• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Hehe ik begin..

    1 🏳️‍🌈

    Edit: record 34 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 18:11 ]


    Women don’t owe you shit..

    11 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    BOEM!

    1 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    Boem


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    1 🌈🌈🌈🌈🌈🌈

    ^ ProngsPotter haha zo herkenbaar. Oefenen telt niet duh. Ging je twijfelen nadat gesprek met die persoon ook?

    2 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    3 🏳️‍🌈


    ars moriendi

    @calice dankjewel nog!

    Damn dit topic gaat lekker hard I love it

    4🏳️‍🌈


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    het is pride month dus we moeten hard gaan :p

    5 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    6 🏳️‍🌈

    Hell yes!

    🏳️‍🌈 7.

    Ik heb niet echt zo'n specifieke situatie gehad, maar ik had al heel snel door dat ik vrouwen ontzettend aantrekkelijk vond vanaf een jonge leeftijd (12 jaar of zo) en ik heb dat eigenlijk nooit in twijfel getrokken. Ik heb toen met de kindertelefoon gechat, god wat voel ik me oud, met de vraag 'ben ik lesbisch?' en die gaven echt zo'n gaar antwoord van 'je bent jong, hoef je nog niet te weten, komt wel goed'. Een antwoord waar je echt niks aan hebt. Het was voor mij meer de vraag 'val ik ook op jongens of is dit het?'. Uiteindelijk een aantal jaar echt gewoon niet over nagedacht, totdat ik op m'n 15e voor het eerst had gezoend, met een jongen, en ik dat niet erg vond. Wel schattig dat ik toen een 55%/45% voorkeur had voor vrouwen en nu is dat echt 95% vrouwen en die 5% zijn m'n vriend (die ook bi is, aye) en Sebastian Stan, Johnny Depp, etc (the bi people know the list).

    Anyway, verder wel logisch waarom ik zo 'obsessed' was met o.a. Flora en Darcy van Winx Club en Shego van Kim Possible.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    🏳️‍🌈8

    Ohh wat een gaar antwoord van de kindertelefoon ook. Alsof omdat je jong bent het geen valid gevoelens zijn.... terwijl niemand een straight kid dat zou vertellen

    Edit: shego van kim possible tho...................
    me

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 21:57 ]

    shego en darcy inderdaad, damnnnn
    i may have a thing for hot evil women :' )

    9 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    CORPSEHUSBAND schreef:
    🏳️‍🌈 7.

    Ik heb niet echt zo'n specifieke situatie gehad, maar ik had al heel snel door dat ik vrouwen ontzettend aantrekkelijk vond vanaf een jonge leeftijd (12 jaar of zo) en ik heb dat eigenlijk nooit in twijfel getrokken. Ik heb toen met de kindertelefoon gechat, god wat voel ik me oud, met de vraag 'ben ik lesbisch?' en die gaven echt zo'n gaar antwoord van 'je bent jong, hoef je nog niet te weten, komt wel goed'. Een antwoord waar je echt niks aan hebt. Het was voor mij meer de vraag 'val ik ook op jongens of is dit het?'. Uiteindelijk een aantal jaar echt gewoon niet over nagedacht, totdat ik op m'n 15e voor het eerst had gezoend, met een jongen, en ik dat niet erg vond. Wel schattig dat ik toen een 55%/45% voorkeur had voor vrouwen en nu is dat echt 95% vrouwen en die 5% zijn m'n vriend (die ook bi is, aye) en Sebastian Stan, Johnny Depp, etc (the bi people know the list).

    Anyway, verder wel logisch waarom ik zo 'obsessed' was met o.a. Flora en Darcy van Winx Club en Shego van Kim Possible.

    10 🏳️‍🌈
    Nice. Herken mezelf ook hierin. Ook rond my 12/13de dat Ik erachter kwam. Had super veel crushes op vrouwen (ook wel mannen maar meer vrouwen) later werd het meer mannen dan vrouwen. En nu zeg ik wel dat ik geen voorkeur heb want all genders are hot zegmaar. Maar wie hou ik voor de gek.. 😳 I mean uhum.. ✨women✨ okay 🥵

    En omg Winx club en Kim possible (had echt iets met Stella en Tecna. Tecna had zo’n lesbian energy) Shego was volgens mij mijn bi awakening. En Jade en Beck from Victorious tho.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 22:37 ]


    Women don’t owe you shit..

    11 🏳️‍🌈

    Omg semi.. deze tecna love 🥰 love de support for our tech girlie

    Haha en they tricked all them bisexuals met beck en jade hoor. Wat een meanies