• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Hehe ik begin..

    1 🏳️‍🌈

    Edit: record 34 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 18:11 ]


    Women don’t owe you shit..

    8🏳️‍🌈


    ^calice, out zijn in dit topic is geweldig hahaha. Een hele fijne safe space voor iedereen om gewoon te bestaan hoe ze zijn en idk, liefde 💕
    Uiteindelijk niet op die date geweest haha, de bi awakening kwam anderhalf jaar te laat 😂

    ^Semicolon, oohh, merch is leuk! Heb zelf alleen nog maar een regenboogsticker op m'n spiegel zitten, maar wil eigenlijk wel meer, hehe


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    9 🏳️‍🌈

    ik moet misschien ook even wat nieuwe merch gaan regelen... er is nog plek voor stickers op mijn laptop en dat is illegaal /j


    because i knew you, i have been changed for good

    10🏳️‍🌈

    ^ProngsPotter he verdorie, altijd zo'n pain in the ass als the bi awakening te laat komt....

    11🏳️‍🌈


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    12 🏳️‍🌈


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    13 🏳️‍🌈

    14 🏳️‍🌈


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    15 🏳️‍🌈🏳️‍⚧️


    because i knew you, i have been changed for good

    16 🏳️‍🌈

    Ik heb een bi flag, had ik vorige week nog even snel besteld zodat ik hem mee kon nemen naar Pride in Utrecht afgelopen zaterdag. Daarna ook meteen met een vriendin, die ook bi is (en ik was like 1,5 jaar terug haar rebound, oops was tevens ook mijn eerste keer (:), foto's gemaakt met de vlag want ik wilde heel graag wat posten op insta en zij wilde graag foto's met een vlag die haar daadwerkelijk representeren - ze heeft alleen een rainbow flag thuis die haar ex nog moet ophalen.
    Anyway, hier de foto en ik wil eigenlijk ook nog wel wat pins kopen voor op m'n schooltas - als iemand aanbevelingen heeft van een leuke online winkel, hit me up!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 15:44 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    17 🏳️‍🌈


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    18 🏳️‍🌈

    oeeeh pretty corpsehusband. I liked it hahaha
    ik heb 0 merch... misschien moet ik dat eens nemen. visibility is zo belangrijk

    19🏳️‍🌈

    @corpsehusband Geweldige foto, goed bezig! 💖💜💙


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    20 🏳️‍🌈

    Ik heb thuis vier vlaggen (algemene regenboog, trans, nonbinair, en agender) en wat stickers op mn laptop, met dus twee nieuwe die onderweg zijn.
    Also @corpse: die foto is prachtig! Als ik er vanavond aan denk, zal ik wel wat leuke lokale pin/sticker makers delen :)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 16:07 ]


    because i knew you, i have been changed for good

    21 🏳️‍🌈

    @calice hihi ik zag het
    @Miyah thanks :*
    @SPICA oooh, please do!

    Also, mijn comfort movies zijn the Mummy & the Mummy Returns (1999 & 2001) en ik denk dat die film mijn bisexual awakening is geweest op jonge leeftijd, haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    22 🏳️‍🌈


    Sidera nostra contrahent solem lunamque