• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Hehe ik begin..

    1 🏳️‍🌈

    Edit: record 34 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 18:11 ]


    Women don’t owe you shit..

    27 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    28 🏳️‍🌈

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar coming out stories van iedereen. Die van mij was een kleine 2 maanden terug, toen heb ik m'n ouders/broer verteld dat ik bi ben én een LDR met iemand uit Amerika - onder het mom van twee vliegen in één klap. Ook heb ik me nooit verplicht gevoeld om uit de kast te moeten komen. Mijn vriendinnen wisten het allemaal al langer.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    29 🏳️‍🌈

    Ciswoman who loves being a woman, likes girly girls and men with hairy chests ofc✨
    om de vragen nog even te beantwoorden.

    & uhmm I guess toen ik 15 was en op een feestje met een meisje zoende waar al mn friends bij waren en het toen was van oke so that's whats up? verder no big announcement of defining moment eigenlijk. nieuwe vrienden merken het wel in gesprekken enzo.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 11:36 ]

    30🏳️‍🌈

    Also ciswoman and bi with a preference for woman. (femme and masc)

    Mijn coming out story; ik vertelde het gewoon toen ik mijn eerste vriendin kreeg. Het ging niet zoals ik had gehoopt maar uiteindelijk staat mijn familie achter me. Niet heel boeiend mijn verhaal maar het is zoals het is (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 11:43 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    31 🏳️‍🌈

    ik ben niet out bij m'n familie want mijn pa zet de TV al af wanneer twee mannen elkaars hand vasthouden (haha trauma :3). gelukkig woon ik in een vet chill queerpositive huis met leuke mensen, en bij al mijn vrienden heb ik nooit een coming out gehad, maar aangezien niemand in mijn vriendengroep cishet is, is het queer-zijn implied haha


    because i knew you, i have been changed for good

    32🏳️‍🌈 Edit: Moest even mijn telling aanpassen, dit topic gaat te snel <3

    Ik heb een voorkeur voor masc men en feminine women met een baddie vibe haha.

    Ik ben pas redelijk recent echt zeker in mijn seksualiteit, dat heeft wel wat jaren geduurd. Ik heb het toevallig mijn beste vriendin (die ik al sinds groep 3 ken ongeveer) 3 weken geleden verteld en mijn vriend ook rond dezelfde tijd. Met een van mijn andere close vriendinnen heb ik enkele jaren geleden wel een paar x gezoend, dus die zal sowieso wel weten dat ik niet helemaal straight ben haha. Voor de rest heb ik niet de drang om het meer mensen te vertellen. Ik hou het totaal niet geheim, vind het leuk om erover te praten ook, maar heb niet het gevoel dat ik er een grote aankondiging van hoef te maken of zo. Mensen komen er vanzelf wel achter. We zijn sws niemand verantwoording schuldig. (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 12:16 ]


    ars moriendi

    33 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    Boem. 😏


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    1 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 13:15 ]


    Women don’t owe you shit..

    2 🏳️‍🌈 Iemand had geboemd ^

    Also ciswoman and bi, preference for masc men and femme girls.

    ^ calice ik twijfelde eigenlijk al heel lang, maar op zo'n manier dat het af en toe wel eens door je hoofd vliegt maar je er verder eigenlijk niet aan probeert te denken? Twee jaar terug werd ik opeens uitgevraagd door een meisje en toen had ik wel even intense queer ✨panic✨. Was nog niet zover dat ik een date aandurfde, onderhand wél zover dat ik niet meer "nee, sorry girl, ik ben straight" als antwoord wilde geven. Dus. Stress, hahahha

    Dat gesprek was wel het moment waarop het kwartje echt definitief viel en ik het ook ben gaan accepteren zegmaar? In ieder geval voor mezelf. Ik ben out naar die persoon en out naar jullie lieverds in dit topic hier, verder niet bewust naar anderen. Mijn beste vriendin weet het strangely wel, want die zit het afgelopen halfjaar al supersubtiel het te hebben over "vriend of vriendin" als we kletsen over de toekomst😂 Nooit iets gezegd, maar de bi energy is blijkbaar te voelen door het scherm hahahaa🌈

    En omygod, Darcy en Flora, Shego, Beck & Jade 🥰

    ^ Salamanca, daar ben ik het heel erg mee eens, dat mensen het gewoon gaandeweg wel uit kunnen vinden


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    3 🏳️‍🌈

    Ik ben (nog) niet out. Tenminste in het verleden wel out geweest naar nu inmiddels mijn ex boyfriends en mijn ex vrienden/vriendinnen (helaas spreek ik ze niet meer)

    Was wel fijn tho dat ik mezelf kon zijn. Ze accepteerde me ook volledig als een ally. Nu ben ik bij jullie out lol. Maarja ik vind dat ik niet perse aan iedereen moet vertellen dat ik bi ben. Het is wat het is en ze komen toch wel ooit erachter. Inmiddels ben ik subtiel hind aan iedereen aan t geven dat ik bi ben. Heb zoveel LGBTQ+ merchandise besteld, binnenkort alles maar even versieren hahahah.


    Women don’t owe you shit..

    4🏳️‍🌈


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    5🏳️‍🌈

    ooh zulke verschillende ervaringen ook weer!

    ^ProngsPotter aahh ja dat is dan wel echt zo'n moment dat dingen in de stroomversnelling gooit ook! ben je uiteindelijk nog op die date geweest? (:
    ^ & nee je bent nooit iemand uitleg ofzo verschuldigd haha, wat jij wilt doen en met wie is altijd je eigen business, buitenwereld heeft daar niks mee te maken
    & out zijn op dit topic is fun in itself right ✨💕 komen leuke gesprekken van

    6 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    7 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..