• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    'Zolang we niet over serieuze shit praten kan het wel bij jou, al weet ik niet in hoeverre we daar controle over hebben. Maar goed, als we high zijn neemt niemand ons toch serieus,' vervolgde hij met een grijns.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    Was hij oké? Ergens wel, misschien. Hij stond bij zijn gitaarstandaard, van plan om een stukje te spelen.
          ‘Ik weet niet echt. Natuurlijk voel ik me verraden door haar, maar dat is niet echt wat nieuws. En Kris…’ Hij haalde zijn schouders op. ‘Het was toen zo abrupt, ik heb het nooit begrepen. Ik heb hem erom gehaat. Het is toch een opluchting dat het toen niks met mij te maken had. Of nou ja, dat had het wel… maar op een positieve manier. Ik heb Maaya zat nieuwe kansen gegeven en het is nu gewoon klaar en dat is op de een of andere manier wel… bevredigend.’ Hij pakte de gitaar op en hing hem om zijn schouder. ‘Dan geef ik liever Kris een tweede kans. Dat voelt ook als… wraak.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    Nenya... Het was Nenya... Nenya was niet raar, niet vreemd. Niet iemand die zou vragen hoe het met hem ging of andere gekke dingen van hem zou verwachten. Dat luchtte op.. "Hoi... Uhm, ja. Ik l-loop niet zo hard meer tegenwoordig, d-dus dat is lastig. S-sorry." Misschien moest hij maar gewoon doorlopen en doen alsof dit nooit was gebeurd. Zwemmen met Emil enzo. Dat was zijn plan, ja.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



    Nenya fronste opnieuw. '...Merrin?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    Merrin? Was ze naar hem op zoek geweest? Yrla schudde zijn hoofd. "Nee, die heb ik niet gezien deze morgen. Je zal Adam moeten vragen waar die is." Yrla keek even naar de deur en toen terug naar het meisje. "I-ik ga zwemmen met Emil. Zie je straks wel weer," probeerde hij ertussenuit te knijpen. Al sloeg hij zichzelf meteen inwendig voor zijn hoofd voor die opmerking. Zie je straks wel weer? Sinds wanneer zei hij dat tegen Nenya? Het was nu niet echt dat ze vrienden waren.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



    Ze schudde haar hoofd. 'Merrin, je kan best zeggen dat jij het bent hoor, ik ben het maar. Waarom loop je rond als Yrla?' Ze had de jongen anders nog nooit zo horen klinken. Maar Adam zag ze trouwens niet nee, terwijl die twee toch eigenlijk altijd wel bij elkaar waren. Nenya wierp even een blik omhoog langs de trap en aarzelde. 'Je bent toch... Merrin?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    Dacht ze dat hij Merrin was? Misschien was dat wel handig. Dan had niemand in de gaten gehad dat hij hier was. Hij had alleen een probleem. Hoe dacht Merrin?! Zo goed kende hij de jongen nu ook weer niet. "Uh, ja. Sorry. Ik hoopte dat ik niet meteen door de mand zou vallen. D-dit is een.." Denk Yrla, denk. "Huiswerkopdracht! Ik moet als iemand anders rondlopen die totaal niet op mij lijkt. Dus i-ik koos Yrla. Maar ik had je hier nog niet verwacht, dus ik heb het meteen al verpest, denk ik." Doordat hij zo'n slechte leugen aan het verzinnen was, was Yrla half begonnen met ratelen. Iets wat misschien in zijn voordeel was, aangezien Merrin dat ook altijd deed. "Wil je het nog even geheim houden? Ik hoop in ieder geval iemand voor de gek te houden vandaag."
          Zou dat helpen? Misschien moest hij iets vragen. Aan haar. Want Merrin en zij waren vrienden toch? Yrla keek even naar het meisje en propte de eerste vraag uit zijn mond die hij kon bedenken. "Hoe is het nu met jou?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



    'Het helpt als je volzinnen maakt,' stelde ze behulpzaam voor. Helemaal overtuigd was ze nog niet, maar een huiswerkopdracht klonk opzich nog wel logisch. Merrin was wel iemand die dat zelfs op zondag deed. Hij had het alleen zo raar gezegd... Ze wreef even voorzichtig over haar arm en haalde haar schouders op. 'Het is nog een beetje gevoelig. Die Helene heeft het geheeld, maar ik weet niet of herstelde breuken altijd zo horen te voelen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    Yrla knikte, alsof hij Nenya haar raad ter harte nam. Blijkbaar klonk hij echt niet als zichzelf als hij dit voor elkaar kreeg. Heel even blikte Yrla naar Nenya haar arm. Hij had werkelijk waar geen idee waar ze het over had, maar blijkbaar was haar arm gebroken geweest. Hij vroeg zich willekeurig af wanneer dat gebeurd dan zou moeten zijn. Koortsachtig zocht hij naar een Merrin-Antwoord. "Het duurde bij mij ook eventjes, voor ze.." Yrla had moeite om de zin te vormen, maar had bedacht dat Merrin ook niet meteen hersteld was na de aanval van Dezi. "Voor het weer normaal voelde. Dat komt vast goed."
          Dit klonk best wel logisch toch? Was Merrin altijd zo bezig om na te denken wat anderen zouden zeggen als hij zich veranderde? Dat leek hem naar ingewikkeld en ergens was Yrla blij dat dat niet zijn gave was.

    [ bericht aangepast op 29 april 2022 - 11:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



    Nenya kneep even haar ogen samen. 'Kan je anders even terug veranderen?' vroeg ze. 'Het is raar om zo met je te praten terwijl je als Yrla voor me staat.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    Oh shit.." Uh, nee. Dat gaat niet..." Want waarom niet... Denk Yrla... "Ik.. uhm.."

    [ bericht aangepast op 29 april 2022 - 11:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



    Nenya sloeg haar armen over elkaar en kon een vergenoegd glimlachje niet onderdrukken. 'Hi, Yrla.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    "Hi," antwoordde hij beschaamd terug.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



    'Wat doe jij hier als Merrin?' Ze wierp een blik op de dingen die hij in zijn handen had. Zwemspullen? Was hij niet nog herstellende dan? Echt topfit zag hij er nou ook weer niet uit. 'Ik dacht dat je nog wel in bed zou liggen na gisteren.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    Ja, waarom zou hij zich voordoen als Merrin? De echte reden dat hij eigenlijk gewoon had willen verdwijnen zonder dat iemand door had gehad dat hij hier was, ging hij echt niet aan haar neus hangen. "Proberen een grapje met je uit te halen?" probeerde hij niet al te overtuigd. Hij herinnerde zich opeens Emils woorden die zeiden dat hij als grappenmaker zich dood zou vervelen in zijn eentje. Dat kon er wel mee door toch? "Ja, nee." Yrla keek even naar zijn spullen in zijn hand. "Ik kan niet zo goed stil liggen," maakte hij er maar van. Hij stak zijn spullen vooruit met een vriendelijke glimlach. "Maar een warm bad is vast goed voor mijn spieren. Dus Emil zei dat we konden zwemmen."


    It's never gonna happen, Guys.