• Oké, gezien Q een beetje uit elkaar aan het vallen is en we allemaal niet meer bij onze creaties kunnen, is er veel hulp geboden elkaar te helpen met credits geven voor een maandje GM. Echter is het vrij onduidelijk door wie allemaal, dus ik dacht: misschien is het een idee om daar een apart topic voor te maken?

    Dus hierbij dat topic!


    Van administrator Ledecky:
    Yes, klopt. Ik had er inderdaad al subtiel naar verwezen, omdat ik het nog niet echt besproken had met de andere mods. Op dit moment heb ik nog niet alle mods gehoord, maar wij willen graag helpen zolang het kan (we weten totaal niet of er zoiets bestaat als een limiet op credits of iets in die aard). Dus wij zullen iedereen die het nodig heeft de nodige credits toe sturen. Ik ben niet de hele dag beschikbaar, maar iedereen kan hier of via pb iets laten weten en dan zullen wij hen verder helpen. Zo moet niet iedereen zijn huidige credits uitdelen (niet dat je er veel mee bent op een kapotte site :W). Wel heel lief dit initiatief!(heart2)

    Mocht er echter een limiet op zitten, dan zijn deze lieve Q'ers alsnog bereidt om te doneren!
    Credits te doneren:
    • Starsight – 12 credits (stuur maar DM)
    • Syaoran – 3 credits
    • Everglow – 17 credits
    • Necessity – ruim 400 credits (holy shit!!)
    • Reiner – 49 credits (stuur maar DM)
    • RadioTapok – 100 credits (stuur maar DM)
    • Ringwraith – 33 credits
    • Arcturus – 11 credits
    • Beansidhe – 46 credits
    • SPECS – 14 credits
    • Dichterbij – 5 credits
    • Childhood – 50 credits
    Credits nodig:


    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 18:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb er nog 14 over mochten ze nodig zijn (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Love deze liefde hier <3.


    ars moriendi

    Werkt een backup maken van stories überhaupt? (Aangezien je er dus niet aan kan via mijn creaties. Ik vroeg het me gewoon af, heb even wat schuin proberen lezen maar kan hier en daar wat gemist hebben.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Werkt een backup maken van stories überhaupt? (Aangezien je er dus niet aan kan via mijn creaties. Ik vroeg het me gewoon af, heb even wat schuin proberen lezen maar kan hier en daar wat gemist hebben.)


    Ja, het werkt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ja, het werkt.


    Ah, super. Ik zal zeker ook één dezer eens wat oude polls/lijstjes/etc verwijderen in hoop dat het helpt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb ook nog 5 credits tis niet veel maar ze mogen gewoon bij op de berg die er al is.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb klaarblijkelijk ook nog credits, 50, best veel wow, dus die kunnen er ook wel op helemaal vergeten om te checken dus had per ongeluk nieuwe aangevraagd, sorry voor het ongemak daarvan, kan me ook niet herinneren hoe ik daaraan ben gekomen, maargoed.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik heb al mijn stories voor mij (en co-writers) kunnen back-uppen, super bedankt! Great initiatief dit (: (jammer dat het nodig is :c)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb 150 credits. Ik had er eerst 159.

    Arcturus schreef:
    Ik heb al mijn stories voor mij (en co-writers) kunnen back-uppen, super bedankt! Great initiatief dit (: (jammer dat het nodig is :c)


    *O*


    That is a perfect copy of reality.

    Hey, wat een super initiatief is dit :) ik zou het fijn vinden als iemand nog een paar credits voor mij over heeft zodat ik een backup kan maken. Ik heb niets meer helaas
    Zo jammer dat Quizlet zo eindigt ): het was vroeger echt mijn favoriete website

    Edit: Ik heb credits gekregen (: super bedankt!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 23:14 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Snap de hele gm voor back-up niet… iedereen moet recht kunnen hebben om hun stories veilig te kunnen stellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    Snap de hele gm voor back-up niet… iedereen moet recht kunnen hebben om hun stories veilig te kunnen stellen.


    Het gaat niet om 'recht' hebben. Dit is in geprogrammeerd in de website en niemand behalve de eigenaar van de website kan dit veranderen.
    En de eigenaar, mocht je het niet gelezen hebben, is nergens te vinden. Daarnaast heeft de tweede administrator al aangeboden om iedereen die er om vraagt gratis credits te geven waardoor dus niemand hoeft te betalen voor GM. Dit is de beste oplossing voor nu en iedereen heeft er dus ook recht op want iedereen kan het krijgen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Het gaat niet om 'recht' hebben. Dit is in geprogrammeerd in de website en niemand behalve de eigenaar van de website kan dit veranderen.
    En de eigenaar, mocht je het niet gelezen hebben, is nergens te vinden. Daarnaast heeft de tweede administrator al aangeboden om iedereen die er om vraagt gratis credits te geven waardoor dus niemand hoeft te betalen voor GM. Dit is de beste oplossing voor nu en iedereen heeft er dus ook recht op want iedereen kan het krijgen.


    I know everything. It’s me Kell. Ik ben via FB hier weer gekomen. Snap gewoon niet waarom het zo geprogrammeerd is dat alleen GM back-ups kunnen maken. Vroeger was dit niet. Dat is waar ik over struikel. Valt niets aan te doen, I know, maar het is jammer. Er moet nu zoveel gedaan worden via een omweg, terwijl het sneller kon.

    Hoop in ieder geval dat iedereen bij zijn/haar/diens stories kan en alles kan opslaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    (...)

    I know everything. It’s me Kell. Ik ben via FB hier weer gekomen. Snap gewoon niet waarom het zo geprogrammeerd is dat alleen GM back-ups kunnen maken. Vroeger was dit niet. Dat is waar ik over struikel. Valt niets aan te doen, I know, maar het is jammer. Er moet nu zoveel gedaan worden via een omweg, terwijl het sneller kon.

    Hoop in ieder geval dat iedereen bij zijn/haar/diens stories kan en alles kan opslaan.


    Goh, volgens mij is dat toch al sinds heel lang zo, hoor. Ik heb het altijd zo geweten, dus het zou op z'n minst sinds 2013 moeten zijn.

    Maar goed, top dat het nu opgelost lijkt (las ik toch op fb en de homepage ziet er weer goed uit), dus echt super bedankt aan iedereen die er zo veel tijd in gestoken heeft!! :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried