• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 34 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 20 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:35 ]


    Women don’t owe you shit..

    Oh boy, 2 topics. Also, waarom gaan we niet verder met waar we gebleven waren? Want dat was 20.

    (2)1
    🏳️‍🌈


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    22 🏳️‍🌈

    @Salamanca, maar idd. Er heerst gewoon teveel biphobia. Alsof we niet genoeg onzin meekrijgen van de straight community hebben we gays ook erbij. Man man man. Het blijft me verbazen dat er zoveel discriminatie is binnen onze community.

    Nahja ben wel blij dat er steeds meer bi people zijn en dat het steeds meer en meer geaccepteerd wordt. 💖💜💙

    @CORPSEHUSBAND oh had ik niet gezien en helemaal vergeten dat we verder moeten tellen 😂

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:36 ]


    Women don’t owe you shit..

    23 🏳️‍🌈

    hahahahah ik had meteen paniek omdat er twee topics waren. maar ja nieuw topic dus hier is een fijne foto van mijn nieuwe pride shirt want mijn gender is deze maand het probleem van iedereen groetjes :)

    also edit, wow ik kan letterlijk niet tellen ik wist dat we bij 23 waren maar typte alsnog 22 oop

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:31 ]


    because i knew you, i have been changed for good

    24🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:33 ]

    25 🏳️‍🌈

    @SPICA
    Wel een mooie foto tho 🥰 je gender is btw hélemáál geen probleem voor iedereen, helaas wel voor sommige. Voor mij is je gender zeker valid ❤️❤️
    Edit: wow jullie zijn snel. 💨

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:38 ]


    Women don’t owe you shit..

    26 🏳️‍🌈


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    27 🏳️‍🌈

    @semicolon: haha thank you <3


    because i knew you, i have been changed for good

    28 🏳️‍🌈

    @SPICA geen dank (:


    Women don’t owe you shit..

    29 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    30 🏳️‍🌈

    Er is jammer genoeg nog zoveel biphobia, ook binnen de community, en het beeld dat bisexuelen altijd vreemd zouden gaan is zo'n bullshit. Like, ik heb een gigantische voorkeur voor vrouwen, maar dat betekent niet dat ik vreemd zal gaan omdat ik een vriend heb. Overigens denk ik ook dat ik demisexueel ben, want voorheen, en dit is misschien een beetje TMI, maar ik heb nooit echt gedacht het met een man te doen, maar nu ik een vriend heb, zou ik echt alles met hem doen. Moet er wel bij zeggen dat ik in een LDR zit en dus na 1,5 jaar ook wel een beetje frustrated ben, if ya know what I mean, wink wonk.

    Edit: was nog aan het typen toen er nieuwe reacties waren, lol. 28 -> 30

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:52 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Boem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    31 🏳️‍🌈 Aaawwh noes, 1 🏳️‍🌈

    ^ Nee ik snap het ook niet. Sure, als bi kan je zowel mannen als vrouwen daten, maar waarom zou je dan sneller vreemd gaan?? Alsof je als straighty sneller vreemd gaat als je in een wijk woont met toevallig meer vrouwen/mannen. Like, what? Een relatie is een relatie.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 22:56 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    2 🏳️‍🌈

    @CORPSE precies dat. Echt een onzin opmerking is dat. Wat nou vreemd gaan. Dan kunnen net zo goed dan ook zeggen dat alle hetero’s wel vreemd gaan en alle gays ook wel vreemd gaan omdat ze dan misschien toch iemand anders leuker zullen vinden. Hoe delusional zijn deze soort mensen. Like c’mon people gebruik jullie hersenen…

    Of meiden die dan zeggen “Niet verliefd op me worden he” like gurl we have taste tho. Bi and still not into you, so bye girly.. Echt deze soort mensen sporen ook niet.

    Zoveel rare dingen worden er gezegd over bi people.

    En @CORPSE snap wel dat je frustrated bent. Gelukkig zie je hem bijna, nog eventjes geduld. <3

    No we hadden bijna onze record haha.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:01 ]


    Women don’t owe you shit..

    3 🏳️‍🌈 :(

    ik snap dat ook niet. net zo'n raar argument als het hele "trans vrouwen horen niet thuis in het damestoilet want die misbruiken cis vrouwen". slaat nergens op, maar mensen hebben rare vooroordelen en ik word er agressief van.

    anyway op naar een nieuw record i guess :')


    because i knew you, i have been changed for good

    4 🏳️‍🌈


    I think the positive queer vibes did it, but someone just came out to me and it's fuuun hahahahaa


    ^Also yeah, waar slaat dat op? Het punt is juist dat het vrouwen zijn, geen mannen met hebberige handjes. Júist daarom moeten transvrouwen toch gewoon naar het vrouwentoilet kunnen?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2022 - 23:05 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.