• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Hehe ik begin..

    1 🏳️‍🌈

    Edit: record 34 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 18:11 ]


    Women don’t owe you shit..

    32 🌈❓✨✨✨


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    33 🌈

    Wat een story betreft heb ik miss nog wel iets grappigs. Ik had toen ik 20/21 was contact met iemand via Tumblr, een Canadees meisje. En ik weet nog zo goed toen ze voor het eerst een foto liet zien van zichzelf en ik dacht echt hooooly fucking shit she's so f stunning. Moest toen best vaak aan haar denken ook, heel veel contact met haar en best diepe gesprekken ook regelmatig. En nu jaren achteraf denk ik: jeetje, girl, dat was sws niet gewoon een vriendschap, jij had zo'n harde crush :'). Somehow was die mogelijkheid niet in me opgekomen in mijn heteronormatieve brein haha. Bby me dacht dat ik hetero was and didn't question anything, lol.

    Edit; ben benieuwd of andere mensen ook zo'n soort ervaring hebben gehad? Dat je vroeger gewoon die signs niet herkende, zoals je ze in een hetero situatie wel zou herkennen ofzo?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 16:04 ]


    ars moriendi

    34 🌈

    🥺🥺🥺 so cuuute, maar ook beetje sad dat je dat dan niet door hebt weet je wel, omdat je gewoon iets anders aangeleerd hebt. is jullie contact verwaterd ofzo uiteindelijk? en wanneer kwam je tot die conclusie dat het achteraf meer was?

    haha ik heb iets soortgelijks maar een beetje anders, en miss tmi haha, maar we're all good here.
    maar i slept with girls before guys en in mijn jonge puber hoofd dacht ik daar gewoon geen seconde extra over na, alsin, ik zag mezelf als unexperienced enzo want het 'telde' voor mijn gevoel niet echt. terwijl als ik diezelfde dingen met een guy had gedaan dan was het wrs een bigger deal geweest in m'n hoofd. dus dat was wel een soort sign voor mezelf dat hetero relaties zo'n andere lading hebben in de samenleving wat weerspiegeld werd achteraf in mijn eigen koppie, als ik daar zo later op terug kijk

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 16:25 ]

    Boemm.

    Wel super interessant om te lezen allemaal. 😊


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    1 ♡


    [ heaven knows ]

    🏳️‍🌈 2


    Hahaha, ik had een beetje hetzelfde als jij, Calice. Met een paar meisjes gezoend om alvast te "oefenen" voor later, weet je wel. Heel belangrijk! Ahum 😂 Zo achteraf is het echt heel duidelijk, maar toen leek dat een heel logische redenatie.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    3 🌈

    @calice: wauw, kun je nagaan hoe anders je als jong persoon om kan gaan met queer attraction wanneer je opgroeit in zo'n fucking heteronormatieve wereld. Jij vond het "niet tellen", ik acknowledgde het niet eens want "ik val op mannen dus ik ben sws hetero, punt." Bizar wel ergens.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 17:03 ]


    ars moriendi

    Ohh en om je vraag nog te beantwoorden, dat contact is idd verwaterd! Ik ging echt pas jaaaaren later, toen ik me ging realiseren dat ik wellicht bi was, terugdenken en reflecteren op verschillende momenten in mijn leven. En toen dacht ik wel even van - ja fuck hey, die Rachel vond ik gewoon leuk en het was zooo overduidelijk haha. Zieke blindspot.


    ars moriendi

    4 🌈

    jaaa bizar toch haha, je gaat er maar zelf een soort van conclusies uit verbinden omdat het gewoon niet goed wordt uitgelegd enzo

    ^ ProngsPotter hahaha ja mooi he, en dan die zoenen ook sws niet tellen als eerste zoen, want is gewoon oefenen right? of zag jij het wel als eerste zoen?
    maar dat oefenen ook, zo herkenbaar, my 'friend' was like; shall i show you what men and women do when they like eachother?
    lmao, echt stuk

    ^Lalo ahh ja bizar toch, gewoon zo'n blindspot dat je het niet eens herkent..... zo zonde ook, alsof je een soort oogkleppen op had

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 17:16 ]

    5 🌈

    haha ik was vroeger meer een "dit is objectief de best-looking guy in de klas/ruimte/groep dus zal ik daar maar 'verliefd' op zijn"-queer. want dat hoorde zo in mijn hoofd :')
    goed verhaal trouwens wel: ik had een 'vriendje' op de basisschool (groep 3-5ish), maar hij kwam altijd bij mij spelen omdat hij met barbies wilde spelen, en ik ging altijd bij hem spelen voor de sims. #solidarity


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik had ook precies hetzelfde als @Calice. Ik deed zelfs 18+ stuff met een meisje, maar zocht er niets achter :’).

    6 🏳️‍🌈


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    7 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    8 🌈

    ^ Miyah hahah ja same!! Zo raar toch. Ik zocht er ook niks achter nee.
    En leuke username btw !

    9 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    10 🏳️‍🌈


    ^ calice, hahaha nee zeer zeker telden die niet, dat was oefenen. Tot een paar maanden terug was ik het eigenlijk zelfs ook vergeten, tot ik met een ander fruity person aan het kletsen was die toen naar mij uit de kast kwam. Weet niet precies meer hoe we er toen op kwamen, maar ik was iig aan het twijfelen aan hoe straight ik was. En toen herinnerde ik me dit ineens weer en viel het kwartje dat, hmm, misschien eigenlijk gewoon wel echt bi ja 😂
    Bij mij begon het met een soort van dare tijdens een sleepover. "Durf jij..." en zo verder hahaha. Ja, heel subtiel.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.