• Oké, gezien Q een beetje uit elkaar aan het vallen is en we allemaal niet meer bij onze creaties kunnen, is er veel hulp geboden elkaar te helpen met credits geven voor een maandje GM. Echter is het vrij onduidelijk door wie allemaal, dus ik dacht: misschien is het een idee om daar een apart topic voor te maken?

    Dus hierbij dat topic!


    Van administrator Ledecky:
    Yes, klopt. Ik had er inderdaad al subtiel naar verwezen, omdat ik het nog niet echt besproken had met de andere mods. Op dit moment heb ik nog niet alle mods gehoord, maar wij willen graag helpen zolang het kan (we weten totaal niet of er zoiets bestaat als een limiet op credits of iets in die aard). Dus wij zullen iedereen die het nodig heeft de nodige credits toe sturen. Ik ben niet de hele dag beschikbaar, maar iedereen kan hier of via pb iets laten weten en dan zullen wij hen verder helpen. Zo moet niet iedereen zijn huidige credits uitdelen (niet dat je er veel mee bent op een kapotte site :W). Wel heel lief dit initiatief!(heart2)

    Mocht er echter een limiet op zitten, dan zijn deze lieve Q'ers alsnog bereidt om te doneren!
    Credits te doneren:
    • Starsight – 12 credits (stuur maar DM)
    • Syaoran – 3 credits
    • Everglow – 17 credits
    • Necessity – ruim 400 credits (holy shit!!)
    • Reiner – 49 credits (stuur maar DM)
    • RadioTapok – 100 credits (stuur maar DM)
    • Ringwraith – 33 credits
    • Arcturus – 11 credits
    • Beansidhe – 46 credits
    • SPECS – 14 credits
    • Dichterbij – 5 credits
    • Childhood – 50 credits
    Credits nodig:


    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 18:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Klaar schreef:
    (...)

    Goh, volgens mij is dat toch al sinds heel lang zo, hoor. Ik heb het altijd zo geweten, dus het zou op z'n minst sinds 2013 moeten zijn.

    Maar goed, top dat het nu opgelost lijkt (las ik toch op fb en de homepage ziet er weer goed uit), dus echt super bedankt aan iedereen die er zo veel tijd in gestoken heeft!! :)


    Zit al best lang niet meer op Q haha. Of dat sinds 2013 is weet ik niet, maar werd steeds minder actief. Dus zou best kunnen dat dat in die periode begon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Starsight schreef:
    Oké, gezien Q een beetje uit elkaar aan het vallen is en we allemaal niet meer bij onze creaties kunnen, is er veel hulp geboden elkaar te helpen met credits geven voor een maandje GM. Echter is het vrij onduidelijk door wie allemaal, dus ik dacht: misschien is het een idee om daar een apart topic voor te maken?

    Dus hierbij dat topic!


    ...



    Q valt zeker niet uit elkaar, er was een server probleem en dat is opgelost. Als het goed is functioneert de hele zaak op het moment gewoon naar behoren.
    Het probleem heeft langer aangehouden dan ik zou willen. Ik neem ook maatregelen om te voorkomen dat de oplossing volgende keer zo lang op zich laat wachten.

    RJ schreef:
    (...)

    Q valt zeker niet uit elkaar, er was een server probleem en dat is opgelost. Als het goed is functioneert de hele zaak op het moment gewoon naar behoren.
    Het probleem heeft langer aangehouden dan ik zou willen. Ik neem ook maatregelen om te voorkomen dat de oplossing volgende keer zo lang op zich laat wachten.


    Nee, dat klopt, de site werkt inmiddels weer zoals het hoort, maar dat was de afgelopen dagen niet en het leek oprecht alsof de site uit elkaar aan het vallen was (en hier niks aan gedaan kon worden, omdat we weinig mogelijkheden zagen voor oplossingen). Vandaar die verwoording ook. Het is in ieder geval gelukkig nu opgelost, dank daarvoor!


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    (...)

    Nee, dat klopt, de site werkt inmiddels weer zoals het hoort, maar dat was de afgelopen dagen niet en het leek oprecht alsof de site uit elkaar aan het vallen was (en hier niks aan gedaan kon worden, omdat we weinig mogelijkheden zagen voor oplossingen). Vandaar die verwoording ook. Het is in ieder geval gelukkig nu opgelost, dank daarvoor!


    Snap ik. Ik begrijp het beschreven gevoel ook heel goed. Ik tref maatregelen zodat problemen voortaan eerder verholpen zijn.