee kan maken!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 11:22 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Nou samen kunnen we iig al een iemand blij maken *O*


    That is a perfect copy of reality.

    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb op dit moment nog ruim 400 credits 🙈 dus mensen die graag een backup willen...


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Zou iemand wat credits voor mij over hebben voor een GM zodat ik een back-up van mijn stories kan maken? Ik heb er op het moment helaas geen meer

    Edit: ik heb er nog 11 gevonden op een oud account dus als iemand er 14 heeft zou dat great zijn!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 11:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb er nog 49 in de aanbieding, mensen mogen me even DM'en als ze ze nodig hebben


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb blijkbaar ook nog 100 credits over, dus ik kan ook doneren!
    Het is het beste om mij privé te poken, want ik ben druk met andere dingen en heb geen computer bij me atm.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 11:35 ]


    Stenenlikker

    Ik heb nog 33 credits.
    Al lijkt het me dat het de crew verder niks kost als ze leden een GM aanwijzen zodat die een back-up kunnen maken. (Wat ik volgens mij al een crewmember had zien zeggen maar pin me er niet op vast ;p)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Arcturus schreef:
    Zou iemand wat credits voor mij over hebben voor een GM zodat ik een back-up van mijn stories kan maken? Ik heb er op het moment helaas geen meer

    Ik zal ze sturen!

    Edit, je hebt ze

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 11:39 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ringwraith schreef:
    Ik heb nog 33 credits.
    Al lijkt het me dat het de crew verder niks kost als ze leden een GM aanwijzen zodat die een back-up kunnen maken. (Wat ik volgens mij al een crewmember had zien zeggen maar pin me er niet op vast ;p)


    Jaaa, zoiets las ik ook te lezen, maar dat wist ik niet zeker. Ik hoor het wel hahaha


    That is a perfect copy of reality.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik zal ze sturen!

    Edit, je hebt ze

    Held! Dankjewel! Ik had er zelf nog 11 gevonden op een oud account dus bij deze stel ik die ook beschikbaar (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ringwraith schreef:
    Ik heb nog 33 credits.
    Al lijkt het me dat het de crew verder niks kost als ze leden een GM aanwijzen zodat die een back-up kunnen maken. (Wat ik volgens mij al een crewmember had zien zeggen maar pin me er niet op vast ;p)


    Yes, klopt. Ik had er inderdaad al subtiel naar verwezen, omdat ik het nog niet echt besproken had met de andere mods. Op dit moment heb ik nog niet alle mods gehoord, maar wij willen graag helpen zolang het kan (we weten totaal niet of er zoiets bestaat als een limiet op credits of iets in die aard).
    Dus wij zullen iedereen die het nodig heeft de nodige credits toe sturen. Ik ben niet de hele dag beschikbaar, maar iedereen kan hier of via pb iets laten weten en dan zullen wij hen verder helpen. Zo moet niet iedereen zijn huidige credits uitdelen (niet dat je er veel mee bent op een kapotte site :W ). Wel heel lief dit initiatief! (heart2)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb nog 46 credits om te doneren ^_^

    Edit: ik zie nu de post hierboven pas :')
    Mocht er echter toch een limiet op zitten en die zou bereikt worden blijft mijn aanbod natuurlijk geldig c:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 11:57 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Yes, klopt. Ik had er inderdaad al subtiel naar verwezen, omdat ik het nog niet echt besproken had met de andere mods. Op dit moment heb ik nog niet alle mods gehoord, maar wij willen graag helpen zolang het kan (we weten totaal niet of er zoiets bestaat als een limiet op credits of iets in die aard).
    Dus wij zullen iedereen die het nodig heeft de nodige credits toe sturen. Ik ben niet de hele dag beschikbaar, maar iedereen kan hier of via pb iets laten weten en dan zullen wij hen verder helpen. Zo moet niet iedereen zijn huidige credits uitdelen (niet dat je er veel mee bent op een kapotte site :W ). Wel heel lief dit initiatief! (heart2)


    Oh wat ontzettend lief van je! Nu heb ik bewust credits gekocht voor een maandje GM, dus ik hoef die overige 12 echt niet meer, dus ik geef die ook liever weg dan dat ze in mijn account blijven zitten en het geld 'verspild' wordt. In ieder geval kunnen we zo hopelijk genoeg mensen helpen!


    That is a perfect copy of reality.

    De gold membership is best wel duur 25 credit voor een maand en 65 voor drie maanden.