• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Hehe ik begin..

    1 🏳️‍🌈

    Edit: record 34 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 18:11 ]


    Women don’t owe you shit..

    12 🏳️‍🌈

    Hoe gaat iedereen hier eigenlijk om met genderexpressie?

    Ikzelf ben een cisman, maar ik zie gender wel echt als iets fluïde en embrace ook mijn vrouwelijke kant al moet ik wel zeggen dat ik het knap lastig vind om bijvoorbeeld met nagellak en make up te experimenteren naar de buitenwereld toe.


    Queer zijn is gewoon alles

    13 🏳️‍🌈

    @Debbaut
    Ik ben mezelf nog aan het uitvogelen. Ik ben een cis vrouw en identificeer mezelf ook als vrouw maar soms voel ik me “anders” de ene keer voel ik me meer masculine, de ander keer meer feminine en dan de ander keer allebei. Mijn voornaamwoorden zijn ook She/They.

    Bij mij zie je t niet echt aan kleding bv maar wel aan m’n houding. Ik loop dan anders als ik me bv meer masculine voel, heb dan andere sieraden, make-up (of géén make-up. Hou er eigenlijk niet zoveel van) en wanneer ik me meer feminine voel zie je ook dat ik me anders gedraag ofs. Draag wel altijd kleding wat gezien wordt als “vrouwelijk”. Hoe ik me ook van binnen voel mijn kleding is altijd “feminine”

    Vraag me dan af draag ik “feminine” kleding omdat dat de “norm” is of omdat ik me zo voel? And idk vind het ook echt lastig. Ben ik genderfluid? Of ben ik een cis woman die haar masculine energy gwn ook omarmd…?

    Heb dit echt al sinds mijn tienerjaren. En omdat de wereld nog steeds zo’n hetero, cis “norm” image heeft heb ik me altijd geuit als wat van me “verwacht” wordt binnen de maatschappij.

    Ben wel aan het experimenteren nog. Maar merk wel dat ik het lastig vind. Want hoe ik me voel is steeds verschillend, ook in style (ook al kleed ik me dan er niet naar)

    Bv de stereotype stud lesbian style en fem lesbian style is bv iets wat me enorm aantrekt qua style. Tevens ook de non binary kleding style en “mannelijke” kleding style. Heb eigenlijk zoooooooveel stylen (waar ik me echt verbonden bij voel) en toch durf ik dat ofs niet te uiten en zie ik eruit als een vrouw die zich “vrouwelijk” kleed.

    Alhoewel ik niet van mening ben dat bepaalde kleding gender verbonden is heb ik wel even de term vrouwelijk en mannelijk gebruikt voor gemak.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 0:25 ]


    Women don’t owe you shit..

    14 🏳️‍🌈 je had 13 overgeslagen ^

    Ik ben een cisvrouw en identificeer me daar ook mee en ik ben een femme bi. Kan niet zeggen dat dat ooit anders is geweest. Ben wel echt een bruh girl, omdat ik altijd wel one of the guys ben geweest.
    Oh en inderdaad Beck & Jade. Tecna had ik dus echt helemaal nul komma nul niks mee, maar ik val dan ook op femmes en Tecna straalt nou niet bepaalt femme vibes uit, haha.

    Hoe hebben jullie dat? Ik ben een femme bi en ik val ook op femme vrouwen/personen. Ik heb niet echt een voorkeur voor mannen, maar mijn vriend is een tall gamer boy met golden retriever energy en adhd - lekker stereotype wel (:. Hebben jullie een voorkeur daarin? Meer femme of masc?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 0:24 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    CORPSEHUSBAND schreef:
    14 🏳️‍🌈 je had 13 overgeslagen ^

    Ik ben een cisvrouw en identificeer me daar ook mee en ik ben een femme bi. Kan niet zeggen dat dat ooit anders is geweest. Ben wel echt een bruh girl, omdat ik altijd wel one of the guys ben geweest.
    Oh en inderdaad Beck & Jade. Tecna had ik dus echt helemaal nul komma nul niks mee, maar ik val dan ook op femmes en Tecna straalt nou niet bepaalt femme vibes uit, haha.

    Hoe hebben jullie dat? Ik ben een femme bi en ik val ook op femme vrouwen/personen. Ik heb niet echt een voorkeur voor mannen, maar mijn vriend is een tall gamer boy met golden retriever energy en adhd - lekker stereotype wel (:. Hebben jullie een voorkeur daarin? Meer femme of masc?

    15 🏳️‍🌈

    Ik heb me echt altijd aangetrokken gevoeld tot zowel femme als masc en ook vrouwen/personen die beide zijn (ik ben beide maar kleed me altijd als fem) idk vind allebei echt super aantrekkelijk. En wat betreft mannen, veel mannen zijn wel hot in mijn ogen maar heb wel een type lol en bij vrouwen en enby’s niet. Alle vrouwen en personen die geen cis mannen zijn, zijn aantrekkelijk in m’n ogen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 0:34 ]


    Women don’t owe you shit..

    16 🏳️‍🌈

    Zelf al bijna 2,5 jaar een relatie met een geweldige jongen die eigenlijk als ik m'n type jongens zou moeten omschrijven echt niet in het plaatje past en ik zelf ook zeker meer op vrouwen val, dan wel meer de types die beiden kunnen? Idk hoe ik dat moet uitleggen haha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    17 🏳️‍🌈

    nav de vraag van Debbaut: geen gender, alleen vibes. ik vind het ook oprecht interessant dat jullie (corpse & semi) je vrouw voelen, want daar kan ik oprecht niet mee relaten, ook al zou ik dat volgens mijn geboorteakte wel moeten kunnen. on that note, ik ben dus een trans nonbinair persoon, want ik voel me ook geen man. ik gebruik they/them in het Engels, hen/hun in het Nederlands. qua genderexpressie lig ik meer richting de masculiene kant, want i guess dat ik bij gebrek aan beter liefst een man zou zijn? like man past niet, maar daar kan ik me nog in bewegen, versus vrouw wat helemaal niet past, als dat logisch is. mijn stijl is voornamelijk
    'als ik er cisgender of hetero uit zie, laat even weten want dan doe ik iets verkeerd'.

    as for specifieke types waar ik op val, no clue :') mijn huidige vriendin lijkt ergens wel op mijn ex, maar dat is puur toeval.


    because i knew you, i have been changed for good

    18 🏳️‍🌈


    ars moriendi

    19 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    20 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    21 🏳️‍🌈


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    22 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    23🏳️‍🌈


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    24 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    25 🏳️‍🌈


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    26 🏳️‍🌈


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO